Beoordelingen over Hampton Inn Boston Logan Airport 3-sterren

230 Lee Burbank Highway, Boston, MA 02151, Verenigde Staten

#60 van de 81 hotels in Boston

Hotel voor een snelle overnachting in de buurt van de luchthaven.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het hotel kijkt uit op een industriegebied en ligt alleen aan een dikke weg. Als je iets buiten het hotel wilt doen ben je aangewezen op de shuttle. Het restaurant is een ontzettend sfeerloos hok op de benedenetage, daar wil je niet eten.

De kamers in dit hotel zijn prima, helemaal niets mis mee, badkamer ook helemaal goed. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. De shuttledienst is perfect, brengt je naar het restaurant van je keuze, naar de trein of naar de luchthaven. Bij vroeg vertrek krijg je een zak met ontbijt mee (fruit, water, verpakte smerige cake).

prima als eerste of laatste overnachting
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

er is een leuke wijk met supermarkt in de buurt maar dat is niet aangegeven. Dus, bij de uitgang linksaf, stoep langs autowet aflopen totaan kruising, brug over en bij de stoplichten rechtdoor de wijk inlopen.

shuttle van en naar vliegveld en naar metro om de stad in te gaan

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Zeer matig
    • Kamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Voor 304 euro per nacht moest je bij het ontbijt van kartonnen bordjes/schaaltjes eten met onbruikbaar plastic bestek. Nog erger dan in een vliegtuig waar het materiaaal doorgaans steviger is. Ik vind dit schandalig en de prijs/ kwaliteit verhouding zeer slecht. Ik heb in honderden hotels gelogeerd, nog nooit zo duur en in mijn hele leven nog nooit van karton met plastic bestek hoeven te eten. Zelfs niet in Rusland, Siberië, Mongolië of China waar ik doorheen reisde. Of Indonesië, Maleisië of Vietnam. Nergens ter wereld. Ook niet in de landen in zuid Amerika en Afrika. Ik voel mij zeer beledigd en afgezet wat de prijs betreft. Ik heb dit ook op face book gezet en zal het blijven herhalen. Dit gaat vooral booking.com aan omdat ik na controle voor veel minder geld in hetzelfde hotel had kunnen overnachten. Dit neemt mijn opmerking over bestek en servies?!!!! niet weg maar geeft mij wel het gevoel grotelijks belazerd te zijn.

Het personeel was super vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

slechte prijs/kwaliteit
    • Kamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Omgeving is deprimerend. Er waren overal werken aan de gang in het hotel tijdens mijn verblijf. Ontbijt is typisch Amerikaans, kartonnen bordjes en bekertjes. Internet traag en voortdurend onderbreking van de connectie.

Grote kamer, goede boxpring. dicht bij luchthaven gelegen en goede, vriendelijke shuttledienst.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima kamer, triest ontbijt
    • Kamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Ontbijt was teleurstellend, omdat eten van kartonnen borden met karton bestek echt niet kan voor die prijs. Het geeft een triest begin van de dag. Het aanbod van eten was prima, maar niet verrassend.

Prima bed, goede badkamer. Geen last van de vele werkzaamheden (lobby, zwembad)

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

• Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Plastic bestek en papieren borden passen niet in dit hotel! Te kleine ontbijtruimte voor zo'n groot hotel. Maak het de gasten wat aangenamer! Personeel aan balie onvriendelijk en onprettig, te zakelijk.

Kamer was prima en ruim. Service shuttlebus naar metro erg prettig. Chauffeurs van de shuttle bus erg vriendelijk.

Ontbijt redelijk

Ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

De hotelkamer is OK maar verder lijkt het een budget hotel.

Het hotel in zijn geheel onder de maat.

De hotelkamer is OK maar verder lijkt het een budget hotel. Ontbijt is een aanfluiting. Het leek wel een magnetron ontbijt met papieren borden en plastic bestek. Papieren bekers voor de koffie en thee. Nee echt geen aanrader.