Beoordelingen over Floridays Resort Orlando Near Seaworld/Disney 4-sterren

12562 International Drive, Orlando, FL 32821, Verenigde Staten

#147 van de 488 hotels in Orlando

Schoon, en suite goed uitgerust met spullen om te koken.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Het is een te groot resort kennelijk om aan alles te kunnen voldoen, bv om een kurkentrekker gevraagd maar kwam niet terwijl ze zeiden dat iemand die zou brengen. 1 Dag bedden en handdoeken vergeten resp op te maken dan wel te vervangen. Wc rollen vergeten aan te vullen. Wc’s trekken erg slecht door, papier maar in de prullenbak gegooid.

Schoon, en suite goed uitgerust met spullen om te koken. Vriendelijk personeel.

prima!
    • Suite met 2 Slaapkamers

Prima uitvalbasis voor pretparken, de shuttlebus is een aanrader (en gratis!), wel 2 dagen op voorhand te reserveren. Heel ruime en nette kamers. Infostand voor parktickets geeft interessante tips. Zwembad is leuk. Handdoeken beschikbaar van het hotel. We hebben een heel fijn verblijf gehad en zouden zeker opnieuw kiezen voor dit hotel!

Het personeel - super vriendelijk en behulpzaam.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Bij aankomst hele vieze verstopte wasbak, doucheput en zwarte vellen in de jacuzzi. Overigens werd hier na melding meteen wat aan gedaan door een super aardige en behulpzame mijnheer. Accommodatie verouderd.

Het personeel - super vriendelijk en behulpzaam. Ideale locatie. Grote accommodatie

De ligging is perfect!
    • Suite met 3 Slaapkamers

Ik ben al 14 keer in Orlando geweest en dit hotel heeft absoluut niets wat tegen zich werkt. Over 2 jaar gaan we weer terug en heb besloten hier wederom te verblijven!

De ligging is perfect! Kort bij alle parken, restaurants, winkels, en outletcenters. Mooi zwembad, hygiënisch. Handoekenservice voor het zwembad. Een hotel met zeer ruime familie kamers (wij hebben 4 kids in verschillende leeftijden) 3 slaapkamers, mooie ruime keuken en woonkamer. Kleine winkel aanwezig. Een speelhal voor de kids als ze na al die actie van de pretparken nog steeds niet uitgeraasd zijn. Het hotel voorziet ook een shuttlebus naar de parken zodat je 22 dollar parkeerkosten bespaard. Wij hadden een early check in, kosteloos. Konden om 10u al op onze kamer i.p.v. pas om 16u. Als je dit ruim van te voren aangeeft houden ze er rekening mee. Reageren binnen een halve dag ook op e-mail. Kortom een geweldig resort! Zoals het op de foto eruit ziet, ziet het ook echt uit!

Prima locatie en een ruim appartement, parkeren voor de deur (gratis)
    • Suite met 3 Slaapkamers

Servies in de keuken kan iets uitgebreider.

Wij hadden een 3 slaapkamer appartement geboekt, heerlijk ruim, ieder een eigen badkamer. Geboekt met partner en 2 kinderen boven de 18.

Dit was een vakantie ervaring die voor herhaling zeker vatbaar is.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Heel klein minpuntje (en dan ben ik echt pietluttig aan het zeuren) is de fitnessruimte. Deze leek op de site flink ruimer met voldoende apparatuur en trainingsmogelijkheden Dit viel wat tegen toen ik wou sporten. Enfin, het is daar een vakantie oord en geen gym. Uiteindelijk kon ik vlakbij (10 min. nabij het resort) uitstekend trainen in een echte sportschool.

De service gerichtheid en vriedelijkheid van het personeel, vanaf ontvangst tot vertrek. Hygiene in het appartement was uitstekend, elke dag voldoende schone handdoeken. Het vuil wordt dagelijks opgehaald in het appartement. Zonder probleem zijn wij bij aankomst veranderd van appartement ivm uitzicht. Zwembaden worden iedere dag schoongemaakt van bladeren. Park is zeer geschikt voor gezinnen met kids, veilig, netjes onderhouden, goed toezicht (er is bijna altijd wel personeel in de buurt). Speciaal entertainment voor de kids georganiseerd bij het zwembad. Ook zonder entertainment prima vermaak bij het zwembad.

Toplocatie in Orlando
    • Suite met 2 Slaapkamers

Mooi ruim appartement met 2 slaapkamers en heerlijke bedden. Parkeergelegenheid voor de deur. Keukentje is fijn om s ochtends een ontbijtje te maken. Supermarkt om de hoek. Gratis shuttle naar bekende parken.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heerlijk verblijf gehad, zeker aanrader.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Wij konden ons balkon niet op omdat het daar vol zat met kleine muggen. Prijzen van consumpties, ontbijt en eten erg hoog, met daar bovenop nog eens belasting en standaard tip. Maar dat geldt eigenlijk voor heel Florida. Kwaliteit van het eten in het kleine afhaal restaurant was niet echt best. Dus beter ergens anders gaan eten voor dat geld of zelf regelen in je appartement.

Fijne ruime kamers, inclusief keuken en ijskast, voor met een gezin. Twee badkamers. Lekker zwembad met handdoeken bij het zwembad. Ruime parkeergelegenheid. Goede uitval lokatie om naar de pretparken in Orlando te gaan, of ook naar Kennedy Space Center. In de periode dat wij er waren, eind april, was het lekker rustig.

Royaal appartement.

Schoonmaak.

3kamer appartement, royale kamers. 2 badkamers. Iedere dag schone handdoeken en werden de bedden opgemaakt. 1 keer per week schoonmaak. Het appartement is een beetje gedateerd: vaste vloerbedekking, beetje smoezelig. Gescheurd gordijn, kapot keukenkastje, lekkende koelkast. Geweldig zwembad met volop handdoeken. De locatie is fijn centraal, 15 min naar alle parken. Prijs kwaliteit was goed omdat het een Booking.com deal was.

Goede prijs kwaliteit
    • Suite met 2 Slaapkamers

Muggen op balkon. Daar kon je niet zitten. Frontdesk was niet heel scherp. Moesten wachten met uitchecken omdat iemand problemen had met inchecken. Pas nadat ik gevraagd heb een tweede line te openen deden ze dat.

Zeer groot appartement. Prima zwembaden.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Mooie ruime suite!
    • Suite met 2 Slaapkamers

Door enkel glas aan de gangzijde (slaapkant) erg gehorig.

Mooie ruime suite! Schoon en van alle gemakken voorzien.

Top vakantie
    • Suite met 3 Slaapkamers

Onze gootsteen was verstopt, ze hebben het niet kunnen maken in 5 dagen. Dat was wel erg jammer.

Ons appartement was erg schoon,

Ruime kamers, zeer grote badkamer.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Ruime kamers, zeer grote badkamer. Goede locatie om snel parken in Orlando te bezoeken.

Het was niet wat ik gewend was in eerder resorts. Eerlijk gezegd is het mij slecht bevallen.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Kamers waren slecht, het viel mij heel erg tegen dat je moest betalen om je kamers schoon te maken.

De locatie was goed maar dat was ook alles.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Zwembad en fitness ruimte
    • Suite met 2 Slaapkamers

In eerste instantie was het appartement niet goed schoon. Na een klacht is dit alsnog gebeurd.0

Zwembad en fitness ruimte

De ruimte van het appartement.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Aankleding raakt ietwat gedateerd.

De ruimte van het appartement. Daarnaast de beschikking over een volledige keuken en wasmachine plus droger.

Mooi ruim en luxe appartement, mooi en groot zwembad

Mooi ruim en luxe appartement, mooi en groot zwembad

Ruime appartementen, voorzien van ruime keuken, oven,...
    • Suite met 2 Slaapkamers

Ruime appartementen, voorzien van ruime keuken, oven, wasmachine & droger, 2 badkamers, 3 t.v.s. Mooi zwembad.

Heerlijk ruim appartement voorzien van alle comfort.
    • Suite met 2 Slaapkamers

Heerlijk ruim appartement voorzien van alle comfort.

Het was geweldig!

NVT

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Best verblijf voor gezin en andere
    • Suite met 2 Slaapkamers

Prima accommodatie. Zeker met gezin. van alle gemakken voorzien en lekker ruim. Prima locatie als uitvalsbasis voor de pretparken.

Heerlijke locatie voor gezinnen die op zoek zijn naar ruimte en comfort
    • Suite met 2 Slaapkamers

Heerlijke locatie, mooie, ruime appartementen. Heerlijke Starbucks koffie, relaxte sfeer.

voor de herhaling vatbaar
    • Suite met 3 Slaapkamers

zeer ruim appartement, goede locatie. goede prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 29 april 2017

goede prijs-kwaliteit
    • Suite met 2 Slaapkamers

Het zijn heel ruime kamers en heerlijke bedden. Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 21 november 2016

ontbijt en diner vielen serieus tegen.
    • Suite met 2 Slaapkamers

ontbijt en diner vielen serieus tegen. Het duurde een eeuwigheid voor het bediend was en de kwaliteit was zeer matig.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Ruim appartement

Appartementen zijn wat gedateerd

Ruim appartement

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

De kamers zijn groot.

Het zwembad lijkt groter op de foto dan in het echt. Harde muziek bij het zwembad.

De kamers zijn groot. Wij hadden een grote woonkamer / keuken, met twee slaapkamers en twee badkamers en een balkon. Een badkamer is voorzien van een groot bubbelbad. Heerlijke bedden. Dichtbij Disney en Universal. Keurig ontvangst, ook 's nachts om 2.00 uur is de receptie bemand.

• Beoordeeld op: 13 april 2016

Appartement was rustig, voor tijdelijk verblijf tussendoor...

Kwaliteit van het eten van de roomservice was slecht. Wij zijn nu twee keer in Orlando geweest en in vergelijking tot het Marriott Harbour Lake waar we ook nu weer twee weken hebben verbleven verdient het Floridays Resort zeker geen 4 sterren. Faciliteiten en de gehele atmosfeer verdient maximaal 2 sterren in ieder geval altijd ruim een ster minder dan het Marriott Harbour Lake.

Appartement was rustig, voor tijdelijk verblijf tussendoor was het zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Perfecte locatie.

Airco in één kamer was minder. Geen muskietengaas op balkon

Perfecte locatie. Dichtbij van alles zoals de outlet, aquatica en seaworld. 12min rijden voor walmart. Ook elke dag schone handdoeken was wel fijn!

• Beoordeeld op: 15 november 2015

De grootte van het appartement, het zwembad en de ligging...

Het eten bij het resort is niet geweldig en vrij aan de prijzige kant.

De grootte van het appartement, het zwembad en de ligging ten opzichte van de parken, outlet, goede restaurants.. aanrader!!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De centrale locatie: alles ligt binnen 20 minuten rijden...

Hygiene zwembad: er zwommen eendjes in.

De centrale locatie: alles ligt binnen 20 minuten rijden (airport, Disney, Seaworld, outlet malls). Kleine starterskit goed uitgeruste keuken.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Een late check out doen ze zeeeeeeer moeilijk over of je...

Een late check out doen ze zeeeeeeer moeilijk over of je kunt $125,- bij betalen. Nadat we het er nieet mee ens waren konden we ineens wel een late checkout krijgen,. maar zijn gegaan. Omdat we inmiddels gepakt en gezakt klaar stonden. Ik zal niet snel terug gaan naar dit resort.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Mooi appartement, ruime kamers, alle voorzieningen.

Dit domein is zeer groot en het was best een eindje stappen van ons appartement naar het zwembad of de lobby. Er waren kleine karretjes om gasten rond te rijden maar het duurde vaak erg lang voordat die kwamen.

Mooi appartement, ruime kamers, alle voorzieningen. Leuk zwembad dat niet te druk was, altijd plaats.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Schoon en mooi appartement!

Gezin met 5 personen: mijn jongste zoon sliep op een slaapbank in de woonkamer. De bank was niet comfortabel. De overige bedden waren trouwens prima!

Schoon en mooi appartement!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

het hotel beschikt over twee mooie zwembaden, de bedden zijn...

beperkt zicht vanop balkon op 2de verdieping(vraag voor een kamer vanaf 3de verdieping) . Restaurant is niet aanwezig enkel een kleine koffiercorner waar wel eten besteld kan worden

het hotel beschikt over twee mooie zwembaden, de bedden zijn perfect. De kamer heeft een goede klimaatregeling. Gemakkelijk parkeren voor de residentie Inchecken snel en gratis shuttle kan gemakkelijk gereserveerd worden voor universal studios, vertrek 9u10-11u10 of 12u10 terug 17u10; 19u10 of 21u10

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De accomodatie/ appartement/ volledig ingericht/...

Aanwezigheid van kleine kakkerlakken in en rond de keukenkasten en achter het gasfornuis (Hygiene). Hier moet men wel wat aan doen.

De accomodatie/ appartement/ volledig ingericht/ goede service

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

fijne- grote kamers .

- we hadden gereserveerd voor een kamer die toegankelijk moest zijn voor een rolstoel. We kwamen 's avonds laat aan en de kamer had geen aangepaste badkamer. De 2de dag kregen we een andere kamer - de grote van het hotel. Alles lag zeer verspreid.

fijne- grote kamers . je kon 's morgens ontbijten op je kamer en was kookgelegenheid

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Heerlijk ruim appartement.

Weinig schaduw bij zwembad (geen parasollen)

Heerlijk ruim appartement. Lekker warm zwembad, voldoende ruim. Uitstekende wifi (gratis). Voldoende parkeergelegenheid. Dichtbij premium outlets.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Wat genieten van dit luxe appartement na een disney dag.

Niks viel oms tegen.

Wat genieten van dit luxe appartement na een disney dag. Veel goedkoper en luxer als de disney hotels. Daarnaast ook Prachtige zwembaden. Starbucks in hotel! Wat wil een mens nog meer,.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Het Resort ligt gunstig gelegen en ziet er heel mooi uit.

Er is een kookgelegenheid maar koekenpannen en een ketel om water te koken ontbreken.

Het Resort ligt gunstig gelegen en ziet er heel mooi uit. Er zijn meerdere zwembaden. Het 3 slaapkamerappartement was goed.Het is een resort met hotelfaciliteiten, dus elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Enorme kamers, schoon en voorzien van alle wensen

Enorme kamers, schoon en voorzien van alle wensen

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Heel ruim appartement met 2 slaapkamers (1 king size & 2...

Zwembad veel te klein voor de grootte van het hotel.

Heel ruim appartement met 2 slaapkamers (1 king size & 2 queen size)

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Ruim apartement

Horeca in nabije omgeving

Ruim apartement

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Het zwembad was vooral voor kleine kinderen geweldig.

Kwaliteit van het eten in het restaurant

Het zwembad was vooral voor kleine kinderen geweldig.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

totale concept

bedden liggen hard na 1 week

totale concept

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Mooi relaxed resort.

Mooi relaxed resort. Vlak bij de outlet en parken. Ga zeker terug.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

vriendelijk service gericht personeel.

vriendelijk service gericht personeel. grote kamers met prima bedden. mooi zwembad goede locatie

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Locatie dicht bij parken en winkels

Locatie dicht bij parken en winkels

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Heerlijke ruime appartementen, twee badkamers ruime keuken,...

Wat beter stofzuigen

Heerlijke ruime appartementen, twee badkamers ruime keuken, balcon. Fijn thuiskomen na een lange dag in de pretparken

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Personeel is supervriendelijk en professioneel.

Personeel is supervriendelijk en professioneel. Uitstekende locatie dichtbij alle pretparken, maar toch een oase van rust.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Geen schoonmaak in het appartement.

Geen schoonmaak in het appartement. Daarvoor moest je bij betalen

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.