Beoordelingen over Lefferts Manor 3-sterren

Rutland Road and Bedford Avenue, Brooklyn, NY 11225, Verenigde Staten

#4 van de 10 B&B's en herbergen in Brooklyn

Gebaseerd op 203 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Meest verschrikkelijke en gore B&B ooit. Totaal geen ontbijt gezien.zeker niet naar toe gaan
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Echt alles was zo vies. Te goor voor woorden.

Welk ontbijt het enige wat er stond is koffie. Een zeer gebrekkig Engels sprekende bediende liet ons binnen. in mijn inzien het slechtste B&B ooit.zo verschrikkelijk vies. Zou graag foto's toevoegen.in de twee dagen verblijf geen broodkruimels gezien.

Gezellige kamer. Fijn keukenhoekje voor gezamenlijk gebruik. Rustige wijk vlakbij metro en winkels.
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Fenimore Street en Bedford Avenue

Schoonmaak was niet grondig. Stofplukken door de kamer.

Goede locatie in de buurt bij winkels en een metro die je in 20 minuten in het centrum van Manhattan brengt.

Prima verblijf, wel wat ver van Manhattan af!
    • Superior Tweepersoonskamer met Bad

Op de foto's zag de suite met eigen bad er toch wat mooier en ruimer uit dan dat deze daadwerkelijk was. Hierdoor viel het verblijf wel een beetje tegen. Zeker gezien de prijs die je ervoor betaalt. Het bad is klein, en je kan er echt alleen in badderen. Douchen is niet echt een optie, omdat je de houten vloer en de muren niet nat mag maken. Het optioneel ontbijt van 15 doller p.p. vind ik aan de hoge kant, wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. We hebben de eigenaar helemaal niet gezien of gesproken. De instructies die je per mail ontvangt over de sleutel en de toegangscode spreekt allemaal voor zich. Echter is het niet perse een warm ontvangst om de communicatie alleen maar per mail te doen. Tenslotte is het verblijf goed te bereiken via de Subway. De rit kost echter wel 30 minuten van Brooklyn naar Manhattan centrum. Ik adviseer je om meteen een ongelimiteerde metrokaart te kopen bij aankomst.

Rustig verblijf, geen last van andere gasten. Comfortabel bed. Koffie, thee en water beschikbaar.

Goede keuze voor mensen die de hoge prijzen van Manhattan willen ontwijken en niet hechten aan luxe.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het is een vrij slecht onderhouden oud huis met lekkage en doorspoelproblemen in de (gedeelde!) badkamer. Afstand tot Manhattan best groot.

Traditioneel huis, ruime kamer met lekker bed.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Fijn verblijf in Brooklyn vlak bij de metro om naar Manhattan te konen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Bad

Schoonmaak

De sfeer van het huis. Goed ontbijt. Ruïne kamer. Goed bed.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Mooie buurt, prachtig oud huis met mooie grote kamers.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Mooie buurt, prachtig oud huis met mooie grote kamers.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

goeie kamer in rustig wijk op redelijk korte afstand van Manhattan
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

eigenlijk niets

computer beschikbaar voor gasten , leuke centrale ruimte

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Mooi pand in mooie straat vlakbij winkelstraat.

Er zijn mooie kamers. Onze kamer was maar 20m2. Erg klein maar met comfortabel bed. In gedeelde badkamer stond ook een bad:lang wachten op mensen die uitgebreid baddrren

Mooi pand in mooie straat vlakbij winkelstraat. Op ca 800m van Metro Q - expressmetro maar Manhatten

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Zeer schoon en gezellig huis.

lawaaierige airco (en die was wel nodig bij ons ~ 30 graden, anders was de slaapkamer veel te heet) Krakende vloeren, waardoor je alles hoort. Duur ontbijt (15$, wel zeer luxe). wij hebben dit niet genomen en hebben inde winkeltjes en bakkerijen om de hoek ons eigen ontbijt gekocht.

Zeer schoon en gezellig huis. Goed gefaciliteerd (koffie, thee, water, koelkast, wifi, computer, printer (gratis). Locatie (5min naar prospect park station op de Q-lijn direct naar manhatte: 15-30min) Zeer vriendelijk personeel