Beoordelingen over Hilton Garden Inn LAX - El Segundo 3-sterren

2100 East Mariposa Avenue, El Segundo, CA 90245, Verenigde Staten

#5 van de 13 hotels in El Segundo

Bijslapen na een lange vlucht
    • Evolution Kamer met Kingsize Bed

Goed hotel om te overnachten na een vlucht op LAX (of voor vertrek). Op de kamer viel niets aan te merken. Let op: de shuttle rijdt alleen op aanvraag (telefonisch, niet via de mail). Wij stonden lang te wachten op het vliegveld en hebben uiteindelijk een taxi genomen. Dit werd overigens keurig opgelost door een gratis ontbijt aan te bieden. Dat was goed verzorgd.

Prima voor overnachting voor vertrek of na aankomst.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Prima bedden en ontbijt. In het restaurant is het goed eten. Metrostation vlakbij. Omgeving wienig te doen, çommercial area', maar voor een kort verblijf als je vlucht de volgende ochtend vertrekt ideaal. Elk half uur shuttle naar vliegveld.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Hotel bij luchthaven
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

De buurt is niet veel. Geen restaurants in de omgeving. Zonder auto niet te doen. Maar daar kan het hotel niets aan doen.

Heerlijk rustig hotel,vlakbij het vliegveld. Ideaal na een lange reis. Mooi zwembad en lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

hotel bij LAX

prijs van ontbijt 17 dollar

mooie ruime kamers, goede douche in kamer, heerlijke ruime bedden, vriendelijk personeel, verwarmd zwembad en spa, ligging ten opzicht van LAX, gratis parkeren, gratis Wifi

Goed hotel
    • Kamer met Kingsize Bed en Rolstoelgeschikte Douche - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Personeel achter de balie niet zo vriendelijk.

De kamers zijn goed de bedden zijn zeer goed.en het ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima hotel.

Prima hotel. Dicht bij LAX

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Prettige kamer, veel tv-stations, vriendelijk personeel mn...

Ik heb moeite met de prijs van een ontbijt als dat moet worden bijbetaald en je kunt alleen kiezen tussen álles (buffet) of niets. Hier kost álles € 15 en dat vind ik veel voor een kleine eter zoals ik. Er zijn hotels (weinig helaas) waar je ook een klein ontbijt kunt kiezen bv sap, koffie en croissant.

Prettige kamer, veel tv-stations, vriendelijk personeel mn de vrouw die me incheckte en de kok.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Goed bed, tv met veel kanalen, rustig hotel dicht bij...

Bij het inchecken een medewerkster die de stugheid zelve was, kon geen lachje of vriendelijk woord vanaf. Ik vond het ook jammer dat je alleen het hele (dure) ontbijtbuffet van $ 15 + tax kon eten - of niets. Erg prijzig voor een kleine eter zoals ik.

Goed bed, tv met veel kanalen, rustig hotel dicht bij airport. Bij het uitchecken een zeer vriendelijke medewerkster.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Hotel heeft leuke uitstraling en vriendelijk personeel.

Het uitklapbed was alleen geschikt voor jonge kinderen (kort, zakte door). Kluisje afwezig.

Hotel heeft leuke uitstraling en vriendelijk personeel. Gratis shuttlebus haalde ons op bij Herz en bracht ons naar het vliegveld. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

Ruime schone kamer en uiterst vriendelijk personeel.

Ruime schone kamer en uiterst vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Locatie.

Locatie. Vlakbij LAX en uitvalswegen. Supermarkt (24u open) en Starbucks, binnen 700 meter.

• Beoordeeld op: 30 januari 2015

Everything