Beoordelingen over Ramada Plaza by Wyndham Atlanta Downtown Capitol Park 3-sterren

450 Capitol Avenue, Atlanta, GA 30312, Verenigde Staten

#207 van de 226 hotels in Atlanta

6,2

5,7

• Beoordeeld op: 2 september 2017

een van mijn slechtste verblijven ooit
    • Executive Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

hotel was verouderd personeel was niet echt vriendelijk ondanks dat we kamer met ontbijt hadden geboekt moesten we elke morgen naar de balie gaan een van de medewerkers meenemen naar de ontbijtruimte omdat het keukenpersoneel ons niet op hun niet bestaande lijst hadden staan. kaartjessysteem van de slaapkamerdeur werkte niet , elke maal dat we probeerde binnen te gaan lukte het niet terug van 15e verdieping (met lift) naar gelijkvloers , steldde ze het kaartje opnieuw in na eenmaal gebruikt te hebben terug onbruikbaar. Veel straatlawaai.

dat ik er mocht vertrekken gratis pendeldienst (maar de chauffeur vroeg expliciet achter een fooi)

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Goed voor een bezoek aan downtown Atlanta, goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Er was geen koelkast in de kamer. Het zwembad lag niet op het dak, maar achter het hotel en in de middag in de schaduw. Er werd weinig gebruik van gemaakt.

Lokatie was prettig. Te wandelen naar downtown en dicht bij de snelwegen/goed te vinden.

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Hulp aan de receptie.

Nog nooit zo sober en slecht ontbijt gehad voor een veel te hoge prijs. Nadat de expo was afgelopen was ook het ontbijt nog slechter als dat het al was. Alleen wat droge boterhammen van de dagen er voor. Verder alleen wat gebruikelijk Amerikaans vet voedsel. Cornflakes niet meer aanwezig. Geen fruit. Geen melk. Niets. Zeer slecht.

Hulp aan de receptie.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Personeel, oud bollig hotel, slechte service, eten, ontbijt, old fashion kamer

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

De vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de...

Dat de bar meestal erg vroeg sluit.

De vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de bedden.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Location

Everything is warn down and dirty, mostly very uninterested staff, breakfast is bad, only processed foods.

Location

• Beoordeeld op: 5 mei 2015