Beoordelingen over Motel 6 Newport Beach 2-sterren

2274 Newport Boulevard, Costa Mesa, CA 92627, Verenigde Staten

#16 van de 23 hotels in Costa Mesa

Prima hotel.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Helaas waren er geen shampoo, douchegel en fohn op de kamer. Er is een zwembad met een aantal ligstoelen, helaas zwembad en stoelen matig schoon.

Het hotel ligt dicht bij diverse grote wegen en het strand. Goede parkeergelegenheid, waaronder een parkeergarage. Ruime kamer, schoon en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Locatie redelijk goed dicht bij Newport Beach.

Kamerinrichting niet mijn ding. Precies een ziekenhuiskamer omgevormd tot hotelkamer.

Locatie redelijk goed dicht bij Newport Beach. Bed was zeker OK en kamer was netjes (behalve de deuren die precies vettig waren).

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Na een lange dag van rijden werden we hartelijk ontvangen...

Zwembad op het parkkeer terrein.

Na een lange dag van rijden werden we hartelijk ontvangen door een heer aan de balie. Upgrade gehad, maar dat maakte niet uit. De persoon zelf maakte onze dag weer goed!!

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Schoon!

Als de gasten midden in de nacht om een uur of vier de was gaan doen, houdt het natuurlijk een beetje op, als jouw kamer net naast de wasserette is gelegen,

Schoon! Prijs ten opzichtze van kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Mooie kamer.

Mooie kamer. Wij hadden een free upgrade, dus ook een grote kamer. Niet te ver met de auto van leuke restaurants. Geen ontbijt, maar wel gratis koffie in de ochtend.