Beoordelingen over Marriott Fort Lauderdale North 4-sterren

6650 North Andrews Avenue, Fort Lauderdale, FL 33309, Verenigde Staten

#49 van de 131 hotels in Fort Lauderdale

• Standaardkamer

Er zijn gerenoveerde kamers uit ervaring van vorige keer en de kamer die we nu hadden is de badkamer nog in verouderde staat

Super goed ontbijt En heel goed personeel

Eens maar niet meer
    • Standaardkamer

Het begon al met de kamer zelf, we hadden een kingsize bed geboekt en kregen ondanks de vraag van de receptiemedewerkers wat we wilden, toch 2 queens bedden. Toen werkte de kamersleutel niet, dus weer naar beneden.De kamer was niet echt schoon, bv om het kijkgaatje bij de deur zaten allemaal grote vetvlekken van mensen die met hun voorhoofd tegen die deur aan hadden gestaan en uitgesmeerde vlekken en vegen. Echt smerig. In de badkamer was het ook niet echt schoon, haren in de douche, de toiletrolhouder aan de muur had nog nooit een doekje met sop gezien, dit zag je direct zodra je op het toilet ging zitten. Ook haren in bed, de balkon schuifdeuren was niet te doen, eenmaal open met 2 man dicht moeten doen. Douche schuifdeuren waren ook kapot en daardoor ook niet goed schoon gemaakt......natuurlijk ben ik dit gaan melden aan de receptie en er werd mij verteld dat dit zou worden gemeld aan de huishoudelijke dienst. De volgende dag was er nog niets gebeurt, bij het uitchecken werd gevraagd of we het naar ons zin hadden gehad.......verteld dat we gisteren een klacht hadden waar niets mee gebeurt was, antwoord was, ja, we hebben het gemeld. Dat was dus een keer en nooit weer in dit hotel voor die prijs.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 11 november 2016

2 nachten verblijf
    • Standaardkamer

Prijzen van het ontbijt zijn hoog dus geen gebruik van gemaakt. Geluidsisolatie is erbarmelijk gezien de ligging naast een highway/interstate, je hoort continue het verkeer voorbij razen. Geen plek bij de wastafel om een handdoekje op te hangen. Weinig ruimte om kleding op te bergen. Geen safe aanwezig op onze kamer.

Kamer was groot en comfortabel. Bed was groot en zeer comfortabel. Mooie douche cabine. Ruime (gratis) parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Heerlijk hotel
    • Standaardkamer

Nadeel zou kunnen zijn de bereikbaarheid als je geen auto hebt.

Modern interieur met prettige sfeer. Heel vriendelijk en toegankelijk personeel. Heerlijke hotelkamer met lekker bed. Gym heeft moderne fitness apparaten waar je heel goed een workout kunt doen. In de buurt voldoende eetgelegenheden, ook Sweet Tomatoes voor gezonde maaltijd.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Marriott-keten onwaardig
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Kamers, zwembad, liften dringend aan renovatie toe.

Het ontbijt was oké

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

• Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Kamer met ijsmachine om de hoek, was erg luidruchtig.

Comfortabel bed en mooie kamer

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prima hotel.
    • Standaardkamer

Prima hotel. Goede faciliteiten. Ontbijt veel te duur (dus niet gedaan) en omdat dit een aanbieding was te betalen.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Mooie kamers, ontbijt redelijk personeel vriendelijk

Zwembad was gesloten vanwege iets wat met het water niet goed zou zijn...dit was jammer daar wij met drie jonge kids daar verbleven.

Mooie kamers, ontbijt redelijk personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Ontbijt was goed en voldoende.

Afstand naar de airport en de haven.

Ontbijt was goed en voldoende. Op de aanwezigheid van kleine kinderen en een late hap werd goed ingespeeld door het restaurant personeel. WIFI is ok.

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

Goede locatie, vriendelijk personeel.

Goede locatie, vriendelijk personeel.