Beoordelingen over Mayfair Hotel and Spa 4-sterren

#143 van de 213 hotels in Miami

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prijs kwaliteit ok
    • Standard King Suite met spabad

1 balie bediende ze was niet hulpvaardig , grof en bovendien blokkeerde ze onze kredietkaarten. Zodat we het hotel bijna moesten verlaten. Gelukkig werd dit opgemerkt door een vriendelijke dame vn het management en opgelost.

De ligging rustig en goed bereikbaar. De bedden en bijgevolg de matrassen waren top.

Prijs kwaliteit ok
    • Standard King Suite met spabad

1 personeelslid , kwam van zwembad en sleutel werkte niet meer en mocht de kamer niet binnen zonder id maar dat lag op de kamer ik zwem niet met mijn id sorry , manager loste het onmiddellijk op. Maar dat personeelslid bleef ons boycotten door CC te blokkeren zo gezegd niet betaald maar bleek wel betaald enz.. en de prijzen aan t zwembad duur door al de extra's

Ligging is Top rustig weinig toeristen en toch overal dichtbij. Goede bedden

Het bed was prima en het zwembad ook erg prettig.

Omdat ze de buurt aan het renoveren/ verbouwen zijn heb je wel te maken met bouwverkeer en af en toe lawaai.

Het bed was prima en het zwembad ook erg prettig. Mooi hotel en op een goede locatie.

Is niet wat het lijkt.
    • Standard King Suite met spabad

Voornamelijk de foto’s want die weergeven een ander sfeer dan in werkelijkheid. Balkon was zonder uitzicht. Zwembad sfeerloos.

De kamers waren schoon. Het personeel heeft ons goed geholpen aangezien we niet helemaal tevreden waren. Ze komen niet heel vriendelijk over maar willen je wel helpen als je doorzet.

Slechte prijs/kwaliteit verhouding.
    • Executive Suite met 2 tweepersoonsbedden en een spabad

Housekeeping viel erg tegen. Schoonmaken werd er nauwelijks gedaanwij waren met 3 personen er werd steeds voor 2 personen handdoeken aangevuld,wc papier werd niet aangevuld,bad en toilet werd niet schoongemaakt. Het uitzicht van ons balkon was op een muur.

Zwembad met bar op het dakterras

Prima hotel, superdeluxe, leuk voor een paar nachten
    • Executive Suite met 2 tweepersoonsbedden en een spabad

Door de open ruimte in het midden van het hotel en de open galerijen is er een behoorlijke galm aan geluid. 2 avonden als overlast ervaren door rumoerige, feestende gasten.

De suite was heel groot. Badkamer luxe. Personeel bijna over the top vriendelijk. Maken je bedje op bij het zwembad, verzetten je parasol als ze zien dat je er mee bezig bent. Op loopafstand verschillende restaurants waar je voor een prima prijs lekker kunt eten. Harry's pizza is echt een aanrader. Ze serveren de pizza in slices op grote borden die op standaards op tafel komen, dus je kunt makkelijk je pizza met elkaar delen.

Prachtige locatie, fantastisch hotel, fijn restaurant.
    • Standard King Suite met spabad

Kamer was boven een bar, kan me voorstellen dat het voor sommige reizigers wat te luidruchtig is. Hygiëne was matig, kon iets beter op de kamers. Overige ruimtes waren netjes

Prachtige locatie, fantastisch hotel, fijn restaurant. Dit hotel is een echte aanrader!!

Geen prettig verblijf in dit verouderde hotel, absoluut geen aanrader.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed en een Spabad

Japanse hottub was werkelijk een aanfluiting. Bij aankomst werd ons een "De Luxe" kamer toegewezen waar uiteindelijk de hottub defect bleek te zijn. Na het melden hiervan kregen we een andere kamer. Ook hier werkte het apparaat niet goed, het was erg verouderd. We hebben er dus geen plezier van gehad. Dit hotel is erg verouderd en zouden wij niemand aanraden. Een aanfluiting voor een 4 sterren kwalificatie!

Kamer was schoon maar erg verouderd. Douchen in bad, helaas geen bubbelbad zoals in de advertentie werd vermeld.

Viel tegen
    • Executive Suite met 2 tweepersoonsbedden en een spabad

Het hotel begint gedateerd te worden en het onderhoud laat te wensen over. Balkondeuren die niet of slecht open gaan, jacuzzi's zijn standaard out of order. De buurt Coconut Grove heeft niet meer die allure van 10 jaar geleden. De vermaarde "Coco walk" naast het hotel kampt met 80% leegstand.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Fijn hotel en goede locatie om Miami te verkennen
    • Standard King Suite met spabad

Mooi hotel, grote kamer. Grote badkamer. Leuk dakterras met zwembad en loungehoek. Aan de overkant van het hotel een bioscoop. Er zitten een aantal restaurantjes in de buurt, maar minder dan wij hadden verwacht. Centrum van Miami zit op 15 minuten rijden afstand.

Hotel was oud en niet goed onderhouden.
    • Executive Suite met 2 tweepersoonsbedden en een spabad

Hotel was oud en niet goed onderhouden. Ook schoonmaak was niet goed, bv op balkon was een plantenbak vol met peuken, niemand nam de moeite deze op te ruimen, vloeren waren smerig

Heerlijk!
    • Executive Suite met 2 tweepersoonsbedden en een spabad

De prijs voor ontbijt en parkeren. Tip: ontbijten in een van de gezellige restaurants in de buurt of Starbucks. Parkeren kan in de parkeergarage van het winkelcentrum, ingang to het hotel!

Mooi hotel tegenover het winkelcentrum Coco Walk. Lekker zwembad op het dak en gunstige ligging tov uitvalswegen naar het centrum.

Kamer viel tegen.
    • Executive Suite met 2 tweepersoonsbedden en een spabad

Op jullie site staat een Spabad en een hottub.. (Bij de kamer die wij geboekt hadden)Er staan bij jullie op foto.s een prachtige hottub op een mooi balkon. In werkelijkheid een oud ding op een balkon uitkijkend op een hoge muur.. Het Spabad in de badkamer bleek een gewoon bad waar ook in gedoucht moest worden. Jammer. Viel ons erg tegen.

Zwembad

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Mooie vakantie, maar hotel was een tegenvaller.
    • Standard King Suite met spabad

Het hotel. Ik was 15 jaar hoteldirecteur. Ik weet hoe het werkt met booking.com. Het mag en kan absoluut niet de bedoeling zijn dat gasten die ( relatief ) goedkoper boeken via booking.com een tweederangskamer en bediening krijgen. Bijvoorbeeld: kinderen ( 18 en 14 jaar ) slapen in dubbel bed ondanks het boeken van 2 volwaardige kamers met 2 aparte bedden ! ( en vooraf nog eens gebeld ) Beloofde Spa op de kamer was er al helemaal niet. ( het antwoord was: wet u wel dat het 30 dollar kost om het aan te zetten...so what ? ) Drie lampen kapot gedurende de volledige periode. Enorm lawaai op het terras, uitzicht op een muur en geen enkele tafeltje of stoeltje. De receptionisten waren al helemaal niet vriendelijk. Toen ik mij met mijn vragen vriendelijk richting de receptie wende, was het antwoord: weet u dan niet dat het vakantieperiode is ? Uiteraard wist ik dat, daarom was ik er ook. Tip voor de manager: blijf weg van booking.com, of geef een gelijkwaardige behandeling. En geef een cursus klankvriendelijkheid voor uw receptionisten. De kamermeisjes, parkingwachters en restaurantmedewerkers kunnen uw receptionisten zeker wat tips geven ivm met klantenbinding. Een prachtig land, een super stad, maar spijtig dat ik dit moet schrijven.

De locatie was heel goed. Heel mooie buurt, weg van de drukte in Miami, maar toch alles dicht bij.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

zeer goed gelegen, heel verzorgd hotel.
    • Standard King Suite met spabad

extreem duur ontbijt. Het ontbijt was super lekker maar deze prijs niet waard. Wij zijn de volgende dagen gaan ontbijten in de buurt. Voor de parking hetzelfde. Voor de parking betaal je 30$ per dag zonder taxen en fooi terwijl je net aan de overkant van de straat gebruik kan maken van de veel goedkopere publieke parking 15$ per dag...wat wij dan ook gedaan hebben.

leuke locatie omgeven door eetgelegenheden en winkels. Mooi hotel met ruime, zeer verzorgde kamers.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Verblijf in Coconut in Miami
    • Executive Suite met 2 tweepersoonsbedden en een spabad

Jammer dat het ontbijt niet in de prijs is inbegrepen..

Mooi hotel en zeer goede ligging in het midden van Coconut in Miami South. Mooi zwembad op het dak. Vriendelijk personeel die behulpzaam is. Redelijk geprijsd maar je weet waar je voor betaalt... Goede matrassen..

Goede prijs kwaliteit verhouding

Jammer dat je voor de hottub 30 dollar bij moest betalen

Badkamer was top! Lekker ruim.. en dicht bij winkeltjes, bioscoop en eettentjes.

voldoende accomedatie in leuke omgeving
    • Executive King Suite met spabad

het hotel was gedateerd. bubbelbad werkte niet meer en het balkon keek uit op blinde muur

locatie was prima. leuke restaurants in de omgeving

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Heerlijke tijd in een geweldig hotel
    • Executive Suite met 2 tweepersoonsbedden en een spabad

info en prijs van valet parking

kamers waren geweldig, locatie is perfect

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Binnenpleintje is erg gezellig en s'ochtends word je...

als je gaat ontbijten trek je portemonnee maar, voor 4 personen €150,- en denk dan maar niet dat daar een kopje koffie of jus d'orange bij in zit. Ontbijt is daarnaast ook nog eens zeer karig. De bedden zijn erg klein voor 2 personen.

Binnenpleintje is erg gezellig en s'ochtends word je wakker met een prachtige vogelorkest buiten ;-))

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Het bed is supercomfortabel.

1 dag werd vanaf 16u het zwembad en de bar voor de gasten verboden terrein vanwege een privéfeest.

Het bed is supercomfortabel. De airco maakt weinig lawaai.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

locatie is prima, voldoende eetgelegenheden in de buurt.

bij aankomst op zaterdagmiddag was de kleine en ongezellige pool gesloten voor hotel gasten (zelfde verhaal week later). Kamer recht tegenover lift naar pool, tot rond 3am enorm veel dreunende muziek en schreeuwende gasten. Hotel personeel kon alleen de schouders ophalen. verzekerd dat het de laatste keer was, maar donderdag weer hetzelfde. Eerste en laatste keer.

locatie is prima, voldoende eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 26 januari 2015

Werkelijk fantastische suite en goede voorzieningen.

Apparatuur in de fitness hard aan een onderhoudsbeurt of vervanging toe, hotel een beetje gedateerd.

Werkelijk fantastische suite en goede voorzieningen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Leuke bar en zwembad op het dak van b het hotel .

De jacuzzi op het terras cq baklom voel tegen.

Leuke bar en zwembad op het dak van b het hotel .

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Het hotel ziet er geweldig uit en alles was schoon.

De wifi verbinding is extreem slecht.

Het hotel ziet er geweldig uit en alles was schoon.