Beoordelingen over Hampton Inn & Suites Santa Ana/Orange County Airport 3-sterren

2720 Hotel Terrace Drive, Santa Ana, CA 92705, Verenigde Staten

#3 van de 19 hotels in Santa Ana

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Zeer slecht onprofessioneel personeel. Slechte prijs kwaliteit verhouding
    • Suite met 1 Slaapkamer en Kingsize Bed - Rookvrij

Zeer slecht onprofessioneel respectloos personeel met name de jonge man op de bijgevoegde afbeelding. Nog nooit zo behandeld geworden in een hotel ,de lakens waren duidelijk toen wij de kamer kregen zoals tezien in de foto waren er gele vlekken in de lakens oo meerdere plaatsen . Toe wij hier melding van maakten werden wij behandeld alsof wij dat zelf hadden gedaan of als of wij onzin vertelde terwijl wij binnen 10 min dit al gemeld dat de hadden. Na veel gedoe en aandringen kregen wij een andere kamer deze was direct naast de liftmachine kamer ,er werd ons dus met opzet omdat wij hadden geklaagd de slechtste kamer van het hotel gegeven terwij hij zelf aangaf niet vol te zijn dit hebben wij niet geaccepteerd en na veel gedoe weer een andere kamer in met onze spullen. Vanaf die dag werden wij door deze persoon niet meer gedag gezegd of een prettige dag gewenst wat gebruikelijk wel gebeurd wij werden dus als de lastige klanten beschouwd terwijl het probleem bij hun lag en onstaan is door de lakens niet te verschonen voor de volgende gasten kwamen .verder was hij maar wat me zijn pen te tollen om zijn vinger ook te zien op de foto. Ok hoop dat de hotel management deze man aanpakt want zijn gedrag kan echt niet.

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Dichtbij Disneyland