Beoordelingen over Hyatt Regency San Francisco 4-sterren

5 Embarcadero Center, Financial District, San Francisco, CA 94111, Verenigde Staten

#42 van de 230 hotels in San Francisco

Goed gelegen in het financial district.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Douche Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

We kwamen aan per auto. Ik wilde eerst uitladen en inchecken en daarna parkeren. "even" parkeren daar werd heel moeilijk over gedaan. Het hoofd van de portiers was bijzonder ongastvrij. Zijn houding paste niet bij de status van het hotel.

Goed gelegen in het financial district. Grote kamer en badkamer. Indrukwekkende hal en liften. Verder een heel groot en onpersoonlijk zaken hotel. Prijzig.

Fantastische locatie, wij zaten op de 17e verdieping met...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

1 Personeelslid was erg gehaast en bleef vragen of we klaar waren. Dat was het enige minpunt. Voor de rest erg vriendelijk.

Fantastische locatie, wij zaten op de 17e verdieping met uitzicht op het water. Roomservice is perfect en niet duur. Zeker een aanrader!

Lekker
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Parkeerkosten. Advertentie suggereert dat parkeergelegenheid aanwezig is maar je moet gewoon ergens anders parkeren tegen hoge kosten.

De ambiance en locatie.

Mooie afsluiting in een mooie omgeving van onze vakantie.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De breedte van het tweepersoonsbed. De informatie over de breedte van de bedden is in de toelichtingen bij boeking.com niet altijd duidelijk. In Amerika is een tweepersoonsbed standaard 1,4 meter breed.

Prachtig hotel, normaal niet het hotel wat past binnen ons budget, maar door de extra korting door de last minute boeking hebben we hier een kamer gehuurd om dit eens te beleven. Onze kamers werd aangeboden als een kamer met twee tweepersoonsbedden. Deze bedden zijn voor twee Hollandse jongens eigenlijk te smal. Hotel ligt mooi centraal tegenover Ferry Building, waar je de keuze hebt uit meerdere drink en eet gelegenheden. Het ontbijt hebben wij niet geboekt maar bij het buffet in de lobby is voldoende keuze 's-morgens voor een goed ontbijt. De lobby is heel indrukwekkend en mooi en functioneel ingerichte kamers en badkamer.

Prachtige ligging van het hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Te veel lawaai 's nachts op de kamer ondanks de sliepen op het 15de verdiep. Ontbijt is duur.

De ligging was zeer goed. Mooie ruime, propere kamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

We hadden een kamer geboekt met uitzicht over het water maar...
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Zee

We hadden een kamer geboekt met uitzicht over het water maar de helft van het uitzicht was geblokkeerd door een muur. schijnbaar moet je dan weer eerst gaan klagen voordat je de kamer krijgt die je geboekt hebt.(Nu niet gedaan). Ontbijtbuffet was erg beperkt en de kwaliteit niet goed. Je verwacht ook op zijn minst een paar flesjes water op je kamer als je 4 sterren boekt..

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Kamer met Kingsize Bed, Balkon en Uitzicht op Zee

De lobby was overweldigend, het personeel erg attent en de kamer (plus uitzicht) prachtig. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker, er is een 'market' in de lobby waar je de hele dag eten kan kopen voor redelijke prijzen. Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Centraal gelegen hotel, alles op loopafstand!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prijs-kwaliteit valt tegen, wel wat te duur voor wat je krijgt.

Grote kamer, lekker rustig maar wel wat oubollig interieur, zo ook de badkamer. Kan beter. Hotel ligt naast het station van Bart, de metrolijn, die rechtstreeks naar het vliegveld gaat. Centraal gelegen vlak bij de haven met restaurants en bars. Niet ver van het centrum.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

zon, zee,zeeleeuwen,vriendelijke mensen
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

slechts 1 lavabo, geen echt brood bij het ontbijt naast de overal verkrijgbare toasts zeer dure parking

overweldigende lobbyhal met strakke inrichting, dichtbij de baai en fisherman wharf, op stapafstand van de hop on hop off bus

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Zee

We hadden een kamer genomen met zicht op de baai. Het was een heel lawaaierige kamer. Alhoewel we op de 8ste verdieping zaten, leek het wel of we op de straat sliepen. Enkel glas + constructie gebouw waren hier de oorzaak van. Aan ecologie wordt in dit hotel absoluut geen rekening gehouden.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De bedden waren heel comfortabel.

Ruime kamer

Airco maakt herrie

Ruime kamer

Super, we gaan zeker terug.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Massaal en geen interne parking.

Super ligging in financial district, hotel ruim opgezet en van alle faciliteiten voorzien. Centrale ligging.

Prettige locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden (Geschikt voor Mensen met een Lichamelijke Beperking)

De bedden waren vrij smal, we hadden twee queensize bedden die zelfs voor queensize smal waren

Mooie locatie, vrijwel alles op loopafstand

Fijne plek, heel goed bereikbaar met BART vanaf vliegveld,...
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Fijne plek, heel goed bereikbaar met BART vanaf vliegveld, en genoeg eettentjes in de buurt. Fijne kamer, prima bedden, inchecken ging heel vlot.

Aanrader voor San Francisco
    • Kamer met Kingsize Bed, Balkon en Uitzicht op Zee

Het uitzicht was geweldig. Hotel ligt aan fishermen's warf wat qua locatie geweldig is.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

ligging

prijs/ kwaliteit ontbijt matig valet parking te duur!

ligging

• Beoordeeld op: 13 januari 2015