Beoordelingen over Motel 6 New Orleans 2-sterren

6,4

6,4

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Goede uitvalsbasis voor ons.
    • Kamer met Kingsize Bed en Rolstoelgeschikte Douche - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Van de 5 overnachtingen zijn onze bedden 1 x opgemaakt, na aandringen van ons. Dit zou iedere dag moeten gebeuren volgend het beleid, voor ons echt een min punt. Dus Housekeeping was de zwakste schakel. (de desk wist hier ook niets van, was in de veronderstelling dat het wel iedere dag gebeurde)

De locatie, vriendelijke mensen aan de desk, ruime kamers en bad. Met auto goed in het centrum te komen, en ook de buiten gebieden zijn hiervandaan goed bereikbaar. Voor een eventuele maaltijd of boodschap hoef je niet ver, en tanken kan ook in de buurt. Wisselen van kamer was geen probleem!

Y

Y

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prima hotel om te overnachten.
    • Kamer met Queensize Bed

Mooie kamer (volgens ons pas vernieuwd) Aardig personeel Liep op de parkeerplaats bewaking

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Niets !

Wij verbleven 2 nachten in dit Motel. De kamer was niet echt schoon. De tweede avond kwamen wij om half negen 's avonds terug op de kamer maar die was samen met nog z'n 10 kamers niet klaar(al de kamerdeuren stonden al die tijd met alle spullen van de gasten erin gewoon open) wij hebben toen op een gegeven moment tegen de schoonmaakster gezegd dat ze alleen de handdoeken moest vervangen. dat vond ze wel fijn dat zou ze wel even doen. We hebben ze niet meer teruggezien !! Klagen hielp ook niet veel. Dus ons zie je daar niet meer.

Niets !!!

• Beoordeeld op: 20 april 2016

Geen ontbijt

Service street was driemaal in New Orleans. We zijn tweemaal op het verkeerde been gezet. Geef andere straat in de buurt aan

Geen ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2016