Beoordelingen over Holiday Inn Club Vacations At Orange Lake Resort 4-sterren

#36 van de 235 hotels in Kissimmee

Gebaseerd op 1935 beoordelingen over dit hotel

Fantastisch!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Jammer dat er voor de glijbanen/banden in de zwembaden een aparte vakantie “pas” gekocht moet worden om hier gebruik van te maken.

Ruime, schone, mooie kamers. Geen geluidsoverlast. Mooie zwembaden, glijbanen. Veel mogelijkheden op het park zelf. Vriendelijk personeel.

Familie resort, waar we ons prima hebben vermaakt.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het complex is groot, waardoor je met de auto naar het ontbijt rijdt (als je in west village zit) en dat voelt een beetje jammer. Verder is het een all-inn vakantieresort, op ca 30 minuten rijden van Disney, deed me denken aan Hof van Saksen met een enorm amerikaans sausje er overheen.

De kamer was heel ruim, het zwembad was heel fijn. We zaten in West Village, niet bij de lazy river, dat was eerst een tegenvaller, maar later bleek het zwembad bij ons hotel fijner te zijn.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prachtig resort! Aan te bevelen voor gezinnen. Huur wel een auto!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Na lange vlucht, lange wachtrij bij receptie. Dit was nog geen probleem, maar bij het zogenaamd ophalen van de parkeerkaart beginnen ze gelijk al erg opdringerig afspraak te maken voor kortingen op dit en op dit (maar eigenlijk willen ze je alleen maar strikken voor een afspraak m.b.t. timesharing. Ze zeggen zelfs dat wanneer je niet op komt dagen er 30 dollar wordt afgeboekt op je creditcard! Wij hebben de afspraak gecancelled en gezegd dat ze geen geld mochten afschijven. Wij zijn benieuwd......

Prachtig mooi resort. Leuk voor gezin met kinderen, veel vermaak in zwembaden. Villa compleet netjes en compleet ingericht.

Fijn resort met supergrote appartmenten en veel leuke zwembaden.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Bij aankomst wordt iedereen een rondleiding aangesmeerd om over timeshare te vertellen, ze doen dat terwijl ze je parkeerkaart in orde maken. Trap er niet in. Wij hebben in eerste instantie geaccepteerd maar later geannuleerd. Moesten we nota bene 30 dollar betalen, boete. Terwijl we zeer op tijd annuleerden. Schandalig. De restaurants zijn erg matig voor zo'n groot resort. En je moet alles met de auto doen, het is zo groot, wij moesten alleen al 8 minuten rijden naar de receptie. Tot slot, ze vragen voor veel vermaak veel geld. Maar je ontkomt er helaas niet aan. Ze kunnen het vragen, dus doen ze het. Gewoon Amerikaans.

De appartementen zijn enorm groot en lekker ruim. De inrichting is wel erg gedateerd (iemand schreef: leek wel een decor van Golden Girls en dat klopt wel!!). Je hebt totaal geen last van buren. Wasmachine en droger zijn aanwezig, de keuken is redelijk uitgerust (niet de beste pannen, pancakes bakken per definitie aan), er is een magnetron, een gigantische koelkast en meer dan genoeg opbergruimte. Kortom, alles wat je wilt als je met een gezin op reis bent. Het park biedt meer dan genoeg zwem faciliteiten.

Kakkerlakken in het huis en nare sales force om je te...
    • Villa met 2 Slaapkamers

Kakkerlakken in het huis en nare sales force om je te overtuigen in time sharing project te stappen. Belachelijke prijs om gebruik te maken van opblaasbanden voor de lazy river.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Villa met 2 Slaapkamers

Je boekt een een "gezinsvilla" bij een hotel en krijgt minder dan centerparcs. Schoonmaak (inclusief bad en linnengoed) 1 keer in de 10 dagen! Waar staat dit aangegeven? Hygiene in de accommodatie en staat van sanitaire onderhoud is slecht (schoonmaak matig, toilet liep over, wasmachine blijft draaien) Ontbijt ongeacht vriendelijk personeel..beperkt assortiment. Onduidelijke info bij het boeken (in ons geval dan) 2 personen bij een familie kamer??? De kinderen moest bijbetaald worden! En 1 drank (warm of koud) maximaal. Personeel begrijpt het maar ja nu het "management" nog!

Mooi resort, groot en centerparcs concept.

Fantastisch resort
    • Standaardkamer

De presentatie en het pushen om te kopen

Het appartement en de zwembaden vanuit de woonkamer konden we iedere avond het vuurwerk van animal kingdom zien dit resort ligt direct naast de Disney parken.

Relax
    • Villa met 2 Slaapkamers

Inchecken heeft 40min geduurd!?

Prachtig lazy river (spijtig dat de luchtbanden te betalen zijn) Heel mooi complex, prachtige tuinen. Mooi verzorgd. Voldoende ligstoelen aan het zwembad.

Geweldig appartement
    • Villa met 2 Slaapkamers - Waterpark

Tsja, zou het niet weten

Prijs kwaliteit helemaal top. Giga groot appartement en konden daar met 7 man uitstekend slapen. Geweldig aquapark bij de accommodatie, goed ontbijt op loopafstand. Goede service en vriendelijke mensen. Dichtbij Orlanda Disneyparken

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

• Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Moesten onder lichte dwang aan een 2,5 uur durende time sharing onzin presentatie mee doen. Anders werd 50 dollar in rekening gebracht. Je boekt een kamer voor 4 personen en krijgt maar voor 2 ontbijt ( of 50 dollar bij betalen)

Locatie, vlakbij de parken en de shoppingcenters

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Zwembad

Zwembad

De misleidende manier waarop geprobeerd wordt om je te mogen...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De misleidende manier waarop geprobeerd wordt om je te mogen informeren over timesharing. Dit werd naar mijn mening ook te uitdrukkelijk gedaan.

Vakantie verblijf Florida.

Enorm groot park!

Groot park met veel zwembaden en veel te doen. Rijdt continu een shuttle rond door het park.

Te hoge prijs voor maar 1 grote kamer ;

Te hoge prijs voor maar 1 grote kamer ; ontbijt enkel voor 2 personen

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Mooi groot appartement, schoon, leuk zwembad erbij voor de...
    • Villa met 2 Slaapkamers - Waterpark

Mooi groot appartement, schoon, leuk zwembad erbij voor de kinderen

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

De commerciele verkoop van time sharing appartementen ,...

De commerciele verkoop van time sharing appartementen , welke zeer agressief bij de incheck werden aangeboden (bijna gedwongen om mee te doen- voor 100$)

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Ze houden het resort erg netjes en schoon.

Aan het begin doen ze veel moeite om je deel te laten nemen aan Timesharing; niet doen. Ook vragen ze belachelijk veel geld (10,- per persoon per dag) voor een zwemband voor in de Lazy River. Dat zou gewoon inclusief moeten zijn.

Ze houden het resort erg netjes en schoon. Continue is er overal personeel bezig. Op het resort zelf zijn maar een paar restaurants maar aan de andere kant van de weg zijn er volop restaurants en supermarkten. Locatie is erg centraal en dichtbij alle parken. Aanrader!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Dat wij op de 1 e dag van ons vakantie enorm onder druk...

Dat wij op de 1 e dag van ons vakantie enorm onder druk werden gezet om een Timeshare te kopen!Wij zaten van in totaal 6 uren daar en om van de mensen af te komen hebben we maar een Latitudes pakket genomen waarvan wij enorm spijt hebben!

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

River village waar het gezellig en niet zo massaal was.

De omvang van het resort onderschat. Te massaal en uit eindelijk voor allemaal pietluttigheden betalen wat jammer is.

River village waar het gezellig en niet zo massaal was.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

De airco in de kamer

Dat Booking.com allerlei informatie geeft die totaal niet klopt, zoals: - Het resort zit ver van de Disney parken af (en ook van Seaworld en Universal Studios) - Shuttlebussen zijn niet gratis (17 tot 20 dollar pp) - Hotelkamer is niet eens 1 keer schoongemaakt in een week tijd - Je moet alles met creditcard betalen in het resort (heb je niet genoeg op je creditcard dan heb je pech! Cash wordt niet geaccepteerd) - Elke vraag die je aan het hotelpersoneel stelt wordt door ieder met een ander antwoord gegeven Kortom: Booking.com moet zijn huiswerk goed doen voordat ze allerlei valse informatie op hun website weergeven!

De airco in de kamer

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Wij arriveerden om circa 15.

Ten tijde dat ik timeshare eigenaar was in Orange Lake Country Club, was een villa een geschakelde "woning" zonder bovenburen. Ik dacht dat ik dit zou krijgen, maar ik kreeg een appartement in een appartementsgebouw. Men vertelde, dat alle wooneenheden villa's worden genoemd. Eigenlijk is dit niet juist.

Wij arriveerden om circa 15.00 uur en werden door vriendelijke mensen geholpen. De kamers waren onmiddellijk beschikbaar. Het was 's-nachts stil.Het appartement was netjes. Als oud "timeshare" eigenaar bij Orange Lake was ik verrast over de vele uitbreidingen en voorzieningen voor kinderen. Het internet op de kamer werkte perfect en snel. Een aanrader!!