Beoordelingen over Hudson New York, Central Park 4-sterren

358 West 58th Street, Midtown West, New York, NY 10019, Verenigde Staten

#374 van de 415 hotels in New York

6,2

Goede ligging, vlakbij Central Park en de metro, veel...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Erg (iets te) luide muziek in de openbare ruimtes en zelfs in de lift. De badkamer was niet schoon toen we aankwamen maar kreeg wel een korting en de volgende dag was het prima.

Goede ligging, vlakbij Central Park en de metro, veel restaurants in de buurt.

Goede library bar, en terras buiten.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

harde muziek in de liften(onrustig). Kleine kamers, maar dat is normaal voor NY

Goede library bar, en terras buiten. Prima locatie, alles op loopafstand.

mooie plek, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar mn vanwege het ontzettende lawaai
    • Deluxe kamer met 2 tweepersoonsbedden

Het bleek een design (nou ja..) hotel te zijn met gigantische muurschilderingen die wij als graffitti zouden aanmerken. Overal hartstikke donker, tot in de lobby en lift aan toe. Verder de hele dag dag door en letterlijk overal harde stampende muziek, behalve in de kamer zelf gelukkig. Echt een hotel voor de jeugd en niet voor gewone toeristen. badkamer zat vol schimmel... Datgene wat booking presenteerde op hun site bleek geheel niet te kloppen.De badkamer was heel klein en niet uitgerust met twee wastafels zoals gesuggereerd door de foto. De kamer was bovendien aangekondigd als een executive kamer, dan verwacht men iets geheel anders. Het hotel kent bovendien maar een soort kamer, afgezien van de studio

ontbijt was prima. locatie idem. kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima verblijf!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Op het oog leek alles netjes schoon maar als je beter keek was het erg stoffig. Wat mij het meest tegenviel was het bed. Formaat was prima maar het was alsof we op een trampoline sliepen. Je voelden de veren door het matras heen.

Locatie is super, tegenover Subway.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Locatie, dicht bij metro station en gezellige restaurants...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

standaardkamer aan de kleine kant. Rooftop gesloten omdat het zogezegd (volgens hotelreceptie) niet het juiste seizoen was?? Eind augustus en hittegolf als we er waren. Als je dan rooftop niet open doet, wanneer wel?? Personeel zeer zakelijk en kort.

Locatie, dicht bij metro station en gezellige restaurants achter de hoek (Hell's Kitchen) Ook goeie supermarkt in de buurt.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima, maar wel aan de prijs voor wat je krijgt.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het bed was super zacht, het voelde niet als een goed matras. Drie dagen rugklachten gehad helaas. Dat zou niet mogen bij een hotel voor deze prijs! De bar op de 15e etage was gesloten, wat wel bij de aangegeven faciliteiten stond op booking.com

De ambiance is mooi, een prachtig gebouw en fijne binnentuin. De locatie is ook goed, nabij metro en Central Park

Centraal gelegen en mooie uitvalsbasis.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer was kleiner dan verwacht. dit maakt verder niet uit omdat je toch de hele dag op pad bent. maar had iets meer luxe verwacht in verhouding met de prijs.

Centraal gelegen en mooie uitvalsbasis.

Gelukig kort
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamers super vies, allemaal haren in de douche, vieze kamers veel stof alles plakt. Zaten zelfs beestjes in de kamer want wij zaten onder de bultjes.

De ligging is goed.

Het hotel ligt op een ideale locatie.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamers e;badkamer zijn heel erg klein, niet geschikt voor lange mensen

Het hotel ligt op een ideale locatie. Stille straat , om de hoek bij Central Park en vlak bij metro

Prima hotel op prettige locatie
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Badkamer en kamer is klein. De kamer is prima, alleen het toilet op het badkamertje is onhandig gepositioneerd.

Umami burger in het restaurant was heerlijk. De locatie is dicht bij Central Park, ca 5 minuten lopen. Ruime receptie met vriendelijk personeel.

Goede ligging van het hotel maar prijs/kwaliteit veel te duur.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Onvriendelijk bij aankomst. Kamer vrij klein. Niet al te propere kamer. Rooftop bar niet open voor publiek. Meer betaald dan oorspronkelijk op onze boeking stond.

Ligging was heel erg goed. Elke dag nieuwe handdoeken en opgemaakt bed.

Heerlijk verblijf

Bij aankomst kregen wij pas s avonds om 6.30 Pm onze kamer terwijl dit vanaf 3 Pm beschikbaar zou moeten zijn. Ook het aangevraagde kinderbed stond er nog niet. Dit werd overigens wel binnen 15 min. opgelost.

De industriële stijl en de ruime opzet van de openbare ruimtes was super. Overal zijn er zitjes met een paar stoelen. Op de etage was er een snack drinkunit. Er zijn diverse bars, 1 x met biljarttafel en overal leuke achtergriondmuziek. Wij waren het meest in de umami burger bar / restaurant, met funky muziek, tv screens (sport) en ook hier een ruime opzet. De suite die we hadden was ruim genoeg voor NY begrippen. Locatie prima ten opzichte van Central park en uitgaands/ winkelgebied/ Hudson rivier waar wij fietsten.

De locatie is fantastisch!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De badkamer was echt mini. Weinig ruimte hoort daarentegen ook bij NYC. Verder prima.

De locatie is fantastisch! De kamer was wat klein, maar had alles wat we nodig hadden. Elke dag netjes schoongemaakt. Het personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Prijs kwaliteit was daardoor in verhouding. De inrichting sprak ons aan, met een leuk en heel ruim terras als hoogtepunt. Wij zouden hier vaker terug willen komen.

Vragen stellen aan de concierge was geen goed idee.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vragen stellen aan de concierge was geen goed idee. Blijkbaar kwam ik ongelegen en werd ik bijgevolg totaal niet verder geholpen met vragen ivm transport

Ontgoocheld
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Super kleine kamer. Geen kast maar ook geen plek om koffer open te leggen behalve op bed. Tweede dag badkamer niet gekuist maar wel propere handdoeken. Airco zo luid... en zonder is het onhoudbaar.

De ligging nabij central park en metro. Dak terras hotel. Geen lawaai in de gangen dus dat viel mee evenals goede Wi-Fi.

Voor wie NY wil ontdekken en de dag wil starten en eindigen op een aangename manier, hét hotel!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

de eindafrekening van de bar, best alle bonnetjes van de bar bijhouden want er was een groot verschil. Maar ook dat werd goed opgelost!

Het was een heel goed hotel, heel vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. De kamers waren netjes, we hadden de standaard kamer en voldeed volledig aan onze behoeften, een goed bed en de badkamer was netjes, compact maar goed! De bar is heel leuk en gezellig. De locatie is een superlocatie en de metro is er vlakbij! Tophotel!

Mooi en gezellig dakterras
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er waren geen handdoeken en volgens een personeelslid kon ik het beste ergens handdoeken gaan kopen, want hij wist niet of ze er nog gingen komen vandaag... Veel te duur ontbijt!

Mooi en gezellig dakterras

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Tegenvallend hotel!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Veel te kleine kamer. Vooral de badkamer met douche, wastafel en toilet waren zeer krap. Verder amper opberg/kastruimte. Onder het bed was niet schoongemaakt. Het restaurant doet zijn naam geen eer aan. Alle eetmomenten, ontbijt, lunch en diners hebben we buiten hotel genuttigd. Leuke sfeer foto’s van dakterras op de site, helaas is dit gesloten voor onbepaalde tijd. Dus verwijder die foto’s maar.

De locatie, gezellige bar en buitenpatio, het personeel. Wel alles zelfbediening!

de locatie is zeer prettig! kwaliteit/prijs verhouding blijft volgende x overwegingspunt.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

de prijs/kwaliteit waarde is naar mijn mening niet in verhouding. ik zocht een meer verzorgde kamer en meer licht in heel de ontvangstruimte/hal van het hotel. dan ervaar ik meer overzicht, geeft mij rust.

de receptie, de toewijding en de ontvangst. dat droeg voor mij bij aan geruststelling en efficiency. het terras buiten is in een zeer fijne, stijlvolle sfeer. het restaurant kan je goed verblijven. de locatie is fantastisch nabij het Central Park.

Let op de kleine lettertjes

We waren met 4 personen op een kamer. Bij het uitchecken bleek opeens dat het ontbijt maar voor 2 personen inclusief was. Het hotel gaf de schuld aan de kleine lettertjes van booking.com

Lokatie en stijl

Verwachtingen overtroffen
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Alles was top. Door de vele negatieve recencies online was ik een beetje bang voor een teleurstelling maar hier bleek (naar mijn ervaring) niks van waar te zijn. Ik heb heerlijk geslapen in een comfortabel en schoon bed. De kamer was ook ruim genoeg. Het hotel is erg donker maar heeft een coole vibe, restaurant en common areas zijn ook erg gezellig. Ik zat op de 10e verdieping en had een heel mooi uitzicht over de NY Skyline. Enige nadeel is wel dat je de hele dag door sirene's hoort, maar dat hoort erbij als je zo centraal zit. Personeel was erg vriendelijk en overal goed mee gehoplen. In de prijs zit ook een dagelijkse 10 dollar 'zakgeld' inbegrepen wat je uit mag geven in het restaurant oid. Al met al een super hotel, met een super locatie!

Top locatie! Badkamer erg klein. Ontbijt oké, maar niet bijzonder.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De badkamer is heel erg klein. Wij zaten met onze knieën tegen de muur aan, waardoor we niet gewoon op het toilet konden zitten. De kamer is sowieso klein, maar wel schoon.

De ligging is super! Heel centraal en dichtbij het central park + metrostation. Leuke buitenplaats, schone ruimtes, vriendelijk personeel.

Tegenvallend, en had me er zo op verheugd om hier te verblijven.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

- De kamers zijn bijzonder klein - badkamer ook (en dat voor ca 200 euro per nacht) Lekkende kraan. Douche nauwelijks druk. Uiteindelijk bijbetaald en onderhandeld over een upgrade omdat we 5 nachten wilden blijven en al 2 nachten niet geslapen hadden door het zeer instabiele bed en het lawaai. Prijs kwaliteit verhouding daardoor niet ok. Echt veel te duur voor wat de standaard kamer biedt. Locatie top, lobby prettig. bar leuk. Maar...... einig bereidheid om ervaring van de klant te verbeteren bij personeel: - Een voorbeeld: buitengewoon prachtig weer : boven de 20gr C: terrassen: niet open omdat het mogelijk gaat regenen.Deuren mogen niet open, de net gekochte koffie moet je maar in Central Park gaan opdrinken? Daar boek je niet een hotel voor dat adverteert met zijn terassen. - ontbijt: niet genomen, overprijsd, veel en betere alternatieven in de buurt.

Locatie is heel goed.

Fijn!!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Dat er geen melding was van het feit dat The Courtyard nog niet open was!!! Ik denk dat veel mensen het hotel mede boeken voor het terras buiten!!!

De locatie! De entourage! De lobby en de entree! De kamers ook (beetje klein maar das NYC! ) en de mensen!

Netjes hotel op super locatie
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De airco ging 2x stuk, werd snel gerepareerd maar het was echt bloedheet in de kamer. Ook deden de meeste knopjes van de afstandbediening het niet. Het ontbijt is niet om over naar huis te schrijven, erg simpel en geen variatie. De kamer leek bij aankomst vrij schoon, maar er lag erg veel stof en in de badkamer zaten haren en make-up vlekken die ook tijdens ons verblijf niet zijn gereinigd.

De locatie van het hotel is super, de kamer was ook mooi ingericht. Personeel was behulpzaam.

De ligging is heerlijk
    • Deluxe kamer met 2 tweepersoonsbedden

de rooftopbar is op de derde verdieping en was zelden open. Niet meteen een rooftopbar. Volgens de reservering hadden we een vierpersoonskamer met ontbijt, al was er maar voor 2 personen ontbijt geregeld en moesten we dus voor 2 personen extra betalen. Een dure, niet-gecommuniceerde grap in een wereldstad als New York.

De ligging is heerlijk

Middelmatig
    • Deluxe kamer met 2 tweepersoonsbedden

Wifi werkte bijna niet tot helemaal niet. Terrassen waren gesloten terwijl er niks was vermeld. Drank was erg duur. 25 dollar voor 1 wijn en 1 bier.

De ligging vlak bij de metro en central park

Basic
    • Deluxe kamer met 2 tweepersoonsbedden

Hygiene in de kamer, kamer zeer verouderd, ziet er op foto beter uit dan in werkelijkheid, prijs te hoog voor deze kamers, was deluxe kamer maar zeker geen luxe

Locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Hotel met centrale locatie ,de kamers zijn mini en luidruchtig met geen comfortabele bedden.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Geen goede bedden en geen rustige kamer. geluid straat komt fel doorheen de ramen naar binnen. Zelfs met oordoppen word je wakker van het lawaai. Matras/bed wiebelt, je maakt elkaar wakker van zodra je je omdraait.

De Locatie is heel centraal en goed.

de locatie van het hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er was heel veel lawaai op de kamer, zowel van buiten als de muziek van het restaurant. We hadden geen warm water aan de wastafel in de badkamer

de locatie van het hotel

Zeer matig
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Achterstallig onderhoud. Sinds 2001 kennelijk weinig aan veranderd. Kamer opgewaardeerd. Tweede bed erin, reisde met zoon, niet partner. Heel heel slecht bed. 1000,— dollar drie nachten. Prijs kwaliteit ronduit slecht!

Het hotel ziet er erg leuk uit maar qua comfort viel het ons bijzonder tegen.
    • Deluxe Studio

Ontzettend kleine kamer, belachelijk kleine badkamer, wind doorlatende ramen, klein bed. Extreen veel awaai van buiten

Het personeel was bijzonder vriendelijk. Wij zijn 2 x van kamer gewisseld ivm bijzonder kleine badruimte en win doorlatende ramen. Er werd meteen werk gemaakt van ons probleem n moeiteloos konden we wisselen van kamer

Gewoon goed!!
    • Deluxe Studio

De badkamer was wat klein voor de vierpersoonskamer en had iets luxer gemogen verder oké. Het personeel is het lachen een beetje vergaan onder de drukte denk ik. Wanneer je ze een compliment maakt fleuren ze weer een beetje op en krijg je veel gedaan

de ambiance en sfeer van het hotel en de locatie alles tezamen een prima plek

Van op deze prima locatie hebben we genoten van de prachtige stad.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

We zaten eerst in een standaardkamer die helemaal niet in orde was: loshangende deurklink, verf van de muren, kluis sloot niet, gordijn was stuk,... gelukkig hebben we na onze klacht meteen een andere betere kamer gekregen. Prima service!

Geweldige ligging!

super hotel op goede locatie

de kamers hadden wat groter gemogen

ontbijt was prima, eenvoudig maar genoeg keus. personeel attent en behulpzaam. kamers hadden wat groter gekund. maar zitten leuke bar en library bij voor drankje

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

OK

Het ontbijt was niet bijzonder. Het brood was stokoud en veel te zoet. Geen enkel glutenvrij product. Wel veel keuze en vrij te nemen zoveel je wilt. De kamer was OK, Alleen kon ik de badstop niet dicht krijgen (ligt misschien aan mij). De kamer was wat verouderd, de airco maakt veel lawaai, ik heb dus oorstoppen gebruikt. Ze zijn wel kamers aan het vernieuwen. De prijs/kwaliteit was OK. Wat ik spijtig vond, is dat de lobby en gangen er rond vreselijk donker zijn. Nochtans is er een glazen dak boven de lobby maar dat is volgroeid met klimop.

Ik denk dat het voor NY een vrij goedkoop hotel is dus de beperkingen nemen we erbij. De ligging is wel ideaal, vlakbij bij Central Park Manhattan. Als je links het hotel uitkomt, vind je een voedingswinkel waar ze o.a. ook bereide maaltijden verkopen.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Zogenaamd 4sterren hotel, maar kamers met budget comfort.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Te kleine kamer: geen ruimte om valies te zetten, op wc met knieën tegen de muur. Geen informatie in de kamer: voor alles naar receptie bellen en dan nog zoeken. Haardroger met kapotte stekker en ontblote draden. Luidruchtige kamer: airco, straatlawaai.Slechte beglazing. 30$ per dag betalen voor faciliteiten. Krediet van 10$ per dag niet overdraagbaar.

Goede locatie dichtbij metro en Central park en daarmee is alles gezegd. Ik raad dit hotel af.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Ligging is fantastisch
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamer was erg klein en de badkamer piepklein. Ik ben 175 en de wc was zo krap dat mijn knie tegen de muur kwamen en in de kamer was eigenlijk geen plek voor koffers. De loopruimt rondom bed was ongeveer 40cm. Dat is heel weinig. Achter het bed zat misschien 70 cm maar zo klein was de kamer dus

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ligt dichtbij Colombus Circle, dus dichtbij metrostation en...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt. Weinig variatie. Kamer met alleen een queensizebed is erg klein. Badkamer is simpel.

Ligt dichtbij Colombus Circle, dus dichtbij metrostation en ook Central Park. Times Square is op loopafstand.

Hotel ligt gunstig ten opzichte van Times Square en Central Park maar de kamers zijn veel te klein.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn dramatisch klein. We vinden eigenlijk dat dit niet kan. De gangen zijn donker en het ziet er uit als een gevangenis met allemaal kleine hokjes die ze kamers noemen. En dan nog gewoon € 250 per nacht durven vragen (zonder ontbijt).

De gunstige ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Locatie dicht bij metro halte en central park
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Grootte van de kamer. Weinig ruimte om een koffer te openen. Zitten op het toilet gaat niet, geen been ruimte.

Locatie dicht bij metro halte en central park

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De bedden waren goed.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Zeer gehorige kamer door luide muziek in café/restaurant. Te weinig licht verlichting,alles erg donker. Aanbod eten voor ontbijt / diner in restaurant. Hoge bar prijzen.

De bedden waren goed. De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Lekkere bedden, mooie ligging nabij central park, leuke...
    • Deluxe kamer met 2 tweepersoonsbedden

Lobby en hotel zelf beetje donker, smalle gangen naar kamer.

Lekkere bedden, mooie ligging nabij central park, leuke indeling van kamer en mooi vormgegeven. Dakterras op de 15e (bij onze kamer om de hoek) heel leuk met mooi uitzicht.

Heel goed meegevallen en voor herhaling vatbaar!
    • Suite met 1 Slaapkamer

Rooftopbar is best wel prijzig, maar je zit dan ook midden in New York met een prachtig uitzicht! Veel lawaai in de kamer, vooral van de airco units en het verkeer, oordopjes zijn echt geen overbodige luxe! Ontbijt is niet echt uitgebreid, maar voor ons was het inbegrepen!

Heel mooi en trendy hotel, mooie lobby en prachtige rooftopbar. We hebben een suite genomen en dat was echt wel een ruime kamer, met een afzonderlijke leefruimte met sofa en bureau, een walk - in dressing en twee aparte toiletten. Heel netjes, niks van te zeggen.

wat het hotel betreft, vrij matig
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

kleine, te kleine kamer. Hotel, dat ervan houdt "donker" te zijn, ook in de prijsopbouw. De keerprijs van bijna $ 200 per nacht, werd verhoogd met: 1. 14,75% "belasting" 2. $ 32,61 servicekosten per nacht 3. $ 3,50 toeristenbelasting per nacht Niemand kon mij uitleggen, wat die servicekosten inhouden. Bed opmaken ?, handdoeken ophangen ? Ik dacht, dat die werkzaamheden in de kamerprijs behoren te zijn inbegrepen.

de ligging

Geen aanrader
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het viel eigenlijk niet tegen, omdat we het overal al gelezen hebben, toch benoem ik het hier nog maar eens: de kamer is echt klein. Met name kun je bijna niet normaal op de wc zitten. Daarnaast vonden we de Pub en terras wel wat tegenvallen. Het ontbijt was niet goed. We hebben er slechts 1 keer ontbeten; overige dagen elders.

De check-in was super vriendelijk. De ligging van het hotel is prima vlakbij Central Park. Maar een hotel meer centraal op Manhattan (bij Greenwich Village) heeft meer mijn voorkeur.

Locatie.
    • Deluxe Studio - Queensize bed

Personeel is afschuwelijk. Arrogant en ongeïnteresseerd. Sanitair is oud en groezelig, vies en versleten (hevig lekkende kranen). Eten is overprijsd en matig van kwaliteit. Ga lekker op pad, er is zo veel lekkers in de buurt!

Locatie. Ideaal gelegen in NY : 5 minuten van Central Park en metro af, loopafstand van veel bezienswaardigheden en zeer goede restaurants.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prettig
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer was aan extra onderhoud toe; losse plinten in slaapkamer, achterstallig onderhoud badkamer (oa. vieze voegen in badkamer). Prijzen in de Hotelbars zijn erg hoog. Personeel in lounge gedeelte erg onvriendelijk en voornamelijk met zichzelf bezig.

Behulpzaamheid van frontdesk en housekeeping. Locatie was ook een plus.

Trendy en goed gelegen
    • Suite met 1 Slaapkamer

Heel veel lawaai in de kamer van de airco's en verkeer. Heel slechte geluidsisolatie.

Ruime kamer, trendy inrichting, hippe rooftopbar, vriendelijk personeel, goed centraal gelegen.

Leuke rooftop bar!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De wijntjes iets goedkoper. Ontbijt hebben wij buiten het hotel gedaan.

Leuke rooftop bar! De drankjes zijn niet goedkoop maar that's Manhattan. Locatie is super!

Het was acceptabel maar niet goed genoeg om nog eens terug te komen.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamer was heel klein. De douche kop was kapot. De kluis was kapot.

De locatie van het hotel heeft ons het meest bevallen, dicht bij alles in het centrum , vlak bij een metro stations , veel winkels en leuke restaurants vlak bij.

New York was geweldig. En alle kamer meisjes waren wél superaardig
    • Deluxe Studio

Het personeel is niet vriendelijk, bij onbeschoft af. We hadden een 4 persoons kamer inclusief ontbijt geboekt en betaald . Maar het ontbijt was maar voor twee personen , de andere twee moesten bijbetaald worden . Ik weet niet wie dit bedenkt maar dat is idioot .

De locatie is fantastisch , super mooi!

ontbijt was goed, kamers zeer klein;
    • Superior Kamer met Queensize Bed

tweede kamer was gezien de grootte van de kamer en de grootte van het bed duidelijk geen superior kamer meer, bij vraag aan de receptie enkel I am so sorry, maar verder niets

ontbijt was goed, kamers zeer klein; in de eerste kamer (superior room) werkte de airco niet, we kregen een tweede kamer die nog kleiner was, er was zelfs geen ruimte voor een kast, het zicht op de 20 verdieping was wel superb, jammer dat we het raam niet konden sluiten

Dak terras
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Grootte van de kamer. Te weinig (kast ) ruimte . Aantal dingen niet in orde in de badkamer: toiletrolhouder kapot, water liep niet weg. Werd na melding direct gemaakt.

Dak terras

Toplocatie maar kleine kamers.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn behoorlijk klein. De badkamer was niet bepaald modern.

De patio op het gelijkvloers was zeer gezellig. Het personeel aan de receptie was zeer behulpzaam. De nabijheid van Central Park was zeker een troef!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima hotel, somber en donker van binnen.

De verlichting in het hele hotel was slecht, donker en somber. Lezen was onmogelijk in de daarvoor bestemde plekken. Aantal zitjes in bar en terras waren zeer beperkt of gereserveerd. Rekening klopte niet met wat er van mijn creditcard werd afgeschreven, op mijn mails werd niet meer gereageerd.

Prima locatie, leuk dak terras, comfortabele bedden, goede overnachtingsplaats in NYC

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

New York, you 're amazing

Kleine badkamer

Het ontbijt was oké. Je kon kiezen tussen croissants en chocoladebroodjes, donuts en toastbrood. Het eitje was lekker en je kon ook vlees en aardappelen kiezen (dat koos ik niet) Lekker yoghurt en fruitsap. Ook vers fruit kon je nemen. Uitgebreid, wel elke dag hetzelfde aanbod maar dat vond ik niet erg. Koffie, thee, melk, water : prima De kamer was niet zo groot, het bed ook niet maar ja een mens bezoekt de stad en niet de kamer ;)

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Geen te grote kamers,weinig kastruimte en nogal storend...
    • Deluxe kamer met 2 tweepersoonsbedden

De extra kosten die ten alle tijde worden bijgeteld , taksen en zo meer....

Geen te grote kamers,weinig kastruimte en nogal storend nachtlawaai van metro en veiligheidsdiensten Behulpzaam personeel In hotelbar dure drankjes en hapjes,zelfs ontbijtbuffet is redelijk prijzig,

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Hotel op toplocatie.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het hele hotel doet zeer donker aan. Het lijkt sfeervol, maar het is vervelend wanneer je in het donker "uit de koffer" moet leven (opbergruimte bestaat enkel uit een stang met hangers en is niet altijd verlicht). De save is in sommige kamers te hoog geplaast om inkijk te hebben. Mijn badkamer (het enige goed verlichte vertrek) was piepklein en onpraktisch ingericht.

Top locatie, naast metroknooppunt Columbus Circle/59th street, cafés en restaurants van Hell's Kitchen en Central Park. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Reis was top maar hotel veel te duur
    • Studio met Queensize Bed

De binnenplaats was niet open, personeel niet altijd vriendelijk, en belachelijk veel duurder dan via Booking.com afgesproken.

Bedden en inrichting kamer

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prijzig maar NYC blijft spectaculair
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De kamer, vooral de badkamer, is erg krap. Luxe lounge- en barvoorzieningen maar consumpties zijn duur, een glas wijn bijvoorbeeld kost $18.

De locatie vlakbij Central Park, metro (Columbus Circle), restaurants (Hell's Kitchen) en fietsverhuur (aanrader) is goed. Het ontbijt is uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Boek geen standard room en geen ontbijt!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De standard room moet je niet boeken met 2 personen, je kan er niet meer lopen. Zo weinig floorspace, ook de badkamer is zo klein, dat je scheef op de wc moet zitten. Het ontbijt ook echt niet erbij nemen! Het lijkt een goeie deal, maar het ontbijt is zo dramatisch dat je leuker ergens wat lekkers kan nemen.

De locatie is perfect, personeel is super behulpzaam en de bar is prachtig. We kregen uiteindelijk na 2 nachten een grotere kamer, die was prima.

Alles was schoon en goed verzorgd.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer is erg klein, maar als je je daarop instelt is het geen probleem! Ontbijt had weinig keuze.

Alles was schoon en goed verzorgd. Locatie is geweldig.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima hotel om een paar nachten te verblijven als je New York wilt bezoeken
    • Studio met Queensize Bed

Hotel is van binnen wat donker en somber ingericht. Hotelkamer was een kleine studio. Op zich prima maar met een erg kleine badkamer.

Goede service, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Rustige en comfortabele kamer met uitzicht op het binnenplein. Locatie vlak bij Central Park is ideaal. Leuke bar waar je ook wat simpele gerechten kunt bestellen. Ontbijt buffet is goed en verzorgd.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Leuke locatie, kleine kamer
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamers zijn klein, ook is er geen plaats in kasten oid, dus je leeft uit je koffer. Het is schoon, maar op sommige plaatsen (achter/onder bed), is er wel stof. Ik ben zelf 2m en niet dik, mijn vriendin ook niet en slapen graag dicht bij elkaar, maar dit bed was meer een twijfelaar dan een queen size bed..

Ligging was goed, vlakbij Columbus Circle metro station, ook in de buurt van de shopping straat, maar goede restaurants zijn er niet echt (of ze zijn erg duur). Resto in hotel leek goed, maar bij aankomst op vrijdagavond zo druk en lawaaierig dat we rechtsomkeer naar buiten zijn gegaan.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Uitstekende locatie, vriendelijke mensen, doeltreffende...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn te donker, wat meer licht had veel veranderd. Vooral 's nachts is er ook te veel lawaai van buiten.

Uitstekende locatie, vriendelijke mensen, doeltreffende basis-installaties.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Teleurstellend.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn erg klein. De schoonmakers maken vanaf half negen 's ochtends ongelooflijk veel herrie op de gangen. Hard gepraat en geschreeuw in het Spaans. De begane grond van het hotel ziet er prima uit. De verdiepingen met de kamers zijn afgeleefd en groezelig. De eerste ochtend konden we niet douchen omdat er 'plumbing issues' waren. Al met al niet genoeg kwaliteit voor bijna 250 euro per nacht.

De locatie is heel goed.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Als je binnen komt denk je wauw, het ruikt er heerlijk en...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

We hadden een 'standard room' geboekt, bij binnenkomst bleek dit een 'hok' te zijn. Konden niet eens onze koffers ergens neerleggen en ook wat er ingepakt zat konden we nergens opbergen. Kregen een upgrade, met als voordeel: een langere gang. Weer terug naar de lobby, toen kregen we een junior suite! Prachtig, lekker ruim. Alleen....... Het raam was kapot. Dus voor de vierde keer onze koffers gepakt en toen kregen we eindelijk de kamer waar we op gehoopt hadden. Om 14.30u inchecken en om 20u hadden we eindelijk de kamer waar we op hoopte! Oja, betaal niet voor het ontbijt buffet,dit stelt niks voor!

Als je binnen komt denk je wauw, het ruikt er heerlijk en ziet er allemaal zeer comfortabel uit. Ook het personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. De ligging is perfect!

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Bed sliep lekker.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De warmte op de kamer, airco maakt veel herrie als je m snachts aan hebt staan. De voegen tussen de Tegeltjes van de douche bevatten wat schimmel.

Bed sliep lekker. Fijne geur en sfeer bij binnenkomst!

• Beoordeeld op: 9 november 2016

5,5
    Zijn naar een ander hotel gegaan

Bed en kamer slecht

Kamers waren bijzonder klein. De airco zat direct achter het bed en maakt veel herrie. De service was echter wel goed ik kon de kamer annuleren zonder probleem.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Fijn en mooi boetiekhotel, goed prijs kwaliteit verhouding, aardig personeel. Uit eten niet in eten!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Bij regen was de binnentuin dicht, en dakterras ook. In het restaurant was het in de avond twee keer druk met jonge New Yorkers in pak en das. Hierdoor was er soms weinig plek voor de hotelgasten. Ook waren zitplekjes in het restaurant en de bibliotheek vaak al gereserveerd. Dat was jammer.

Het was een heerlijke kamer en bed. Douche en bad fijn, bed lag lekker. De kamer was wat klein maar smaakvol ingericht. Mooie locatie vlakbij Central Park. Fijne binnentuin.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Sfeervol verblijf op de corner van "toeristisch Midtown" and "rustgevend Central Park"
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het straatlawaai in de kamers. Op het 23ste verdiep met gesloten ogen leek het alsof we op straat lagen. Dubbele beglazing is een must bij een eventuele renovatie. Het soms lange wachten op de lift. De eerste dag waren er maar twee liften in gebruik, voor 800 kamers.

Mooie, sfeervolle praktisch ingerichte kamers. Heel klein, toch niet benauwd Enorm comfortabel bed.

Top locatie

Top locatie

• Beoordeeld op: 12 september 2018

• Deluxe Studio

badkamer was aan de krappe kant

de bedden waren comfortabel

De goede bedden
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Rooftopbar gesloten wegens verbouwingen!

De goede bedden