Beoordelingen over Kensington Park Hotel - A Personality Hotel 3-sterren

450 Post Street, Union Square, San Francisco, CA 94102, Verenigde Staten

#72 van de 230 hotels in San Francisco

Locatie (Union Square)
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

- Kamer- en badkamermeubels zeer verouderd, oogt niet schoon - Wij hebben een (deluxe!) kamer met 2 tweepersoonsbedden geboekt (en betaald), maar bij inchecken kregen wij een kamer met 1 tweepersoonsbed en men bood aan om een extra bed in kamer te plaatsen (tegen meerprijs, uiteraard). Wij moesten zien te bewijzen dat wij reeds voor een tweede bed hebben betaald - zelfs toen wij een e-mailbevestiging van Booking hebben laten zien en een bevestiging in Booking app, hebben ze gevraagd naar een engelstalige versie (Deluxe kamer met 2 tweepersoonsbedden was niet duidelijk genoeg :) )

Locatie (Union Square)

Heerlijk hotel midden in SF
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed of Queensize Bed

De communicatie vooraf verliep niet vlot. We wilden een extra nacht bijboeken, maar hier werd steeds niet op gereageerd. Uiteindelijk prima opgelost! We sliepen vlakbij de lift, die hoor je vooral 's avonds heen en weer gaan.

Ruime kamer, heerlijk king size bed, prettige badkamer, midden in het centrum van SF en ongeveer 10 minuten lopen naar de gezellige boulevard. Van de drukte merkten we op onze kamer niks. Heerlijk geslapen. Dit is wat je zoekt na een lange reis. 's Morgens staat er koffie en thee klaar en in de namiddag kun je in de lobby een glaasje sherry drinken. We hebben twee losse nachten geboekt, deze zijn netjes aan elkaar gekoppeld zodat we beide nachten in dezelfde kamer konden verblijven.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Uitstekend hotel voor een korte citytrip.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Niet mogelijk om te ontbijten in het hotel, maar ver hoefden we niet te zoeken. Vlakbij zijn verschillende mogelijkheden om te ontbijten.

Excellente ligging, perfecte uitvalsbasis om San Francisco te verkennen. Makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf de luchthaven.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima verblijf voornamelijk door ideale ligging bij Union Square, hartje SF.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed of Queensize Bed

Niet veel te beleven in het hotel, tis puur een slaapplek geweest en dat was het. Daarmee heeft hotel aan de verwachtingen voldaan, maar bracht verder niets extra's.

Er is geen ontbijt. Ontbijten vrij prijzig in SF. Ontbijten in het hotel om de hoek was prima: Chancellor Hotel

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Perfecte locatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed of Queensize Bed

Perfecte locatie om San Francisco te bezoeken. Recht voor de deur stopt de hop on hop off bus, en om de hoek zit Union Square en kan je de taxi pakken. De cable car en andere openbaar vervoer is ongeveer 10 minuten lopen. Taxi is overigens het handigste en goedkoopte om te nemen. Voor 50,- USD zit je op het vliegveld en voor 15,- USD sta je bij pier 39. Kamer was niet groot maar wel erg netjes. Het hotel is oud maar heeft heel veel sfeer en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ze verkopen hier ook kaarten voor de hop on hop off bus en dat scheelt behoorlijk. In de omgeving zit zat om te zien en om te winkelen en om te eten.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Plussen en minnen

De badkamer lijkt gemaakt voor erg kleine mensen, de wastafel was op een hoogte net boven de knie, beetje ongemakkelijk. Douchekop ook veel te laag geplaatst. Maar levert wel interessante ochtendgymnastiek op. Personeel maakt gebruik van dezelfde lift, niet handig met al die grote containers voor wasgoed. Personeel weinig geïnteresseerd in de gast, dat zijn we anders gewend. Dagelijks in het voorbijgaan gegroet, maar zelden een groet teruggekregen. Verder bleken we bij thuiskomst iets te zijn vergeten in de hotelkamer, maar tot tweemaal toe geen enkele reactie ontvangen op verzonden e-mails hierover. Uit het oog uit het hart, zogezegd. Prijs-kwaliteitsverhouding kortom niet naar wens, lijkt eerder een 3 sterren status te verdienen. Aan dezelfde straat op nr. 624 is het Andrews hotel gevestigd, dat leek heel aardig, de keren dat we er doorheen liepen om bij ons favoriete Italiaanse restaurant Fino te eten. Leuke sfeer. En juist die persoonlijke en prettige sfeer is iets dat wij misten in het Kensington Park hotel.

Kamers zijn ruim en comfortabel. De locatie is super, vlakbij Union Square. Usb-opladers op kamer erg handig. Wifi werkte goed. Zaken als een safe, een koffiezetapparaat en een föhn ook aanwezig.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Aardig personeel, fijne kamer, perfecte locatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed of Queensize Bed

Geen restaurant of ontbijt mogelijkheden. Geen thee mogelijkheid op de kamer.

Aardig personeel, fijne kamer, perfecte locatie

Aanrader!

Geen ontbijt

Ligging van het hotel.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Kleine badkamer. Vonden wij niet zo erg.

Ligging van het hotel. Vlakbij Union Square. Inrichting jaren 70 stijl. Alles zeer netjes bijgehouden.

Prima bedden, centrale ligging.

prima stek

Parkeerprijs

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prima plek, verder niet bijzonder
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed of Queensize Bed

Het personeel doet niet veel moeite om je welkom te laten voelen. Servicegerichtheid is ver te zoeken.

De locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

perfekt voor paar dagen
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

centrale ligging; service van personeel; prima eten in de buurt; goed openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding op een top locatie.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Geen ontbijt of andere voorzieningen als sport in het hotel.

Locatie en hygiene.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Perfecte ligging in het hart van de stad.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Beperkte ontbijtfaciliteit zou het verblijf aangenamer maken.

Perfecte ligging in het hart van de stad. Hotel met prachtige historische uitstraling.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Super goede locatie om de stad te verkennen, vlakbij alle...

Geen frigo op de kamer. Weet dat je niet met je raam open kan slapen wegens lawaai van de stad.

Super goede locatie om de stad te verkennen, vlakbij alle verbindingen op Union square. Personeel was behulpzaam, ook gratis drank (koffie en sherry). Nette bar aan het hotel verbonden met goede happy hour deals. Mooi hotel en kamer.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Excellent location (nearby Union Square)

No breakfast possible (but nearby plenty of choice) Not cheap

Excellent location (nearby Union Square) Very friendly Super kingsize bed :-) WIFI is free and works

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel, schone kamers

Geen minpunten

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel, schone kamers

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Bedden,badkamer,sfeer.

Geluiden.Temperatuur op de kamer.

Bedden,badkamer,sfeer.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Locatie en personeel is prima

Locatie en personeel is prima

• Beoordeeld op: 21 april 2015

- locatie is goed

- kamer aan de kleine kant, maar daar ben je overdag toch niet

- locatie is goed - vriendelijk personeel - conciërge heel behulpzaam