Beoordelingen over Grand Beach Hotel 4-sterren

4835 Collins Avenue, Miami Beach, FL 33140, Verenigde Staten

#128 van de 390 hotels in Miami Beach

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Mooi hotel met zwembad en rechtstreeks toegang naar het...
    • Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbed en uitzicht op de baai

zwembad is Zeer druk en veel kleiner dan het op de foto’s lijkt. Personeel is hoofdzakelijk Spaanstalig Ontbijt is vreselijk duur

Mooi hotel met zwembad en rechtstreeks toegang naar het strand. Is gelegen aan de noord beach buiten het zeer toeristische stuk. Toen we aankwamen merkten we dat de terrasdeur en de kluis niet functioneerde. Werd snel opgelost na een telefoontje, persoon was echt wel niet vriendelijk Fantastisch uitzicht op de baai met prachtige zonsondergang. Wel vragen naar een kamer met bay view Zeer ruime kamers met apart salon

De vriendelijkheid.
    • King Suite met uitzicht op de baai

De vriendelijkheid. Wij hadden ontbijt voor 3 geboekt maar kregen maar voor 2 personen. Dit gemeld bij booking.com maar nog steeds geen reactie. Slechte service van hotel en van booking.com hoorde hier meer mensen over

Ok maar buiten hotel niet goed
    • King Suite met Gedeeltelijk Zeezicht

Zwembad en ligstoel accomodatie is een drama, veel te weinig stoelen , te druk , amper plaats in het zwembad en na een halve dag een stort qua hygiene , niet opgeruimd , slordig en zelfs vuil

Hotel , kamers waren top

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Mooi, maar....
    • Suite met 1 Slaapkamer, Kingsize Bed en Gedeeltelijk Uitzicht op de Oceaan

De 1 slaapkamer appartementen liggen rond de liftkoker. Tijdens ons verblijf was er veel wind, en dat zorgde voor behoorlijk wat lawaai. Dit 2x vriendelijk gemeld aan de receptie, maar we werden netjes weggeborsteld met het argument dat er geen andere kamers beschikbaar waren. Na de 4e nacht (met veel wind, en dus heel wat kabaal), opnieuw naar de receptie met de eis voor een andere kamer. Uiteindelijk een penthouse suite gekregen mits opleg van 50$ per nacht. Wat in ons ogen niet fair was, maar gezien vakantie, geen zin om daar nog verder op door te bomen. Op een mail met onze opmerkingen werd gewoon niet gereageerd...

Kamers zijn zeer groot en mooi ingericht. Bed is super comfortabel Zwembaden zijn goed verwarmd. Twee in de tuin dicht bij de zee, tussen de palmbomen; uit de wind, maar wel meestal in de schaduw. Het zwembad op de 7e verdieping ligt dan wel goed in de zon, maar kan onaangenaam fris zijn als er veel wind is. Ontbijt correct.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Matig, zeer overprized!
    • King Suite met uitzicht op de baai

Eigenlijk alles. Geen gezellig hotel. Geen leuke bar. Heel ongezellig restaurant. Hadden een upgrade gedaan naar ocean kant, maar dat bleek een zijkant van het gebouw te zijn. Ja, als je goed keek zag je de zee. En prijzig door de tig verschillende tax.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Wij gaan nooit meer naar dit hotel.
    • Suite met Kingsize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Allereerst was onze kamer niet beschikbaar voor 16.00 uur. Hebben uit nood een andere kamer zonder balkon geaccepteerd. Wij vroegen een latere uitchecktijd,Dat kon tot 16.00 uur, tegen het tarief van 150 Euro extra.Hebben wij uit nood geaccepteerd. Tot 18.00 uur zou dat 357 Euro zijn. Onze vlucht was 22.30 uur, dus voor ons zeer oncomfortabel. Het enige restaurant was super ongezellig.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Ruime kamers, mooi zwembad en vriendelijk personeel
    • King Suite met Gedeeltelijk Zeezicht

Ondanks ontbijt inclusief, nog moeten taksen betalen van 13,5 dollar per dag voor bediening. En "verplichte" dure parking. Door al de bijkomende taksen was verblijf véél duurder dan voorzien.

Ruime kamers, mooi zwembad en vriendelijk personeel

Dit was de tweede maal dat we hier logeerden en dit hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteit.
    • Suite met 1 Slaapkamer, Kingsize Bed en Gedeeltelijk Uitzicht op de Oceaan

valetparkeren kost 44 dollar

mooie, ruime kamers, goed ontbijt en lunch. Het hotel is mooi ingericht, heel licht en aangenaam.

ontbijt is redelijk maar duur

ontbijt is redelijk maar duur

• Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Gedeeltelijk Uitzicht op de Oceaan

Geen wifi in de lobby. Personeel die niet pro actief is bij je wensen. Ontbijt heel goed maar ook heel duur

Mooi hotel

Geen sfeer, keuken gewoon sluiten!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Baai

VOOR DE AUTO MOESTEN WIJ.........42 US DOLLAR PER NACHT BETALEN!!!!

Ontbijt zeer slecht, na 2 dagen, buiten hotel ontbeten!!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Uitstekend hotel.
    • King Suite met uitzicht op de baai

De kamers zijn ruim en geweldig en met een hele mooie uitzicht.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Heel goed restaurant, prachtige zwembaden, privestrand,...

Dure drank, niets te doen of te zien in de onmiddellijke omgeving

Heel goed restaurant, prachtige zwembaden, privestrand, prachtige kamer, erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Er kwam bij de prijs wat we geboekt hadden nog heel wat extra kosten bij waardoor de prijs toch redelijk duur werd. Ook het eten en drinken in het hotel kwam er nog extra bij wat zeker niet goedekoop was.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Modern hotel wat zeer goed onderhouden word. Kamer werd elke dag grondig schoon gemaakt en ook hotel was zeer netjes. Zwembad mooi onderhouden. Ook het strand met de ligstoeltjes werden zeer goed onderhouden

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De ligging, ligt mooi aan het strand

Te kleine bedden op een te kleine kamer. Achteraf een upgrade kon wel maar voor +100,- per nacht! Haren zaten nog aan de muur van de vorige gasten! Een hoop vliegen bij het zwembad.

De ligging, ligt mooi aan het strand

• Beoordeeld op: 14 april 2015

De kamer

Opgelicht eerste dag op het strand door het beachteam. Vroegen geld voor de ligstoelen, die dus wel gratis waren. De extra's die bovenop de kamer komen, zoals resorttax 21$, 11% tax, 30$ pp ontbijt, 35$ parkeren allen per dag.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

ligging, zwembad, mooie kamers

We waren op Honeymoon, maar ze hebben geen enkele moeite gedaan voor iets extra's. zelfs upgrade van de kamer was teveel gevraagd.

ligging, zwembad, mooie kamers

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

De kamers.

Voor alles en nog wat moet je bijbetalen. En véél! Luchthavenprijzen. De helft van het personeel is niet geïnteresseerd. Je moet een 'resorttoeslag' betalen dan zit er zogezegd een gratis strandzetel in, maar je kan maar beter om 8u op het strand zijn of er is niets meer.

De kamers. Zwembad ideaal voor kinderen. Verwarmd. Vlak aan het strand.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Kamer was groot en ruim.

Voor een prijs.van €255,- voor een nacht mag je toch wel een ontbijt erbij verwachten. Plus check in pas om 16.00 uur is erg laat

Kamer was groot en ruim.en van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 29 april 2016

We waren iets vroeger en konden toch direct op de kamer.

We waren iets vroeger en konden toch direct op de kamer. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

De kamer was geweldig, ruim met 2 slaapkmrs en 2 badkmrs.

Het bar en restaurantgedeelte waren sfeerloos!

De kamer was geweldig, ruim met 2 slaapkmrs en 2 badkmrs. Licht en modern

• Beoordeeld op: 15 december 2015

uitzicht kamer

prijs, alles te duur

uitzicht kamer

• Beoordeeld op: 9 september 2015

ruime kamer

De liften waren in reparatie maar het werd nergens aangegeven hoe je nu bij je etage moest komen.

ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

de kamer en het uitzicht

ons werd eerst een kamer met baaizicht toegewezen, terwijl we voor zeezicht hadden betaald.

de kamer en het uitzicht

• Beoordeeld op: 24 januari 2015