Beoordelingen over Holiday Inn Express Athens - University Area 3-sterren

#11 van de 20 hotels in Athens

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Heerlijk rustgevende periode.
    • Standaard Kamer

Zou fijn zijn als er een sauna aanwezig zou zijn, met name wanneer het seizoen voor de buitenzwembad is gesloten, dan is een sauna een mooi alternatief. Een pendeldienst naar bezienswaardigheden in Athens en/of omgeving zo een mooie bijkomstigheid zijn, met name voor iemand als ik dat geen rijbewijs heeft en deze attracties vanuit Athens moeilijk zonder auto te bereiken zijn.

Hotel lokatie is prima, busvervoer naar de Georgia Mall en naar Downtown stopt vlak voor het hotel. Winkels en eetgelegenheden op loopafstand van het hotel. Personeel top en met name Chi, zij heeft mij uitstekend geholpen bij het terug vinden van mijn zoon zijn tas met alle waardevolle spullen erin, deze was ik in de bus vergeten en zij heeft diverse telefoontjes gepleegd naar het vervoersbedrijf en uiteindelijk kon ik hem nog binnen een uur ophalen en alles zat er nog zo in. Overige personeelsleden waren eveneens heel behulpzaam bij wat voor vragen dan ook. Ook complimenten voor het bedieningspersoneel tijdens de breakfast hele aardige mensen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

goed hotel dichtbij downtown Athens voor kort verblijf
    • Tweepersoonskamer - Toegankelijk voor Mensen met een Lichamelijke Beperking - Niet-roken

ik vind het altijd erg dat er zoveel afval gegenereerd word door wegwerpservies en bestek te gebruiken

het ontbijt was goed voor een kort verblijf. kamers waren ruim. zwembad leuke ligging (prive, leuke beplanting)

Verbleven in juni 2016

• Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Heerlijk geslapen, ontbijt was ook goed en ideaal gelegen om de stad wat te verkennen

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

De lokatie, busvervoer vlak voor deur, vriendelijk personeel...

De zwembad was jammer genoeg nog niet in gebruik terwijl het in april reeds warm weer was.

De lokatie, busvervoer vlak voor deur, vriendelijk personeel, heerlijk gevarieerd ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Express Athens - University Area