Beoordelingen over Melia Orlando Hotel 4-sterren

225 Celebration Place, Celebration, Orlando, FL 34747, Verenigde Staten

#204 van de 407 hotels in Orlando

mooi hotel, mooie kamer en heel schoon.
    • Classic Kamer

Enorm gehorig. we hadden een gezellig mexicaans gezin naast ons. De receptie hielp ons verder niet. Ik heb meteen een andere kamer gevraagd, maar die hadden ze zogenaamd niet. Daar kon ik het mee doen. Iedereen had een balkon, behalve wij. De receptie was ook heel erg langzaam en niet echt blij dat je er was zeg maar.

Hele mooie kamer en heel schoon. mooi hotel.

Goed hotel, fijne en schone kamers en aardig personeel.
    • Klassieke Kamer met uitzicht op het zwembad

Goed hotel, fijne en schone kamers en aardig personeel. We zijn aan het einde van onze vakantie nog een keer hierheen gekomen omdat het zo goed beviel!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fijn hotel
    • Classic Kamer

Helaas geen koelkastje op de kamer en niet elke kamer heeft een balkom/raam dat open kan. Voor de uitgebreide sportschool dien je het terrein van het hotel te verlaten, de sportschool zit in het ziekenhuis aan de overkant van de weg.

De kamer was netjes en simpel. Fijn zwembad, goed restaurant. Veel restaurants, winkels en uitvalswegen in de buurt.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Geweldig hotel qua prijs/kwaliteit
    • Suite met Twee Slaapkamers met Uitzicht op het Zwembad

eigenlijk niks

De suites zijn ontzettend mooi ingericht met o.a fantastische bedden. Volledig ingerichte woonkamer. twee badkamers. 3 televisies. Ingericht balkon met zicht op het zwembad. Flesjes water en koffie/thee op de kamer en in de keuken. Alles is super schoon. Iedere dag schoonmaak met schone handdoeken. Ik zal hier graag terugkomen. Wel veel kinderen waarschijnlijk door de Disney parken in de buurt maar geen last van gehad. zeer prettig verblijf. Ontbijt is goed maar we misten wat kaas en tomaten/komkommer maar alles werd meteen voor ons gehaald. Drankjes zijn wat aan de prijs maar mag de pret in totaal niet drukken. Voor vragen in de omgeving is er een conciërge waarvan er een qua kennis echt bovenuit stak de andere waren wat minder gemotiveerd. TIP bij een suite laat de deur niet dichtvallen ( blokkeren dus) anders sta je te kijken...

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Super aangenaam verblijf
    • Klassieke Kamer met uitzicht op het zwembad

Er waren geen parasols bij de ligstoelen aan het zwembad

De kamers waren ruim en hadden een zeer comfortabel bed. Het was zeer aangenaam om te vertoeven aan het zwembad

Vriendelijk personeel met veel inzet om het naar de zin te maken
    • Suite met Twee Slaapkamers met Uitzicht op het Zwembad

Geen verse producten bij ontbijt als snijvlees of kaas op vraag wel tomaat en komkommer

Gemiddeld qua grootte en goede prins kwaliteit verhouding

Propere kamers
    • Suite met 2 Slaapkamers

Oud hotel + zeer pover ontbijt

Propere kamers

Een uitstekend hotel als uitvalsbsasis om de disneyparken, seaworld en universal te bezoeken.
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alles naar wens

Ontbijt was basic maar lekker. De kamers waren zeer ruim.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Fantastische kamers!
    • Suite met 2 Slaapkamers

Fantastische kamers!! Ligging van het hotel tov de parken ideaal.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Supergrote en comfortabele kamers.

Front office staff bij inchecken niet erg snel en afgeleid. De eerste indruk was daarom rommelig. Dit werd meer dan goed gemaakt door de verdere ervaringen in dit hotel. Route naar hotel kan lastig zijn. Niet heel groot aangegeven. Via booking.com konden alleen de twee kamer suites met poolview worden geboekt. Hierdoor hadden we niet allemaal dat leuke uitzicht. Afstand tot Disney circa 8 km. Hotel shuttle moeilijk te vinden bij epcot op groot donker terrein. Een aantal van ons heeft hier ' s avonds gebruik van gemaakt.

Supergrote en comfortabele kamers. Boek wel met poolview! Uitzicht achterzijde is minder inspirerend. Geweldige barman en bediening restaurant. Goede menukeuze. Heerlijk voor gezinnen. Groot zwembad. Inhouse tour operator (expedia) voor Disney en alle andere activiteiten rondom Orlando. Al om 7 uur aanwezig. Reizen met eigen auto zeer aan te bevelen, ook naar Disney. Niet afh van shuttles en eigen gratis parking bij hotel. Gratis gebruik laundry room gasten.