Beoordelingen over Holiday Inn Express Cruise Airport 3-sterren

1500 Southeast 17th Street Causeway, Fort Lauderdale, FL 33316, Verenigde Staten

#62 van de 131 hotels in Fort Lauderdale

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed gelegen en rustig hotel, propere ruime kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was ondermaats! Teveel suiker en weinig/geen variatie. De koffie was lekker maar naar half volle melk moest ik steeds vragen. Gevarieerd vers fruit ontbrak en magere yoghurt, kaas, hesp, wat groenten zoals sla en tomaatjes heb ik gemist.

De goede ligging van het hotel. Ik ben overal te voet naar toe kunnen gaan behalve dan naar de Fort Lauderdale Port (betalende shuttle voor de cruise). Rustige ruime kamer met een uitstekende matras. Ik heb lekker geslapen en heerlijk gedoucht. Info (zowel mondeling als met een flyer) over mogelijke uitstappen. Er rijdt een shuttle voor het hotel naar Lauderdale Beach. Ik heb in het hotel, een gratis plan van de directe omgeving ontvangen. Dat heeft mij geholpen om mij later te situeren. Dus prima service! Winkels en restaurant liggen op loopafstand.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

hotel ligt dichtbij het vliegveld. Bij het hotel zijn er voldoend gelegenheden om te eten.
    • Kamer met Kingsize Bed

Informatie over de shuttle had beter gekund.

Ontbijt was goed en genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Groot renovatie aan het gang maar je merkt daar niks van.
    • Kamer met Kingsize Bed

Groot renovatie aan het gang maar je merkt daar niks van. Proper kamers, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

het ontbijt was slechts redelijk omdat niet alles op tijd...

. We hebben 35 minuten staan wachten op het vliegveld voor de shuttlebus. Toen we het hotel belden antwoordde de receptie kortaf dat we geduld moesten hebben. In het hotel was de receptionist onbehoorlijk, gaf geen oogcontact en gaf nauwelijks uitleg over de gang van zaken in het hotel. Toen we onze kamer opzochten bleek deze reeds bezet. Bij terugkomst bij de receptie bleek men geen begrip te hebben voor deze grote fout. Tijdens een gesprek met de hotelmanager de volgende dag werd ons excuses aangeboden voor deze ontvangst en ons een gratis wereldwijde overnachting toegezegd. Ondanks drie emails om het hotel aan deze toezegging te herinneren hebben wij nooit meer iets gehoord. Hoe slecht dit avontuur ons is gevallen hoeft geen verdere uitleg.

het ontbijt was slechts redelijk omdat niet alles op tijd werd aangevuld

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Lakens waren niet proper , vet sporen

Lakens waren niet proper , vet sporen Douche sproeier viel steeds naar beneden Geen Kaas of ham , geen croissant bij ontbijt

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

wifi

armoedige bende voor veel geld

wifi