Beoordelingen over Hilton Grand Vacations at SeaWorld 4-sterren

#38 van de 407 hotels in Orlando

• Betaald WiFi

Mooi schoon hotel
    • Studio met Kingsize Bed

Aankoop kaarten Universal kregen we 144 dollar korting. Om deze te krijgen moesten we naar een presentatie in een ander Hilton. Hier werden we op een abnormaal agressieve manier benaderd om ons in te kopen in het Hilton. 55.000 dollar en dan kon je van deze punten op de meest luxe vakanties. Toen we aangaven dit niet te willen, was het hek van de dam!!

Ruime kamer. Balkon volledig dicht gemaakt met horren tegen muggen etc. Zeer goede bedden! Schoon

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fijn verblijf in Orlando, met goeie faciliteiten.
    • Studio met Kingsize Bed

Mijn kamer was tegenover een lift. Deze maakt veel geluid als hij open en dicht gaat, omhoog en naar beneden gaat. Tot s'avonds laat mensen die uitstappen. Zonder oordopjes had ik niet kunnen slapen! Ik had 3 kamers tegelijk geboekt. Het was in eerste instantie niet mogelijk om kamers in hetzelfde complex te krijgen. Na wat aandringen kregen we 3 kamers verspreid over een complex aan de rand van het park. Volgens mij was het geen hoogseizoen.

Ruime studio. Elke dag schoongemaakt. Fijne zwembaden. Leuk restaurantje / terras. Goeie faciliteiten.

Rustige kamer, diverse zwembaden, mogelijkheid om dagelijks...
    • Studio met Kingsize Bed

Rustige kamer, diverse zwembaden, mogelijkheid om dagelijks flesjes water te halen, complimentary.

Goed , maar meer geschikt voor gezinnen .
    • Studio met Kingsize Bed

Elke ochtend gebeld worden om je wat aan te smeren . Timesharing en tickets pretparken. Zeer storend.

Zwembad was prima

Perfect

n.v.t.

De kamer was ruim. Mooie uitzicht. Ruime parkeerplaats. Wifi was heel goed en gratis.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima kamer.
    • Studio met Kingsize Bed

Dit keer een kleine kamer tov de vorige keer.

Prima kamer. Mooie locatie, terrein is prachtig.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Zwembaden en faciliteiten zijn fantastisch
    • Suite met 1 Slaapkamer en Balkon

Zwembaden en faciliteiten zijn fantastisch

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Net hotel voor een schappelijke prijs

Ze houden er van je wakker te bellen om 08:00. Wil je uitslapen? Geef even aan dat je niet gebeld wilt worden in de ochtend ;)

Net hotel voor een schappelijke prijs

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

De kamer, suite met bubbelbad.

Na check-in werden we via de portier terug naar binnen gedirigeerd naar een balie waar een dame Time-sharing probeerde te slijten. Ons antwoord was: Geen interesse en daardoor veranderde haar vriendelijkheid naar niet meer geïnteresseerd en onaardig. De heren bij de portiersdesk deden vervolgens ook niet vriendelijk. Heel Jammer.

De kamer, suite met bubbelbad. Personeel in het restaurant.

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Comfortabele, ruime kamers.

Bedbank voor de kinderen. Personeel soms erg aanwezig en gericht op het proberen je mee te krijgen naar een of ander gratis ontbijt, wat eigenlijk een verkooppraatje is.

Comfortabele, ruime kamers. Groot, verwarmd zwembad (ook fijn als het wat koeler is of 's avonds). Prima gelegen vlakbij Seaworld. We kregen ook gratis een fast pass, erg handig.

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

Proper hotel, mooie zwembaden en aangename omgeving.

Er wordt geprobeerd iets te verkopen in ruil voor kortingen. Naar het schijnt time-sharing maar wij hebben niet geluisterd. Vuile handdoeken en vuilnis moesten we zelf wegdragen. Vond ik vreemd

Proper hotel, mooie zwembaden en aangename omgeving. Dicht gelegeven bij Sea-World, Disney een goede 30 minuten rijden.

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Heerlijk zwembad, goed verwarmd (ook fijn als het wat koeler...

Wel erg de standaard kamers van een keten. Helaas geen gewone bedeen voor de kids maar uitklapbank. Personeel soms overdreven vriendelijk en ook gericht op verkoop (gratis ontbijt maar dan wel verkooppraatje).. Dit laatste hebben we wel 5x moeten afhouden.

Heerlijk zwembad, goed verwarmd (ook fijn als het wat koeler is). We kregen gratis fast passes voor Seaworld. Ruime comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Prachtige lokatie en goede faciliteiten