Beoordelingen over Hotel Marrakech 3-sterren

2688 Broadway, 103rd Street, Upper West Side, New York, NY 10025, Verenigde Staten

#387 van de 415 hotels in New York

6,2

6,4

👍🏻
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

De tikkende airco in het raam. Snachts is dat best vervelend. En de WiFi. Hij is er, maar daar is alles mee gezegd.

Basic hotelletje. Niet bijzonder, gewoon prima. Metro voor de deur is echt ++

Pas op! Ze pakken je borg af!!

De foto’s lijken niet op de werkelijkheid! De ingang is op twee hoog, alleen via een steile smalle trap te bereiken. Er is geen lift. Het lijkt meer op een hostel dan hotel. Alles is smoezelig en vies. Bij het inchecken vragen ze een borg van $50 op je CreditCard. Deze krijg je helaas niet terug. Na vier weken nog geen geld terug. Geen reactie op e-mail en via de telefoon spreekt men opeens heel slecht Engels, en is de manager er nooit om uitleg te geven. Absolute afrader!!!

Allen de lokatie was top. Vlakbij Central Park en de metro boor de deur.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

First stay New York
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Weinig gelegenheid in badkamer om toilet spullen op te zetten. Mist een kastje of dergelijke.

Hotel is dichtbij de metro en je krijgt 10% korting bij Broadway Bagel waar je goed kan ontbijten

De trappen. Gelukkig zijn ze zo netjes dat ze je koffers bij aankomst bij de taxi ophalen en bij vertrek weer helemaal in je taxi stoppen waardoor je minder last hebt van de trappen.

Goede locatie direct naast Subway 103rd station en Starbucks ernaast. Discount op uitgebreid ontbijt in de buurt omdat ze zelf geen restaurant hebben. Als je een goede fooi achterlaat wordt je kamer goed schoongemaakt, anders matig.

Prima basic hotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Hotel was wel gehorig en er is geen lift aanwezig. Maar daar in tegen kon je wel vragen om een bellman die je komt helpen met de koffers.

Prima hotel qua prijs/kwaliteit. Kamers zijn erg klein, maar je hebt alles wat je nodig hebt. (Prima bed en douche). Voor de rest leef je toch alleen maar buiten.

Kleine maar propere kamers die volledig in orde zijn.

Kleine maar propere kamers die volledig in orde zijn. Geen lift, maar het personeel helpt vriendelijk met de koffers! Op de hoek een metro waar je vlot Downtown mee geraakt! Recht naar Times Square. Personeel super vriendelijk, kamers worden elke dag proper gemaakt, propere handdoeken...

Prima verblijf gehad, zeker een optie voor een volgende keer.

Tsjah, het ligt een eind van het “echte” centrum van Manhattan maar daar is de prijs dan ook naar.

Kamers waren prima, lag ook direct naast een metrolijn.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Eerst een kamer naast de wc van de lobby. Erg gehorig, niet geslapen. Wel een nieuwe kamer gehad de andere dag. S’nachts kan de verwarming ineen aan springen en kun je niet uit zetten. Het wordt dan erg warm in kamer.

Locatie dicht bij de metro

Een prima hotel prijs-kwaliteit waar ik zeker terug zou komen
    • Superior Kamer met Queensize Bed

*De badkamer is zeer klein (qua breedte) hoewel mijn vriend (1m 92) hier perfect onder kon staan. Het bad is vrij klein, hierin kan je zeker niet languit liggen. Het water was echt SUPERheet, zeker 50 graden, maar de manager is dit meteen komen oplossen vanaf we dit vroegen. Het was een raar systeem; hot is eigenlijk cold en omgekeerd. Vanaf je dit weet is het een zalige douche. *De wc liep om de 5 minuten door (pomp sloeg af), dit is wel slecht voor het milieu!! Dit maakte 's nachts ook lawaai maar dit hoorde ik niet omdat ik altijd slaap met oordoppen in. *Toen we aankwamen om 23u30 (late vlucht) was er een heel onvriendelijke vrouw die ons ontving, dat vond ik erg jammer. Ze keek ons zelfs niet aan. *Er is geen lift, waardoor je alle valiezen moeten dragen naar soms de 3de verdieping. Gratis fitness :D

Ik vond het vooral zo leuk dat je waar voor je geld kreeg. In New York zijn alle hotels duur en is het ook moeilijk om een hotel te vinden naar jouw zin. De kamers zijn overal klein in NYC. Maar in het hotel Marrakech zijn ze echt nog vrij groot. *Het bed is super comfortabel. Mijn vriend heeft snel rugpijn maar met dit bed totaal niet. Ligt zacht en goed. Wel klein qua breedte (Queensize). *De tv werkt goed op de kamer en is echt aangenaam na een vermoeiende dag. *Ik heb genoten van de douches !! (zie ook onder) *Er was 1 vrouw niet vriendelijk, maar ik heb haar sinds die avond niet meer gezien. Zij was ook de uitzondering op de regel want alle andere mensen spreken je constant aan op een vriendelijke manier. *LOCATIE. Wat ZALIG om elke ochtend en avond zo weinig te moeten stappen als je uit de metro komt. Is echt vlak bij de metro (max 40 meter). Het hotel heeft ook een Starbucks naast zich, dus voor een snel ontbijt is dit héérlijk. Is ook een vrij rustige Starbucks. *Je kan op alles klagen maar ik vond dit (VOOR NYC) een goed hotel.

Goede locatie, goede prijs/kwaliteit.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Kamers: heel lawaaierig aan de straatkant. Een automaat met iets eten/drinken zou zalig zijn. Er was helemaal niets te vinden.

Goede locatie, goede prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

verschrikkelijk, totaal 3 sterren onwaardig. onhygienisch etc. etc.

Alles!!

er beviel helemaal niets. erg slecht hotel. kamers hele week niet schoongemaakt. 2 kamers met verstopte toilet. handdoeken niet iedere dag schoon. badkamer met bad te vies om erin te staan. verroest bad. geen kastruimte in kamer. trap omhoog om in hotel te komen, trap omhoog om bij kamers te komen. last van jeugd midden in de nacht op de gang. kortom 1 groot drama. willen graag een officiele klacht indienen. foto's op de website zijn totaal niet relevant met wat je krijgt. bar in hotel is er niet, restaurant naast hotel is er niet. 3 sterren?? schandalig!!

The city that never sleeps werd erg letterlijk uitgedragen.
    • Beste Beschikbare Kamer

Tot diep in de nacht harde muziek van andere hotelgasten om hun andere slaapkamergeluiden te overtreffen. Personeel hotel deed niets naast 1 keer vragen of muziek zachter mocht, maar als ze vervolgens te horen kregen dat de gasten de muziek niet zachter gingen zetten was dat oke en kregen wij te horen dat ze in het hotel waren om iets te vieren. Vreemde ‘oplossing’ en dus totaal geen respect voor personeel van het hotel. Overigens staat bij receptie dat je een hoge vergoeding moet betalen als je in je kamer rookt. Er kwam echter meerdere malen tijdens ons verblijf een wietlucht uit andere kamers.

Prima goedkoop hotel.
    • Beste Beschikbare Kamer

Geen stoel in de kamer, alleen bed.

Enige nadeel is dat er geen liften zijn, dus trappen lopen. In de buurt veel redelijk geprijsde opties om te eten Metro Diner, Italiaans, Indiaas, Mexicaans etc. Starbucks naast de deur.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed geslapen, maar de locatie/buurt houdt ons tegen om er weer te boeken.
    • Beste Beschikbare Kamer

We moesten meteen een steile trap op om bij de lobby te komen (personeel hielp ons wel) en naar de kamer geen lift te vinden. Allemaal smalle trappen en een doolhof om er te komen. Locatie viel tegen. 's Avonds voelde ik me minder prettig (veel zwervers, ook in de mac) De badkamer deur klemde en moest je met je volle gewicht tegen aan om m weer open te krijgen.

De kamer was ruim en personeel vriendelijk.Bed sliep lekker en rustige buurt ('s nachts bijna geen last van verkeer)

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

New York prijskwaliteit
    • Beste Beschikbare Kamer

Er was een continue rookgeur aanwezig in de badkamer.

Goed bed, comfortabele kamer, voldoende ruim en erg vriendelijk personeel! Kamer werd ook telkens mooi gepoetst

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Aangenaam

De muren zijn zeer dun waardoor je de buren wel goed hoort. Als je er naast je hebt die rustig zijn is dat geen probleem... wij zijn na dag 2 opgestaan met extreme rode builen op onze benen die enorm jeuken. Dat komt door 'bedwantsen'. Kleine beestjes die zich verstoppen in de matras en 's nachts bloed komen prikken. (Komt veel voor in hotels. Hebben dit vergeten te verwittigen aan het hotel dus hebben zij ook niet kunnen ingrijpen waar nodig).

Locatie was goed, metro vlakbij Central park op 5m wandelen dus voor mensen die graag wandelen perfect! Personeel was super vriendelijk en behulpzaam! Alles was netjes en proper. Comfortabele bedden. Zeer rustige omgeving, zeer goed geslapen. Wij zouden wel terug komen!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

de ligging van het hotel met de metro naast het hotel kamers...

de ligging van het hotel met de metro naast het hotel kamers zijn niet groot, bedden zijn goed. personeel is erg behulpzaam. parking voor de auto net om de hoek . niet zo geschikt voor ouderen er is geen lift. echter de koffers worden voor je op de kamer gebracht

Goed om enkel te slapen maar netheid badkamer en kamer was niet ok.

Netheid van de kamer viel zwaar tegen, lawaai van een openbaar toilet naast onze kamer, lawaai van airconditioning, leek eerder een jeugdherberg dan een hotel.

Goedkoop

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima locatie, maar prijs-kwaliteitverhouding was niet okay
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Op de entree na zag het hotel er smoezelig uit. De 'grote' 4 persoons kamer was in feite erg klein terwijl wij maar met zijn 3tjes waren. De douche maakte zo'n herrie, ook die van de buren, dat je slapen wel kon vergeten. Verder werd het beddengoed en de handdoeken niet verschoond, alleen weer opnieuw opgemaakt en opgevouwen.

De locatie is prima, winkels en horeca in de buurt, naast de metro en central park op steenworp afstand.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goede prijs en centrale ligging. Als je er alleen komt om te slapen, prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Er was geen kluisje, geen koelkastje en de badkamer was erg klein. Er was ook geen lift, maar dat was bekend. Er was geen ontbijt en de wifi was op de kamer niet heel sterk, in de lobby ging het prima.

De prijs voor een kamer midden in Manhattan. Dan weet je dat je niet veel luxe kan verwachten. De bedden lagen prima en een metrostation bij de voordeur. Personeel was vriendelijk en na een nacht met geluidsoverlast kregen we daarna zonder problemen een rustigere en grotere kamer.

Aanrader voor kort verblijf in NY
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Onze kamer was heel klein en dat was wat lastig met drie koffers.

Het hotel heeft een rustige ligging waardoor je goed kan slapen. Vriendelijk personeel die graag helpt met koffers tillen, ze brachten de koffers ook naar de kamer voor ons. Schone kamer, goed bed en airco. Bij de receptie helpen ze je graag met info etc. Vanaf het hotel kan je makkelijk overal komen met de metro, klein stukje naar time square bijvoorbeeld

Erg slecht

Kamer te klein was erger dan een kippen hok. Problemen met de wc Veel te krappe douch Heel smalle Trap klimmen om boven te komen. Bed was wankel was meer een 1 persoon dan 2 Airco maakt herrie Zeker ook erg slecht geslapen

De Starbucks die naast he t hotel zit

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Simpel hotel met een goede ligging om van alles te ondernemen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Sobere kamers wat oubollig geen koelkastje op de kamer. Meerdere trappen in het pand voor ons niet zo'n probleem maar de trappen waren een verassing. Geen lift.

Simpel hotel met een goede ligging buiten de drukte vlak bij Central Park en een metrolijn voor de deur.goed typisch amerikaans ontbijt restaurant op 2 minuutjes wandelen.

Onderhoud nodig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

De badkamer kan zo in Madurodam! De douche werd niet altijd warm. Het sanitair en de vloerbedekking in het hele hotel waren aan vernieuwing toe. Dat zag er viezig uit. Had daardoor een hostel uitstraling. De muren zijn zo dun dat we de buurman konden horen snurken!

De bedden waren prima! We sliepen aan de rustige achterkant vh hotel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Citytrip NYC

Uber basic functioneel hotel. Je moet de NYC prijs kwaliteit verhouding begrijpen. Geen extras in dit hotel. Meer dan prima om vanuit deze lokatie de stad te verkennen. Met metro 1 kom je overal

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima hotel voor een weekje NYC
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Dunne wandjes, verwarming tikte enorm wanneer die aanging. Het hotel is lekker basic, prima om te slapen.

Afstand met de Subway tot time square is ongeveer 15 min downtown Wallstreet 20 min. Central park 10 minuten lopen. Leuke diners in de buurt waar je prima kunt ontbijten.

absoluut aan te bevelen
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

beetje krappe badkamer slechte wifi op de kamer. wel goede ontvangst in de lobby wel wat gehorig

aardig en hulpvaardig personeel goede locatie met metro op de hoek nette kamers en iedere dag schoonmaak

Leuk hotel en goede locatie!

Het bed lag goed maar was wat aan de kleine kant. Wij zijn niet lang maar onze voeten kwamen over de rand heen. De kamer die wij hadden zat aan de voorkant en was direct aan een drukke weg. Het was ook 's nachts druk dus lawaaierig maar dat hoort natuurlijk ook wel een beetje bij New York.

Locatie was goed, veel restaurantjes in de buurt. Ook leuke ouderwetse Amerikaanse diners. Kamer was klein maar prima. Het was schoon en je kreeg iedere dag schone handdoeken. Mooie ruime douche. Hotel personeel was erg behulpzaam. Leuke sfeer in de hotel lobby! Wifi werkte perfect.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Inchecken - geen service, geen info, ongeïnteresseerd Temperatuur - kamer was ver boven 25 graden, daar kon zgn niets aan gedaan worden Toilet - na de eerste nacht was het toilet verstopt, het duurde uren en herhaaldelijk aandringen, voordat iemand het initiatief nam hier iets aan te doen Water - 12 uur, de hele ochtend, geen stromend water beschikbaar, hier werd niets over gecommuniceerd Telefoon - telefoon in de kamer werkte niet, voor bovenstaande gebreken, was het telkens 4 verdiepingen op en neer lopen naar de receptie Hotel Marrakech was een werkelijk onvergetelijke ervaring, maar wel in de meest negatieve zin!

Na 4 nachten uit kunnen checken

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Verlopen hotel, goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Het personeel aan de receptie was niet erg behulpzaam. Toen we uitgecheckt hadden, kwamen we er later achter dat we een trui hadden laten liggen in de kamer. De man die achter de receptie stond, deed totaal geen moeite om te achterhalen waar deze gebleven was. We moesten als we terug waren maar een mail sturen met onze adres en creditcard gegevens, dan zouden ze hem wel verschepen. Gelukkig waren er twee "porters" die wel wilden zoeken en in no time de trui gevonden hadden. Hotel was een beetje oud en sjofel, en niet erg schoon.

De locatie was prima, recht aan het metrostation. Ook hadden we een fijne kamer: twee geschakelde slaapkamers waardoor we lekker veel ruimte hadden.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Ik zou het hotel niemand aanbevelen
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De douche was kapot en werd na 2 keer vragen nog niet gemaakt, het toilet was steeds verstopt Er zat geen ontbijt bij terwijl dat wel op onze reservering stond

Het bed was ok

• Beoordeeld op: 15 september 2016

goed personeel, schone kamer, locatie kamer wat minder

Kamer zat naast een wc die door iedereen gebruikt kon worden wat nogal wat lawaai gaf in de ochtend.

Goed personeel, naar mij als klant zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Locatie, naast metro station.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Wifi af en toe traag. Betalen per koffer van 2 dollar voor uur achterlaten laatste dag. 6 trappen naar kamer. Klein bad.

Locatie, naast metro station. Helaas alleen weekend gesloten ivm werkzaamheden. Genoeg eettentjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Fijne locatie, fantastisch personeel, goed prijs kwaliteit verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Er is geen lift, dus trappen klimmen. De kamers zijn redelijk krap, maar dit hadden wij ook verwacht.

Het personeel was fantastisch! Stonden ten alle tijden voor je klaar. Of je nou iets nodig had of voor een gezellig praatje. Zie je niet vaak in New York. Verder zit de rode metrolijn meteen naast het hotel. De blauwe en oranje een paar blokken verderop. Dit was heel prettig.

Prima want we waren toch hele dag weg

Grootte kamer is erg klein

De airco en regelen taxi airport

Prima bedden!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Duur voor kwaliteit en locatie hotel

Prima bedden!

Prima low budget hotel dicht bij de metro
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Raam kon niet open, geen lift

Locatie!

Enkel feit dat metro dicht bij is was een pluspunt
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Kamer te klein, badkamer nog kleiner dan klein. Vuile tapijten.

Enkel feit dat metro dicht bij is was een pluspunt

Om te slapen alleen goed genoeg

Kamer

Metro vlakbij

Ik had het hotel minder verwacht! Waren schone kamers en hebben dit hotel als heel fijn ervaren
    • Beste Beschikbare Kamer

Het bed! Het bed was helemaal door gelegen

Het metrostation naast het hotel.

uitstekend
    • Beste Beschikbare Kamer

vriendelijke mensen, schone kamers, goede ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Basic maar netjes
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Basic maar super schoon hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding voor NY begrippen

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Twee grote bedden op de kamer
    • Beste Beschikbare Kamer

Tapijt vies, veel lawaai, badkamer klein en vuil

Twee grote bedden op de kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Perfect plekje

Was gedateerd maar wel schoon!!!

Locatie met prijs / kwaliteit verhouding. De.vriendelijkheid / behulpzaam van het personeel

• Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Klappen met deuren op de gang in de nacht.

Qua prijs was het een goede kamer met goede en schone bedden.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Fijne vakantie

Erg warm in hotel.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede lokatie naast Starbucks en metrohalte.

helaas geen ontbijt of koffie 's ochtend
    • Beste Beschikbare Kamer

het hotel viel heel erg tegen dan wat ik op internet gezien heb.

helaas geen ontbijt of koffie 's ochtend

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Douche kreeg je moeilijk op de goede temperatuur en was niet erg schoon

twee bedden omdat we één bed hadden verwacht

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima verblijf op goede locatie, behulpvaardig personeel. Alleen ontzettend gehorig binnen hotel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Echt ONTZETTEND gehorig v.w.b. de naastgelegen kamers

n.v.t. in dit hotel

• Beoordeeld op: 6 december 2017

near the subway

near the subway

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Geweldige locatie bij Central Park

De standaard kamers zijn klein.

Geweldige ligging, vlakbij metro station

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Geen ontbijt

Geen ontbijt

• Beoordeeld op: 9 november 2017

een nachtje slapen en snel wegwezen !
    • Beste Beschikbare Kamer

Smalle gangetjes en donkere kamer

Locatie dichtbij underground en Starbucks

De ligging en de heerlijke bedden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

De ligging en de heerlijke bedden.

Niet voor herhaling

Kamer erg karig

Gunstige lokatie

Prima bed, kamer verder viel tegen qua comfort. Douche was koud en de airco maakte enorm veel lawaai

Koude douche

Hotel is gelegen naast de Metro

New York is fantastisch!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Douchegordijn en tapijt op de vloer vond ik niet prettig

super vriendelijk personeel Ontbijt bij Broadway Bagel Ideal bij metro lijn 3

Mooie locatie, matig hotel

Hele kleine kamer die erg warm was

Locatie is goed. Metro naast het hotel

Te duur

Aan renovatie toe

Heerlijk geslapen in een kleine, wat verouderde kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Er is geen mogelijkheid tot ontbijt. De foto's zien er beter uit dan het in werkelijkheid is.

Een heerlijk bed!

Toch nog wel prijzig. Oor wat je kreeg
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Klein raam die uitzicht op een steeg waar geen mens kon komen

Twee dagen in New York
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Personeel slecht, niet geholpen worden met koffers,

de kamer

de kamer

Prima ligging niet te druk en dichtbij de metro

Geen lift en geen uitzicht vanuit hotelkamer maar daar is de prijs ook naar.

Prima ligging niet te druk en dichtbij de metro

Ligging direct naast ontbijttentje en de belangrijkste metro...

Oud sanitair.

Ligging direct naast ontbijttentje en de belangrijkste metro lijn.

Prima hotel, top personeel

De kamer was niet al te groot. Maar dit is New York. Het personeel was supervriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Nette prijs kwaliteit verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Airco of ramen op kierstand

Was gehorig

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Alles !!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Oud stoffig hotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De bedden waren kort en smal Voor het bellen van een dure taxi werd $ 10 gevraagd Voor het bewaren van bagage werd $2 gevraagd per stuk

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Booking.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Booking.com beschrijving was niet conform de kamer dat we ontvangen hebben.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Prettig.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Bedden werden niet opgemaakt.

Service van management.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Superior Kamer met Queensize Bed

De kamer was heeeel klein. Geen bad. Wat wel beschreven was. Heel warm. De airco blies over het bed waardoor hij niet aan kon. Heel gehorig.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

redelijke kwaliteit prijs verhouding

lawaai van ventilatoren

ligging vlak bij de metro

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Dicht bij de metro. Geschikt voor de ouderwetse NY-ervaring.

Douche, bed.

Locatie bij de metro.