Beoordelingen over Row NYC at Times Square 4-sterren

700 8th Avenue, New York, NY 10036, Verenigde Staten

#381 van de 415 hotels in New York

6,4

Ik kwam met de verwachting dat het louter een hotel zou zijn...
    • Standaardkamer

Ik kwam met de verwachting dat het louter een hotel zou zijn om vlug te overnachten maar dan gewoonweg zoveel mogelijk buiten te zijn. Als je een hotel neemt in Manhattan weet je dat het niet zo groot zal zijn, dus dit is niet echt het probleem. Maar het hotel is verouderd en de kamers waren echt niet goed gekuisd.. de wc zat volledig verstopt met de uitwerpselen van de vorige bezoeker; de vuilbaken waren niet geledigd, de haren van andere mensen waren nog volop aanwezig in de badkamer. Kortom: Ik had niet veel verwachtingen maar dit was gewoon degoutant.

De locatie, nabij times square en dicht bij een aantal...
    • Standaardkamer

Kamers waren maar oppervlakkig gekuisd en last van lawaai van deuren en van de airco ook al stond deze af

De locatie, nabij times square en dicht bij een aantal metrostations

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor een hotel midden...
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamers zijn gedateerd en wat aan de kleine kant maar dat is te verwachten en inherent aan de locatie.

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor een hotel midden in New York.

Te groot en te onpersoonlijk, personeel niet vriendelijk (of een uitzondering na).
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Kregen geen city view maar een kamer met uitzicht op een muur. Ook geen excuses of compensatie (al was het maar een cocktail in de bar). De zwarte haren in de badkamer waten zeker niet van ons (wij zijn grijs)

Locatie is fantastisch

Alleen goed om te slapen meer niet.
    • Standaardkamer

Het inchecken ging uiterst langzaam ook met een zeer kleine rij. De kamers heel klein en nergens rookmelders en dat is heel gevaarlijk op de 26 ste etage...

. De locatie is natuurlijk top zo dicht bij Times Square.

Perfecte plek voor relatief een prikkie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, wellicht de 'kast' - een nis met een roe en een gordijn. Maar ja, je bent niet in NY voor een goede kast.

De prijs/kwaliteitverhouding op die locatie is geweldig!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Te mooie foto's op site.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer, vooral badkamer, eigenlijk te klein. Gekozen voor "superior room", maar zelfs dir erg klein. Matige wifi, en niet mogelijk om via booking.com ontbijt te booken.

Goede locatie, centrale ligging. Groot hotel, netjes, schoon, vriendelijk personeel.

Prima locatie maar dan is het beste wel gezegd
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamer piepklein en toch €280/nacht. Lawaaiig/gehorig met kleine kinderen rennend over de gang. Geen goede ontbijt voorziening. Zelf inchecken werkte niet waardoor lang wachten voor de balie. Lege minibar

Locatie was erg goed. Dichtbij metro, Citybike en dropoff car rental

Aanrader!
    • Standaardkamer

Onze aankomst was stroef er stond geen bellman om te helpen met de koffers, met het inchecken kregen we te horen dat we een kamer voor 1 nacht hadden en toen weer moesten verhuizen terwijl we een upgrade hadden gekregen voor de volledige 8 nachten. Vervolgens was het betalen en naar de kamer. Werd niks uitgelegd of wat dan ook. Volgende dag werd het gelukkig allemaal recht gezet met excuses en we konden in die kamer blijven.

Vriendelijk personeel, kamers waren prima. Het was geen super deluxe hotel maar daar betaal je ook niet voor. Locatie was ideaal. Times square was op loopafstand en subway zit dicht bij. Als je niet van herrie houd dan moet je sowieso niet dichtbij times square zitten want tis er druk en er zijn altijd wel auto’s die toeteren of ambulance of brandweer die voorbij komt eens in het uur. City kitchen zat ernaast en was ook prima alleen 2 keer ontbeten. Hotel bied ontbijt aan maar behoorlijk duur. Je kunt veel beter gewoon zelf op pad gaan. Wij waren buiten vaak rond de 20$ kwijt met zn 2en. Ze hebben een gym op de 3e verdieping ontzettend fijne gym. Niet te groot en niet te druk. Handdoekjes liggen klaar. Security houd goed oogje in het zeil voordat je de lift in gaat moet je je kamerpas laten zien wat ons een goed gevoel gaf. Ik raad the Row zeker aan! Heel fijn verblijf gehad en we gaan zeker terug!

NEVER GO TO THE ROW!!!!
    • Standaardkamer

ALLES!!! Van checkin tot kamers naast de lift continu lawaai drukte, hangmensen in een hotel lobby, slapen in een bezemkast zo klein dat de kamers waren, eten van papieren bordjes bij ontbijt, SERIEUS mensen dit is geen hotel maar een hostel/fabriek en zooooo ontzettend overpriced, mijn man ik en 2 kids (10 en 12) zouden 3 nachten blijven, na nacht 1 hebben we rennend het hotel verlaten en zijn om de hoek naar Millenium Broadway gegaan en dat was TOP!!!!

Helemaal NIKS!!!!!

Uitstekend hotel met goede ligging
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

'S nachts hoor je veel lawaai van buiten, maar je bent zo moe dat je hier gewoon door slaapt ;)

Mooie, propere deluxe kamer met uitzicht op de stad. De ligging van het hotel was ook ideaal, dicht aan het metrostation en dicht aan Times Square. Lekkere restaurantjes in de buurt.

Een aanrader

De faciliteitenprijs 😡

Dé perfecte ligging voor een citytrip. Gewoonweg fantastisch om op die manier de stad te beleven. Alles vlakbij, de metro aan de overkant van de straat is bovendien een hoofdstation van waaruit alle andere richtingen binnen handbereik liggen. Kleinere, eenvoudige kamer, maar wel ruim voldoende voor de tijd die je er spendeert. Minpunt: De belachelijk hoge (verplichte) bonusprijs voor de faciliteiten. Buiten WiFi gebruik je deze immers zelden/niet.

De locatie is echt top!
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

De douche is klein, wat er voor zorgt dat het een groot waterballet wordt in de badkamer. Kamers kunnen beter schoon gemaakt worden. (warning: kijk niet achter het bed!)

De locatie is echt top! Veel etenstentjes in de buurt. Minder dan 5min lopen naar Times Square. De bedden in het hotel zijn klein maar liggen verder prima.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima verblijf, schone kamers, perfecte ligging.
    • Standaardkamer

Geluidsoverlast van de airco en de liften. Van het ontbijt buffet een maal gebruik gemaakt. weinig aanbod. Geen succes. Gelukkig loop je vanuit Row direct door naar de City Kitchen, daar prima ontbijt. Helaas geen koelkastje in de kamer.

Ligging was perfect. Bedden sliepen heerlijk. Snelle liften. Schoonmaak was echt perfect.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Erg triest voor een 4 sterren hotel. A dissapointment for a 4 star hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nl Bij aankomst werden wij verrast met de verschillende Taxes en Fees. Wij waren niet de enige gasten bij de balie met dit probleem. Deze Taxes en Fees staan op een klein bordje op de balie. Deze worden ook niet 'ge- highlight' op Booking.com. Hier hebben wij niet op gerekend bij het boeken van dit hotel. Ga er vanuit dat er nog 30% bij de prijs van je totale verblijf wordt opgeteld. Als je dit niet berekend gaat het ten koste van je vakantiebudget. Om ons tevreden te houden kregen wij upgrade van de baliemedewerker, helaas was dit een normale 2 beds kamer. Dat laat je gelijk afvragen hoe onze eerste kamer er dan uitzag? Wij kregen een kamer op de 20ste verdieping met een mooi uitzicht. Eenmaal in de kamer zagen wij dat deze niet goed schoon gemaakt was. Ook waren de kamers erg gehorig. Na derde dag van ons evenement wilde ik het bad vol laten lopen, tot mijn verbazing viel mij op dat t kleur van het water niet transparant was (zie foto). Dit was ons de dagen ervoor niet opgevallen. Om zeker te zijn van mijn zaak dat ik niet gek was liet ik de wastafel ook vollopen, ook deze was bruinig (zie foto). Wij hebben dus 3 dagen zo gedoucht en tanden gepoetst... Ik ben gelijk naar de balie gegaan en de manager gesproken. Deze verontschuldigde zich, onttrok de facility fees van de afgelopen drie dagen van onze kosten af en bood gelijk een nieuwe kamer aan. Eenmaal verhuisd naar de 14e verdieping leek alles 'ok' te zijn, maar in de nacht toen ik naar de wc ging hoorde ik ge-druppel. I gaf het niet te veel aandacht en dacht dat het de kraan was die niet goed dicht was. De volgende ochtend was de handdoek naast de badkuip helemaal nat. Toen viel het ons op dat er een lekkage in het plafond was. Een van de leidingen was blijkbaar gesprongen (waarschijnlijk voor wij in de kamer waren). Ik heb toen weer een andere behulpzame manager gegaan, die heeft toen alle 'facility fees' van onze totale verblijf verwijderd en een monteur gestuurd om het op te lossen.

De locatie zelf is geweldig. De reden voor het kiezen van dit hotel was omdat het om de hoek is van The Marriot , waar ons Evenement werd gehouden. Letterlijk om de hoek van Time Square en veel andere bezienswaardigheden. Daarnaast was onze uitzicht op de Hudson River en de drukke 8th Avenue leuk om te zien. Je kreeg dat New York gevoel wat je altijd in de Films ziet, haastig, druk, lawaaierig. The location itself was great. The reason for selecting this hotel was because the Marriot was around the corner, our event took place there. The ROW is literly around the corner of Time Square and a lot of other sights. We had a nice view on the Hudson River and the busy 8th Avenue. You really get the New York feeling, the ones you see in the movies that take place in New York.

Eenvoudige kamers, wel schoon, prima ligging
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

De verwarming ging om het half uur automatisch aan ondanks dat het reeds 25 graden op de kamer was. Na onze melding midden in de nacht kwam de monteur het probleem meteen oplossen. En op de 8ste verdieping was er nogal wat geluidsoverlast van het verkeer.

De locatie van het hotel is perfect.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

na 20 jaar ervaring New York blijft voor mij oke.
    • Superior Kamer

De prijs was 159 euro hoger,kan niet achterhalen waarom heb geen enkele bijzonderheid gedaan in het hotel.

ken dit hotel al 20 jaar kom er bijna elk jaar, is enige jaren gerenoveerd. perfecte ligging ten opzichte van metro en Lincoln center.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ligging is fantastisch.
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Kamer is erg klein. Wij hadden deluxe kamer (gele) geboekt. Deze was bij aankomst niet meer beschikbaar en kregen daarom standaard(groene) kamer. Het bed was niet geschikt voor 2 personen. De receptie zei dat we de volgende ochtend terug moesten komen want dan konden ze zien of er die dag dan wel een deluxe kamer beschikbaar was voor ons, maar ook toen was deze niet beschikbaar. We hebben toen maar besloten om de standaard kamer houden.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Heel goede ligging nabij Times Square, Metrohalte en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn aan de wat kleine kant, ook gehorig, maar dat is niet gek je bent op een steenworp van Times Square.

Heel goede ligging nabij Times Square, Metrohalte en bezienswaardigheden allen op loopafstand, zoals: central park, bryant park, new york public library, empire stage building etc. Hou je niet van lopen? Metro is nabij hotel en metroverbinding is goed te doen in de stad

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Te duur voor service

Kleine badkamer. Onvriendelijk personeel. Bij het terugvragen van onze bagage bij ons vertrek, stonden we met meer dan 30 personen een kwartier te wachten zonder dat er iemand was om te helpen. Uiteindelijk zelf binnengegaan in bagageruimte zonder dat het eigenlijk was toegestaan.

Prettig op een toplocatie maar kamers kleine hokjes die voor het oog wat opgeleukt zijn.
    • Standaardkamer

Erg kleine kamer, tweepersoonsbed is een twijfelaar. De ramen sluiten niet goed waardoor er veel herrie van verkeer en bouwen was buiten.

Super centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Het was te doen, maar...
    • Superior Kamer

Een kleine kamer zonder ruimte om je kleren ergens in te leggen, dus alles uit de koffer. Rekje voor de koffer, dat wel, maar geen ruimte in de kamer om hem neer te zetten.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prachtig hotel op een goede plek maar lees goed wat je boekt!
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

De informatie met wat er op booking.com staat en wat er daadwerkelijk gegeven word en beschikbaar is in het hotel komt niet overeen, ik had een Premium kamer geboekt met een kingsize bed en uitzicht op de stad. We kregen een kleine kamer, geen uitzicht op de stad en een twijfelaar bed. Gelukkig was het personeel zo aardig om de kamer te veranderen maar dat heeft wel extra geld gekost...

De locatie van het hotel was perfect en het personeel heeft goed geholpen met alle vragen die we hadden. We zaten op de 28ste verdieping en het uitzicht was prachtig!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ideale plek om de hoek van Times Square. Zoals alle hotels in New York heel erg flink aan de prijs.
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Bij aankomst en ook de dagen erna afgrijselijk lawaai in de lobby met een dj die de meest vreselijke "muziek" keihard draaide. Je kunt bij het inchecken de baliemedewerker amper verstaan en moet echt schreeuwen. Meeste personeel erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Verplicht $ 30,- per nacht betalen voor "services", ook al wil of kun je daar geen gebruik van maken. Het komt dus eigenlijk neer op $ 30,- per dag voor wifi. In de lobby staan computers waar je b.v. je boarding pass kunt printen. Er zijn echter geen stoelen bij, dus je moet het staand doen. Op mijn verzoek een stoel te halen, daar ik niet lang kan stil staan, werd op nogal onbeschofte wijze afwijzend gereageerd. Geen enkele service dus. De bagage kan op de dag van vertrek gestald worden; de uiterst onvriendelijke, laten we zeggen: onbeschofte, man die daar bediende, vroeg doodleuk om een fooi. Nou.....ik dacht het niet! $ 30,- per nacht betalen voor nul komma nul service en dan nog het lef hebben om om een fooi te vragen. Geen koffie- en theezetmogelijkheden op de kamer. Drankjes in de bar bespottelijk duur, dus geen gebruik van gemaakt.

Ben hier 6 keer eerder geweest, met name om de fantastische locatie. Laatste keer was 10 jaar geleden; het interieur van het hotel was volledig vernieuwd en zag er eigentijds uit. Alles is letterlijk om de hoek: Port Authority Bus station; metro stations, Times Square, de theaters, 42nd Street, opstapplaats voor hop-on-hop-off bus en ga zo maar door. Beter kun je niet zitten.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Zeer goede locatie en goed hotel
    • Standaardkamer

Dereceptie van het hotel gaf niet echt een gevoel van ontvangst. Gaat verloren in het geheel.

We zaten op de 28ste verdieping wat een fantastisch uitzicht gaf.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Great hotel and location!
    • Standaardkamer

- Zeer drukke straat/voetpad (tijdens de nacht gelukkig rustiger). - Hygiëne kon wat beter, maar was niet gigantisch storend. - Zeer druk hotel tijdens de dag. - Kamer was niet erg groot maar ik heb al kleiner gezien.

- Geweldige locatie! - Mooi uitzicht van het 18de verdieping! - Gezien we 10 dagen in dit hotel verbleven had de receptioniste onze kamer geüpgrade van een Standard naar Superior omdat de Standard kamer zich naast de liftschacht bevond (Thanks Paola!). - Dichtbij verschillende mogelijkheden qua openbaar vervoer. - Vriendelijk personeel - Snelle incheck (5pm) - snelle uitcheck - Dichtbij honderden restaurants en bars. - Aangenaam hotel - City Kitchen!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Omdat mijn zoon en ik beiden 2.

Geen goede ontbijtmogelijkheden

Omdat mijn zoon en ik beiden 2.00 mtr zijn, bood de receptioniste bij aankomst in het hotel ons direct een andere kamer aan die groter was en aparte bedden had.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Locatie bij Times Square en musicals
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Meerdere malen moeten vragen om een babybedje. Uiteindelijk zelf in elkaar moeten zetten. Niet echt de service die je verwacht van ROW.

Locatie bij Times Square en musicals

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Ideale locatie; flink aan de prijs en veel ongeïnteresseerd personeel.
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Vreselijk veel herrie met harde muziek in de lobby en bij de receptie waar je moet inchecken; lange wachtrij ook. Ongeïnteresseerd personeel, op een uitzondering na. Per nacht zo'n $ 30,- betalen voor "service en faciliteiten", ook al wil of kun je daar helemaal geen gebruik van maken. In feite betaal je dus $ 30,- per dag voor wifi. Bij de computers in de lobby waar je b.v. je boarding pass kunt printen, staan geen stoelen. Op mijn verzoek een stoel te halen, daar ik niet langdurig stil kan staan, werd afwijzend en bot gereageerd. Drankjes in de bar zijn extreem duur....dus geen gebruik van gemaakt. Geen waterkoker, noch minibar op de kamer. Koffer kan op de dag van vertrek gestald worden; de uiterst onvriendelijke man die daar stond, durfde ook nog om een fooi te vragen....en dat bovenop die $ 30,- toeslag per dag. Gewoon niets gegeven dus...vanzelfsprekend.

6 x eerder hier geweest, met name vanwege de locatie: om de hoek van Times Square, 42nd Street, metrohaltes, opstappunt hop-on-hop off bus etc.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Perfecte locatie met propere accomodatie
    • Standaardkamer

Inchecken was minder. Er werd niet naar ons geluisterd en wij kregen hierdoor initieel een foute kamer die wij niet geboekt hadden. Dit werd wel rechtgezet. Wij vinden persoonlijk ook de bijkomende fee per dag voor services (wifi en water) véél te hoog en vinden dit toch een vorm van misleiding (als je zoekt op kamerprijs komen kamers die incl. fee boven budget liggen toch tevoorschijn)

De meerderheid van het personeel is uiterst vriendelijk. Jammer genoeg verpest een klein deel van het personeel het door hun onbeleefd gedrag. Bij het inchecken werden we geconfronteerd met een heel onvriendelijke hotelmedewerker. Gelukkig heeft de rest van het personeel deze slechte ervaring weten om te buigen. Speciale vermelding voor de kuisploeg en Marcel die ons zeer vriendelijk heeft geholpen bij het uitchecken. Badkamer is zeer proper, kamer zelf ook. Locatie is fantastisch. Wij zijn met gemak naar Soho/Nolita, Brooklyn en Columbia University gefietst.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Comfortabel schoon hotel met goede WiFi
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer rumoerig, maar je kunt oordopjes krijgen :). Inchecken duurt lang +/- 0,5 uur pp. Het is een druk hotel dus lange rijen.

Bedden zeer comfortabel. WiFi top! Om de hoek van time square. Alles dichtbij. Je hoeft het hotel niet uit om heel erg lekker te eten (the kitchen). Ontzettend schoon. Leuke bar. Makkelijk en snel uit checken.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Zeer trendy en vooral voor jonge mensen.
    • Standaardkamer

Het onpersoonlijke van het hotel. Zodra je bent ingecheckt en je je deurpas hebt gekregen, komt er geen personeel meer aan te pas. Je komt en gaat. En eten doe je van papieren borden en plastic bestek. De enige die je ziet is het kamermeisje. Ook het uitchecken gebeurt ' onzichtbaar'. De afrekening wordt s nachts onder de deur doorgeschoven 😬 Eigenlijk mis ik op de kamer een koffiezetapparaat en een mini koelkastje.

De grote keuze voor het eten in het hotel doordat er verschillende kramen in 1 grote ruimte staan.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

We moesten twee keer van kamer veranderen.
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

We moesten twee keer van kamer veranderen. Eerste keer water afgesloten wegens werkzaamheden vervolgens naast de lift geplaatst wat je continue hoorde ( zogeheten upgrade was erger dan onze eerste kamer)

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Leuke atmosfeer centraal op Times Square!
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Veel lawaai op kamer wegens uitlaat van airco vlak naast onze kamer. Dankzij aangeschafte oordopjes toch goed geslapen in het zalige bed..

Fantastische ligging. Leuke trendy bar, toffe atmosfeer.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goede ligging! Triestige niet onderhouden kamers.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Stad

Van een Deluxekamer met city view was geen sprake. Hele kleine onverzorgde kamer vol met mankementen en met smalle bedden. Zo bladerde o.a. in onze kamer 1214 gewoon de verf van het plafond van de vochtigheid

De ligging is uitstekend

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Kamers zijn basic maar proper en voldoende comfortabel voor...
    • Standaardkamer

Eten en drinken in het hotel is aan de dure kant. In de nabije omgeving van het hotel kan je beter en voordeliger eten.

Kamers zijn basic maar proper en voldoende comfortabel voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

The ROW is very NICE!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een twin room (met 2 bedden) waren de bedden wel erg smal en te kort (lange Nederlanders liggen met voeten buiten). Kwaliteit van het bed was erg goed. Badkamertje is klein beetje gedateerd. For a twin bedroom (with 2 beds) the beds where quite small and short. They are absolute 1-persons beds and for long Dutchies your feet have to stay outside the bed during your night sleep. But the quality of the bed is good. Bathroom and shower bit dated.

Mooi hotel. Goede prijs/kwaliteit. Perfecte ligging centraal Manhattan. leuk Food Plaza met verschillende keukens. Nice Hotel. Good price/quality. Perfect location in central Manhattan. Very nice Food Plaza with 6 different kitchens.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Bij het inchecken een gratis upgrade gekregen:).
    • Standaardkamer

Bij het inchecken een gratis upgrade gekregen:). Kamer was voor New York prijs kwaliteit wel correct. Personeel was steeds vriendelijk en aanspreekbaar.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Times Square om de hoek!
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Net als alle hotels in NYC aan de dure kant. Daarnaast ook een aantal kleine kamers die voor twee personen worden weggezet. Deze zijn echter erg krap.

Times square is om de hoek. Modern hotel en prima kamers.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Correct hotel, vooral super ligging.
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Bar sluit al om 11.30 pm Receptie is iets te onpersoonlijk naar gasten. Je krijgt er het gevoel dat je echt een nummer bent... wat natuurlijk een beetje normaal is in zo'n stad !

Ligging, mooie inkom en balie. Vriendelijk personeel aan de bar.

Fantastische locatie met fijn personeel
    • Superior Kamer

Hygiene van de kamer had beter gekund.

Het uitzicht vanuit mijn hotelkamer, het fijne bed en de service van het personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De lijstje was perfect.
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Veel lawaai en niet proper. Kamer was ook klein.

De lijstje was perfect.

Dramatisch

Eigenlijk alles

De checkout

Mijn favoriete hotel in New York
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Stad

Altijd een prima plek om te verblijven. Centraal, goed bereikbaar, uitstekend personeel

Top ligging, gezellig, prima faciliteiten, dichtbij Subway...
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Top ligging, gezellig, prima faciliteiten, dichtbij Subway en theaterdistrict, kortom mijn favoriete plek op Manhattan

duur, aar fantastisch

lawaai

kamers waren net

Absoluut niet in lijn met onze verwachtingen en de prijsklasse,
    • Standaardkamer

Vrijwel alles, van een rooklucht in de kamer na de schoonmaak tot een zware rioollucht in de liften.

De locatie.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg oud weinig ruimte in de kamer Brandgangen erg verstopt als er iets gebeurd kan je niet weg

De locatie zeer dicht bij alles en hippe plaats om te...
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

De locatie zeer dicht bij alles en hippe plaats om te vertoeven

Locatie en personeel, Junior heeft ons uitstekend geholpen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie en personeel, Junior heeft ons uitstekend geholpen.

Grandioos

Betrokkenheid personeel

Kamer op bovenste verdieping met fantastisch uitzicht.

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie; centraal met aanwezigheid van groot metrostation in de buurt

Goed verblijf als je New York wil bezichtigen, lekker centraal!
    • Standaardkamer

Op de kamer nog best wel wat lawaai van de straat (we zaten op de 16e etage).

Goed uitzicht en goede centrale locatie.

Aanrader

Locatie Overal dichtbij

• Standaardkamer

Heel druk, onvriendelijk personeel. Vieze kamer.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Kamer prima, bed lag lekker.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was een beetje klein en vieze kitranden

Kamer prima, bed lag lekker. Mooie tv.

De kamer en de hygiene

prachtige city trip new york en niagara waterfalls
    • Superior Kamer

Mooi verzorgde kamers, alles heel netjes, prachtige locatie bij times square, leuke bar en restaurant in het hotel, alle personeel heel vriendelijk.

Klein bed

Trendy, vriendelijk, proper, lekker eten en uitstekende...
    • Standaardkamer

Het eten en drinken in de bar was zeer duur.

Trendy, vriendelijk, proper, lekker eten en uitstekende locatie vlak bij Times Square en de metro halte.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prijs kwaliteit top

Bar

Personeel gaf ons een gratis upgrade omdat er een wat...
    • Standaardkamer

Geen waterkoker of koelkastje in de kamer

Personeel gaf ons een gratis upgrade omdat er een wat grotere kamer beschikbaar was

The city that never sleeps

Veel onverwachtse kosten

Mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 9 november 2017

• Standaardkamer

Kamers en bedden veel te klein tov prijs

Ligging is perfect

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

ok
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Het geheel is heel onpersoonlijk en het personeel totaal onverschillig

de ligging en een eerlijke verhouding prijs-kwaliteit

Sleutels moesten een aantal keren bijgemaakt worden.
    • Superior Kamer

Sleutels moesten een aantal keren bijgemaakt worden.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

• Deluxe Kamer - Uitzicht op de Stad

Kamers zijn erg klein maar wel schoon!

Ligging was perfect!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Comfortabel hotel met uitstekende ligging vlakbij metro.

Ligging en faciliteiten

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prijs van de kamer erg hoog met wat je er voor krijgt.
    • Standaardkamer

Prijs van de kamer erg hoog met wat je er voor krijgt. Kleine kamer uitzicht op een muur. Locatie wel goed. Kamer wel schoon.

Omgeving.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te krappe receptie met daardoor lange wachttijden.

Omgeving. Het hotel ligt in het hart van de stad.

Kleine kamers en geen helprrs voor de koffers

Kleine kamers en geen helprrs voor de koffers

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Redelijke kamers niet echt super.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast van grote ventilatoren buiten de kamer op binnenplaats

Perfecte locatie

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

• Standaardkamer

een godsvermogen uitgegeven voor dit hotel, één grote teleurstelling na 4 weken US!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was heel erg klein, konden onze koffers niet eens kwijt. Badkamer klein en airco defect. Daar werd niets aan gedaan

Hotel ligt centraal