Beoordelingen over Baymont by Wyndham Florida Mall 3-sterren

8820 South Orange Blossom Trail, Orlando, FL 32809, Verenigde Staten

#354 van de 407 hotels in Orlando

Goed voor deze prijs.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De kamer was niet echt schoon. Het bestelde balkon is maar 20 cm breed, waar je dus niets mee kunt. Dan zit je tegen een muur aan of tegen de parkeerplaats. Het voelde niet echt veilig met alle deuren en hekken open en veel bedelaars eromheen. De wifi werkte niet, de geldautomaat werkte niet. De ligging is matig, aan een heel drukke weg, tussen treinrails en een snelweg.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Grote kamer, heerlijk bed. Prima eenvoudig ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Prima voor drie nachten tijdens roadtrip. 30 min van Disney world en 5 van de Florida mall.

Het complex is niet heel goed beveiligd. De hekken konden niet dicht en ook de buitendeuren van het complex konden niet op slot. De sloten werkten niet. Ook was er geen shutle service naar Disney world en dit staat wel op de site.

Het ontbijt was divers en goed. Je kon zelf wafels maken. Ruime kamer met goede bedden. Kamer was goed schoon maar de gangen roken wel een beetje.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

• Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Hygiëne was echt heel ver te zoeken ! onze kamer is van de 8 dagen , 2 dagen schoongemaakt ! ( klagen helpt niet ) de 1e 2 dagen was er helemaal geen water!!!! we hebben van Booking.com een berichtje gehad dat we 20% korting zouden kunnen krijgen , maar helaas we hadden de kamer al betaald en geld terug geven was niet mogelijk ! de laatste dag was de wc verstopt en ( na meteen melden ) was het avonds nog verstopt , het was er echt vies ! wij gaan hier nooit meer naar toe !

• Beoordeeld op: 14 december 2016

• Standaard Kamer met Kingsize bed

Hygiëne was echt heel ver te zoeken ! onze kamer is van de 8 dagen , 2 dagen schoongemaakt ! ( klagen helpt niet ) de 1e 2 dagen was er geen water , we hebben van Booking.com een berichtje gehad dat we 20% korting zouden kunnen krijgen , maar helaas we hadden de kamer al betaald en geld terug geven was niet mogelijk ! de laatste dag was de wc verstopt en ( na meteen melden ) was het avonds nog verstopt , het was er echt vies ! wij gaan hier nooit meer naar toe !

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Eens, maar niet weer!

Onvriendelijk receptie personeel toen ik 's avonds aankwam. Kamer niet schoon, badkamer nog minder schoon. Warm water voorziening maakte zo'n lawaai, dat je 's ochtends vroeg wakker werd als er iemand in de buurt ging douchen :-(

Ligging op loopafstand van de Florida Mall, bedden waren goed en ontbijt was goed.

Bedden waren fantastisch
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Ontbijt was beperkt en druk

Bedden waren fantastisch

• Beoordeeld op: 14 december 2016

• Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

het was er vies !!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Locatie is goed als je uitstapjes in Orlando gaat maken.

De kamer was prima. Er is blijkbaar gerookt in de kamp die wij hadden. Dit rook je erg goed als je binnen komt. Ook ruik je het aan de lakens. Kussens van de bedden. Als niet-roker vind ik dit erg smerig. De bedjes bij het zwembad zijn bijna allemaal kapot. Het ontbijt stelt niet heel veel voor, allemaal zoetigheden. Maar dat is nu eenmaal in Amerika.

Locatie is goed als je uitstapjes in Orlando gaat maken. Dichtbij het vliegveld en attractieparken. Het personeel achter de balie was vriendelijk. Je kunt gratis een computer en printer gebruiken in de lobby als dat nodig is. De bedden liggen erg lekker.

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Ruime kamer, fijn bed, rustige omgeving.

overall is een renovatie van het hotel een goede actie (wordt ook gedaan). Blijkbaar zijn sommige delen van het hotel nog niet gerenoveerd.

Ruime kamer, fijn bed, rustige omgeving. goede prijs, uitstekende wifi. Heerlijk zwembad (helaas geen handdoeken bij het zwembad zoals beloofd)

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Goed bed, goed ontbijt, goed internet.

Onderhoud van het complex en meubilair kan beter, maar voor deze prijs is dat oke.

Goed bed, goed ontbijt, goed internet. Op prima afstand van Disney en Sea World.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Fijne locatie vlak bij international drive!

Fijne locatie vlak bij international drive! Kamers worden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken! Klein balkonnetje om je zwemspullen te laten drogen en heerlijk ontbijt wat goed wordt aangevuld! Zelfs wifi in de kamers terwijl er staat dat het alleen in de lobby is!

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Prijs, bedden zijn prettig, zwembad is netjes

Hotelkamers zijn erg vochtig en dat kun je goed ruiken. Plafond vertoonde enorme leksporen. Hele hotel moet gerenoveerd worden.

Prijs, bedden zijn prettig, zwembad is netjes

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Vriendelijkheid van het personeel

Weinig keus aan broodbeleg.

Vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Mooi zwembad.

Slechte internetverbinding op de kamer en hele vieze stoelen in de ontbijtruimte.

Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Behulpzaamheid van het personeel.

Gehorigheid

Behulpzaamheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Bedden waren prima.

De buurt rondom het hotel.

Bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Gratis Wi-Fi, goede locatie

Goede locatie, maar oud en slecht onderhouden. Badkamer erg vies en hotel heeft dringend een renovatie nodig.

Gratis Wi-Fi, goede locatie

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Uitstekende en uitgebreide service voor heel weinig geld,...

Het is wat gedateerd, waardoor b.v kranen verkalkt zijn.

Uitstekende en uitgebreide service voor heel weinig geld, buitengewoon vriendelijk personeel.