Beoordelingen over Crowne Plaza Suffern-Mahwah 4-sterren

3 Executive Boulevard, Suffern, NY 10901, Verenigde Staten

#1 van de 2 hotels in Suffern

Zeer gerieflijk hotel, modern, goede bedden op ruime kamer.
    • Kamer met Kingsize Bed

Dat ontbijt niet is inbegrepen in kamerprijs.

Zeer gerieflijk hotel, modern, goede bedden op ruime kamer. Uitgebreid ontbijt buffet, niet bij kamerprijs inbegrepen.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Niet veel in de buurt te doen.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer mooi en ruim. Beetje stof en onderhoud nodig plafond los douche en losse hoeken plafond.

Niet veel in de buurt te doen. Maar kwamen voor woodbury mall, in dat opzicht prima. Prachtige kooikarpers.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Super mooie omgeving
    • Kamer met Kingsize Bed

Super mooie omgeving Personeel heel behulpzaam

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

We waren hier voor 1 nacht voordat we de drukte van NYC...

Het diner. We kozen voor de kaart. Helaas viel het dik tegen. Enorme porties met weinig tot geen smaak. Niets eraan was vers bereid en leek even opgewarmd te zijn in de magnetron. De French toast voor het ontbijt was wel weer lekker en werd geserveerd door een heel oude mevrouw die niet alleen erg aardig was maar ook het hardst werkte van allemaal.Voor een hotel dat alleen maar tienen wil halen (daar kregen we tijdens de uitcheck een brief over mee) zal het hoognodig aan een iets verfijnder menu moeten werken omdat het in contrast staat met wat ze willen uitstralen.

We waren hier voor 1 nacht voordat we de drukte van NYC zouden induiken. Het lag vlakbij Sleep Hollow en dat hebben we nog even kunnen bezichtigen. Het hotel ligt op een rustige locatie en de bedden waren uitstekend. Heerlijk zacht beddengoed, goede matras en kussens en erg leuk dat er een beautysetje voor een goede nachtrust op de badkamer klaar lag. Prima hotel voor een relaxte tussenstop.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Mooie locatie.

Na twee dagen werd er 8 dollar van onze rekening gehaald voor twee flesjes water, die we niet hadden gebruikt. Schandalig.

Mooie locatie. Mooie kamer. Fijne bedden.