Beoordelingen over Flamingo Las Vegas Hotel & Casino 3-sterren

3555 Las Vegas Boulevard, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#151 van de 202 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

5,2

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

druk, hectisch, alles viel tegen behalve de kamer
    • Flamingo Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Inchecken duurde heel lang. Betalen voor parkeren. Eerste medewerker kon vlucht tickets niet uitprinten. 2de medewerker wel 5 dollar per ticket is 20 dollar . Zwembad om 5 uur gesloten en pas om 9 uur smorgens open. Buffet veel duurder als bijvoorbeeld planet hollywood .

Mooie grote kamer midden op de strip

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Prima kamer met fijne bedden.
    • Go Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de High Roller, Roken

Er druk waardoor lange rijen voor het inchecken. Erg groot waardoor in het begin even zoeken naar de juiste toren.

Prima hotel aan de strip. We hadden een upgrade genomen voor een nieuwe kamer. Dat is aan te bevelen. Twee queensize bedden. Nette badkamer.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Het bed ligt heel lekker.
    • Go Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Oud hotel en slecht onthouden. Klein zwembad. Helaas nooit kunnen liggen want er was geen plaats of je moet $300 betalen voor een bed. Zeker jammer omdat je een resort fee betaald voor het zwembad dat te klein is. Zonde...

Het bed ligt heel lekker. De buitenkant ziet er erg mooi uit. Ruime kamer Centraal op de Strip gelegen.

Mooie kamer, toplocatie, maar spijtig dat het zwembad zo vroeg sluit.
    • Flamingo Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Het grote zwembad met comfortabele bedjes is enkel toegankelijk voor 21+ en sluit al om 18u. Het veel kleinere familiezwembad sluit zelfs al om 17u, veel te vroeg voor zo'n warme omgeving! Security is overdreven, elk vakje van mijn handtas werd onderzocht.

De kamer was recent vernieuwd, fris, netjes, alle comfort, mooie badkamer.

Het hotel lag midden op de strip
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Inchecken duurde anderhalf uur omdat er maar 1 medewerker aan de balie stond. Wij hadden nog geluk maar de mensen achter ons stonden zeker 2,5 tot 3 uur te wachten. De kamer was erg oud en muf, met een deur naar de kamer naast ons die alleen met een haakje op slot was. Niet een al te beste ervaring met dit hotel.

Het hotel lag midden op de strip

Ligging was super centraal.
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Roken

Jammer dat het mooie zwembad alleen voor 21+ is. En dat dit niet door booking.com meegedeeld wordt in de beschrijving. Met kinderen mag je alleen bij t veel kleinere zwembad liggen. Dit was n grote teleurstelling voor onze kinderen. Geen koelkast of koffie zet apparaat op de kamer. Kamers erg verouderd maar die werden gerenoveerd. Met de bijbehorende overlast !!!!

Ligging was super centraal.

• Go Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Het was alleen jammer dat er geen kamer rookvrij beschikbaar was

De kamer was geweldig, mooi uitzicht, en boven op de kamer uit de hectiek van Las Vegas

Prima locatie maar zwembad is waardeloos
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Het zwembad. Er zijn 2 kleine zwembadjes voor families met erg weinig ligbedjes en er is 1 supergroot zwembad met DJ en bars en veel ligbedjes maar die is voor de mensen die ouder dan 21 jaar zijn. Dit is absoluut niet eerlijk en staat ook nergens vermeld voordat je boekt. Plus de openingstijden van het zwembad zijn van 10.00 - 18.00 uur. Veel te kort.

De locatie is ideaal. Je ligt in het midden van de strip. Centraler kan gewoon niet.

Goed en duur

Extra kosten. Zoals parkeren , internet enz. Bij 21+ zwembad zou het water gratis moeten zijn zeggen ze bij de ingang. Vervolgens moet je ervoor betalen. Drank is daar ook echt duur.

Ligging was goed. Comfortabel bed. Grote badkamer. Kamers zijn bijna geluidsdicht. Online in en uit checken.

Prima plek voor nacht in las Vegas , aan de strip, auto te...
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Prima plek voor nacht in las Vegas , aan de strip, auto te parkeren in bijbehorende garage en met zelf check in en uit ! Wat heel handig is gezien de rij. Zorg dat je reservering nummer even bij de hand hebt . In lobby is alweer internet dus zo geregeld

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Super locatie op de strip
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Zwembad was te druk. Het s ochtends staat er al een rij voordat het zwembad open gaat. Het huren van een groot bedje is overdreven duur.

Grote hotelkamer, wij hadden geen uitzicht maar je bent toch bijna niet op de kamer. Veel liften dus je hoeft nooit lang te wachten. Wij hadden geen nette kamer en daar hebben ze ons ter compensatie een bon van 30 dollar te besteden in het hotel gegeven.

Redelijk. Ik kwam niet voor de gezelligheid van de stad

Zie boven

Kamers een beetje verveloos Aan de voorkant veel straatlawaai Ongevraagd op diervriendelijke verdieping terecht gekomen met jankende alleengelaten hondjes

Pretendeert een klasse hotel te zijn maar in werkelijkheid een goedkoop motel.
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Wi-Fi moet je 15 dollar betalen. Ontbijt betalen. Kamer was naast airco van hotel dus lawaaiig. Neon lichten schenen in kamer dus het was niet donker. Nog nooit zo'n slecht hotel gehad. Dat anno 2018 nog geld gevraagd wordt voor Wi-Fi. Bovenop parkeer garage moeten parkeren in volle zon. Geen lift voor koffers dus die moesten we trap afdragen.

Kamer had goed bed.

Slechte service, comfortabele kamer.
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Het ontbijt was slecht geregeld en het hotel/personeel was niet erg gul met informatie. Het zwembad was koud en je mocht er geen eigen drinken meenemen. Slechte Wi-Fi en alleen beneden in de lobby.

Comfortabele grote kamer met uitzicht op de high roller. Comfortabel bed en goede douche. De locatie midden op de strip was super.

Echte Las Vegas beleving door top locatie
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Als je naar het zwembad wil moet je voor openingstijd voor de deur staan, anders zijn alle gratis bedjes weg.

Goede locatie op de strip! Hotel is ook heel modern gerenoveerd dus alles is ruim en nieuw.

Geld verslindend.
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

De lange wachttijden bij het inchecken, wij moesten een uur wachten, niet leuk na een lange vlucht. Moesten de kamer upgraden voor een koelkast, 20 dollar per nacht.. Geen stoelen genoeg in het zwembad, gasten staan al een uur in de rij voordat het zwembad opgaat, We hadden het ontbijt pakket, 9 Dollar p.p mag je besteden. Daar heb je voor een kleine jus d Orange, een kleine koffie, een glas yoghurt en 1 croissant. ( geluk dat jam gratis is) en nog 13 cent moeten bij betalen. Koffie erg duur, 4 dollar voor een small. Wifi kost 14,99 per dag( mag je wel met 2 apparaten doen. Parkeren kost geen 10 euro per dag,volgend de website maar was onlangs verhoogd naar 12 dollar. Voor ons nooit meer een hotel op de strip.

De kamer en badkamer waren prima en een goede locatie

Mooie Vegas ervaring, schitterende ervaring!
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Ik kan zo niet echt iets bedenken. Behalve dat het zwembad was omgetoverd tot een dayclub, wat betekende dat moesten betalen voor de dayclub of plaats moesten nemen in een bij-zwembad.

De kamer is schitterend en de douche is heerlijk. Echt een leuke ervaring om eens een echt Vegashotel mee te maken. Locatie, midden op de strip!

Over het algemeen hebben wij 6 fijne dagen gehad.

De lange wachtrijen zowel bij het in als uit checken is een ramp, als je tijdens het verblijf even iets aan de receptie wil vragen moet je daar 30 tot 60 minuten voor uittrekken. Daarnaast zijn we zelf zeer teleurgesteld over het boeken van het hotel inclusief ontbijt want dat was dus niet bekend en ook niet gekregen wat ons behoorlijk op extra hoge kosten heeft gebracht maar daar zullen wij Booking.com nog over informeren om hier een vergoeding voor gecrediteerd te krijgen.

De kamers en de ligging van het hotel is prima je kan direct vanuit het hotel de strip op lopen om naar alle andere hotels te gaan. Het bezoeken van Venetien, Bellagio en Cecar Palace moet je zeker doen.

Locatie, maar pak ajb een ander hotel zoals het Aria...
    • Valley Kamer, 1 Kingsize Bed, Uitzicht op de High Roller, Rookvrij

Het slechtste hotel waar ik ooit geslapen heb. Al helemaal voor deze prijs. Super oud en VIES! Ik heb het niet aangedrukt hier te douche met de schimmel in de kit randen en kalk overal. Onwijs gehorig, wij hebben de halve nacht wakker gelegen omdat er gepraat werd in de kamer naast ons. Zo dun zijn de wanden dat je dat er gewoon doorheen hoort. Personeels is zeer onvriendelijk. Bij het uitchecken wilde ik graag vertellen hoe vervelend mijn verblijf was geweest maar ik werd bij 2 balies doorverwezen om ergens anders mijn beklag te gaan doen. Na een half uur in de rij gestaan te hebben en nog steeds niet gehoord te zijn, zijn wij weg gegaan om onze vlucht te halen. Echt schandalig!

Locatie, maar pak ajb een ander hotel zoals het Aria bijvoorbeeld

Unieke Vegas ervaring
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Heel onduidelijk waar je heen moet, zowel parkeren als inchecken. Dit laatste duurde ook heel lang. Straatlawaai valt te verwachten op de Strip (5e verdieping), maar ook veel lawaai op de gang (andere gasten en housekeeping). Dure bedoeling, maar het was de ervaring waard.

Geheel vernieuwde, ruime kamer. GO pool is fijn vertoeven (jammer dat er geen parasols zijn voor de 'gewone' bedjes), ideale locatie op de Strip

gezien te duur en nooit meer
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de High Roller, Rookvrij

eigenlijk alles, maar het meest ergerlijk vond ik, na de reis aan booking . com te hebben betaald dat we ook in het hotel nog eens ruim 400 dollars moeten bijbetalen wat neerkomt op haast 30% van de reissom en dat moet booking wel even vooraf vertellen zodat het verblijf veel duurder is geworden

ontbijt was matig en heel duur net zoals de kamers

Low budget older hotel in the middle of the Strip
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Helaas is dit een ouder hotel en meteen bij de check-in word je gevraagd om de geboekte kamer voor een meerprijs om te boeken naar een nieuwere kamer, omdat de oude kamers al meer dan 30 jaar oud zijn. Je merkt bovendien aan alles dat je hier één van de goedkopere hotels hebt geboekt, maar in vergelijking tot de duurdere hotels ligt de prijs-kwaliteit verhouding hier gewoon goed. Je betaalt minder, dus je krijgt minder. Ook het casino en de restaurant zijn in vergelijking tot andere hotels onder de maat. Het ontbijtbuffet is daarentegen wel aan te bevelen. Een echt nadeel zijn enkel de bedden. Hier zak je volledig in weg en hebben geen degelijk matras. En na een dag Vegas verlangt een mens naar een goede nachtrust. Vergeet ook niet dat je in Vegas een serieuze resort fee bovenop je verblijf moet betalen. Dit maakte dat onze kamer inclusief self parking van 150€ voor 3 nachten ons uiteindelijk bijna het drievoudige heeft gekost!

De locatie van dit hotel is zijn grootste pluspunt. Gelegen in het midden van de Vegas Strip zijn alle andere hotels, restaurants en evenementen makkelijk te voet te bereiken. De ruime self parking en het grote zwembad zijn bovendien pluspunten.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Top locatie en kamer voor relatief weinig geld
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

We kregen vouchers voor het ontbijt, 2de dag lag het systeem eruit waardoor we ontbijt zelf extra moesten betalen

uitzicht, luxe voor relatief weinig geld en alles in het hotel

zeer centraal aan de strip: geen luxe of mooie attracties
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Via booking.com hadden we een kamer inclusief ontbijt geboekt. Het zou goed zijn om te specificeren dat het niet echt ontbijt betreft maar een krediet van 9$ p.p. dat besteed kan worden in take away standjes. Verder een beetje sleets

Lokatie is top! In het midden van de strip dus makkelijk alle kanten op.

Perfecte lokatie maar onvriendelijk personeel
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de High Roller, Rookvrij

- We werden een extra nacht berekend ondanks dat ik via booking.com de twee nachten al betaald had! Receptioniste weigerende mijn boekingbevestiging en betaalbewijs te zien. Erg onbeschoft. We wachten trouwens nog op antwoord van booking.com die ik meteen heb gemailed! - We zouden internet op de kamer hebben. Mooi niks. Twee keer gebeld en er was beloofd dat iemand langs zou komen. Nooit iemand gezien. - Er viel een plank van wasbak op mijn voeten. Nooit een apologie gehad.

Lokatie is super. Temidden van de de strip. Nette kamers. Uitzicht op reuzerad was leuk!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Vanwege de locatie een goede keus.
    • Valley Kamer, 1 Kingsize Bed, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Inchecken via de incheckpaal lukte niet. Dus: lang in de rij na 15 uur onderweg geweest te zijn. De kamer was toch wel erg vies. We zijn geen zeikerds, maar zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Het ergste was de dj bij het zwembad. Denk je een beetje bij te komen op maandagmiddag van je jetlag, staat daar een dj keiharde pokkenherrie te draaien. Groot minpunt!

Toplocatie! Je zit echt in het leukste stuk. De kamers met Stripview hebben zulk mooi uitzicht! Groot hotel, maar de liften gaan heel vaak. Leuk ingericht. Prima hotel. Mensen helpen je goed met taxi regelen of limo voor je bruiloft. Croissantjes in de lobby zijn lekker.

Mooi hotel op de perfecte locatie!
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Wij waren er in november en ondanks dat het buiten nog prima weer was, waren de zwembaden gesloten.

Heerlijk bed en echt de meest perfecte locatie aan de strip in Las Vegas!

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Hotel: vreselijk!
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Het hotel viel ons tegen. In de badkamer kwam het water overal vandaan. Op de hal rook het naar wiet. Zwembad viel zwaar tegen, gelukkig konden we naar het zwembad bij het Parijs hotel. Hierdoor toch een lekkere afsluiting gehad van de vakantie gehad.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

4,5
    Aan niemand aanbevelen
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Gedateerde kleine badkamer. Airco met veel lawaai Geen koffie/ijskast op de kamer Extra kosten WiFi Overal wachttijden

Dat je direct op de strip bent

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Outdated.
    • Go Kamer, 1 Kingsize Bed, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Flamingo is een uitgewoonde tent. Bij de receptie gaat het nog wel maar zodra je bij de liften komt begint het snel minder te worden. De “Fab” kamer zijn echt oud en ranzig met overal afgebladderde verf. Na 1 nacht een upgrade genomen naar een “Go” kamer, dat was beter. Wachttijden bij receptie zijn krankzinnig.

De ligging van Flamingo is prima, centraal op de Strip.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Perfecte ligging voor het ontdekken van de Las Vegas boulevard!
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Het hotel is wat gehorig, maar je bent natuurlijk ook in Las Vegas, dan hoort dat er een beetje bij.

De ligging van dit hotel is perfect! In het hotel zelf is ook veel te doen en de kamers waren prima. Vriendelijke personeel wat erg behulpzaam was.

Prima vermaakt, maar kan een stuk beter voor dat geld
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Worden veel extra kosten in rekening gebracht!! Ontbijt is vreselijk duur. Werden vouchers beloofd als we geen housekeeping wilden voor 3 nachten maar nooit gekregen.

Locatie is top, pal tegenover de strip

Goede locatie, leuke poolparties en veel entertainment in het hotel
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

De stopcontacten zijn slecht! Kamers niet heel schoon.. na een klacht kregen we een upgrade en was de kamer wel schoon!

De locatie is geweldig, midden op de strip. Het zwembad is erg leuk met poolparties.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Midden in de actie, leuk zwembad maar buitenhuis eten
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Ontbijt meer uitgebreid , betere locatie voor ontbijt , buffet restaurant moet open zijn

Het ontbijt dat inbegrepen was , was af te halen in de coffee shop en stelde niet veel voor. Het hotel op zich is wel leuk maar toch wel duur voor wat het is. De kamers zijn ruim. Het is een voordeel dat je midden op de Strip zit en parking is relatief goedkoop (10 usd per dag). Het buffet was goedkoop maar was gesloten op de 2 avonden dat we in het hotel waren dus moesten we elders gaan eten. Leuk zwembad met animatie. Waarschijnlijk zou ik volgende keer toch een ander hotel boeken.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

- verouderd hotel
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

- verouderd hotel - kamer met amper daglicht - vuile ramen - badkamerleiding gesprongen in het midden van de nacht ( 2x moeten bellen hiervoor naar de receptie en pas na een uur iemand komen kijken - lange wachtrijen ckeck-in

Poolparty en grote kamer
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Wachtrijen voor het inchecken. Zicht vanuit de kamer vanwege een enorm doek voor de ramen (advies: kies de highroller zijde)

Poolparty en grote kamer Sfeer, superdruk en echt las vegas gevoel

Goede locatie om lopend de Strip te ervaren
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Sinds dit jaar (2017) is het parkeren betaald, ook voor hotelgasten, maar daarmee heb je nog geen garantie voor een beschikbare parkeerplek. Een parkeerplek is nog altijd flink zoeken op bepaalde momenten van de dag, net zoals voorheen. Het betaald parkeren heeft hier geen veranderingin gebracht en is dus alleen een extra inkomstenbron voor het hotel. Let op dat je als ook echt Stripview wilt, dat dit alleen echt mooi is met de zogeheten "Go"-kamers. Met de andere kamers met zogenaamd Stripview kan je zomaar in de 2e toren terecht komen waarbij je langs de 1e toren moet kijken om de Strip te kunnen zien. Tijdens mijn verschillende verblijven in dit hotel, net zoveel verschillende meningen van het personeel gehoord, waarbij ze mijn mening delen en dus toch een kamer in de 1e toren kreeg, maar ook die strikt het hotelbeleid uitvoeren met een kamer met slecht gedeeltelijk Stripview.

Goede locatie om lopend de Strip te ervaren

Wellicht door labor day weekend, maar veel te duur voor geboden kwaliteit
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Lange rij bij inchecken (automaten werkten niet). Belachelijke drukte in en wachtrij voor zwembad, geen werkende WiFi in kamer, kapotte douchekraan, geen stopcontacten.

Uitzicht op fraaie tuin en zwembad

Gezellig hotel voor jongeren, wel heel druk als je rust wilt.
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

We kregen voor 2 personen maar 18 dollar voor het ontbijt. Dat vind ik geen 'inclusief ontbijt'. Daar kan je amper iets van halen, we moesten elke keer weer bijbetalen.

Het zwembad gedeelte was gezellig, alleen jammer dat de drankjes daar zo duur zijn.

Af te raden
    • Go Kamer, 1 Kingsize Bed, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Gewoon een slecht hotel. Zwembad zat vol met zatte mensen, keiharde muziek 24/7 en betalen voor de parking (10 USD per nacht bovenop de resort fees!)

Lokatie was top

Goedkoop klatergoud voor de massatoerist
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

De kamer had dmv een deur (wel op slot) verbinding met de kamer ernaast. Door een kier onderaan deze deur waren de buren heel goed te horen. Bij navraag bleken bijna alle standaardkamers zo'n verbindingsdeur met de aangrenzende kamer te hebben. Heel vreemd. Het ontbijt was een tegoed van 9 dollar pp af te halen hij de coffeecorner. Maw een croissant en een koffie. Geen gratis wifi. Parkeren kon alleen nog bovenop de parkeergarage in de brandende zon waarna we met alle tassen eerst trappen af moesten voordat we bij een lift kwamen. De overige etages waren in gebruik voor valetparking.

De locatie was midden op de strip

Prima centraal gelegen hotel.
    • Go Kamer, 1 Kingsize Bed, High Roller-uitzicht, Rookvrij

Het inchecken is hier een drama met slechts 2 of 3 balies bezet. Als de zuilen niet werken heb je geen andere keuze dan hier 30-45 minuten in de rij te staan. Het zwembad sluit om 18.00. Daar snappen we helemaal niets van.

Het Flamingo ligt geweldig centraal. Zolang je een GO kamer boekt is het best luxe. Nu het parkeren betaald is (8$p/d) is er tenminste plaats. Hadden arrangement inclusief 9 usd p/p p/d. Was toen wij boekten dezelfde prijs als zonder. Dus ook al kun je er niet een heel ontbijt mee betalen, het scheelt toch.

Prima nette kamer.
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Hoewel de kamers schoon waren, waren de gangen vies. Het zwembad viel enorm tegen (klein, vol en beetje viezig), maar wel erg fijn om beetje te kunnen ontsnappen aan de hitte.

Prima nette kamer. Het is een wat ouder hotel, maar je zit wel midden op de strip. In de slaapkamer zelf merk je daar ook niet veel van.

Toen ik de kamer boekte stond er!
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Roken

Toen ik de kamer boekte stond er! Parkeren gratis mogelijk .toen ik daar aan kwam moest ik de parking betalen . Toen ik om uitleg vroeg,was het antwoord !er staat mogelijk dat is niet definitief.voor de rest een schitterend hotel

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Leuke locatie en casino. Interne communicatie is een duidelijk werkpunt.
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Voor het ontbijt krijg je een vergoeding van $9 per persoon die je kan nuttigen in twee ontbijtzaken in het hotel. We waren er twee nachten en bij het eerste ontbijt bij 'Caffe to go' was er geen probleem. Bij het ontbijt op de volgende dag kreeg ik doodleuk te horen dat die ontbijtcoupons niet meer geldig waren bij hun. Terwijl ze daar de dag ervoor niks van gezegd hebben en ik eerst 30' in de rij stond aan te schuiven (klopt, je bent niet de enige in het hotel) waarbij geen papier of nota uithing dat die coupons niet aanvaard werden. Fouten worden gemaakt, waarvoor alle begrip maar je blijft professioneel! Houd rekening met het inchecken en reken op een uur.

De kamergrootte is prima. De locatie is ideaal (tegenover Bellagio en Caesar's Palace).

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Druk Druk Druk
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Lange rijen bij de check in Pasjes werkten niet in de kamer moesten 3 keer in de rij hiervoor aansluiten Enorme drukte bij de pool, je mag zelfs geen water meenemen

Op de strip

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Heerlijk verblijf aan de strip
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

De hygiëne verdient wel meer aandacht. Veel stof te vinden in de kamer.

De locatie van het hotel is fantastisch midden op de strip. De kamers zijn (goedkoopste) lekker ruim. Het inbegrepen ontbijt geeft niet veel keuze maar het is fijn dat er iets geboden wordt en dat wat er wordt geboden smaakt goed. De zwembaden zijn errrrg fijn ookal was het in mei al erg druk.

geweldig
    • Fab Kamer, 2 Queensize bedden, Roken

De kamers waren op en top! vooral de bedden waren zalig. Het uitzicht van op de kamer was op het zwembad en dat was prachtig, vooral s'avonds met alle lichtjes. Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ondanks hoge(re) kosten fijn verblijft op goede locatie
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Geen ontbijt. Enorme herrie van de afzuiginginstallatie(of airco) die op het dak stond. Dit terwijl wij al op de 8e verdieping zaten. Extra kosten; ondanks dat wij van de resort & parkeerkosten wisten zijn de overnachtingen duurder uitgevallen dan je zelf zou uitrekenen(Booking.com prijs + resort & parkeerkosten + tax). In de eindafrekening staat het ook niet uitgespecificeerd waar deze extra kosten vandaan komen, vind dat een erg slechte zaak.

Locatie, zit midden op de strip.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Nachtlawaai
    • Go Kamer, 1 Kingsize Bed, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Moeilijk om te ontsnappen aan het lawaai van de nachtclubs en van de straat. Bij het tweede verblijf hebben we een rustige kamer gevraagd: andere vleugel, hoge verdieping. Het dreunen van de muziek (buitenshuis?) heeft ons terug wakker gehouden tot een uur of 3 (geen weekend, gewoon een dinsdagavond)

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Voor wie van wat drukte houd..
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Het zwembad is amper te betreden, tenzij je om 9h in de rij wil staan aanschuiven. Ontbijt is een voucher waarmee je amper 2 koffies en een croissant kunt kopen.. In de gangen wordt je constant aangesproken door personeel die je tickets proberen te verkopen voor shows.

Helemaal centraal op "the strip", goede ligging. Gratis toegang tot beachclub Drai's op het dak van aangelegen Cromwell.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Kamer lijkt niet op de foto's op internet
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Personeel onvriendelijk bij receptie. Kamer ziet er niet uit zoals de foto's op internet. De badkamer is sterk verouderd. Ook de meubels in de kamer zijn flink beschadigd. Daarbij is het bij het zwembad veel te druk. Als je maar betaald kan je een betere plek krijgen. Alles draait om geld in Flamingo.

Lokatie van het hotel

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Locatie top
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

De wifi in de lobby is gratis maar op de kamer tegen toeslag. Dus even beneden connecten, zodat je ook op de kamer gratis wifi gebruikt.

De locatie van Flamingo is top. Echt in het centrum van de strip, dicht bij Bellagio, Venetian en shopmalls. Top is ook het vrij parkeren.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Prima hotel met super uitzicht.
    • Go Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Ontbijt erbij geboekt,was per dag voor totaal 18 dollar voor 2 personen.net genoeg voor 2 koffie en 2 banket koeken.had wat ruimer gemogen kwa ontbijt. Personeel werkt niet altijd mee als je een vraag stelt.

Iets duurdere go kamer geboekt met uitzicht op de strip,werkelijk supermooi met uitzicht op de bellagio fontein. Comfortabele kamer met comfortabel bed. Prima in orde

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

niet boeken dit hotel
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

ontbijt is een compleet drama, lange wachtrij, je betaal 9 dollar bij reserveren maar daar heb je alleen koffie en jus voor. erg koud en tochtig restaurant. kamers zeer gehorig. hadden maanden van te voren niet rokers kamer geboekt maar zonder goede reden zijn ze niet beschikbaar. ook geen compensatie aangeboden. Kamers zijn erg verouderd en niet goed schoon. Normaal ben ik nooit zo negatief maar dit was erg slecht.

de ligging van het hotel is prima.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Toplocatie op de strip
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Inchecken duurt erg lang en het ontbijt is slecht geregeld, er moet altijd worden bijbetaald. Ook voor een simpele was vraagt men 30 dollar

Locatie op de strip is perfect. Kamers zijn goed en erg ruim.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Afknapper
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Wanneer je een kamer met inclusief ontbijt boekt verwacht je toch iets anders. Het blijkt dat je ergens aan een meeneemstand voor een waarde van 9 dollar iets kan nemen. Een koffie is al 5,75 dollar (exclusief taksen). Als je boven je 9 dollar gaat wordt dit bedrag op je kamer gezet (dat is logisch). Dit kan je bezwaarlijk inclusief ontbijt noemen. In de kamers ontbreekt een koelkast, dat is niet meer van deze tijd.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

mooie liggging en dat was het!
    • Fab Kamer, 2 Queensize bedden, Roken

Kamers slecht gepoetst,op de kamer mocht gerookt worden terwijl er voor een niet roken gevraagd was, dus het stonk enorm, konden wel een andere hebben met flink bij betalen, je kon de buurman over zijn nek horen gaan niet een beetje maar gewoon alles! De gangen stonken ook erg naar rook! Slechte wiffi voor deze prijs niet eens usb oplaad plaatsen! Badkamer niet mooi schoon!

Ligging op de strip was super

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Great hotel
    • Valley Kamer, 1 Kingsize Bed, Uitzicht op de High Roller, Rookvrij

Ontbijt viel echt tegen. Op tijd naar het zwembad gaan anders heb je geen bedje.

De kamer aan de strip kant zijn geweldig. Super locatie om Vegas in te gaan. Personeel zijn super vriendelijk.

- Centrale locatie op de strip.
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

- Geen eigen drank en eten toegelaten aan het zwembad. - Te weinig ligbedden waardoor sommige verplicht zijn op de grond te liggen. -Inchecken voor 14u is extra betalen.

- Centrale locatie op de strip. - Gratis water aan het zwembad.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Geweldig hotel op een prima plek.
    • Fab Kamer, 2 Queensize bedden, Roken

In het hele hotel mag gerookt worden en dit ruik je ook overal. Het inchecken duurde vrij lang. het zwembad ging om 5 uur al dicht terwijl de beschrijving zegt 6 uur.

Fantastisch hotel en ervaring mooie ruime kamers.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Goede locatie, prima kamers
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, High Roller-uitzicht, Rookvrij

Personeel aan de balie niet erg vriendelijk of meewerkend

Goede locatie, prima kamers

ligt centraal,prijs kwaliteit is ok

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima hotel voor bezoek aan Las Vegas
    • Fab Executive, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Het is wel een fabriek en deels verouderd, dat merk je vooral aan sanitair.

Midden op de Strip van Las Vegas. Goede kamer (maar wel verouderd).

De ligging ten opzichte van de strip.
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Heel hectisch in het hotel, wat wel eigen is aan Vegas.

De ligging ten opzichte van de strip.

Luxe kamers!
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

Lange wachttijden om in te checken, en te weinig personeel waardoor ze slechtgezind rondliepen.

Luxe kamers!! En midden op de strip, toplocatie :)

Mijn bed
    • Fab Kamer, 2 Queensize Bedden, High Roller-uitzicht, Rookvrij

Moest elke dag bellen voor handdoeken. En badmat. Heb 2 dgn moeten doen zonder douche gel. Ondanks ik het vroeg

Mijn bed

Het hotel heeft zijn oude glorie inmiddels achter zich...

Het hotel heeft zijn oude glorie inmiddels achter zich gelaten. Andere hotels zijn moderner.

Heerlijk!

Dat we weer weg moesten

De vriendelijkheid van het personeel. Erg grote en schone kamer

Ideale ligging op de Strip!

Incheckprocedeure niet duidelijk

Ruime kamer met lekkere bedden en centrale ligging!

Prima kamer om bij te komen van alle glitter en glamour van Vegas
    • Go Kamer, 2 Queensize Bedden, Uitzicht op de Strip, Rookvrij

Goede, keurige kamer met uitzicht op de Strip. Voor die locatie is de prijs acceptabel.

De locatie is midden op de Strip, in- en uitchecken kan via...
    • Fab Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

De locatie is midden op de Strip, in- en uitchecken kan via een automaat. Dit versneld het in- en uitcheckproces behoorlijk.

Rondreis westkust Amerika
    • Valley Kamer, 1 Kingsize Bed, Uitzicht op de High Roller, Rookvrij

Ruime kamers, proper, koelkast op kamer Ontbijt: keuze uit allerlei koeken, yoghurt, fruit. Maar met 9 $ per persoon kom je niet toe

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Flamingo Las Vegas Hotel & Casino