Beoordelingen over HI Chicago Hostel 3-sterren

24 East Congress Parkway, Chicago Loop, Chicago, IL 60605, Verenigde Staten

#50 van de 146 hotels in Chicago

Gebaseerd op 4890 beoordelingen over dit hostel

Oke.
    • Kamer voor vrouwen (10)

De kamers werden naar mijn idee niet al te vaak gepoetst, net zoals de gemeenschappelijke douches en toiletten. De sfeer onder de hostelgasten was matig, weinig interactie. Jammer!

Het ontbijt was zeker oke, veel keuze. Het hostel ligt in de buurt van toeristische bezienswaardigheden, maar redelijk ver van goede restaurants of cafés. Rustig hostel en erg vriendelijk personeel over het algemeen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het personeel is top!
    • Bed in Slaapzaal voor Dames met 8 Bedden

Toen ik aankwam in het hostel en ingecheckt was ben ik boodschappen gaan doen voor de dagen dat ik in het hostel zou verblijven. Het eten en drinken heb ik in de koelkast op de 2e verdieping gelegd, gelabeld en in een zak. Die avond was er eten gestolen, super vervelend. Mario vertelde me toen dat er op mijn verdieping ook een keukentje was met koelkast en dat het beter was om daar mijn eten in te leggen omdat daar minder mensen zouden komen en de kans kleiner zou zijn dat er eten gestolen zou worden. Ik heb mijn eten daar neer gelegd en daarna is er niks meer gestolen. Er hangen camera's maar die bleken niet te werken, en als ze wel al werkten was er toch niks dat ze konden doen omdat de kans dan klein zou zijn dat ze de persoon ook daadwerkelijk zouden kunnen identificeren.. pech voor mij dus, niks dat ze eraan konden doen. Het zou fijn zijn geweest als de dame bij de incheckbalie mij had verteld dat er op mijn verdieping een keuken zou zijn, of iets meer informatie had gegeven over hoe en wat. Het leek net alsof ze haast had en alles maar even snel vertelde, was fijner geweest als ze rustig de tijd nam om me het een en ander uit te leggen. Op dag van aankomst wilde ik informatie vragen bij de informatiebalie op de 2e verdieping. Ze waren er aan het filmen en dus mochten we niet praten.. beetje onhandig als je er net komt en wat wil vragen over de stad.. Ik zou suggereren om of de informatiebalie met dit soort dingen te verplaatsen naar een plek waar er wel gepraat mag worden of het gewoon te accepteren dat er gepraat word als mensen informatie willen. In de lift zag ik allemaal flyers waarop werd aangegeven dat er op woensdagavond een comedieshow zou zijn, hier vroeg ik naar bij de informatiebalie, de vrouw wist van niks en stuurde me naar beneden, ook hier wisten ze van niks.

Het ontbijt was top en uitgebreider dan ik had verwacht. Er was koffie, thee, melk, orange juice, water, croissant, brood, toaster, yoghurt, muffins, ei, fruit (banaan en appel), kaas, jam, en nog meer beleg. Je kon pakken zoveel je op kon, super fijn! Verder vond ik het personeel echt geweldig. Er waren een aantal dingen tijdens mijn verblijf waar ik minder blij mee was maar het personeel was altijd super vriendelijk en maakte mijn verblijf 1 om niet te vergeten. Als het personeel niet zo vriendelijk en top was geweest, was mijn verblijf een stuk minder geweest gezien de puntjes die me tegenvielen. Mario was een uitblinker, altijd geïnteresseerd in mensen, doet zijn werk goed en was zelfs bereid een paar potjes pool met me te spelen. Mario is geweldig!

Prima hostel op toplocatie
    • Premium Slaapzaal met 4 Bedden voor Dames

Goede locatie in de stad! Erg vriendelijk personeel die verschillende leuke activiteiten organiseerden. Ontbijt was inclusief en prima. Verder ook fijn dat er bij ieder bed een lampje en stopcontact te vinden was.

Te duur voor wat je krijgt!
    • Privé Kamer

De prijs - kwaliteit verhouding is niet reeel. We betaalden €130,- per nacht voor een privekamer. Hier stond een stapelbed in! We zijn er 3 nachten geweest, niet 1x is er iets aan de kamer gedaan en we moesten zelf om schone handdoeken vragen.

De centrale ligging

Ruime kamers en uitstekende locatie in het centrum
    • Premium Slaapzaal met 4 Bedden voor Dames

De kamers waren erg lawaaierig (of ten minste die van mij), aangezien de hostel net naast de 'l' trein ligt. Vergeet dus zeker geen oordopjes!

Dit was een van de beste hostels waar ik ooit verbleven heb. De kamers waren super ruim en het personeel was enorm vriendelijk. Toen een aantal van mijn spullen (door mijn eigen schuld) verloren gingen bij het poetsen, heeft het personeel mij enorm geholpen in het terugvinden hiervan.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Prima hostel!
    • Kamer voor mannen (10)

Het ontbijt was zeer zwak.. Ik had een "ontbijt" verwacht en niet alleen cornflakes en wat fruit..

De laagdrempeligheid van het hostel, de sfeer was heel relaxed! Super goed hostel om een paar dagen te blijven..

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Betere communicatie met overkoepelende organisatie, goede locatie maar wel te duur

Het overkoepelende bedrijf moet betere afspraken maken. (10% korting als je lid bent op hi hostels, bleek niet waar te zijn.)

Goed ontbijt, miste fruit

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Hostel is goed alleen sfeer valt tegen door vele studenten die er verblijven.
    • Premium Slaapzaal met 4 Bedden voor Heren

Er is weinig onderling contact tussen individuele reizigers. Veel studenten die er leven en grote groepen.

Ligging is goed, ontbijt is goed, veel ruimte in de kamers.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goede locatie, prettige staff.
    • Privé Kamer

Direct naast de Loop gelegen, als je een lichte slaper bent zijn oordopjes een must.

Goede locatie, prettige staff. Veel (gratis) activiteiten georganiseerd vanuit het hostel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Geweldig ruim hostel!
    • Premium Slaapzaal met 4 Bedden voor Dames

Geluidsoverlast van de metro. De grote ramen zijn prachtig maar laten veel kou door

Ruime kamers

je stapt naar buiten en je staat midden in het centrum van...
    • Kamer voor mannen (10)

je stapt naar buiten en je staat midden in het centrum van Chicago!!

De locatie is perfect
    • Gemengde Suite, Prviéslaapkamer

Gedeelde badkamer kan schoner

De locatie is perfect

Schitterende locatie supervriendelijk personeel
    • Privé Kamer

Schitterende locatie, supervriendelijk personeel. vlakbij millenium park. Lekker ontbijt, een zeer relaxte sfeer in de hostel.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Plaats
    • Bed in Slaapzaal voor Heren met 8 Bedden

Plaats

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Super lokatie met goede bedden
    • Premium Slaapzaal met 4 Bedden voor Heren

Ontbijt was wat eenzijdig en de koffie niet te drinken.

Vriendelijk en goed geregeld. Lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Sympathiek en praktisch!

Slecht brood nauwelijks beleg

Dat er ontbij was en koffie en muffin

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Goede uitvalsbasis
    • Premium Slaapzaal met 4 Bedden voor Heren

Ongelooflijk lekker en divers ontbijt. Veel ruimte en heel wat activiteiten.Vlot bereikbaar en vlak bij strand en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Geweldig verblijf!
    • Privé Kamer

De vriendelijke ontvangst, de schone kamer met uitstekend bed, ontbijt veel keuze, geweldige ligging hotel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Het ontbijt was prima, de bedden lagen heerlijk.

ik vond allee ruim voldoende! Geen verbeterpunten zover ik het beleefd heb.

Het ontbijt was prima, de bedden lagen heerlijk. En het was overal schoon. Voor de rest een gezellige hostel!

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Het is een luxe hostel!

We hadden om twee lage (beneden) bedden gevraagd bij de reservering, maar er werd niks met dit verzoek gedaan. Mocht er zo'n verzoek zijn, bel dan even ter bevestiging naar het hostel.

Het is een luxe hostel! Het ontbijt is zeer geslaagd, de bedden zijn zeer comfortabel

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

Het ontbijt was sober maar goed.

Tja Geen idee.

Het ontbijt was sober maar goed. De kamers ruim, bed ruim, veel aandacht wie bij wie op de kamer (Ik had om een rustige kamer gevraagd en kreeg deze doordat er congresgangers sliepen die er voor hun werk waren) en daardoor rust geborgd was.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Prijs

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

de ligging van de hostel, de faciliteiten in de keuken, het...

de ligging van de hostel, de faciliteiten in de keuken, het uitgebreide ontbijt en de (mogelijke) ontmoeting met andere gasten.

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Location

Dirty bedsheets with dried stains, breakfast not nice. Bad smell carpet

Location

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.