Beoordelingen over MGM Grand 4-sterren

3799 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#109 van de 193 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

Tegenvaller
    • Grand Kamer met Kingsize Bed

Veel te groot, super onpersoonlijk en commercieel. Muffe kamer aan eindeloze gang. Hoge resorttoeslag, niet of onvoldoende van tevoren gemeld. De Strip is in de jaren tachtig en negentig blijven hangen en is eigenlijk volkomen passé.

Mooi zwembad; interessant om te zien hoe zo'n kolossaal hotel werkt

• Kamer met Kingsize Bed in de Westelijke Vleugel - 2 Gratis Buffetten per Verblijf

Erg onpersoonlijk, heel druk. Zwembad was niet echt schoon.

Rustige, nette kamers (in een drukke. Lawaaierige stad) Indrukwekkend hotel, ideaall voor Las Vegas!

• Grand Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Er schol iets met de betalingen, heb nog van mensen gehoord met hetzelfde probleem, geld genoeg op de kaart, geen limiet en toch kon ik niet betalen aan de incheck en ook niet veel afhalen aan de automaat. Aan de Cashier ging het wel maar een fee van 75 dollar.. Met momenten kon ik wat afhalen, buiten het hotel was afhalen geen probleem dus weet niet wat er scheelde, volgens de bank was alles ok met de kaart en geen limiet.

Alles was perfect behalve de betalingen.

Iedereen moet eens naar Las Vegas geweest zijn, MGMGrand ideaal.
    • Executive Suite met 2 Queensize Bedden

Geen ontbijt inbegrepen, en daardoor in restaurant duur ontbijt te nemen. Zeer ruime kamer maar op 4e verdiep met zicht op dak vol met motoren van de climatisatie, en dus voortdurend geronk van de motoren.

Aangenaam immens hotel, goed gelegen, goede prijs, veel winkels in hotel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Donkere kamers met weinig daglicht, en weinig...
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

De badkamer en de verlichting

Donkere kamers met weinig daglicht, en weinig kamerverlichting. Schakelaars waren niet gekoppeld aan lichten. Veel schimmel in douche

Geweldig, lekker zwembad en leuk casino. De normale kamer was prima en groot genoeg!
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Er werd teveel gehamerd op fooien van minimaal 20%. We werden uitgescholden toen het net wat lager dan dat percentage was. Daarna ook nergens meer fooi gegeven in het hotel bij de restaurants (al zouden dit franchises kunnen zijn die onafhankelijk van het hotel opereren waarbij overigens het personeel enkel loon uit fooien zou kunnen verdienen, wat we beseffen). Desalniettemin onbeschoft gedrag.

Dat het MGM een extreem groot aantal kamers heeft en je haast absolute privacy ervaart door de omvang. Mythische hotelstatus bijna als totaal resort.

Een hotel waar je een keer geweest moet zijn.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Een hotel waar je een keer geweest moet zijn. Je kijkt je ogen uit. Vriendelijk personeel en er is van alles te doen. Locatie is perfect je loopt door het mgm grand naar de hoofdstraat. Het enige minpuntje was de temperatuur in het hotel. Beneden in het casino de gangen en slaapkamers. Even een truitje mee dus. Verder top!👌

Wauw!
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Ver lopen naar de hotelkamer, lange gangen.

Super mooie kamers, lekker eten, veel keuze in restaurants. Mooi, schoon zwembad. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

De kamers waren super uitgerust, alle faciliteiten waren...
    • Grand Kamer met Kingsize Bed - Tweemaal Gratis Buffetmaaltijd per Verblijf

De andere gasten in het hotel waren luidruchtig, niet vriendelijk, arrogant, etc. Misschien had het te maken met de boksmatch die zaterdag gepland stond in de T-Mobile Arena. De prijs van de minibar was te duur voor wat het waard was.

De kamers waren super uitgerust, alle faciliteiten waren aanwezig. Het personeel van het hotel was zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Bijna 7000 kamers
    • Grand Kamer met Kingsize Bed

Zwembaden waren op twee na al gesloten (laagseizoen?). De open baden zaten vol met emmers bier en luidruchtige jongeren dus een uurtje relaxen aan het zwembad zat er niet in.

Grootste hotel van de VS, eigenlijk één groot resort met enorm casino en tientallen restaurants en winkels. Echt een idee van een hotel heb je daarom niet maar het is wel een ervaring om eens mee te maken. Zorg dat je doordeweeks (last minute) een kamer boekt, dan zit je spotgoedkoop in een luxueus hotel direct aan de strip.

Prima hotel maar erg afgezet met de prijs
    • Torensuite met Spa

Een lastminute booking wat een 'goede deal' moest zijn. Bij het afrekenen kwam er nog €45 bij voor toeristenbelasting. Toen we in checkte bij het hotel moesten we aan de balie nog eens €50 afrekenen voor gebruik van de hotel facaliteiten. Uiteindelijk hebben we dus bijna het 2 voudige moeten betalen van wat er origineel als prijs stond bij Booking.com.

MGM is een leuk hotel maar je betaald er voor alles net wat te veel.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Ontvangst verliep nogal stroef. Zeer dure drank aan het zwembad!! 2 watertjes 18$... Muziek aan de zwembaden stond nogal hard.

Een hotel met veel sfeer. MGM is ideaal voor een jonger publiek dat graag uitgaat of zoals wij graag sfeer hebben aan de zwembaden...

Plezierig. Shows zijn heel erg goed.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Bij tijd van betaling wordt er meer in rekening gebracht dan afgesproken.

Accomodatie is vlak bij airport. Voorts is de ontbijt heel erg lekker en uitgebreid.

We hebben geen drankjes uit de koelkast gedronken en toch...
    • Beste Beschikbare Kamer

We hebben geen drankjes uit de koelkast gedronken en toch zijn ze in rekening gebracht! Ik heb herhaaldelijk een mail hierover naar het MGM gestuurd maar er wordt helemaal niet op gereageerd!! Heel erg teleurstellend!! Nog nooit zoiets meegemaakt!

Goed!
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Uitzicht hadden we eigenlijk niet. Gangen naar kamers toe waren wel wat donker. Zwembad toch maar niet gedaan, waanzinnig druk daar. Wel te duur, maar dat is eigenlijk alles aan de Strip. Net als de resort fee die je overal betaald is eigenlijk toch te raar, maar ook dat is standaard aan de Strip. Goed te doen met taxi naar vliegveld (vraag wel kortste weg zonder de snelweg, scheelt je geld)

Begin van onze rondreis in het Bellagio verbleven en de laatste nacht dus in het MGM Grand. Hoewel het Bellagio veel chiquer (en mooier) is, straalt het MGM veel meer sfeer uit. Wat rumoeriger, maar zeker wat gezelliger. Vond het hier 's avonds leuker om doorheen te lopen en er valt meer te beleven. Kamers waren prima en schoon en waren mooi ingericht.

Kolossaal hotel perfect gelegen op De Strip!
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Er stond een lange rij voor de incheckbalie dus hebben we besloten online in te checken. Als je kamer gereed is krijg je een e-mail met QR-code om de pasjes voor de kamer uit een automaat te kunnen halen. Deze e-mail krijg je niet direct, kan wel tot 15:00 uur duren... Als je dit bij de incheckbalie had geregeld krijg je wel direct een kamer.

Een kolossaal hotel waar je zomaar zou kunnen verdwalen. Kamer was netjes, schoon en had een goed bed, verder niet heel bijzonder. Hotel beschikt over veel faciliteiten en heeft een groot zwembad met Lazy River. Parkeren moet je wel apart betalen (12 dollar in de algemene parkeergarage). Goed gelegen op De Strip!

Grand chick tot je de deur open doet
    • Grand Kamer met Kingsize Bed

Bij aankomst op de kamer (s'avonds na 20 uur) bleek deze niet gepoetst, de badkamer was smerig en het bed beslapen. Er werd na klacht van ons een andere kamer aangeboden, maar deze was wel kleiner en niet deze waarvoor we betaalden. Na aandringen hebben ze uiteindelijk iemand van de poets gestuurd om onze geboekte kamer te poetsen. We konden pas in een proper bed kruipen na 12 uur s'nachts en dit na een reis van meer dan 19 uur. Ook de rekening moet je serieus in het oog houden, er worden bijna dagelijks spullen aangerekend die je dus net gebruikt hebt.

Fantastisch zwembad

Goede ligging vlak aan de Strip.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Het hotel wordt volop verbouwd. Onze kamer was gelegen in een oudere vleugel, met zeer kleine badkamer en wat verouderde kamer. De plafondhoogte in de gang is erg laag en voelde beklemmend aan. Het hotel is een echt doolhof.

Goede ligging vlak aan de Strip. Lekker buffet.

Waren een nummer
    • Beste Beschikbare Kamer

Kind-onvriendelijke zwembaden: gemaakt voor volwassenen die met biertje in het water willen staan. Geen speel badje of iets. Verder geen gratis service: voor alles dient de portomenee getrokken worden. Overal lange rijen.

Casino en ambiance keertje leuk.

Kan beter voor die prijs.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Wij kregen een kamer op de west wing, helemaal aan de andere kant van casino. Geen faciliteiten aan deze kant. Prijs kwaliteit viel tegen. geen minibar,koffie,thee of water.

Kamer was schoon, bed fijn.

Het bed hadden we het liefste mee naar huis genomen.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Onze kamer lag 10min lopen van de lobby en 15min van de parkeergarage. Erg ver en onhandig als je met 2 grote koffers door het hele hotel moet slepen.

Het bed hadden we het liefste mee naar huis genomen. Heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goede locatie op de strip.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Kamer was oud en in gaf het gevoel opgesloten te zitten. Amper lichtinval. Kleine lage gangen richting de kamer. Boek geen kamer in west wing.

Goede locatie op de strip. Grote verschillende zwembaden.

Mooi zwembad en vele restaurants.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Kamer, en dan vooral de badkamer, is toch wat uitgeleefd. Tegels los en voegen zwart. Je merkt dat het een Massaal hotel is.

MGM grand heeft alles wat je nodig hebt voor een fijn verblijf. Grote parkeergarage, mooie zwembaden met muziek. Vele restaurants en een foodcourt. De cirque de solei show KA is een aanrader! Via "de achterdeur" kom ne direct op de strip bij hotel new york new york uit.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima hotel om te verblijven
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Je denkt een ' koopje' te hebben maar dat valt tegen. Je betaald 35 dollar om gebruik te mogen maken van de hotelfaciliteiten en dat slaat helemaal nergens op. 12 dollar parkeergeld moet je ook zelf betalen dus daar ben ik op afgeknapt. Voor de rest is Las Vegas ontzettend duur

Locatie aan de strip, schoon, WiFi is heel goed, restaurants in overvloed.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

You win some you loose some. Vegas top!
    • Beste Beschikbare Kamer

Boeking was best available en uiteindelijk bleek een upgrade niet mogelijk. Hotel leek echt niet vol, dus sterk het gevoel toch teveel betaald te hebben. Jammer.

Kamers echt super comfortabel en bedden heerlijk. Las Vegas sowieso een fantastische ervaring!

Locatie.
    • Beste Beschikbare Kamer

Wel wat verouderd hotel. Heeft een update nodig! Inchecken duurde te lang ondanks vele incheckbalie's Ontbijtbuffet in de rij staan, wel meer dan 100 man, terwijl er nog voldoende zitplaatsen in het restaurant zijn. Beter rechtstreeks te boeken is goedkoper !! Ook het Marriotte Hotel is rechtstreeks reserveren veel goedkoper!😉

Locatie.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Goede locatie!
    • Aanbieding - Beste Beschikbare Kamer - Inclusief 2 Gratis Buffetten Per Dag

Informatie voorziening aan de balie. vragen stellen was ongewenst. Buffet gedateerd. Zwembad overvol. Terwijl 2 zwembaden gesloten waren.

Dinner buffet met krab, veel toetjes

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Prima voor een of twee nachten maar niet voor een week
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Te groot, te onpersoonlijk, te lang wachten, vaak vies in casino etc. Niet te vergelijken met een Wynn, bellagio of ceasars palace.

Locatie is super, kamers ook zeer netjes en goed!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Giga hotel, top locatie
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Toen we aankwamen moesten we eerst in een lange rij staan om in te checken, dat was wel jammer en is een nadeel van zo'n groot hotel

Locatie is top, kamers zijn prima, zo'n groot hotel is een hele beleving.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Basis prijs is redelijk, daarna wordt je pas een poot uitgedraaid.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Bij het inchecken wordt er $ 39,-- gerekend als resort toeslag, ook als je daarvan niets gebruikt. ( zwembad en Internet). Wij hadden geen tijd voor het zwembad en een eigen internet verbinding. Verder moest er een borg van $ 100,--betaald worden, voor het netjes houden van je kamer. De borg zou worden bijgeschreven op je credit Card, tot heden nog niets van gemerkt. Trouwens wat heeft het hotel aan $ 100,-- als er echt schade ontstaat door toedoen van de gast.

$ 28,-- voor een basis ontbijt, Bagel met kaas $ 6.-- eigenlijk geen waar voor je geld. Verder een goed bijgehouden hotel, men is continu aan het renoveren. Veel netter dan het Paris hotel.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Twee torensuites geboekt met het gezin.
    • Torensuite met Spa

Twee torensuites geboekt met het gezin. Uitzicht op de installaties van het hotel (6e etage). Waardeloos! Zeer cranky receptioniste na 3 kwartier wachten voor inchecken!! Viel gewoon tegen dit hotel. Ook ontbijtbuffet niet geweldig, regelmatig gerechten niet aangevuld. Geef mij maar Ceasars Palace!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

leuke grote kamers
    • Grand Tweepersoonskamer met Queensize Bed

resort fee dagelijks van 30 dollar is over the top:schandalig!Als je de producten uit de mini bar gewoon maar aanraakt,worden ze al meegerekend met de eindfactuur, het eten in de restaurants is eigenlijk wel zeer prijzig

leuke grote kamers mooie badkamer zeer groot hotel mooie fitnessruimte prachtig zwembaden complex

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

de beleving in een dergelijk groot hotel is onwaarschijnlijk.
    • Grand Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Meer dan een uur wachten voor dat we waren ingecheckt is wel erg lang!

de beleving in een dergelijk groot hotel is onwaarschijnlijk. het buiten zwembad is een aanrader en een prima plek om buiten toch tegen de warmte te kunnen.

Geweldig hotel, schoon en goede zwembaden.
    • Grand Kamer met Kingsize Bed

- Gigantisch hotel - Veel (goed betaalbare) restaurants in het hotel - Schone en ruime kamer - Zwembaden

We hadden een kamer zonder uitzicht, en op de rekening stond...
    • Grand Tweepersoonskamer met Queensize Bed

We hadden een kamer zonder uitzicht, en op de rekening stond ineens $39 aan resortkosten die niet zichtbaar waren bij het booken

Weekendje Vegas

Het was zo groot !!

Alles wat je nodig hebt is er !! De Sports Bar was leuk. Het zwembad was sfeervol. Casino is echt een leuk avondje uit.

Mooi zwembad, ruime kamer. Erg groot.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

De check-in was erg onpersoonlijk Hotel erg groot. Alles ver lopen.

Zwembaden waren mooi

Vanwege de prijs kwaliteit verhouding zou ik een ander hotel kiezen de volgende keer
    • Grand Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Grootte van de kamer Kamer was oudbollig

Locatie was perfect

Rooms a bit outdated

Rooms a bit outdated

Mooie kamer

Geen koffie op je kamer

Mooie kamer

Groot hotel, fijne sfeer op een uitstekende locatie

Zeer ruime kamers, zag er prima en luxe uit.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Het blijft veel geld voor een nachtje slapen.

Zeer ruime kamers, zag er prima en luxe uit. Locatie op de strip natuurlijk perfect.

Geluids overlast van andere bezoekers tijdens de nacht.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Geluids overlast van andere bezoekers tijdens de nacht.

Goede locatie
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Geen uitzicht vanuit de kamer Beetje verouderd Kamer niet heel goed schoongemaakt

Goede locatie Prima bed

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Mooi hotel, hou rekening met wacht tijden
    • Grand Tweepersoonskamer met Queensize Bed

De drukte en hotel is heel groot dat je erin verdwaalt

Redelijk luxe en schoon

Prima hotel om te verblijven als je je geld vergokt

Anoniem. Te masaal

Belachelijk groot hotel. Tig zwembaden eetvoorziening en ontelbaar veel slotmachines

Schone kamer
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Geen uitzicht, ver lopen vanaf de lift

Schone kamer

Waardeloos
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Veel te druk, veel lawaai, geen koelkast op de kamer. Afstand lopen naar de kamers abnormaal ver.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

prachtig resort, mooi zwembad, nette kamers
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

om bij het zwembad te komen moet je door het casino lopen.

prachtig resort, mooi zwembad, nette kamers

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Te duur voor wat je krijgt
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Betalen voor parkeren is in de States wel ongebruikelijk. Kamer si een beetje vervallen

MGM
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Personeel was ongeduldig toen ik bij het uitchecken opmerkte dat men me teveel tip aangerekend had

Locatie, faciliteiten

Uitstekend hotel.
    • Stay Well Grand Kamer met Queensize Bed

Douche viel enorm tegen.

Uitstekend hotel. Schoon, groot, mooie kamer en netjes.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Erg goed voor bezoek aan Las Vegas.

Ontbijt nogal duur.

Indrukwekkend groot hotel met casino op prima locatie.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Netjes&schoon, fijn om een fijn en goed zwembad erbij te...
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Erg prijzig bij alles wat je moet hebben; ontbijt, lunch, diner, water, etc.

Netjes&schoon, fijn om een fijn en goed zwembad erbij te hebben.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Super luxe

Super luxe

Goed hotel
    • Grand Kamer met Kingsize Bed

Redelijk duur om te eten

Mooie kamer en mooi zwembad

Het ontbijt was prima en de kamers ook.

De geweldige drukte maar was te verwachten

Het ontbijt was prima en de kamers ook.

Op de strip.

Wel erg druk , maar dat is Las Vegas

Op de strip. Ontbijt buffet super. Kamer schoon met goede bedden.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Mega hotel

Prijzen

Mooi grote kamer.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Er komt nog 39,68 $ Resort tax per dag erbij.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Er komt nog 39,68 $ Resort tax per dag erbij.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

De extra kosten (o.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

De extra kosten (o.a. Parkeergeld) en borg, wat niet vermeld was.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Groot hotel aan begin van de Strip

Ligging en de drukte

Faciliteiten en ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Rustige, comfortabele kamer
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Alle extra kosten, zoals resort toeslag, relatief duurdere uitgaven voor eten en drank...

Rustige, comfortabele kamer

Prima verblijf, niet spectaculair.

ouderwets interieur.

goede ligging op de strip en tov congres centrum. Goed zwembad + lazy river.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

goed hotel maar ga er waarschijnlijk niet meer terug
    • Grand Kamer met Kingsize Bed - Tweemaal Gratis Buffetmaaltijd per Verblijf

had voor die prijs wel wat meer verwacht, nogal onpersoonlijk!

ruime propere kamer, vriendelijk personeel, dicht bij de strip

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

veel rokers in het casino;
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

veel rokers in het casino; hoge prijzen voor gewone koffie/broodjes

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Top locatie
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

Veel verloren in casino en geen gezonde restaurants in de buurt

Top locatie

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

korte trip

nvt

de kamer was mooi en ruim van opzet

• Beoordeeld op: 29 december 2016

prima hotel mooie locatie
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

te groot moest tseeds weer opnieuw de weg vinden.

de locatie

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Gewoon goed
    • Beste Beschikbare Kamer

Zeer prijzig voor het gene wat je krijgt, vrij standaard kamer

Prachtig mooi hotel met een mooie grote casino vloer.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Top locatie op de strip!
    • Beste Beschikbare Kamer

Openingstijden van het zwembad zijn beperkt en de lazy river is alleen in het weekend geopend.

Top locatie op de strip!

Tevreden reiziger!
    • Beste Beschikbare Kamer

Uitzicht vanaf de 21ste verdieping en de kwaliteit van het bed.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

kamers waren ruim en alles was voorhanden
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

bij bezoek aan andere hotels was ons hotel wel gedateerd

kamers waren ruim en alles was voorhanden

• Beoordeeld op: 25 september 2016

• Grand Kamer met Kingsize Bed

- kan niks bedenken hotel voldoet aan je verwachtingen.

- Heerlijke bedden - prachtig zwembad met veel ligbedjes en lekkere muziek.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

De locatie was voor ons super.
    • West Wing Kamer met Kingsize Bed

De locatie was voor ons super.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van MGM Grand