Beoordelingen over AKA Central Park 4-sterren

42 West 58th Street, New York, NY 10019, Verenigde Staten

#9 van de 180 vakantiewoningen in New York

Zeer matig hotel op super locatie
    • Suite met 1 Slaapkamer en Kingsize Bed

Er wordt maar 1 keer per week schoongemaakt. Ook de rommel wordt niet opgehaald van de kamers. Als je er om vraagt wordt het wel direct gedaan. Maar deze beperkte schoonmaak/service past niet bij de hoeveelheid sterren. Er is veel achterstallig onderhoud (toilet die niet doorspoelt, weinig waterdruk op kraan, temperatuurregeling/airco die niet af te stellen is) en de badkamer is veel te klein. Nauwelijks enige bewegingsruimte. Keukentje is prima, maar slecht schoongemaakt. Het personeel is aardig, maar staat vaak met elkaar te kletsen, waardoor ze niet doorhebben of je er wel of niet bent.

De locatie is super !

Goed gelegen uptown spot.
    • Deluxe Studio

Deze vestiging had geen rooftop terras helaas, maar ik was binnen enkele seconden in Central park.

De kamers waren bijzonder groot voor NYC, in het middensegment lijken de foto's altijd groter dan ze werkelijk zijn maar in dit geval klopte dit gewoon, keuken was prima. Geen open vuur dus een eitje bakken zat er voor mij niet in. In andere duurdere kamers waarschijnlijk wel.

Fantastisch!
    • Deluxe Studio

Het was jammer dat er een stelling voor de deur stond, maar dat blijkt niet zo uitzonderlijk in New York. Er was enkel een microgolfoven om iets op te warmen.

De studio bood veel comfort (strijkijzer en strijkplank, ijskast, badjassen) en had een prima ligging, vlakbij Central Park en de metro. Er was weinig of geen geluidshinder. Zeer vriendelijk personeel, ook in het restaurant.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Goede locatie, niet echt een hotel, maar prima om een weekje te blijven.

Kamer was niet 100% netjes bij aankomst en verlichting niet zo goed in de kamer.

Ligging nabij Central Park en comfort kamers

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Luxueus, mooi ingericht appartement met alle nodige...
    • Premium Suite met 1 Slaapkamer

Luxueus, mooi ingericht appartement met alle nodige faciliteiten om een week in New York door te brengen.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

We huurden een suite, zodat we zelf ons ontbijt konden...

Het zicht (zijkant hotel) was niet bijzonder , maar voor mij nu ook niet belangrijk.

We huurden een suite, zodat we zelf ons ontbijt konden organiseren. De kamer was ruim en comfortabel ingericht. De keuken was zeer goed uitgerust. De ligging aan het Central Park is zeer centraal en dus uitstekend voor allerlei bezoekjes.

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

Goede kamers (suite met volledige uitrusting).

Goede kamers (suite met volledige uitrusting). Locatie kan niet beter (om de hoek bij Central Park). Ik kwam terug wegens goede ervaringen eerder.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Mooie studio midden in midtown vlakbij central park.

Wij hadden studio 504. Je kijkt uit op een muur van een hoog gebouw daardoor is het eigenlijk altijd donker binnen. Maakt niet uit want je bent er toch niet, maar toch.

Mooie studio midden in midtown vlakbij central park. Koelkastje, aanrecht en magnetron aanwezig. Erg vriendelijke mensen. Fijn bed en heerlijk stil 's nachts. Schoon, mooi en ruim.

• Beoordeeld op: 23 april 2015

Wij verbleven in een premium suite met werkelijk alles er op...

In de nacht wel eens druk op straat, maar dat is het enige. En wel aan de prijs maar daar krijg je ook veel voor.

Wij verbleven in een premium suite met werkelijk alles er op en eraan. Goed ingerichte keuken, badkamer, heerlijk bed, leuk zitje. Vlakbij Central Park en de metro F lijn waarmee we veel van de stad gezien hebben. Top!

• Beoordeeld op: 14 april 2015

het design en de ruimte van de kamers, de ligging van het...

het design en de ruimte van de kamers, de ligging van het hotel (op 200 meter van Central Park en op 100 meter van een subway station) en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Kamer was zeer rustig ,uiterst comfortabel bed .

Kamer was zeer rustig ,uiterst comfortabel bed . Uitstekende ligging , dichtbij metro en Central Park.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Goede kamers

Goede kamers

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Locatie en goede appartementen

Te duur voor het gebodene.

Locatie en goede appartementen

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

De combi van ligging, hotel en personeel.

Groot keukenblok, slecht gevuld en geen mogelijkheid tot koken.

De combi van ligging, hotel en personeel.