Beoordelingen over Hawthorn Suites by Wyndham - Altamonte Springs 3-sterren

644 Raymond Avenue, Altamonte Springs, FL 32701, Verenigde Staten

#3 van de 6 hotels in Altamonte Springs

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Goed geslapen na wat aanpassingen maar is niet voor herhaling vatbaar.
    • Studio Suite met Queensize Bed

De deur naar de gang was gehorig. De ijskast maakte veel lawaai en aangezien je in dezelfde kamer slaapt was dat niet fijn; we hebben de stekker er uit moeten trekken. Veel tekenen van verval; vlekken in de gordijnen, in de badkamer reparaties die niet zo netjes waren uitgevoerd. Er hing een vreemde geur in de kamer. De geur van zo'n chemisch geval dat je in je auto kunt hangen maar we konden het nergens vinden. Niet prettig.

Het bed was prima. Wel wat klein maar comfortabel. Het was fijn dat er een tafel in de kamer stond met twee stoelen. Kitchenette was okay. Badkamer was ruim. Handdoeken waren groot en dik en er hingen er genoeg. Gelukkig werd er bij het ontbijt (typisch Amerikaans) ook (overrijp) fruit geserveerd.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Proper, degelijk hotel met een goed ontbijt
    • Studio Suite met Queensize Bed

Het is jammer dat er in het weekend, zowel zaterdag én zondag de kamer niet gereinigd wordt en de handdoeken niet vervangen worden. Propere handdoeken kunnen echter wel aan de receptie gevraagd worden. De kamer is gehorig als er "bovenburen" zijn; ze hoeven daarom nog geen feestje te hebben, simpel over en weer lopen in hun kamer brengt al heel wat gebonk met zich mee!

De ligging : op wandelafstand van het Cranes Roost Park en de Altamonte shopping mall.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Ideale uitvalsbasis voor Orlando en Daytona

Niks speciaal

Goed ontbijt en douche

• Beoordeeld op: 2 april 2016

ontbijtruimte was zeer klein, slechts stuk op 10 mensen...

wij waren er in weekend maar er was geen service in het weekend bv om de bedden op te maken ook te ver weg van orlando en de attracties. Wij hebben dit geboekt omdat op booking.com de foto's van het hotel zo luxe eruit zagen maar dat is het niet als je ervoor staat, dan is het maar simpel hotel waar bv ook vrachtwagenchauffeurs komen om snel te douchen en ontbijten. volgende keer verdiep ik me meer en ga ik dichterbij de attracties zitten.

ontbijtruimte was zeer klein, slechts stuk op 10 mensen konden zitten, maar redelijk uitgebreid

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

De ligging naast een super drukke weg.

De ligging naast een super drukke weg. Kamer stonk en was niet echt schoon. Ronkende airco en koelkast. Amerikaanse ontbijten zijn anders dan de onze, dat is bekend, maar dit ontbijt was echt niks.

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

Goede uitvalbasis om naar diverse plaatsen te gaan.

In het weekend wordt niet schoongemaakt. Vertellen ze je niet. Handoeken dan aan de balie gaan ruilen.

Goede uitvalbasis om naar diverse plaatsen te gaan.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ontbijt en kitchenette

Donkere kamer, kwam door teveel bomen voor het hotel

Ontbijt en kitchenette

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

Afgelegen, geen housekeeping omdat het weekend was ???

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Wifi werkt goed

Ontbijt was wat minder maar ok

Wifi werkt goed goed bed