Beoordelingen over Hilton New Orleans Riverside 4-sterren

Two Poydras Street, New Orleans Central Business District, New Orleans, LA 70130, Verenigde Staten

#84 van de 161 hotels in New Orleans

• Betaald WiFi

6,1

• Beoordeeld op: 21 november 2016

koud
    • 1 Kingsize Bed

Veel te duur! En dan nog geen adaptor ter beschikking toen ik 's nachts arriveerde en mijn computer moest opladen (ik was daar voor werk). Ik moest bovendien elke dag mijn sleutel vervangen omdat hij niet werkte en gezien het zo een groot hotel is verloor ik hierdoor telkens weer veel tijd. De air conditioning stond overal veel te hoog waardoor ik vreselijk veel kou heb geleden. Je kunt geen raam van je kamer open zetten. Om iets te kopen in de plaatselijke winkel (tegen veel te hoge prijzen) moest je telkens ongeveer een kwartier aanschuiven. Ik ga daar nooit meer terug naartoe!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Locatie en faciliteiten erg goed
    • 1 Kingsize Bed

Erg prijzig vooral parkeertarief buiten proporties.

Locatie en faciliteiten erg goed

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

de ligging van het hotel

ontbijt is te duur, vrij standaard. Koffie koud na drie keer wel warme koffie.

de ligging van het hotel