Beoordelingen over Paris Las Vegas Hotel & Casino 4-sterren

3655 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#107 van de 202 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

5,9

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Zeer comfortabel hotel tegen een mooie prijs in het hart van Las Vegas, midden in de bizarre hectiek
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan - Toegang voor Slechthorenden

Het verblijf was op doorreis naar Los Angeles. De overnachting was van maandag op dinsdag. De prijs was verrassend laag voor deze kamer: minder dan € 60. Het is midden in The Strip en je ziet alles van waar het in Las Vegas om draait. Het hotel is ingericht als een Frans straatje met horeca. Het casino neemt de meeste ruimte in beslag. Het is een mooie ervaring deze bijzondere stad in haar hart mee te maken en dat vanuit dit centraal gelegen en bijzonder vormgegeven hotel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

perfect
    • Rookvrije Kamer met 1 Kingsize Bed op Hogere Verdieping - Red Room

niets, met deze faciliteiten hadden we gerust een paar dagen langer willen blijven

De kamer was overweldigend: met 2 badkamers, living, tafel voor 8 personen. Uitzicht over Las Vegas, Bellagio, …. Hadden een gewoon kingsize bed gevraagd en veel meer gekregen!

Heerlijk hotel aan de strip

Wat tegenviel was het erbij gekochte ontbijt. Was eigenlijk niet meer dan 1 muffin of yoghurt met koffie of thee. Muffin was lekker maar het viel tegen dat je het ergens op moest gaan halen. We hadden ons er iets anders bij voorgesteld. Ook communicatief kunnen ze wat verbeteren. Als je je auto zelf parkeert in de self-service garage dan moeten ze bij de receptie vragen of ze je parkeerkaart kunnen activeren op je kaart van je hotelkamer zodat je er makkelijk in en uit kunt rijden voor 12 dollar per dag. Nu moesten daar zelf voor bellen en vragen wat de bedoeling is met al die verschillende tarieven. Beetje vreemd dat dochter van 14 niet in de fitness ruimte wordt toegelaten (ook niet onder begeleiding) omdat ze geen 18 jaar is.

Heerlijk hotel, goede ligging, heerlijk eten in diverse restaurants lekker en lekker zwembad. Kamer wordt netjes onderhouden.

De ligging midden op de strip
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Ontbijt bij kamer inbegrepen was goed, echter kan je voor 9dollar pp net een bak koffie kopen en 1 croissant. Als je wat anders neemt betaal je bij. Slim gedaan van het hotel want iedereen neemt wel eat extras. Verder zijn de prijzen hoog van koffie etc.

De ligging midden op de strip

mooie locatie, maar wel heel erg massaal.

Lange rij van 1 uur bij het inchecken, veel te weinig medewerkers. Receptiemedewerksters nors en niet klantvriendelijk, grote massale locatie maar je krijgt geen info om een beetje wegwijs te raken in het hotel. Je voelt je niet welkom. Zwembad mooi gelegen aan de voet van de Eifel toren, maar doet smoezelig aan. Veel kapotte bedjes en overal slingeren lege cupjes.

Locatie midden op de strip was top!

Geboekt met ontbijt.
    • NEW Burgundy Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Geboekt met ontbijt. We moesten 15 dollar bijbetalen voor twee croissantjes en twee koffie. Er was een ontbijtvergoeding van 9 dollar per persoon.. net genoeg voor een koffie. Er lagen nog gebruikte handdoeken in de kamer.

Top locatie, mooie en schone kamers
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Personeel is niet vriendelijk en servicegericht. We kregen 2 handdoeken voor 4 personen. Uren gewacht op nwe handdoeken, volgende dag weer maar 2 handdoeken... Enorme wachtrij bij inchecken en dan onaardige vrouw die niet v plan is iets uit te leggen.

Top locatie, mooie en schone kamers

Mooie winkeltjes
    • Rookvrije Classic Kamer met 2 Queensize Bedden en Rolstoeltoegankelijke Douche

Er werd vroeg in ochtend voor onze kamer geboord waardoor we allemaal wakker werden. Daarbij kwam monteur ook kamer in toen we even weg waren en allerlei boorzaagsel in kamer achterliet.

Mooie winkeltjes

Locatie moet het maken.
    • Kamer met 1 Kingsize Bed en Uitzicht op de Eiffeltoren, Rookvrij - Red Room

Personeel was echt bijzonder onbeschoft. Nog nooit zo slecht behandeld in een hotel. Ze zijn ongelofelijk langzaam met in en uitchecken. 2x een rekening voor WiFi terwijl dat gratis zou moeten zijn.

Locatie is top. Kamer was prima, wel wat oud.

Las Vegas 2 nachten op de Strip als afsluiter reis
    • NEW Burgundy Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Eiffeltoren - Rookvrij

Het inchecken. Sms gekregen om dit zelf te doen. Kamer nog niet klaar. We gingen gebeld worden. Na 2u wachten nog niks. Toen in lange rij gaan wachten. Ja sorry dat systeem werkt niet goed. Toen we aankwamen stond er niemand te wachten. Wat een dom tijdsverlies. En zicht op Bellagio fonteinen was een klein stukje opzij. Spijtig want speciaal Burgundy geboekt.

De ligging. Het zwembad. Er is veel te doen. Ontbijtbuffet was lekker en gevarieerd. Heel mooi hotel.

wij hadden een kamer met uitzicht op de eifeltoren en de...

geen opmerkingen

wij hadden een kamer met uitzicht op de eifeltoren en de fonteinen van de Belagio. Zeer mooie kamer ook. En de parking wordt gratis aangeboden. Je moet uw parkingticket afgeven aan de balie bij het inchecken en dan kun je met de badge van de kamer eenvoudig de parking verlaten gedurende het verblijf en terug gratis binnen rijden. Dit is toch wel belangrijk omdat parking in las vegas redelijk duur is.

Mooi hotel op centrale locatie.

Internet toegang via een PC (en printer) alleen tegen absurde prijzen mogelijk (zelfs voor hotelgasten). Zelfs in kleine hotels met 3 of minder sterren is dit gratis. Tien dollar voor 15 minuten en een dollar per pagina printen!!!

Geweldig mooi hotel en kamers (met koelkast)

Goed hotel voor Las Vegas
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Betaald parkeren. Ik heb begrepen dat men dit eind november 2017 heeft ingevoerd. Het bekende graaien, je betaalt 12 dollar per nacht. Voor het verlaten van het hotel wel betalen anders kun je parkeer garage niet uit met je roomkey wat mij dus overkwam.

Prima hotel met alle bekende faciliteiten in Las Vegas. Zit op strip dus je kunt overal makkelijk naar toe. En stuk betere kamer dan zuster hotel Flamingo wat ronduit slecht was.

4 jaar geleden in een ander hotel in Vegas verbleven. Was toen een betere ervaring
    • Klassieke Kamer met 1 Kingsize Bed, Roken Niet Toegstaan

het ontbijt was triestig: wachtrij - bijbetalen boven bepaald bedrag, onvriendelijk, toast, boter of confituur niet te vinden wel alleen zware vettige kost. Inschrijven met automaat werd aangemoedigd. Lukte dan nog niet (onze kamersleutels werkten niet), dan toch nog aan de incheckbalie moeten gaan aanschuiven. Wel een upgrade gekregen als compensatie voor het ongemak. Parking bij betalen, wifi bij betalen, enz

Paris

Hoewel we mooi hoog zaten, xaten we aan de achterkant van t gebouw. Dat was wel jammer. Ontbijt was ook niet fantastisch

Prachtig hotel. Mooie kamers. Aardig personeel

Goeie ligging
    • Red Room met 2 Queenssize Bedden - Hoge Verdieping - Roken Niet Toegestaan

Kamer was oud en versleten Douche kostte niet overdreven meer dan 5 minuten om warm te worden Parkeren kost je $12 per dag, ook als gast Lopen van de parkeergarage naar de check in is ver, daarna moet je een stuk terug lopen naar de lift Verplicht meer dan $40 betalen voor wi-fi voor maar 2 apparaten, de ‘resort fee’

Goeie ligging Mooi zwembad

Super, we gaan zeker terug.
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Relatief ver lopen met koffers naar de openbare parkeergelegenheid, rommelig langs de vele mensen. Wel allemaal een beetje massaal.

Ligging, mooi comfortabel hotel, schone kamer van alle gemakken voorzien, mooi zwembad en fantastische opzet.

Spectaculaire beleving aan The Strip
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

In alle casino's wordt er nog gerookt dat is soms onaangenaam binnenkomen. Sommige kamers kunnen een renovatie gebruiken.

De locatie van het hotel aan The Strip is super! Prachtig zwembad waar je heerlijk kunt bijkomen van alle Las Vegas drukte. Het hotel zelf is erg schoon en ziet er fantastisch uit, geweldig hoe ze Parijs hebben nagemaakt.

Ok hotel maar kan beter
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Heel onpersoonlijk en dat is op zich logisch voor een hotel aan de strip maar wij twijfelden tussen the Venetian en Bellagio en achteraf waren deze leuker geweest. Iets meer hotelsfeer. Dat is in dit hotel echt heel ver te zoeken. Maar als je daarvan houdt dan is dit wel een aanrader!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Geweldig!!
    • Klassieke Kamer met 1 Kingsize Bed, Roken Niet Toegstaan

Beter aangeven waar je kon ontbijten.

Wij waren te vroeg met inchecken dus moesten nog even wachten op een kamer. Vervolgens hadden wij een kamer met een toulet wat niet doorspoelde. We zijn terug gegaan naar de receptie en hebben een fantastische upgrade gehad ivm al het wachten en gedoe in de kamer.

Geweldig uitzicht is beschikbaar!
    • Red Room met 2 Queenssize Bedden - Hoge Verdieping - Roken Niet Toegestaan

Je kan parkeren valet en selfpark. Beide kan je op de kamer laten zetten zodat je onbeperkt in en uit kan rijden en maar 1.X per dag betaalt. Dat hadden ze wel even mogen uitleggen bij de check in. We zijn zelfs een keer extra bij de check in geweest.om iets te vragen over parkeren. En dan nog niets zeggen. Vreemd... Dat kan klant gerichter. Selfpark is 10 dollar per dag of voor meer dan 4 uur. Wij hebben gewoon iedere keer betaald bij de automaat.

Wij hadden uitzicht op de eiffeltoren en een gedeelte van de strip! Ook de fonteinen van Bellagio konden we mooi zien vanaf de 29e verdieping. Super! Fijne kamer en lekkere restaurants voldoende in de buurt!

Mooi en centraal gelegen hotel in Las Vegas
    • Red Room met 2 Queenssize Bedden - Hoge Verdieping - Roken Niet Toegestaan

Per kamer kun je maar maximaal twee apparaten gratis aanmelden voor Wifi. Wil je meer apparaten aanmelden dan betaal je een toeslag.

Ruime kamer, voldoende faciliteiten en centraal gelegen t.o.v. de strip. Het hotel bevat goede restaurants en natuurlijk een groot casino. Ook het zwembad en de jacuzzi's zijn top!

Super comfortabel hotel

Enorm comfortabel hotel met heerlijke faciliteiten (proper zwembad, geweldige fitness + sauna). Wij hadden een kamer met Kingsize bed en zicht op de eiffeltoren, geweldig! Het bed was super comfortabel, de kamer heel proper en fris ingericht. De badkamer was heel praktisch met eindelijk eens een aparte douche. Bovendien heb je meteen ook zicht op de Bellagio fonteinen en ben je zo op de strip. Ideaal hotel om overdag wat te ontspannen. Personeel is super efficiënt.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Teleurstellend.
    • NEW Burgundy Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Slechte geluidsisolatie. Veel herrie van buiten het gebouw. Internet was slecht ondanks de hoge resortfees en beperkt tot slechts twee apparaten, dus als je beide een mobiel hebt en een laptop en of een iPad kom je al snel te kort. Naast de hoge resortfee ook nog eens veel parkeerkosten moeten betalen.

Schone kamer.

Las Vegas is top
    • NEW Burgundy Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De service personeel en echt verouderde kamers van die aan vervanging toe zijn . Vies hotel zwembad ook vies lig bedden kapot Zwembad water vies en chloor gehalte niet normaal

Locatie was top

Gratis upgrade naar imperial suite (aan afgesproken prijs)...
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

bij boeking was parking gratis aangekondigd, wegens nieuwe regels probeerde men eerst toch parkeerkosten door te rekenen

Gratis upgrade naar imperial suite (aan afgesproken prijs) was heerlijk

Lekker hotel midden op de strip, leuke Parijse sfeer in het hotel.
    • NEW Burgundy Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Eten in de restaurants is erg duur.

Leuke sfeer, lekker zwembad met genoeg bedjes en gratis handdoeken. We hadden kamer met uitzicht op zwembad en Eiffeltoren (en de fontein van het Bellagio). Hadden een nieuwe 'Burgundy room', was mooi en fris.

Het een heerlijk hotel.

Wachttijd bij de receptie om in te checken was wel lang.

Heerlijk grote kamers (we hadden twee kamers naast elkaar met een tussendeur). Het hotel heeft een fijn zwembad.

Alles wat een mens wil, is daar aanwezig, we vonden het echt top.
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Prachtig uitzicht op eifeltoren vanaf geweldige ruime kamer met 2 tweepersoonsbedden. Fantastich hotel aan de strip met optredens s avonds in het hotel.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Toplocatie en mooi hotel!
    • Red Room met 1 Kingsize Bed - Hoge Verdieping - Roken Niet Toegestaan

10 dollar per dag voor parkeren (sinds vorig jaar ingevoerd in heel Las Vegas, belachelijk), maar je hebt geen andere keuze. Lang wachten bij inchecken en de vriendelijkheid van het personeel is matig.

Erg mooi hotel met Frans thema, alles tot in de puntjes uitgevoerd. Lekkere kamer met goed bed en ruime badkamer. Goede locatie, midden op de strip. Ontbijtvoucher prima!

• Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Check in en check out. Wachtrij 30 man 1 persoon ASM balie. Vreselijk slecht geregeld zonde van mn verblüht 1.5 uur wachten

Zwembad en kamer netjes en ok

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Teleurstellend

Niet de bedoelde kamer gekregen. Dubbele boeking van een kamer welke wij via Booking.com hadden geannuleerd. In eerste instantie moesten wij die toch betalen, later na het hogerop gezocht te hebben heeft men deze annulatie alsnog zonder kosten geaccepteerd. Ook een geschil met het ontbijt gehad ook hier hebben wij uiteindelijk de manager moeten spreken om het op te lossen. Al met al teleurstellende service. Ontbijt was bovendien heel beperkt en slecht georganiseerd met lange wachtrijen tot gevolg.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Mid klasse hotel op Ok locatie
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Bediening balie en duidelijkheid service. De resort fee is te hoog en eigenlijk gebruik je voor internet toegang alleen. Zwembad was Ok, casino was matig. Wel leuke thema Parijs

Locatie ok

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Even luxueus gaan
    • Klassieke Kamer met 1 Kingsize Bed, Roken Niet Toegstaan

De vriendelijkheid van de bediening kan beter. Echt een groot verschil met andere delen van US, maar kan ook aan Las Vegas liggen.

Kamer en zwembad waren leuk! Kamer groot en zeer proper. Groot en zacht bed.

Prachtige kamer, prachtig zwembad, vreselijk druk hotel.
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Als je niet hélemaal op je plaats bent in Las Vegas, moet je dit hotel niet boeken. Het is een enorm hotel, super druk en overal waar je kijkt zijn gokkasten, mensen, lichtjes, namaakbomen etc. Bij elk eettentje moet je op elk moment van de dag lang wachten voor je aan de beurt bent en alles is duur. Erg leuk om een keer doorheen te lopen, maar dat kan prima zonder dat je hier ook overnacht. Ik zou hier alleen heengaan voor het zwembad, verder werden wij hier helemaal gek. Als je wel in zo'n soort hotel wilt verblijven, boek dan het Venetian. Veel lichter en rustiger.

De kamers in dit hotel zijn prachtig. Ruim, mooi ingericht, fijne grote badkamer, goed bed. Ook het zwembad is heerlijk!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Goed hotel op de strip

Internet en betaald parkeren

Locatie, en goede bedden

• Beoordeeld op: 23 september 2018

kon slechter, maar ook veel beter.
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

42 graden en het grote zwembad was gesloten.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Verwennerij, comfortabel, luxe
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Echte verwennerij, gratis upgrade omdat ik 70 werd. Comfortabel, schoon.

Tophotel, zeer goede locatie en lekkere bedden

Tophotel, zeer goede locatie en lekkere bedden

Extreem duur zeker in weekenden je bent een nummer geen gast!

Uitgangen zeer slecht alles draait om omzet Wij willen graag gast zijn, dat ben je hier zeker niet!

Centrale ligging aan de strip gezellige sfeer

Zeer comfortabel
    • NEW Burgundy Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Mooie centrale ligging aan de strip. Uitstekend verzorgde kamers, heerlijk geslapen (verrassend stil). Prachtig zwembad.

Super!
    • Kamer met 1 Kingsize Bed en Uitzicht op de Eiffeltoren, Rookvrij - Red Room

Upgrade gehad naar een suite en dat was echt super!!

Midden op de strip.
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Midden op de strip. Heerlijke bedden. Ruime kamer. Stil.

• Red Room met 2 Queenssize Bedden - Hoge Verdieping - Roken Niet Toegestaan

Ligging is prima en zwembad heel mooi.
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Chagerijnig personeel en kamer is klein zonder extra’s. Wel koelkastje trouwens.

Ligging is prima en zwembad heel mooi. Wel erg ondiep.

Little paris
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Service check in; prijzen te hoog

Little paris

Goede locatie, midden op de strip.
    • Red Room met 1 Kingsize Bed - Hoge Verdieping - Roken Niet Toegestaan

Goede locatie, midden op de strip. Stille kamers, groot en schoon. Mooi zwembad erbij.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Aanrader
    • Klassieke Kamer met 1 Kingsize Bed, Roken Niet Toegstaan

De parkeergarage is ver vanaf de receptie. Dat was het enige mindere.

Schoon, vriendelijk personeel

Niet voor herhaling vatbaar
    • Klassieke Kamer met 1 Kingsize Bed, Roken Niet Toegstaan

Extra Resort taks. Zeer onpersoonlijke ontvangst. Heel drukke bedoening. Geen gratis WiFi !

De ligging. Gelegen aan de Strip.

• Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Super mooi Super casino Heerlijk eten ( Buffet )

Een aanrader, één van de mooiste hotels in Vegas
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Een prachtig mooi schoon hotel met vriendelijke personeel

Locatie Hygiëne Grote kamer

De locatie was geweldig.

De locatie was geweldig.

Prima hotel op uitstekende locatie.
    • NEW Burgundy Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De sigarettenrook door het hele hotel. Helaas is dit gebruikelijk bij de Casino hotels.

Mooie ge-update kamer, koffie en ontbijt waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Te lang wachten voor onbijt

Te lang wachten voor onbijt

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Het was geweldig
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Het ontbijt. Lange rij wachtenden. En lang wachten voordat je je bestelde ontbijt kreeg.

de kamers waren prima

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

• Red Room met 2 Queenssize Bedden - Hoge Verdieping - Roken Niet Toegestaan

Prima ligging op de Strip. Heerlijk zwembad bij hotel om even bij te komen. Kamers zijn prima, met een grote badkamer. Aanrader!

Geweldige locatie in het midden van de Strip
    • Klassieke Kamer met 1 Kingsize Bed, Roken Niet Toegstaan

Ongelooflijk dat er nog moet worden betaald voor het gebruik van Wifi...

Geweldige locatie in het midden van de Strip

Prachtig hotel, luxe, groot, schoon, direct aan the Strip

Prachtig hotel, luxe, groot, schoon, direct aan the Strip

• Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitizcht op de Eiffeltoren, Rookvrij - Red Room

locatie, het uitzicht! Bedden, hygiene. Faciliteiten

Fijn verblijf
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Typisch Vegas hotel! Heel tof met mooi zwembad. Ideaal bij temperaturen van 40°C. Gezellige restaurantjes.

Fijn hotel! Gaaf voor een nachtje 😃
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Zwembad was een beetje armoedig.

Super Lokatie & heerlijk buiten gegeten!

Mooi hotel
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

De drukte bij het inchecken

De luxe kamer

• Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Eten in het hotel is erg duur. Ontbijt kan veel beter en gezonder.

Mooi verblijf!

Midden op de strip, hoe leuk wil je het hebben.

lokatie en comfort van kamer.
    • NEW Burgundy Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De fitness ruimte is niet toegankelijk < 18 jaar. Wifi slechts beperkt tot 2 devices

lokatie en comfort van kamer. Met name badkamer.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Paris LasVegas, tikkie duur maar erg leuk om een keer mee te maken

Prijzig in verhouding tot wat je krijgt. Personeel bij het zwembad was deze dag erg chagrijnig.

Kamer, uitzicht, faciliteiten

leuk voor 1 dag

wachttijden bij in en uit checken

ontbijt heerlijk maar zeker niet gratis. (wel het geld waard)

Een hele ervaring
    • Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Gratis ontbijt betekende 9 dollar koring in JJ's. Daarvoor krijg je geen ontbijt. Dus veel bijbetalen. Hetgeen dus zeker niet gratis is.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het was een fijn verblijf

Het inchecken

Kamers waren geweldig met uitzicht op de Eiffeltoren

Mooie ruime kamers.
    • Klassieke Kamer met 1 Kingsize Bed, Roken Niet Toegstaan

Het behangpapier in de badkamer hangt los.

Mooie ruime kamers. Leuk hotel met veel winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

• NEW Burgundy Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Voor mij was alles perfect

De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

• Klassieke Kamer met 2 Queensize Bedden - Roken Niet Toegestaan

Kamer was outdated en niet goed schoon. Verder was het ontbijt erg slecht.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Locatie top!

Paris biedt wassen en drogen aan maar dit is peperduur!!! Voorbeeld: 1 onderbroek wassen is 3 dollar😳 dus om een beetje een was te draaien ben je 75 dollar kwijt...te bizar

Locatie top! Grote kamer, prima douche, alle faciliteiten die je nodig hebt op een kamer zijn er. Maar ook zwembad, spa en fitness

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Een levendige plek.

Het interieur van de kamers is gedateerd. De verf op de plinten bladert af. In de badkamer kropen kleine beestjes over de vloer. Overal in het hotel heb je slechte muziek wat niet in het thema Parijs past. De SPA is overprised.

Een levendige plek. Veel plekken om te eten. Van goedkoop tot duur. Supersnelle liften met weinig wachttijd.

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Paris Las Vegas Hotel & Casino