Beoordelingen over Caesars Palace Hotel & Casino 4-sterren

3570 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#68 van de 193 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

5,6

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De locatie, top
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Wij hadden met booking inclusief ontbijt geboekt... dat bestaat daar gewoon niet. Dus slecht geïnformeerd door booking. Onze vlucht had vertraging en vandaar eerste nacht kwijt...geld vd eerste nacht kwijt. Hadden we rechtstreeks ih hotel geboekt hadden we die nacht niet moeten betalen. Slechte ervaring

De locatie, top

Tof verblijf, heel groot hotel duurt toch even voor je de weg weet en alles terugvindt.
    • Julius Deluxe Kamer - 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De lange wachttijden bij het inchecken. Van bij het binnenrijden in de garage van het hotel tot we op onze kamer waren heeft meer dan 2 uur in beslag genomen. De hoofdzaak oorzaak was de lange wachttijd aan de receptie en ook het zelf incheck systeem leek niet goed te werken. De mensen met enig soort VIP arrangement werden wel vlotter geholpen. er wordt dudielijk overal in het hotel onderscheid germaakt tussen het plebs en de meer vermogende klanten maar dat moet je je uiteraard niet aantrekken.

Al wat je maar kan denken is in het hotel aanwezig, het is een kwestie van de weg er naar toe te vinden :-). Het hotel is centraal gelegen op de strip wat maakt dat je overal op de strip vrij goed naar toe kan.

Super mooie en schone hotel kamer!
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Meer dan 1.5 uur gewacht en een aantal berichtjes en telefoontjes verder voordat onze koffers op onze kamer waren. Het uitchecken de volgende ochtend, we hebben 45 minuten in een rij staan wachten omdat er te weinig medewerkers waren die de gasten konden uitchecken! Medewerkers waren wel vriendelijk, maar het zou fijn zijn als er wat meer waren.

Onze hotel kamer was groot, mooi en schoon! Heerlijke bedden en een mooie, schonen en lekkere badkamer met douche en bad! Leuke omgeving, de Bellagio fontein (naast ons hotel) is een van de vele dingen die je zeker gezien moet hebben

Een super verblijf!
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Beneden in het casino is het heel erg groot en chaotisch. De prijzen van de restaurants waren ook gigantisch hoog.

Het is een prachtig groot hotel, op een perfecte locatie. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn prachtig.

Een tegenvaller!
    • Forum Classic Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Behulpzaamheid en zelfs onvriendelijkheid van het personeel. Drankjes in minibar waren zeer duur en buiten vervaldatum! Geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Eigenlijk vrij duur hotel.

De ligging van het hotel op de strip.

Zou volgende keer elders gaan of de goedkoopste kamer boeken want er zit toch niets bij
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Alleen de luxe kamer is inbegrepen alle overige zaken zijn tegen betaling. Ontbijt is er niet, je kan bij een aantal zaken eten en dat wordt verrekend maar alles in en rondom het hotel is erg duur

Grote kamer, alles mooi, zwembad, Locatie, Locatie, Locatie

Ons verblijf in Ceasars palace was een perfecte locatie in de superstad las Vegas!
    • Julius Deluxe Kamer - 2 Queensize Bedden - Rookvrij

de aangeboden prijs is aanlokkelijk, niet zo duur, maar achteraf blijkt dat je er toch méér voor moet betalen. Het ontbijt was niet inbegrepen, zoals vermeldt, want je krijgt enkel een voucher van 10 $/persoon én de prijs van ontbijt was 40$. Voor internet moest je bijbetalen voor een 3de apparaat, viel tegen, want we waren met 3 personen geboekt, wat niet normaal is! Stond in de kleine letters vermeldt. Flesje water op de kamer was ook duur 8$, wat in feite gratis zou moeten zijn.

De locatie was perfect, midden op de strip. Enorm groot hotel, waar je verloren kunt lopen. Zeer lekker eten en enorme keuze! zwembad was top.

De kamer was gigantisch met eetplaats ,salon slaapkamer...
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

De kamer was gigantisch met eetplaats ,salon slaapkamer,dressing en badkamer.personeel heel vriendelijk. Heel mooi hotel met heel veel winkels en restaurants.

Kamers zijn extreem gehorig
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Prijs/kwaliteit verhouding is heel slecht en kamers zijn extreem gehorig, je kunt gesprekken van de buren letterlijk horen

Mooi groot zwembad en ligging is midden op de strip

ok
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

1) 2 nachten verbleef ik in hotel, kamer/ bed was na 1 nacht niet opgeruimd/opgemaakt, dit heb ik gemeld bij de receptie daarna is dit alsnog gedaan. 2) op mij creditkaart is 2x het bedrag gereserveerd, hierover mastercard gebeld, zij zeggen dat ze 21 dagen gebruik kunnen maken van deze reservering. Dit vind ik niet klantvriendelijk. 3) inchecken : ik heb via internet de reservering gedaan waarbij ik alle gegevens heb ingevuld, bij aankomst moest dit nog een keer gedaan worden hetgeen zeer veel tijd kostte.

kamer

Perfect gelegen op centrale locatie aan de strip.
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Letterlijk voor alles krijg je een rekening. De pads voor de koffiepadmachine kosten bijvoorbeeld 15 dollar oid. Kamer zonder uitzicht was beetje afknapper.

Perfect gelegen op centrale locatie aan de strip.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Mooi hotel
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Erg jammer dat je in elk goedkoop hotel/motel in Amerika wel koffie en thee op de kamer krijgt maar hier gewoon, ondanks de al dure prijs van de kamer, ook hier gewoon $5 voor moet betalen.

Heel mooi hotel op goede locatie aan de strip. Kamer was ook netjes en een heel fijn bed.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Girlstrip!
    • Julius Deluxe Kamer - 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Door de grootte van het hotel, soms moeilijk om de uitgang te vinden maar ik vermoed dat dit een deel van de opzet is. Restaurants wel heel duur voor wat je effectief krijgt.

Er is weinig op te merken in hotels als deze, grote suite met bijzonder comfortabele bedden, heel grote badkamer met grote inloopdouche, veel leuke spulletjes! Geen enkel moment last van geluidsoverlast of dergelijke, ik was onder de indruk!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Drama
    • Octavius ​​Premium Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijt zou er bij zitten krijg je $10 korting buffet alleen kost al $43 Boek je een octavius room met 52m2 zeggen ze was een optie je hebt een Julius room van 24m2 ga je naar de kamer papier opgezocht weer naar beneden met met koffers en bewijs van octavius room geboekt zeggen die zitten vol kom morgen maar terug volgende dag 13:00 zou die leeg zijn heel die dag in de caesars gebleven na 3x vragen konden we om 17:30 naar de octavius room halve vakantie zitten wachten en koffers in en uit pakken!!!

Geweldig, m'n ogen uitgekeken.
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

WiFi was niet aanwezig, maar het Bellagio hotel kon deze klap mooi opvangen. Pakte en passant nog ff 200 dollar uit een fruitautomaat.

Geweldig, m'n ogen uitgekeken. De kamer was perfect, een lekkerder hotelbed kom je nergens van je leven meer tegen. Het hotel was enorm, maar recht op de strip.

zwembad
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

CP houdt zich niet aan gemaakte afspraken ; in casu ontbijt wordt verkocht als inclusief in de prijs, maar in de realiteit is dit helemaal niet zo en moet je zelf voor ontbijt betalen ! Bummer!

zwembad

De ligging en kwaliteit van de kamer
    • Augustus Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Strip - Rookvrij

Er is wel een minibar maar geen koelkast op de kamer waar je zelf wat in kunt zetten. Er was wel een koffiezetapparaat op de kamer maar voor het gebruik daarvan moet je betalen

De ligging en kwaliteit van de kamer

Heerlijk!
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Parkeren stond slecht aangegeven. Betalen voor WiFi (15 dollar voor 24 uur). Ontbijt zou inbegrepen zijn maar we kregen 10 dollar pp om uit te geven in een restaurant naar keuze. Dat was lang niet toereikend.

Prachtige kamer, heerlijk bed en een mooie ruime badkamer. Locatie was perfect (direct aan de strip).

Superb hotel in the middle of the Strip

Je moest 18 jaar zijn om de fitness te mogen gebruiken. Dat vond onze zoon van 16 wel spijtig.

Prachtig hotel midden op de Strip. Mooie zwembaden en prachtige winkels.

Lekker (en duur) ontbijt in café Americano.
    • Forum Classic Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Prachtig zwembad maar oorverdovend lawaai. Dit is voor een jong publiek wellicht geweldig , maar was gewoon aan ons niet zo besteed. We vertrokken voor een rondrit door de parken. Las Vegas moet je gezien hebben, maar 1 dag was voor ons meer dan voldoende

Lekker (en duur) ontbijt in café Americano.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Super mooi hotel.
    • Palace Premium Studio Suite met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Sommige croupiers waren wat nors en vonden het lastig als je het spel niet snapte. Gelukkig waren er anderen wel bereid om het goed uit te leggen. Wij vonden het jammer dat er bij het zwembad weinig schaduw was van b.v. Parasols. Hierdoor hebben wij niet zo lang van het zwembad genoten als we hadden gewild. We gingen nu ergens anders eten en dan vaak niet meer terug. Ook vonden wij de meeste serveersters bij het topless gedeeld wat arrogant en niet heel slim. Door bestellingen die niet goed opgenomen werden en dan zoiets hadden van dat wij het verkeerd opgegeven hadden. Wij hadden niet begrepen dat wij de koelkast niet mochten gebruiken voor eigen gebruik. We reizen met een camper en hadden wat vleeswaren en yoghurt mee omdat we niet wisten of de koelkast in de camper het bleef doen, dat koste ons $ 25,-. We zijn ook dan ook geen echte hotelmensen.

Alles was keurig verzorgt, zag er heel chique uit. De grote van de kamers en badkamer was ook geweldig. Het meeste personeel was zeer vriendelijk. Jennifer van de conciërge was geweldig! En Aili heeft ons het spel 21en super goed uitgelegd. Het topless gedeelte bij het zwembad was ook erg fijn. We hebben genoten. De vele verschillende eettentjes in het hotel was ook heel prettig. En de airconditioning was in deze hitte heerlijk. Dat je dat zelf op je kamer kon regelen was ook erg lekker.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Nette kamers, geweldige sfeer, gave nachtclub, mooi casino,...
    • Octavius ​​Premium Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het eten in het Gordon Ramsey restaurant was niet erg lekker en zeker ondermaats voor de gevraagde prijzen. #knoflookbom

Nette kamers, geweldige sfeer, gave nachtclub, mooi casino, ideaal!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Mooie ruime kamers in Forum Tower met een super uitzicht...
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Mooie ruime kamers in Forum Tower met een super uitzicht over de strip. Ook de prijs was erg goed, zeker wat je er allemaal voor kreeg. Online inchecken was ook erg makkelijk

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Geweldige kamers in de Augustus toren met een prachtig...
    • Augustus Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Strip - Rookvrij

Via Booking had ik ontbijt inbegrepen genomen. Terwijl ze ginder gewoon een voucher geven van 20$ per dag. Met 20$ koop je geen ontbijt voor 4 personen, zelfs niet voor 1 persoon in de restaurants van dit hotel.

Geweldige kamers in de Augustus toren met een prachtig uitzicht over de Bellagio Fonteinen.

Per dag komt er 44 us dollar bij aan resort fee,en 15 us...
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Per dag komt er 44 us dollar bij aan resort fee,en 15 us dollar aan parkeren.hierover word ook nog tax gerekend. Dat ben je verplicht.

Bedden

Bedden Badkamer Uitzicht

Ontbijt zelf regelen, geen ontbijtzaal aanwezig.
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Ontbijt zelf regelen, geen ontbijtzaal aanwezig.

wervelwind.

ontbijt was inbegrepen maar nooit van de rekening afgetrokken.

schone en stille kamers. veel restaurants. goeie service bij de bars

Prima!!
    • Forum Classic Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Bewegwijzering naar de lobby is even zoeken.

Kamers zijn echt fijn. Luxe en grote kamers. Daar betaal je voor maar die krijg je dan ook.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Indrukwekkend verblijf

Indrukwekkend verblijf

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

De kamers waren fantastisch en de bedden lagen heerlijk!
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

De kosten voor werkelijk alles zijn hoog.

De kamers waren fantastisch en de bedden lagen heerlijk!

Leuk

Ambiance

Had beter gekund

Alles moet je bijbetalen

Het hotel op zich was heel mooi

Grote kamers, heel proper.
    • Octavius ​​Premium Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijt is gewoon tegoed van 10 dollar per persoon en daarmee kan je daar niet veel eten.

Grote kamers, heel proper. Leuk shoppingcenter aan hotel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Ontvangsthal is zeer onpersoonlijk

Prachtig hotel, boordevol entertainment en midden op de strip. Een van de beste hotels van Las Vegas

hotel had alle faciliteiten

Dat de kamers veel kleiner waren dan ze leken op de foto's

hotel had alle faciliteiten

Hadden heel grote kamer met suite
    • Octavius ​​Premium Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Hadden heel grote kamer met suite

Luxe mooi confortabel
    • Forum Classic Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Las vegas us erg duur geworden beetje out of rate

Luxe mooi confortabel

een beleving
    • Julius Deluxe Kamer - 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Vanuit kamer geen (mooi) uitzicht.

Wij kregen een fantastische upgrade. Met een prachtige en comfortabele kamer.

Ideaal hotel als je op doorreis bent in de VS

Eigenlijk helemaal niets

Dat je online kunt inchecken en daardoor een lange wachtrij kunt ontlopen. Ideaal om van te voren te regelen.

Een beleving

Kamers

Een grote en propere badkamer

nihil

Een grote en propere badkamer

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Super locatie, heerlijke bedden.
    • Palace Premium Kamer - 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het is niet heel duidelijk aangegeven waar de parkeergarage is.

Super locatie, heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Een massaal gokwalhalla

ontbijt is ronduit slecht

Bedden waren excellent

• Beoordeeld op: 9 november 2016

• Kamer met 1 Kingsize Bed en Uitzicht op Augustus Strip - Rookvrij

Bij de zelf incheck loket geen WiFi inlog ontvangen. Zeer dure kamer zonder WiFi is niet van deze tijd.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

• Augustus Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Strip - Rookvrij

dat je ondanks zo'n kamerprijzen, toch geen gratis wifi hebt. Dat kan dus echt niet meer in 2016.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

super locatie
    • Augustus Premium Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Communicatie op de website aangaande 'ontbijt'

super locatie

• Beoordeeld op: 12 april 2016

De locatie centraal aan de strip.

Een beetje verouderd hotel. Zeer veel volk vooral in het weekend doch is een algemeen fenomeen in het weekend.

De locatie centraal aan de strip. Ruime kamer. Grote badkamer. Goede airco.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Kamers OK, restaurants en drankgelegenheden OK, casino OK,...

Betalend internet is niet meer van deze tijd. Alle omliggende hotels bieden dat gratis aan. Soms héél druk in het hotel. Zwembad zo druk dat vrij (niet betalend) ligbedje vinden moeilijk was.

Kamers OK, restaurants en drankgelegenheden OK, casino OK, goede ligging (heel centraal op de strip).

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Hotel met een ideale ligging op de strip.

Hotel met een ideale ligging op de strip. Medewerkers gaven ons een perfecte service met vragen over activiteiten die we konden ondernemen. Tevens hebben hun de boeking voor activiteiten voor ons geregeld.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Prijs - kwaliteit verhouding is goed!

Prijs - kwaliteit verhouding is goed! Hotel zit midden op de Strip. De aangrenzende shopping area (The Forum Shops) is geweldig aangelegd en onderhouden.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Het bed was heel comfortabel en de kamers zeer proper.

De wifi werkte niet overal even goed en was slechts voorzien voor 2 apparaten per kamer, hoewel we ook een kamer voor vier personen hadden geboekt.

Het bed was heel comfortabel en de kamers zeer proper.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

de ligging en het zwembad + kamer

zeer onvriendelijk personeel bij check-in, nog nooit meegemaakt...weigerde mij eerst in te checken omdat ik mijn Belgische pas enkel bij de hand had en niet mijn internationale reispas. Dit was volgens hem geen paspoort....Ook was alles ontzettend duur, niets gratis (zelfs het kraantjeswater was betalend op restaurant!!!!wifi 22 dollar per dag etc...) je bent voor hun wandelend geld en enkel een nummer...

de ligging en het zwembad + kamer

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Mooie ruime luze kamers voor 4 personen Valkbij strip!

Zeer zeer groot hotel! Wifi beperkt kostenloos beschikbaar (voor een duistere reden). Druk, druk in het zwembad. Bedjes dicht bij zwembad US$ 200 toeslag (dus maar niet). Wachttijden bij inchecken. Niet meer dan 2 a 3 nachten, want de mensen massa's zijn enorm aan de strip!

Mooie ruime luze kamers voor 4 personen Valkbij strip! Mooi uitzicht op strip op je kamer! Lekkere zwembaden! Goed rerun'd hotel. Gratis parkeren!

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Toen we aankwamen hebben we een gratis upgrade ontvangen, we...

Toen we aankwamen hebben we een gratis upgrade ontvangen, we ontvangen een suite ipv de gewone Octavius torenkamer. eerder hebben we hier al gelogeerd maar op dit moment is Wifi zelfs voorzien in het hotel (24uur maar is gratis). De bedden zijn groot en enorm comfortabel, kleinere mensen hebben wel een trapje nodig om in bed te geraken :)

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Service personeel op verschillende locatie van checking tot restaurants. Lange rijen bij checking. Customer services is erg laag tov andere hotels op de las Vegas strip! Voor mij nooit meer Caesar palac

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Jacuzzibad na upgrade.

Kamergrootte versus prijsverhouding in vergelijking met andere hotels. Voorkeur niet mogelijk ivm feestweekend (memorial) ondanks ruime boekingstijd vooraf.

Jacuzzibad na upgrade.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

De locatie was prima, maar dat is elk hotel in Las Vegas.

Prijs kwaliteit is echt een groot verschil als je kijkt naar Luxor. We hebben daar ook een nacht geslapen en dat was echt super. Voor Caesars Palace betaal dus echt voor de naam. En het bed was echt dramatisch, als je je omdraaide hoorde je de veren springen.

De locatie was prima, maar dat is elk hotel in Las Vegas.

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

had een kamer in de palace tower, upgrade gehad voor 30...

Komt op het einde een resorttoeslag per nacht bij en uiteindelijk buiten gratis wifi (die niet altijd even goed werkt) heb je hier niks aan. Ook komt er nog eens 12% tax, dit geeft de prijs per nacht een vertekend beeld. Zeker rekening bij houden !

had een kamer in de palace tower, upgrade gehad voor 30 dollar / nacht, zeer mooie en grote kamer met bubbelbad.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

Ontbijt.

Bij het inchecken een langzame, klant-onvriendelijke receptionist, slechte doorgezakte bedden, kamer geboekt mèt ontbijt en z.g.n.omgezet naar een kamer zonder ontbijt (4 pers.) Bij het uit-checken dezelfde 'citroen-hoofd' en op een hele rustige manier verteld dat het niet helemaal goed was. Interesseerde hem echt helemaal niets. Vroeg nog wel of wij terugkwamen de volgende keer naar Caesars, nee dus. Volgende keer gewoon weer naar ons oude, vertrouwde Bellagio.

Ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

Typisch Las Vegas Strip hotel, daar kun je weinig aan op...

apart betalen voor trage Wifi en andere zaken zoals zwembad en spa prijzen in beursweek schommelen voor de zelfde kamer tussen de 200 en 700,- let goed op wat je per dag betaald. Ook wij hadden last van de eerder genoemde bed bugs, overal uitslag.

Typisch Las Vegas Strip hotel, daar kun je weinig aan op merken

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

ruime kamer en badkamer

-De man bij de receptie was niet vriendelijk, erg chagrijnig en hij was alleen maar aan het klagen hoe druk het was met de kerstdagen. -Geen gratis WiFi in het hotel, terwijl de andere hotels op de strip dat wel bieden. -De tv was oud en dat verwacht je niet van zo'n hotel.

ruime kamer en badkamer goede aansluiting met de Forum shops

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Uitzicht kamer

Uitzicht kamer

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Alles was mooi, heel fijn bed.

Het uitzicht was wat minder.

Alles was mooi, heel fijn bed.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Absoluut het geld waard

Het is heel druk.

Absoluut het geld waard

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Soepele check-in en uit.

Soepele check-in en uit. Fijne ruime kamer. Lekker koel en nul geluidsoverlast van Vegas

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Goede bedden.

Goede bedden. Mooi hotel

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

totaalkader

grote afstande, lange wachtrijen, ... eigen aan reuzachtig hotel, maar toch...

totaalkader

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Badkamer heel mooi en zwembad super.

Inchecken duurde 45 minuten: poor show!! Queen size bed was smaller dan bij andere hotels.

Badkamer heel mooi en zwembad super.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Ruime kamer met goede geluidsisolatie en alle comfort.

Geen opmerkingen

Ruime kamer met goede geluidsisolatie en alle comfort. Wifi werkt goed. Prachtig zwembad. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Toplocatie, superservice en ontzettend mooie kamer!

geen enkele.

Toplocatie, superservice en ontzettend mooie kamer! 100% tevreden!

• Beoordeeld op: 22 mei 2015

4,5
    De kamer stonk naar rook

De kamer stonk naar rook

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Prachtig hotel, uitgebreid 'ontbijt'lunch'buffet...

niets:-)

Prachtig hotel, uitgebreid 'ontbijt'lunch'buffet .. kamers ..

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Oude kamers.

Oude kamers. Ga niet in de roman tower. Ze chargen ze je met allemaal extra kosten en tax.

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

Blijkbaar is boeken via booking.

Blijkbaar is boeken via booking.com hetzelfde als vragen om de slechts mogelijke kamer. Wel het enige hotel waar ik dit meemaakte.

Er zijn ook 33 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Caesars Palace Hotel & Casino