Beoordelingen over Postcard Inn Beach Resort & Marina 3-sterren

84001 Overseas Highway, Islamorada, FL 33036, Verenigde Staten

#9 van de 15 hotels in Islamorada

• Betaald WiFi

Tropisch strand resort, eenvoudig toch comfortabel
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Eigenlijk alleen maar met de auto te bereiken en je kon ook niet zomaar ergens naartoe lopen.

Hele drukke locatie, pal aan zee. De zee is daar niet heel helder en met veel zeewier. Gelukkig is er een fijn zwembad. Bar en restaurant zijn goed, maar wel erg stipt in openingstijden en/of lunch diner tijden. Kamer was klein in oppervlakte en wij zaten en een rare hoek, waardoor je ook niet echt prettig op je terras zat. De jongens van de beach service waren heel goed bezig, alleen jammer dat ze voor 10 uur alle strandhandoeken uitgeven. Nu waren er veel stoelen geclaimd met een handdoek, maar geen gasten. Voor de gasten die er wel waren was er nu geen handdoek, ook na 2 uur niet.

We vonden en vinden het vreemd dat we na 2 x vragen geen...

We vonden en vinden het vreemd dat we na 2 x vragen geen betalingsoverzicht kregen, want we hebben nl het gevoel dat er iets niet klopt met de prijs die opgegeven is en de uiteindelijke kamerprijs.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Heerlijk verblijf op een fantastisch eiland.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Alle faciliteiten zijn geweldig. Twee restaurants op de resort en een Starbucks Coffee! Buiten de deur eten en mooie zonsondergangen bekijken is ook heel goed te doen. Het uitzicht is heel mooi. Veel watersport mogelijkheden. Er is vaak ee.n film die buiten wordt laten zien. Het eiland is mijn favoriet. Met de auto kan je leuke dagtrips maken, maar op de resort verblijven is ook gewoon heel fijn.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

- kamer vlakbij strand
    • Kamer aan de Oceaan met Kingsize Bed en Patio

- deur van kamer valt meteen dicht, je kan deze niet even open laten staan - lekkende airco's op terras

- kamer vlakbij strand - leuke tiki-bar - goed zwembad

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Op en top vakantie gevoel en Service met een grote S.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Prachtige ligging. Echt een vakantiegevoel. Heerlijk uitzicht op de zee en de haven. Een mooie plek voor een zonsondergang. Leuke restaurantjes in de directe omgeving. Ik had dit op FB getikt. Vanuit Miami zijn we via the HW1 naar The Keys gereden. We hadden mazzel met Alamo en kregen een up-grade. Een Ford Exploder hetkannietopUSA. Toen ons hotel Postcard inn. Een prachtige plek waar de palmbomen tot aan de hemel lijken te groeien en het water azuro gelijkt. Het vakantiegevoel wordt compleet gemaakt met dolfijnen, manatees en pelikanen. We blussen met pinacolada en witte wijn uit Sanoma. Als bewuste Nederlanders hebben we strandstoelen en een koelbox gekocht en gevuld met wijn, cola en water. Kijk Ken vraagt zonder te knipperen met zijn ogen $15,- voor een glas bochtwijn dus dat kunstje kunnen wij beter. De supermarkten hier zijn overdadig gevuld. Target is onze favoriet. Van alles veel voor weinig en het personeel nimmer chagrijnig. We kozen op the Keys voor een zonsondergang op een strandje aan de westkust. Wat kan het leven mooi zijn. Zoals jullie zien stond the All You Need caravan er al. Vanuit daar weer door naar Naples aan de westkust. Groeten, Willemzelf

• Beoordeeld op: 27 april 2017

De ligging aan zee, faciliteiten , relaxte sfeer
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Onderdeel acco is restaurant Ciao Hound. Fooi 20% is al op factuur bijgeteld. Valt pas op als je het optelt. Op factuur staat ook de mogelijkheid om fooi te geven. Kan dus dubbel gaan. Als je de rekening op kamernummers zet krijg je een bon waarop je alleen totaal ziet dus incl fooi en weer ruimte om fooi in te vullen. Reactie is dat ze het altijd zo doen en op mijn vraag dat het dan dubbel kan gaan "probably".

De ligging aan zee, faciliteiten , relaxte sfeer

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Smaakvol gerenoveerd hotel met veel faciliteiten.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Oceaan

Je betaalt verplicht $25 per dag (per kamer) voor extra faciliteiten (zoals badlaken, kajak/snorkel-mogelijkheid), dat is prijstechnisch wat misleidend. Ontbijt is losstaand, à la carte bij een restaurantje/bar op het terrein, welke niet altijd goed voorbereid en berekend lijkt te zijn op het aantal ontbijt-gasten.

Een mooie plek (op weg een resort te worden) om op de Keys te verblijven, in ons geval op weg naar het uiterste en toeristische Key West (wat ons overigens tegenviel). Mooi gerenoveerde en ingerichte kamers, alleen de airco is nog oud. Badkamer is klein maar prima. Een kamer boeken aan de zeekant is een aanrader, want heerlijk zeezicht! Italiaans restaurant (Ciao Hound) erbij is goed!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Heerlijk rustig strandje met bedjes.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Ze waren naast het hotel nog aan het werk voor een nieuw deel daardoor je s ochtends al werkmannen hoorde en lawaai😁

Mooie schoone kamers. Heerlijk strand met bedjes. Kan er gebruik maken van verschillende activiteiten😊

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Geweldig verblijf
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Alles is ons goed bevallen.

Schone, mooie, moderne hotelkamers vlak aan het strand. Alles is er te vinden; van watersportactiviteiten, fietsen, tot een starbucks en een Italiaans restaurant. We hebben het erg naar ons zin gehad!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Zo, zee, strand op wandelafstand en een rustige omgeving met voldoende aanbod aan activiteit.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

De airco op de kamer leek wat bizar te reageren.

De wandelafstand van de kamers naar het strand. Ook het gemak om activiteiten uit te oefenen. Je zegt dat je een kajak wil, 2 minuten later zit je in het water. De externe jet-ski zaak die zich bevindt op het strand binnen het domein is een enorme troef. Supervriendelijke staff en een onvergetelijke ervaring die z'n geld meer dan waard is.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Goede ligging aan de hoofdweg over de keys niet zo ver van...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Oceaan

Hotel werd gerenoveerd; hele dag veel herrie en werklui in zwembad area; nergens aangegeven of compensatie aangeboden Kamers mooi en gerenoveerd, gebouw van buiten niet zo mooi met lekkende airco's en roestplekken

Goede ligging aan de hoofdweg over de keys niet zo ver van Miami Je kan gebruik maken van alle faciliteiten van de groep hotels (4) waar deze bijhoort Veel waterspuiten all included

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Slechte airco
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Oceaan

De a/c maakt een oorverdovend lawaai, leek wel een straaljager. Beklag hierover gedaan, maar vlgs het personeel was dat normaal.

Kamer met uitzicht op zee is de meerprijs waard. Mooie grote kamer, geschikt voor langer verblijf. Veel faciliteiten. Maar wel veel te duur.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Blijf hier weg tot januari 2017!
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Prachtige locatie. Wanneer je nu tot en met januari 2017 hier boekt , kom je op een bouwplaats! Hotel wordt gerenoveerd. Ik heb in april geboekt en zelfs nog gebeld of er nog last zou zijn van de renovatie."Alleen de Tikibar is dicht"(laat deze nou open zijn) Om 7.30 gewekt door bouwvakkers met trilplaten en zagen!!

Prachtige locatie. Wanneer hotel klaar is zal het een fantastisch hotel zijn. Manager en personeel waten begripvol en deden niet moeilijk toen wij eerder weg wilde gaan. Ik boek geen hotel met de gedachte er weg te gaan.

Alles goed

Ok, maar er zijn mooiere plekken in de Florida Keys
    • Deluxe Suite met 2 Slaapkamers aan de Oceaan

Vergane glorie, veel defecten aan balustrades en omheiningen

Het was ok, maar niet meer dan dat. Er zijn mooiere plekjes op de Keys.

Mooie ligging
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Prijs per nacht ligt vrij hoog

Ligging en voorzieningen zijn top

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

- Mooie omgeving
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

- Kamers (ouderwets, klein en gehorig)

- Mooie omgeving - leuke restaurants - Strand

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Een hotel met veel faciliteiten

Eigenlijk niets.

Vriendelijkheid en gastvrijheid personeel. Locatie. De kamers zijn geweldig Gratis gebruik van alle faciliteiten

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Kamers mooi, nieuw.

Kamers bleken erg gehorig.En vergeet niet dat er plaatselijk nog vele dollars bij komen aan "resort fee". De eindafrekening viel mij behoorlijk tegen...

Kamers mooi, nieuw.

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Het strand aan het hotel.

Het strand aan het hotel. De kajaks, snorkels, strandlakens,... zijn in de resortfee inbegrepen. Rustig vertoeven ondanks dat het naast route 1 gelegen is.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Het uitzicht op de zee vanuit de kamer, en het vriendelijke...

De badkamer, alles was schoon maar de deur kon niet goed dicht en de douchkop was niet opgehangen, je moest dus douchen met de douchkop in je handen.

Het uitzicht op de zee vanuit de kamer, en het vriendelijke behulpzame perzoneel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Gratis koffie s ochtends bij shula2

Het eten bij de raw food bar was slecht .. Verder was het een hele fijne plek om te verblijven ..

Gratis koffie s ochtends bij shula2 De locatie als je een kamer met zeezicht boekt is geweldig ! Wij hadden een zeer ruime mooie kamer

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

We hadden bedwantsen in bed jakkes!

We hadden bedwantsen in bed jakkes!! Gelukkig nieuwe kamer gekregen maar eerste indruk was slecht

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Beautiful beach in front of hotel.

Beautiful beach in front of hotel.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Je betaald veel te veel maar dan ook veel te veel voor wat...

Je betaald veel te veel maar dan ook veel te veel voor wat je terug krijgt vooral de kamers het is net een motel