Beoordelingen over Holiday Inn Club Vacations at Desert Club Resort [No Resort Fees] 3-sterren

3950 Koval Lane, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#22 van de 193 hotels in Las Vegas

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Beste locatie ever!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het supermarktje voldoet slechts aan de basisbehoeften. Als deze iets meer zou aanbieden zou je in principe het park niet eens meer af hoeven...

De algehele luxe!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Perfecte ligging, straat parallel achter de strip.

Eigenlijk niets

Perfecte ligging, straat parallel achter de strip. Voldoende zwembaden vlakbij appartement. Wasmachine en droger in het appartement. Heerlijke bedden!

Fantastische kamers, ligging ideaal ten opzichte van de Strip.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Wij zijn onze rondreis vanuit hier begonnen en ook geëindigd, de eerste keer hadden we 1 slaapkamer en de 2e keer hadden we een villa met 2 slaapkamers geboekt. De kamers zijn compleet, badkamer, keuken, wasmachine, droger en vaatwasser en prima bed. De ligging is ideaal ten opzichte van de Strip.

Groot vakantiecomplex dichtbij Strip
    • Villa met 2 Slaapkamers

Bij inchecken proberen ze je te overtuigen om naar een presentatie ivm timesharing te gaan. In ruil geven ze goedkope tickets voor las vegas shows. Toen we daar niet op ingingen, was de dame een stuk minder vriendelijk... Aanbod shuttlebus onvoldoende in hoogseizoen. Je kon je pas telkens een half uur voor vertrek inschrijven. En vol is vol. Bij booking staat enkel in de kleine lettertjes dat "ontbijt inbegrepen" = voucher voor 2 personen

Heel ruime 2 slaapkamer appartement met zithoek en grote keuken. 2 ruime badkamers, dressings, balkon. Zwembad was welkom bij tropische temperaturen! Rustigere ligging ipv drukte op de Strip. Te voet 10/15min via the Roller en The Linq Boulevard.

Heerlijk resort dat de hoge verwachtingen zelfs overtreft
    • Villa met 2 Slaapkamers

Winkeltje stelt niet veel voor en is prijzig.

Ruim appartement met complete faciliteiten. Kamers en omgeving heel schoon. Zwembad uitstekend. Zeer vriendelijke bediening bij ontbijt. Shuttlebus naar The Strip

Fijne locatie op 1 straat van de Strip en de High Roller.
    • Signature Accommodatie met 2 Slaapkamers

Beetje rommelig uitzicht op lege parkeerterreinen op sommige plaatsen.

Fijne locatie op 1 straat van de Strip en de High Roller. Gratis Shuttle service naar diverse locaties op de Strip.

Mooi appartement, beveiliging moet beter
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

- Er is ('s avonds) geen actieve security. Zwembaden open tot 12pm en wij hadden op twee avonden (stom)dronken en wiet rokende jongeren (twintigers) bij ons zwembad. Dit terwijl het verboden is om te drinken/roken en er meerdere gezinnen met kinderen ook in het zwembad waren. Wellicht laf, maar je stapt er niet op af maar gaat zelf eerder weg uit het zwembad... - Wij zaten helemaal achteraan in gebouw 17 - Een nacht bijboeken was enorm ingewikkeld... bellen met booking.com (we bellen u terug, nooit meer iets gehoord)

- Mooi en schoon appartement met alle faciliteiten zoals wasmachine en droger, grote koelkast, vaatwasser, etc. - Op loopafstand van de Strip - Gratis shuttles naar de grote hotels

Goede ligging.
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Geen wasrek op het balkon om de was op te hangen. Het was 40 graden, dus droger gebruiken totale onzin!

Goede ligging. Dicht bij The Strip maar toch uit de drukte. Lekker zwembad. Heerlijke bedden. Mogelijkheid om zelf te koken. Wasmachine en droger aanwezig.

Heerlijk rustig in het drukke Vegas.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Check out is om 10.00. Dat is wat vroeg.

Heerlijk rustig in het drukke Vegas. Daardoor veel prettiger dan de grote hotels aan de strip. Prechrig en groot appartement. Een aanrader!

Vakantiepark op loopafstand van de strip
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Vakantiepark op loopafstand van de strip. Achter het reuzenrad steek je parkeerplaats over en je bent terug op het park. En shuttlebus kan ook, die zet je op 3 verschillende punten af aan de strip. Park zelf is perfect, ieder blokje heeft eigen zwembad. Laagbouw, mooie appartementen. Aanrader als je met je gezin niet in de gekte van de strip wil overnachten.

Het appartement en de locatie ten opzichte van de Strip
    • Deluxe Kamer

Wij hadden specifiek incl. ontbijt geboekt, stond ook zo in de bevestiging. Het hotel gaf alleen maar een ontbijt bon voor ons, niet voor onze 3 kinderen?!? Na moeizaam gesprek met receptie en manager op onbeschofte wijze toch extra ontbijt vouchers gekregen. Niet okay dus!

Het appartement en de locatie ten opzichte van de Strip

Heel goed alternatief voor hotel aan de Strip
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Het inchecken verliep chaotisch. Het enige wat we vroegen was kamer dichtbij het zwembad en we kregen een kamer zo ver mogelijk van het zwembad. Weer terug om te vragen of andere kamer mogelijk was, werden we verzocht om weer in de (lange) rij aan te sluiten. Uiteindelijk is het goed gekomen maar je mist echt proactiviteit en een dienstverlenende instelling bij het personeel (geldt ook voor andere momenten). Dit was even jammer, maar het appartement maakte echt héél veel goed!

Het appartement zelf was echt geweldig! Alles was aanwezig! Ook de shuttle service van het resort naar de Strip was echt top!

Wij hadden een appartementje voor 4 personen met een keuken,...
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Er viel ons niets tegen.

Wij hadden een appartementje voor 4 personen met een keuken, een aparte slaapkamer, een balkon met aansluitend een wasruimte met wasmachine en droogkast. Alles was in zeer goede staat en heel netjes. Superleuk zwembad!

Prachtig appartement.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Prachtig appartement. Veel ruimte, beide slaapkamers voorzien van badruimte. Mooie keuken met I en, magnetron en vaatwasser. Tja, gewoon beter dan thuis!

Groot appartement met aparte slaapkamers, zitgedeelte en...
    • Villa met 2 Slaapkamers

Dat op booking.com feit dat als je incl. ontbijt boekt het slechts voor 2 personen geldt bij de 'kleine lettertjes' vermeld wordt.

Groot appartement met aparte slaapkamers, zitgedeelte en ruime keuken, van alle gemakken voorzien. Fijne zwembaden. Goede ligging op loopafstand van de strip.

Goed verblijf net achter de Strip
    • Villa met 2 Slaapkamers

Prima appartementen die zeer compleet uitgerust zijn. Keuken met oven, afwasmachine, koelkast met ijsmaker, wasmachine, droger, 3 flatscreens, 2 persoonsbad,....

Perfecte accommodatie. Voor herhaling vatbaar en voor langer verblijf.
    • Villa met 2 Slaapkamers

De shuttle service naar de Strip is onduidelijk. Je moet vooraf inschrijven en goed informeren waar je naar toe wil en op welke gezette tijden deze rijdt.

Net buiten de Strip en dus relatief rustig, maar wel goed te belopen (15 min). Zeer goed uitgeruste kamer, zwembad voor de deur en evt klachten worden direct opgelost.

Ruimte kamer volledig ingericht
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Als de shuttle bus meer tijden zou rijden tussen 11 pm en 1 am was het perfect geweest

Ruimte kamer volledig ingericht Slaapbank perfect voor de kids. Dichtbij de strip maar ver genoeg van de gekte op de strip.

Ligging tov De Strip
    • Villa met 2 Slaapkamers

Te weinig plekken in de shuttle (vol is vol, er wordt geen extra rit ingezet) Schoonmaak, bij ons maar 1x (na 1e nacht) in de 4 dagen dat wij er waren. Achteraf bleek het dagelijks behoorde te zijn.

Ligging tov De Strip Zwembad Grote van de villa (B) Shuttle

Zwembad per blok, waardoor je niet zo ver hoefde te stappen.

Via uber of shuttle naar de strip, te voet was het (tijdens de dag) toch wat ver in de hitte.

Zwembad per blok, waardoor je niet zo ver hoefde te stappen. Leuke villa’s met eigen keukentje.

Rustig genieten van levendig Las Vegas
    • Villa met 2 Slaapkamers

De gratis shuttle naar de Strip is vaak vol en dus geen optie.

Geweldige accommodatie met 2 slaap-, bad- en kledingkamers, fijne huiskamer, complete keuken en bijkeuken met wasmachine en droger. Voldoende stopcontacten! Op loopafstand van de Strip (10-15 minuten). Fijne zwembaden.

Prima overnachtingsplek - op wandelafstand van de strip, toch heel erg rustig gelegen
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het "gratis" ontbijt bleek slechts gratis voor 2 personen - de rest moest betalen - dat had iets duidelijker vermeld mogen worden

Mooie kamer, zwembad goed onderhouden.

Prima verblijf met goede keuken
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

De ruimte, de foto’s bij Booking.com lieten een grotere kamer zien. Bij navraag zeiden ze dat ik hiervoor betaald had. Wasbak en ruimte daaromheen was aan de magere kant.

Mooi appartement, lkkr balkon, super mooie koelkast als je aan het appartement gewend bent (hadden groter verwacht) dan is het een heerlijk appartement.

Ruimte in appartement.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Ruimte in appartement. De ligging tov de strip. Ruime en gratis parkeergelegenheid. Snelle incheck. Alles in appartement is aanwezig en werd dagelijks desgewenst aangevuld.

groot appartement, alles is aanwezig, volledige keuken.
    • Villa met 1 Slaapkamer

veel invullen bij het inchecken, wachten voordat je kunt inchecken ons brandalarm ging af, er was niks aan de hand maar de receptie konden we niet bereiken

groot appartement, alles is aanwezig, volledige keuken. De inrichting is wel wat oubollig, donker bruin. Er is een zwembad dat lekker rustig was. Op loopafstand van de strip.

Centraal gelegen appartement, voorzien van alle luxe en comfort.
    • Villa met 1 Slaapkamer

Zwembaden zijn verdeeld over de complexen, hierdoor wel wat klein, geen groot zonneterras. Wordt erg warm doordat het vrij ingebouwd is.

Zeer ruim appartement met goede, brede bedden. Grote keuken en ruime badkamer met apart toilet. Grote inloopkast. Op loopafstand van de strip maar toch erg rustig.

Soms wat luidruchtig publiek

Geweldig villa met twee slaapkamers, eigen keuken en twee badkamers. Veel ruimte, mogelijkheid tot wassen en drogen van de kleding. Ook leuk om te bbq-en, hiervan kun je gratis gebruik maken. Meerdere zwembaden aanwezig, toplocatie op 5-10 minuutjes lopen van de strip.

• Villa met 2 Slaapkamers

Het zwembad sluit om 12 uur s nachts. Dat is fijn want het is hier heel lang warm, maar leidde ook tot feestende dronken jongeren s avonds laat bij het zwembad, harde muziek, niet fijn. Ik heb de frontdesk gebeld, zij hebben er iemand op afgestuurd. Maar ook overdag was er een groep zeer luidruchtige amerikanen bij het zwembad met muziek. En s nachts hard pratende amerikanen op balkons, zeer goed hoorbaar omdat de appartementen rondom het zwembad zijn gebouwd. Duidelijk is dat ze hier verblijven om zich op een bepaalde manier te vermaken, jammer dat er geen rekening wordt gehouden met anderen.

Wij, gezin twee kinderen, boekten een villa met twee slaapkamers via booking. We kregen een groot appartement met twee slaapkamers twee badkamers en twee toiletten, woonkamer met balkon en gashaard, volledig ingerichte keuken. Verzorgd ingericht. Uitzicht op zwembad met palmbomen. Mooi resort.m Het zwembad is heerlijk. Goede airco. Loopafstand naar de strip maar er rijden op gezette tijden ook gratis shuttlebussen van het resort naar de strip. Deze bussen kun je ook boeken voor een bezoek aan de outlet. Rustige locatie, je zit net achter de strip maar van de drukte daar is niets te merken. Overigens kregen we aanvankelijk een appartement op een andere locatie. Zonder problemen een ander gekregen, heel vriendelijk personeel.

Super kamer met prachtig zwembad.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het ontbijt was een coupon voor 2 personen terwijl we met 4 waren bij een restaurantje in het hotel. Een eigen ontbijtbuffet zou beter zijn. Ook omdat bij de reservering inclusief ontbijt stond.

De kamers waren geweldig met een grootte woonkamer en mooie slaapkamers. Ook was er een prachtig zwembad en allerlei andere faciliteiten als een wellnesscenter en meerdere hottubs.

Verblijf in luxe, maar toch betaalbaar! Dichtbij de strip.
    • Villa met 2 Slaapkamers

We hadden geboekt met GRATIS ontbijt, maar kregen maar voor 2 personen gratis ontbijt terwijl we een kamer hadden geboekt met 5 personen?!? Dat vond ik niet correct!

Zeer mooie,ruime, luxueuze familiekamers!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Kamers hebben aparte woonkamer met kitchenette en liggen...
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Bij inchecken probeert personeel je onder het mom van kortingscodes je een time schare te verkopen.

Kamers hebben aparte woonkamer met kitchenette en liggen allemaal vlakbij een zwembad.

Geweldig verblijf met alle mogelijke voorzieningen
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het zwembad bij ons appartement was verdwenen (Was nu een bouwput met een groot zandgat) Was misschien netjes geweest als dat bij het inchecken was verteld. Na een klacht bij de receptie konden we naar een ander appartement, Dit was helaas niet onze voorkeur (groundfloor) terwijl we 11 maanden van tevoren hadden gereserveerd en betaald.

Ruim en luxe appartement.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

HEERLIJK

WiFi viel vaak weg.

Vlakbij de Strip (10m lopen) en veel winkels (15m) ! Erg luxe en schoon appartement met zelfs eigen wasmachine/droger en zwembad voor de deur! Het bed was erg groot en sliep HEERLIJK ! Parkeren gelijk voor je appartement.

Top verblijf!
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

De kamers waren fantastisch! Alles was aanwezig. Ook de service was geweldig. Tevens erg dichtbij de strip, maar ver genoeg om niets te horen ;)

Superruime kamer (57m2!
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Superruime kamer (57m2!), voorzien van complete keuken, woonkamer, aparte slaapkamer met groot bed, inloopkast, ruim bad, apart toilet en aparte ruimte met wasmachine en droger. Diverse zwembaden er bij, shuttleservice naar de Strip (op zich op loopafstand maar door de hitte is een shuttle wel prettig). Jammer genoeg waren we er maar een nacht.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Fantastisch verblijf in Las Vegas!

Helemaal niets

Het was meer een huisje dan een hotelkamer. Super mooi ingericht, grote keuken en van alle gemakken voorzien. 1 master slaapkamer met badkamer en suite en 1 slaapkamer met douche en toilet. Balkon met een aparte ruimte waar een wasmachine en droger stonden. Zwembad voor de deur. Op loopafstand van hotel The Venetian en dat gedeelte van de Strip. Tevens reden er gratis shuttle busjes die op bepaalde tijden naar diverse punten op de Strip reden.

Goede locatie en veel ruimte
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

De afstand tot de entree van het hotel is best ver hier is ook het ontbijtrestaurant dat voor de grootte van het hotel heel klein is. Het ontbijt dat bij de kamer zat is op basis van een bedrag en als dat bereikt is dan moet je alsnog bij betalen. Daarnaast mochten we slechts een beperkt aantal gerechten van de kaart kiezen met het ontbijt terwijl we hiervoor wel hadden betaald en er niet op onze voucher stond dat we slechts beperkte keuze hadden. Hierdoor hielden we telkens bij een bestelling een bedrag over en kon het bedrag van de voucher nooit vol gemaakt worden, iets dat wij nooit eerder hadden meegemaakt in andere hotels.

De kamers zijn ruim en eigenlijk is het een klein huisje met keuken, woonkamer, badkamer en aparte douche. Er zijn meerdere zwembaden en fitnessruimtes waardoor dit nooit ver van de kamer is. Daarnaast is de locatie ten opzichte van de strip ideaal. Met een uber ben je er in een minuut of 8 en de drukte van de strip daar merk je niets van.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heerlijk verblijf, vlak achter de strip
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Beperkte keuze ontbijt (geen buffet) Beperkte korting voor boeken van shows Rijtijden shuttlebus

Nette kamer Gratis parkeren Shuttlebus naar strip

• Villa met 2 Slaapkamers

Droger deed het niet en de laken pakket voor de volgende gasten werden al in onze kamer gezet terwijl we nog niet weg waren en een niet storen bord hadden geplaarsr

Hele grote appartement veel privacy. Heerlijke zwembad!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

De lokatie is top.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Er is geen lift. Bagage naar boven tillen. Kan zwaar zijn bij 40C. Het appartement is misschien wat donker. Maar wel lekker cool als het zo warm is buiten.

De lokatie is top. Net achter de strip, op loopafstand. Via LINQ Promenade loop je zo naar de Strip. De appartementen zijn van alle comfort voorzien. Fijn zwembad. Auto staat in de schaduw onder afdak. Ideaal voor gezinnen.

Appartement met wasmachine en droogkast
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Het lawaai van de airco's overal aan de appartementen waardoor je niet op je terras kan zitten Beperkt aanbod in het winkeltje

Appartement met wasmachine en droogkast Het zwembad De ligging, niet direct op de Strip waardoor rustiger

Top appartement en locatie!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Top locatie vlak achter het drukke gedeelte van de strip t.h.v. Venetian en Ceasars Palace. Heerlijke ruime appartementen van alle luxe voorzien, zoals wasmachine, droger en vaatwasser. Zelfs vaatblokjes en waspoeder aanwezig. Aardig en behulpzaam personeel. Geen gebruik gemaakt van ontbijt.

• Villa met 2 Slaapkamers

Ontbijt, weinig keuze en alles vet 1 nacht langer boeken was nogal omslachtig.... Uitchecken om 10 uur....das echt veel te vroeg. Tot 12 uur koste 50,00

Wauw geweldige kamer/appartement. 2 slaapkamer, 2 badkamers, full size keuken echt super en op loopafstand naar de strip (5 min) auto kon overdekt staan dus bleef heerlijk koel.

Locatie was goed gelegen tov "de strip".
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Ontbijt was maar inbegrepen voor 1 dag terwijl we 2 nachten hebben geboekt. We hadden geboekt voor 4 personen en ontbijt was maar voor 2 personen. Ook was de kamer ingericht voor 2 personen, er was een bedbank aanwezig maar je kreeg een lakenpakket in je handen geduwd en mocht het zelf ombouwen en opmaken.

Locatie was goed gelegen tov "de strip". Parkeergelegenheid was mooi en ruim

Heerlijk comfortabel.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Zwembad had iets schoner gekund. Was wel gezellig met waterval etc. Ontbijt slecht, geen gezonde dingen erbij, maar voor twee ipv 6 personen, zonde van wachttijd.

Zeer ruim luxe schoon appartement. Zeer vriendelijk personeel.

Overheerlijk appartement met alle luxe die je maar kan wensen
    • Villa met 2 Slaapkamers

Ontbijt voucher moet je inleveren bij klein restaurantje binnen het Complex. Daar moet je dan iets van de menukaart bestellen. Ontbijt buffetje was beter geweest. Restaurant is veel te klein en iedere dag minimaal 20-30 minuten wachten tot er een tafeltje beschikbaar was. Je staat dan beetje ongemakkelijk bij andere mensen het eten van hun bord te kijken en voelt je enigszins opgelaten. Dat zou echt anders moeten!

Fantastisch appartement op slecht paar honderd meter van de strip!! 2 schitterende kamers met Walk in closet en beide beschikking over King Size bedden! Wasmachine, droger, joekel van keuken met vaatwasser, kortom het ontbreekt je aan niets. 3 TV's in appartement. Prima Airco die niet overheersend is qua geluid.

Wij hadden een two bedroom suite.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Wij hadden een two bedroom suite. Uitstekende keus voor ons gezin van 5 personen. Zelfs een wasmachine / droger om onze was van de 1e week van onze roadtrip weg te werken. Vlakbij de Strip. Prima te lopen via het leuke straatje bij The High Roller

Mooie complete appartementen op zeer goede locatie
    • Villa met 2 Slaapkamers

- Er was geen lift, dat wisten wij niet toen ons een appartement op de 3e verdieping werd toegewezen. Het was erg zwaar om alle koffers naar boven te tillen bij 45 graden - De shuttle service was 2 x vol geboekt, waardoor niet iedereen mee kon met de bus - Er was vermeld dat er uitzicht was op het zwembad; dat is niet het geval. De reden kan niet zijn dat we te laat hebben geboekt: 10 maanden van tevoren - Het is mogelijk een appartement met ontbijt de boeken, maar dat is dan inbegrepen voor 2 (van de in ons geval) 4 personen

- Zeer ruim appartement (2 slaapkamers / 2 badkamers) - Complete keuken - Eigen wasmachine en droger (erg fijn is als je op doorreis bent) - Shuttle service naar diverse centrumlocaties aan de Strip in Las Vegas - Mooi zwembad - De ligging: net buiten de drukte van de strip en toch heel goed bereikbaar - Gratis parking

Zeer comfortabel appartement
    • Villa met 2 Slaapkamers

Erg ruim en comfortabel appartement. Ook fijn dat er een wasmachine en droger in het appartement zelf aanwezig waren in plaats van een gedeelde laundry room. Mooi zwembad en goede faciliteiten (winkeltje, restaurant).

Luxe alternatief voor hotel aan de Strip
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Shuttle service zeer beperkt en moet je van tevoren reserveren. Geen gratis ontbijt voor kids.

Zeer mooie suites met wasmachine en droger. Niet heel ver van de Strip. Ca 15 minuten lopen.

Prima verblijf dicht bij het hart van Vegas
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Het ontbijt was wel heel Amerikaans, maar gelukkig hadden we een prima keuken in het appartrment

Goede locatie, prima kamer en een fijn zwembad om af te koelen

Prima locatie om kort las Vegas te bezoeken.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Sfeer. Beetje massaal. Foto's zagen er luxer uit. En we werden erg vroeg wakker van de schoonmakers in het portiek.

De hoeveelheid ruimte lekkere bedden en heerlijke douches. Prijs kwaliteit was prima.

de kamer was heerlijk ruim!
    • Deluxe Kamer

de service bij het ontbijt viel wat tegen! We waren ruim anderhalf uur kwijt daardoor! de shuttlebus vinden wij onhandig geregeld... slechte uren en soms op voorhand te regelen, wat moeilijk is als je maar één nacht blijft

de kamer was heerlijk ruim! En de ligging van het complex in de stad is zeer goed! alles is gemakkelijk te bereiken van hieruit! Best met eigen wagen want parking onder de grote hotels is groot en gratis!

Perfecte locatie Las Vegas

X

Geweldige locatie direct achter strip, maar ondertussen heel rustig. Lekker zwembad. Wij hadden een suite met Slaapbank en aparte slaapkamer. De kinderen 11 en 14 jaar hebben hier heerlijk op geslapen.

Prachtig
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Ontbijt in prijs inbegrepen was slechts voor 2 personen terwijl met we 4 zijn.

Mooie studio met alles erop en eraan en volledig ingerichte keuken. Zeer ruim en zelfs met wasmachine en droogkast.

Fijne plek op loopafstand van de strip
    • Villa met 2 Slaapkamers

We hadden een appartement met twee slaapkamers met elk eigen badkamer. Lekker ruim en eigen keuken. Eethoek/bankstel. Eigen wasmachine/droger. Vaatwasser. Mooi zwembad. Op loopafstand van De Strip (Caesars Palace, Venetian). Fijne plek om je even terug te trekken van de drukte in Las Vegas. Parkeren vlak voor je eigen appartement. Wordt dagelijks schoongemaakt/bedden opgemaakt :) hadden we in appartement niet verwacht.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Als je niet in een Casino hotel wilt slapen
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Restaurant niet echt sfeervol en klein

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je in Vegas niet in een Casino hotel wilt slapen, is dit een aanrader. 5 zwembaden en op loopafstand van de Strip

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Perfecte locatie voor een bezoek aan Las Vegas.
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Het appartement was uitstekend en van alle gemakken voorzien, zoals wasmachine, droger vaatwasmachine. De vele zwembaden. Fitnessfaciliteiten. Loopafstand van de Strip.

Absoluut super!!!
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Dat de shuttlebus pas om 12.30 ging rijden.. da's jammer want je wilt zo vroeg mogelijk op de strip zijn om alles te bekijken. (shuttle reed overigens perfect op tijd)

Genoten van de luxe kamer, Alles zag er geweldig uit. Locatie was goed. Shuttlebus was handig

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Het is erg schoon het wordt goed bijgehouden.
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

Het is erg schoon het wordt goed bijgehouden. Het loopafstand naar de strip is goed te doen je bent er in 10 minuutjes. De dag dat je vroeg uit moet checken is niet erg je mag nog altijd gebruik maken van de zwembad, douches parkeerplaats etc.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Een aanrader!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Echt vakantiegevoel. Ruime familiekamer met keuken en 2 badkamers. Heel compleet met wasmachine en droger. Een soort park met verschillende zwembaden.

Geweldig appartement, veel beter dan de casino hotels.

Geen opmerkingen

Geweldig appartement, veel beter dan de casino hotels. Is van alle gemakken voorzien en dichtbij de strip.

prima verblijf
    • Standaard Accommodatie met 1 Kingsize Bed

een echt hotel met uitzicht dan een soort vakantiedorp was toch leuker geweest

auto bij de hand en kamer met veel faciliteiten

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ruime kamers op rustige locatie

Schoonmaak.Kan Beter!

De ruime kamers en een eigen keuken. En wasmachine!

Veel voorzieningen en prima prijs
    • Villa met 2 Slaapkamers

Afstand tot de strip.is aanzienlijk. In de hitte ilijkt het nog verder lopen

Veel voorzieningen en prima prijs

Top locatie slak bij de Strip

Ruime suites vlak mij de strip Veel zwembaden Goede service

Het mooie ruime appartement, het zwembad en delocatie

Het mooie ruime appartement, het zwembad en delocatie

mooi, ruim appartement

klein zwembad

mooi, ruim appartement zeer dicht bij centrale deel van de strip

Het ruime appartement en de ligging

Het ruime appartement en de ligging

Rustig, veel ruimte, 400m lopen naar Strip is goed te doen

Rustig, veel ruimte, 400m lopen naar Strip is goed te doen

Geweldige accomodatie
    • Villa met 2 Slaapkamers

Vlakbij de strip. Nette appartementen van alles voorzien

Locatie en leuke appartementen met sfeervolle zwembaden

Locatie en leuke appartementen met sfeervolle zwembaden

Locatie, wasmachine, keuken
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Locatie, wasmachine, keuken

Compleet
    • Villa met 1 Slaapkamer

In het weekend lawaai bij zwembad savonds

Alles was goed

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Heerlijk verblijf
    • Villa met 1 Slaapkamer

Net ietsje te ver van de strip. Maar wel mogelijk tot pendelbussen

Heerlijk appartement