Beoordelingen over Hilton Miami Downtown 4-sterren

1601 Biscayne Boulevard, Miami, FL 33132, Verenigde Staten

#80 van de 213 hotels in Miami

Geweldig, raad ik iedereen aan.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Rolstoeltoegankelijke Douche - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking - Rookvrij

Tijdens ons verblijf hebben we niets gevonden wat ons tegenviel.

Over de kamers + faciliteiten zijn we zeer tevreden. Het ontbijt is super, zeer veel variatie in buffetvorm. Heel vriendelijk personeel.

Ook het inbegrepen continental breakfast was heel compleet.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

We waren op vakantie en kenden Miami niet, maar achteraf hadden we qua locatie liever aan South Beach gezeten. Daar gebeurt toch meer. Maar het hotel was perfect! Er gaat vlakbij wel een bus naar south beach en het parkeren in een garage bleek daar trouwens goedkoper dan bij ons in Rotterdam, dus dat viel erg mee.

Ook het inbegrepen continental breakfast was heel compleet. We hadden gerekend op extra parkeerkosten, maar de valet parking bleek ook inclusief.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Slecht! Vies!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op Water

Ontbijt duur voor 2 personen 56 dollar excl tip voor beetje ei,bacon, aardappel en nog wat mogelijkheden. Kamer erg vies, bed was meest oncomfortable bed uit mijn leven. Zou dit hotel aan niemand adviseren en ben genoeg hotels geweest maar dit hotel was naast het personeel echt een 1!

Eerlijk gezegt alleen het personeel was aardig

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Mooie kamer, goede ligging maar begint hier en daar verouderd te zijn.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Je merkt dat er een aantal dingen verouderd worden aan dit hotel. Vooral te merken aan het zwembad en de afwerking in de badkamer. Ik vond daarnaast de parking van het hotel zelf nogal duur, ik dacht dat dit inbegrepen was in de kamerprijs, maar rekening mee te houden dat dat dus nog bovenop komt.

Onze kamer was zeker erg mooi en smaakvol ingericht, en groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Bedden ook erg comfortabel en goed geisoleerd tegen lawaai.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Duur en geen gezelligheid! Massa hotel!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op het Water

Booking.com heeft ons dit voorgesteld als een top en gezellig hotel maar in wekelijkheid is dat onjuist! Nauwelijks plek om buiten te zitten. En waar je buiten kan zitten is gewoon een kaal dakterras waar niets is en niets te zien is. Er kunnen geen ramen open op de kamer. Het is een massa hotel waar je echt een nummer bent en na een week nog niemand herkend. Toen ik aankwam bleek het zwembad waar we ons zo op verheugt hadden niet open te zijn in verband met verbouwen (maar wel veel geld betaald). Ontbijt kosten maar liefst 25 dollar. Blowende mede gasten op het terrasje en enige (ongezellige) plekje waar je buiten kon zitten. Personeel zij niets. Bij aankomst bleek parkeren ook 30 dollar per dag te kosten (2e verrassing, na zwembad dicht). Airco die de hele nacht geluid maakt, en waar je niet zonder kan omdat er ook geen enkel raam open kan. We hebben 2100 us dollar betaald voor 7 nachten en dat is zeker niet in verhouding voor wat je krijgt (duur!) en helaas niet gezwommen. Ontvangst hal is ook ongezellig en je moet 2 verschillende liften nemen om naar je kamer te komen. De koude lobby is op de 7e etage. Veel succes.

Niets beviel me het meest..

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Zeer goed
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op Water

Fitness ruimte mag uitgebreider

Ontbijt heerlijk Fitness klein maar praktisch

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Mijn verblijf was prima
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Ontbijt viel tegen. Wij hadden inclusief ontbijt. In het hotel up grade gedaan voor beter ontbijt

Kamer was prima en de service ook

Fantastische vakantie!
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik zou het niet weten..

Het ontbijt op het dak was een grootte meerwaarde. Maar ook de mooie kamer met prachtig uitzicht was een aangename verassing

• Kamer met 2 Queensize Bedden

Geen vrije wifi op de kamer

Uitzicht

Ontbijt was heel lekker.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Ontbijt was heel lekker. Personeel heel vriendelijk en begaan met het welen wee van de gasten!!

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Accomodatie is erg verouderd een renovatie is wenselijk voor...

Accomodatie is erg verouderd een renovatie is wenselijk voor een Hilton hotel

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Geen gratis WiFi op de kamer