Beoordelingen over The Marcel at Gramercy 4-sterren

201 East 24th Street, Gramercy, New York, 10010, Verenigde Staten

#218 van de 419 hotels in New York

• Betaald WiFi

5,2

Leuk hotel, wel vonden we de airco veel geluid maken.
    • Standaard Kamer

Leuk hotel, wel vonden we de airco veel geluid maken. Maar een prima kamer. Erge vriendelijke receptionisten. Wifi hadden wij alleen beneden in de lobby.

Als je niet te hoge verwachtingen/eisen hebt is dit hotel voor New Yorkse begrippen best redelijk.
    • Superieure Accommodatie met 1 Bed

Het is een wat ouder hotel wat zijn beste tijd wel gehad heeft , dat zie je aan de kamers en bijvoorbeeld de liften (vaak kapot). De verhouding prijs-kwaliteit klopt eigenlijk niet maar je zit wel zeer centraal in New York en daar betaal je voor. Minibar en ontbijt zijn in verhouding veel te duur, dat vinden de medewerkers van het hotel zelf ook. Openbaar vervoer vanuit deze locatie (metro 23th street) vonden wij wat minder praktisch. Met Uber of taxi wel prima te doen.

Vriendelijk personeel, met name door man Mohammed heeft het hotel prima vertegenwoordigd. Supermarkt om de hoek, veel Aziatisch eten in de directe omgeving. Veilige wijk.

We hebben een heerlijk verblijf gehad!
    • Standaard Kamer

Bij aankomst bleek de reservering via booking.com niet te zijn doorgekomen. Gelukkig was het hotel niet volgeboekt en kon het personeel alsnog een kamer voor ons in orde maken.

Het personeel is heel behulpzaam, de bedden zijn uitstekend en het dakterras is erg prettig.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

De foto's zijn een tikkeltje misleidend
    • Standaard Kamer

Tja. Het is vaak zo dat de foto's er beter uitzien dan de werkelijkheid. Dat was hier zeker zo. Het was een stuk minder hip en modern als we hadden verwacht. Bovendien deed het wifi - waarvoor je moest betalen, hoe ouderwets - het niet. Gelukkig is er een gratis wifi-signaal in delen van NYC die we konden gebruiken in onze kamer. Verder: personeel van het ontbijt was opdringerig en irritant. Personeel in de lobby totaaaaal ongeinteresseerd. Maar goed, New York. Dat hoort het ook een beetje bij. Net als de omvang van de kamer: die was klein, maar ja: dat weet je.

De locatie is prima. Wij hebben veel van Manhattan lopend kunnen zien - maar we lopen dan ook graag. De kamer was schoon. Ook handig: usb-oplader in de lampen. En New York, supergave stad.

Fantastisch!
    • Standaard Kamer

Supervriendelijke personeelsleden. Stijlvol doch niet stijf, met een gepast gevoel voor humor. Een extra pluim voor Kiara door wie we ongelofelijk warm en gastvrij verwelkomd werden voor mijn verjaardag. Memorabel!

Prima. Goede lokatie, rustig en dicht bij openbaar vervoer.
    • Superieure Accommodatie met 1 Bed

Het was erg warm in het hotel dus waren erg blij dat we in de tweede kamer het raam open konden doen!

We hadden een wat kleine kamer met een airconditioner die telkens uitviel waardoor het nogal benauwd was in de kamer. De volgende ochtend bij de receptie doorgegeven en opgelost door ons een andere, betere, kamer aan te bieden. Prima geregeld door zeer hulpvaardige staf.

Teveel lawaai 's nachts
    • Standaard Kamer

Lawaai in kamer was erg Raam leek open te staan en geluid was er 24/7. In badkamer van kamer 505 ook steeds geluid van een of andere machine!

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima locatie en centraal gelegen op Manhatten. Metro dichtbij.
    • Superieure Accommodatie met 1 Bed

Ontbijt. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Airco maakte veel kabaal.

Kamer was wat klein maar prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam speciaal Jennifer Roblero

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Super goed hotel en zeker aan te raden!
    • Standaard Kamer

Eigenlijk vond ik het hotel in alle opzichten erg goed. Het enige wat dit hotel niet heeft is een fitnessruimte, nu is echter de vraag of je dat ook daadwerkelijk gaat gebruiken tijdens een citytrip in New York City ;)

Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamer was erg ruim, schoon en het bed echt super goed! De douche was eveneens ruim met een goede douchekop. De housekeeping maakte de kamer iedere dag weer netjes schoon. Daarnaast boodt het hotel gratis koffie, thee en water met limoen aan. Op de 10de verdieping van het hotel is een gastenlounge aanwezig met een groot buitenterras, van waar je oa het empire state building kon zien en uiteraard lekker kan zonnen op de ligbedden. De ligging van het hotel vond ik erg prettig, het ligt op 10 minuten lopen van het flatiron en een klein half uurtje lopen van timesquare en het grote winkelgebied met de warenhuizen en bekende hotspots. Op slechts een paar minuten loopafstand is een metrohalte van waaruit je zowel uptown NYC als downtown NYC gemakkelijk kan bereiken. De wijk waar het hotel zich bevindt (Gramercy) is rustig, veilig en heeft veel leuke restaurantjes. Kortom the Marcel at Gramercy is een heel prettig hotel tijdens een verblijf in de drukke stad. Dit hotel boek ik sowieso de volgende keer weer en raad het daarom ook ten zeerste aan.

'
    • Standaard Kamer

's nachts wel wat lawaai van buiten omdat onze kamer aan de wegkant zat

Goeie ligging!
    • Superieure Accommodatie met 1 Bed

Kamers aan kleine kant maar wel proper!!!

Goeie ligging!!!!

Prima hotel, goede locatie.
    • Standaard Kamer

Locatie, prima prijs kwaliteit verhouding.

Mooie kamer maar niet rustig
    • Standaard Kamer

Lawaai. Slechte buitenisolatie waardoor het drukke verkeer heel goed hoorbaar is

Mooie kamer en vriendelijk personeel

te kleine kamer voor veel geld
    • Standaard Kamer

Kamer was extreem klein, met heel klein raampje met uitzicht op muur. Niet boeken dit hotel.

Personeel aan de receptie was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

Zeer geode locatie en zeer vriendelijke staf.

Zeer veel straatlawaai in de kamers (zeer slecht geïsoleerde ramen. Geen wifi op de kamer.

Zeer geode locatie en zeer vriendelijke staf. De lounge op de 10de verdieping met zicht op de Empire State Building is een echte plus.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Mooie rustige buurt en toch dicht bij de stad.

De eerste kamer leek wel een inbouwkast. Bovendien liep het bed naar 1 kant scheef af. Kamer voor de 2de nacht was prima.

Mooie rustige buurt en toch dicht bij de stad. De bereidheid van het personeel om de problemen op te lossen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

niets speciaal alleen de locatie

schande om te moeten voor wifi 10$ per dag te moeten betalen, het ontbijt is erbarmelijk en kost ongeveer 13 $ hadden dan per vergissing 2 maal een ontbijt op de zelfde dag aangerekend

niets speciaal alleen de locatie

• Beoordeeld op: 12 juni 2015