Beoordelingen over Hilton Grand Vacations at Tuscany Village 4-sterren

8122 Arrezzo Way, Orlando, FL 32821, Verenigde Staten

#23 van de 407 hotels in Orlando

• Betaald WiFi

Vriendelijkheid van het personeel, de ligging ten opzichte...
    • Studio met Kingsize Bed

Het proberen te verkopen van extra zaken op het moment van aankomst. Zo ook het bijwonen van een ontbijt bijeenkomst om $100 te verdienen. En geen mogelijkheid geven er over na te denken.

Vriendelijkheid van het personeel, de ligging ten opzichte van de Disney parken.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Fijn en veilig verblijf tijdens een onveilige hurricane periode
    • Suite met 1 Slaapkamer en een Spabad

Het hotel is wel wat aan de prijs. Daarentegen zijn de geleverde diensten en de kamers ook prima.

Helaas waren we er net tijdens de Hurricane (Irma). We hebben dus niet veel kunnen doen in de omgeving. Wel zijn we onder de indruk van hoe het hotel omging met deze situatie, er was zelfs een hurricane team aanwezig om er voor te zorgen dat we veilig bleven. Zwembad was netjes, goede ligstoelen. De studio was erg ruim met balkon en keuken waarin alles voorhanden, douche is ruim en ligbad prima. Bed erg goed en ruim. We hebben veel gehad aan de hulp van het personeel tijdens de hurricane, dit gaf een veilig gevoel. Kamers schoon, dagelijks schoon linnen.

We zouden een rondreis maken in Florida.
    • Suite met 1 Slaapkamer en een Spabad

Misschien vermelden op internet dat de grote pool op dit moment niet geopend is i.v.m. onderhoud. Er bleek nog wel een kleiner zwembad geopend.

We zouden een rondreis maken in Florida. Door hurricane Irma waren we niet toe in staat. We hebben langer moeten blijven omdat onze touroperator Tui ons niet eerder terug kon halen en ook niet wist wat te doen. Erg blij met de informatie en veiligheidsvoorschriften ten aanzien van de hurricane van dit hotel. Er was zelfs een speciaal `Hurricane team` aanwezig het weekend van de hurricane! Verdere faciliteiten zoals zwembad, airconditioning, reiniging, douche en bad prima! Kamers erg ruim. Bed erg goed. Shopping-outlet centre om de hoek.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

fantastisch!
    • Suite met 1 Slaapkamer en een Spabad

Geweldig hotel, appartement kamers,van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad met handdoeken service. To grote supermarkt en in de buurt van diverse restaurants en op een half uur van Universal Niet echt voordelig maar wel waar voor je geld.

Wat beviel ons hier eigenlijk het meest?
    • Studio met Kingsize Bed

De gereserveerde kamer was niet vrij. Een kamer met uitzicht op een muur was nog vrij. Pas nadat we wilde uitchecken, was er ineens toch een kamer beschikbaar, maar dan langs een erg luide buiten-airconditioning? .. (het openen van de ramen was hierdoor niet mogelijk) Ons werd een promotie voorgesteld om de pretparken te bezoeken, enige voorwaarde was dat we tijdens ons verblijf een gratis ontbijt zouden bijwonen in hun nieuwe hotel. Leuk toch? Bleek nadien dat we een voorstelling moesten bijwonen van 90 minuten na dit ontbijt. En dat dit gekoppeld was aan een verplichte rondleiding in hun nieuwe accommodatie en dit enkel om een verkoop te kunnen realiseren van een woongelegenheid. Toen we hier niet wilden op ingaan werden we nadien nog lastig gevallen op onze kamer. Niet geschikt voor koppels maar voor grote families.

De ligging tov de pretparken valt mee.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Prima verblijf. Centraal gelegen. Grote ruimten.
    • Suite met 1 Slaapkamer en een Spabad

Het schoonmaken gaat erg ongeorganiseerd. ze kunnen komen van 9.00 uur tot 21.00 uur en komen maar 1 keer langs. Slaap je toevallig nog dan zie je ze niet meer. Je kunt dan gaan bellen of je nog service krijgt.

Mooi appartement. wij hadden gebouw 4 maar dat ligt ver van het hoofd zwembad en je had wat geluidoverlast van airconditioning apparatuur, dus beter kiezen voor complex 2, 3, 6 of 7.

Animatieteam was top

Animatieteam was top

Geweldige schone locatie heerlijk zwembad
    • Suite met 1 Slaapkamer en een Spabad

Perfecte locatie, aan een mall, en aan de I-4. Vriendelijk personeel schone groter kamers.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

De locatie is top en de kamers hebben een make over gehad en...

Eigenlijk niets, 1 puntje dan de airco zit in een kast gebouwd wanneer je een kamer neemt zonder extra slaapkamer dan zit deze dus in je slaapgedeelte.

De locatie is top en de kamers hebben een make over gehad en zien er wat moderner uit.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Alles is zeer goed onderhouden, zeer schoon.

Busje naar parken is niet gratis (10,- dollar p/p), dus beter met eigen auto (17,- dollar p/auto)

Alles is zeer goed onderhouden, zeer schoon. Mooie en ruime kamer van alle gemakken voorzien. Balkon tegen insecten afgesloten dmv horren. Goed bedden, ruime badkamer met whirlpool. Grote keuken en alles werd gratis bijgevuld (koffie, wasmiddel, keukenpapier, etc.) Bedbank voor kinderen was een uitstekend (uitvouwbaar boxspring) 2 x HDtv's en zeer snelle GRATIS en goede wifi. Alle parken op maximaal 15 min afstand. Aan overzijde hotel veel eetgelegenheden en grote supermarkt. Naast hotel zeer grote outletcenter. Mooi zwembad en bar met entertainment. Starbucks koffie ! Veel parkeergelegenheden. Perfect hotel, aanrader !!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Geen negatieve ervaringen

Lokatie, comfort kamers.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Aardig personeel, ruime kamer, erg schoon

Het bad viel n beetje tegen

Aardig personeel, ruime kamer, erg schoon