Beoordelingen over New York New York 4-sterren

3790 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#97 van de 193 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

Amazing!
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Wat een hotel! Met heerlijke winkelstraat en eten in oud new York. Tip: Ga niet drinken in de kroeg. Gooi de waarde van dat drankje in de gokautomaat. Drinken word vanzelf gebracht

Fijn hotel met genoeg facaliteiten!
    • Spa Suite

Het hotel lag aan het einde van de strip dus je moet er wel rekening mee houden dat als je heel de strip wilt zien je een stukje moet lopen (max 30 min.).

Spa suite was geweldig en genoeg facaliteiten in het hotel.

Toplocatie
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht

Als ik een minpunt moet noemen dan zijn het de prijzen die men rekent voor eten en drinken.. maargoed het is Vegas :)

De ligging is perfect.. Het gezelligste gedeelte van de strip. Personeel is vriendelijk en het zwembad is lekker! Alles brandschoon..

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

• Madison Kamer met Kingsize Bed

We hadden online ingecheckt en konden door middel van een QR-code onze roomkeys ophalen. Dat verliep soepel, alleen daarna hadden we geen flauw idee waar we onze kamer konden vinden. Het hotel is heel groot en er zijn meerdere liften die niet allemaal naar elke verdieping gaan.

De locatie is echt perfect om de strip te ontdekken! Kamers (Madison) zijn ruim en schoon. Fijn zwembad.

Leuk verblijf in een iconisch hotel!
    • Madison Kamer met Kingsize Bed

-Net zoals alles op the strip is het duur voor wat je in de plaats krijgt, maar dat weet je op voorhand. -Door een evenement de avond dat we toekwamen was de parking niet duidelijk te vinden. Een overzicht met locatie van de parking enz zou handig zijn.

Iconisch hotel op the strip. Leuke restaurants aanwezig. Grote kamer met goed bed. Goede ligging

Perfect hotel met spectaculair uitzicht op de Strip!!
    • Park Avenue met Queensize Bed

Dat dit na 5x mijn laatste bezoek aan Vegas was. Ik wil er niet over nadenken!!

Het perfecte hotel voor wie van New York houdt. De nagemaakte straatjes van Brooklyn met zijn typische brandtrappen, het Manhattan gevoel, de rollercoaster door het hotel en het Coney Island vertier en dan natuurlijk het zwembad tussen de wolkenkrabbers. Miss Liberty staat op de hoek van mijn favoriete kruispunt. Je wilt gewoon niet slapen wanneer Vegas aan je voeten ligt, heerlijk uitzicht!!

De kamer was ruim en zo ook de badkamer.
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Er komen extra service kosten bij en t zwembad is al om 18:00 dicht ook als t nog zo n 39 C is.. dat is erg jammer voor de kids en vind ik wat minder service vriendelijk.. hotel is zo groot en vanuit de lift moesten we nog behoorlijk stuk lopen naar de kamer 2481.. (24ste verdieping). Als je hier langer zit zou mij dat toch opbreken! Je loopt al de hele dag..

De kamer was ruim en zo ook de badkamer.. veel leuke eettentjes en je mag gratis parkeren bij andere MGM resorts

Midden in alle gekte die de strip te bieden heeft.
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Geen koffiezetapparaat op de kamer. Maar alles is in hotel te koop.

Midden op the strip, goede verbindingen met andere hotels. grote kamer. veel winkels, eetgelegenheden in hotel zelf.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

De locatie is top.
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

Ik blijf het vreemd vinden, dat de resort fees zo hoog zijn (45 dollar per nacht) terwijl je er nauwelijks iets voor terug krijgt. Het zwembad ziet er ok uit, maar is veel te klein voor de afmeting van het hotel. Verder ook nog eens een afgeschermd deel voor VIP gasten. De gehele tijd lege bedden voor een groep die niet komt zwemmen,

De locatie is top.

Top voor Vegastripje

Personeelcis wat "mechanisch" vriendelijk

Tophotel voor een reis naar Vegas. Wel een grote kermis, maar dat hoort ook in Vegas. Mooi startpunt voor de strip.

Het hotel was direct aan The Strip.
    • Beste Beschikbare Kamer

Het hotel was direct aan The Strip. Er was genoeg te eten beneden met een Starbucks. Kamer werd dagelijks schoongemaakt. Voor 10 dollar per nacht goed uitzicht op The Strip

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Matig. Volgende keer kies ik een andere hotel
    • Beste Beschikbare Kamer

Geen douchegel, Alleen zeep. Dat droogt de huid helemaal uit. We hadden 2 kamers, online inchecken ging alleen bij 1 kamer. Geen mogelijk kamers vlakbij elkaar. Terwijl wij specifiek daar om vroegen. Aangeven bij de receptie heeft geen zin. Word gewoon genegeerd. Slechte service!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Na het lezen van wisselende reviews was mijn verwachting...
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht

Eigenlijk viel niks tegen, misschien had nog een extra handdoek handig geweest.

Na het lezen van wisselende reviews was mijn verwachting niet erg hoog. We kwamen echter in een mooie ruime kamer met een luxe badkamer, een heerlijk groot bed. We zaten op de 32e verdieping, de lift is mega snel!

Heel leuk hotel midden in het feestgedruis.
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

De kamer was wat gedateerd. Bij inchecken hadden we wat meer info verwacht. Bv dat je tot 9.00 uur kan ontbijten met z'n tweeën en maar voor één hoeft te betalen.

De bedden waren heerlijk. De locatie is heel goed, midden op de Strip.

Prima maar niet bijzonder
    • Beste Beschikbare Kamer

Zwembad viel tegen, klein en de halve dag in de schaduw door de hoge gebouwen. Ook idioot dat er voor een bedje met een kussen erop 25 dollar moest worden betaald! Wij zijn gaan zonnen in het nabij gelegen MGM hotel.

Super hotel in Las Vegas!
    • Beste Beschikbare Kamer

Roken is toegestaan in het casino, dat ben ik niet meer gewend vanuit Nederland. Ging een beetje in je kleding zitten. Hele hoge prijzen voor drankjes.

Super hotel in Las Vegas! Kamers waren heerlijk, locatie ook heel goed! Zwembad was ook heerlijk om aan te liggen (met vier badmeesters on duty ook heel veilig). In t hotel zijn enkele restaurants waar je goed kunt eten (tom’s urban is een aanrader). Leuke sfeer met veel aandacht voor details. Parkeren is goed geregeld.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

- Ideale ligging op de strip
    • Beste Beschikbare Kamer

De openingstijden van het zwembad vielen een beetje tegen, deze sluit al om 18:00 uur.

- Ideale ligging op de strip - Meerdere restaurants in het hotel/casino - Koelkast op de kamer (op verzoek)

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Wel leuk, niet geweldig.
    • Beste Beschikbare Kamer

Inrichting, badkamer, ontbijt, service bij de balie.

Vergane glorie. De architectuur is wel leuk, maar er is niets meer vernieuwd de afgelopen 30 jaar, althans zo ziet het er uit. Hou er ook rekening mee dat je voor (werkelijk) alles extra moet betalen. De kamers zijn doordeweeks goedkoop, maar je krijgt er ook erg weinig voor. Inrichting verouderd, badkamer verouderd, geen haardroger aanwezig, lange loopafstanden binnen het hotel naar alles wat je nodig hebt, en je moet altijd het volledige casino door.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Super locatie (op The Strip).
    • Beste Beschikbare Kamer

Er was geen ontbijt voorzien, voor een 4*-hotel hadden we ook iets meer luxe verwacht.

Super locatie (op The Strip). 's Avonds ideaal om te gaan stappen op de Strip. De inkleding met New York als thema is erg leuk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Locatie was prima

Bij aankomst was er veel onduidelijkheid over de kamers. We hadden er 4 geboekt, maar die bleken allemaal heel ver van elkaar verwijderd te zijn.

Locatie was prima

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Super toffe kamer en zeer goed gelegen hotel!

Helemaal niets!

We waren op huwelijksreis en hebben voor 30 dollar per nacht een upgrade genomen naar een kamer met jacuzzi. De kamer was echt fantastisch! Heel proper, een goed bed en de jacuzzi stond in de slaapkamer en van daaruit kon je door het raam naar het uitzicht over Las Vegas kijken en ook al was het niet het perfecte uitzicht, toch was het echt heerlijk na een hete dag in Death Valley NP. Het hotel is ook perfect gelegen om van daaruit te voet Las Vegas te verkennen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Total rip off
    • Beste Beschikbare Kamer

Wij betaalden meer dan 600 dollars en zaten in een kamer zonder natuurlijk licht doordat er een plakkaat voor de ruit was bevestigd (deel van decor aan buitenkant van het hotel). Daarnaast maakte de wc ook nog eens een ratelend geluid hele nacht lang. Ik vraag mij dan af waar mensen worden geplaatst die minder betaalden dan ons. In de boiler room? Na bespreking bij balie werd ons om 13u een nieuwe kamer beloofd. Dit was echter niet waar. Na onze uitleg aan een andere receptioniste werd ons opnieuw een andere kamer beloofd en we zouden hiervoor opgebeld worden. Na talloze uren was er nog steeds geen nieuws. Bij de derde maal contact te hebben met nog een andere medewerker kregen we eindelijk een andere kamer. Los van deze situatie is het personeel niet vriendelijk, zijn de ruiten van de kamers al in geen eeuwen meer gekuist en zijn de liften immens traag. Ook is er geen minifrigo op de kamer. Hiervoor moet je 25 dollars per dag bijbetalen. Tot slot is er steeds een ellelange file aan de receptie. Schandalig voor zo'n hotel op de strip. Hier komen we nooit meer terug!

Ligt op de strip. De rollercoaster is ook tof, maar prijzig voor 3 minuten plezier.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goede locatie, mooi casino en zwembad.
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

Geen frigo in de kamer. Kakkerlak op vloertapijt. Verouderde kamers. De resort fee maakt het verblijf een stuk duurder.

Goede locatie, mooi casino en zwembad.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De kamer was stil en ruim, Wifi was fantastisch.
    • Beste Beschikbare Kamer

Ontbijt was erg prijzig. Het viel me ook tegen dat we geen drinkwater of minibar op de kamer hadden, voor een 4-sterren hotel mag je dat wel verwachten.

De kamer was stil en ruim, Wifi was fantastisch. Locatie is prima, alleen bij Bellagio/Ceasars zou je nog iets beter zitten, maar we mogen niet klagen.

Ligging, veel gevarieerde eetgelegenheden
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Kamer beetje gedateerd en geen koelkast, kleine kluis. We hebben een upgrade naar streetview gedaan, maar hadden vervolgens uitzicht op een binnenplaats. Liften beetje traag

Ligging, veel gevarieerde eetgelegenheden

Het bed was heerlijk.
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

De kamers zijn zeer gedateerd. De receptioniste zei dat we een nieuw gerenoveerde kamer hadden, maar daar was weinig van te zien.

Het bed was heerlijk.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

mooi hotel, echt Las Vegas stijl, je zit er midden in
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

liften zijn altijd ver van je kamer af, dus veel lopen om op je kamer te komen

echt een Las Vegas hotel, met alle show erom heen, 8 baan door het hotel, spectaculair onze zoon was jarig en hij werd op een groot led scherm gefeliciteerd in Las Vegas stijl, en chocolade attentie op de kamer!

Bedden waren comfortabel en kamers waren prima.
    • Beste Beschikbare Kamer

Helaas stonk onze kamer naar rook. Blijkbaar kwam door de airco in de kamer vieze lucht mee (rooklucht van beneden). De tweede kamer had dit probleem niet.

Bedden waren comfortabel en kamers waren prima. (wij hadden twee kamers geboekt als gezin).

Hotel en faciliteiten goed, service slecht
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

Parkeerplaats ingang was afgesloten waardoor we een uur lang van het kastje naar de muur zijn gestuurd. Het hotel gebeld en de medewerker kon niet eens vertellen waar we konden parkeren. Hierdoor anderhalf uur verloren en we hadden er maar 1 avond. Door deze slechte service zou ik volgende keer ergens anders verblijven

Lekker bed, schone kamer en fijne ruime badkamer. Super locatie op the strip en goede faciliteiten in het hotel. Zwembad en casino waren too

Prima hotel aan de rand van de Strip tegenover MGM Grand
    • Park Avenue met Queensize Bed

Weinig info vooraf over ontbijtmogelijkheden.

Prima kamer in gezellig casino hotel. Geheel in stijl van New York. Geweldige achtbaan, leuk voor kids. Krijgt twee kaartjes voor prijs van 1 als je kamer in hotel hebt geboekt. Ontbijten kan in restaurants in hotel. Fijne locatie als je bijv. show hebt geboekt in MGM Grand Hotel.

Uitstekend hotel voor een nachtje aan de Strip

Typisch Las Vegas-hotel: groot, groter, grootst. Voldoende eetgelegenheden binnen hotel, goede kwaliteit-prijsverhouding. Parkeren in grote garage voor $ 12 per nacht.

• Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Fitness ruimte viel tegen, de kamer had niet zo'n geweldig uitzicht terwijl we extra hadden betaald voor uitzicht op de Strip

De kamer was heerlijk, schoon en ruim

Ligging op Strip, grote kamer.
    • Madison Kamer met Kingsize Bed

Zwembad zone is niet erg gezellig, luid en schreeuwerig hotel (zelfs voor Las Vegas normen).

Ligging op Strip, grote kamer. Verbinding met andere hotels vd MGM groep, monorail naar Luxor/ Mandalay.

super
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

leuke locatie aan de strip van las vegas, ruime kamer op de 34e verdieping met fantastisch uitzicht. Prima voor een nacht, vegas was vooral afstrepen van de lijst voor ons, leuk om een keer gezien te hebben

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Personeel erg aardig we hadden een grote spa kamer wat erg...
    • Beste Beschikbare Kamer

De achtbaan kwam langs de kamer waardoor we dit de hele tijd hoorde. Er was geen ontbijt en de kamers zijn wel wat gehorig. We hadden vooral de 1e nacht erg last van dronken mensen op de gang met erg veel lawaai.

Personeel erg aardig we hadden een grote spa kamer wat erg lekker was. Goed internet en lekker zwembad.

Super fijn hotel direct aan de Strip
    • Beste Beschikbare Kamer

Mooie ruime kamer, konden bij aankomst een upgrade krijgen maar hebben dit niet gedaan en was dus ook niet nodig want we hadden een mooie kamer. Schone badkamer, goede wifi, heel veel te doen in het hotel! Als gast van het hotel kan je met korting in de achtbaan! Goede locatie en het burger restaurant in het hotel was heerlijk!!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Complete Las Vegas ervaring, niet goedkoop maar waar voor je geld.

De onbeleefde portier/taxi-coordinator!

Ligging centraal, compleet met New York straatje in het hotel met diverse eet- en drinkfaciliteiten en shops. De Arcade op de 2e etage, voor 21- was voor onze tieners een schot in de roos!

Grappig, maar volgende keer niet weer.
    • Park Avenue met Queensize Bed

Geen koelkast voor dat geld!!! Met ijsblokjes koelbak gemaakt in 2e wastafel 😏 Toch wel net t einde van de strip en ik beetje vergane glorie gevoel.

Mooi uitzicht op 26e!

Groot hotel met alles erop en eraan.
    • Beste Beschikbare Kamer

Parkeren is niet gratis helaas. Met de kamer sleutel kan er wel in de hotels van dezelfde keten geparkeerd worden.

Groot hotel met alles erop en eraan.

Hartstikke leuk maar alles is duur
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

Resort fee is belachelijk, 30 dollars/nacht. Hotelgasten zouden allemaal gratis in rollercoaster moeten kunnen, is nu 2 voor prijs van 1. Parkeren is 12 dollar per 24 uur. Was vroeger gratis. De douche heeft echt een gestoord harde straal, de hoeveelheid water die je verspilt is echt niet normaal.

Locatie is geweldig op de Strip Rollercoaster is erg leuk. NY thema is leuk. Kamers zijn prima.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Check de hotelrekening
    • Aanbieding - Best Beschikbare Kamer- Tegoed van USD 25 voor Drankjes per Verblijf

Bij inchecken bleek de deal in een keer € 50 hoger dan vlgs booking.com. Ook bij uitchecken zelfde probleem, na diverse discussies en 30 minuten later bleek men plots het correcte bedrag gevonden te hebben. Ordinaire oplichters truc! Hotel maakt aan een stuk door reserveringen op creditcard. Cafes en bar moet men entree geld betalen. Prijzen schandalig hoog.

Fremontstreet leuk en gezellig, hanteert men redelijke prijzen in verhouding tot de strip.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Een fijn hotel met veel animatie
    • Aanbieding - Beste Beschikbare Kamer - Inclusief Tegoed voor Drankjes van USD 20 Per Dag

Alle faciliteiten in het hotel zijn echt een pluspunt. Je waant je echt in New York. De ligging bij The Park met restaurants en terrasjes is ook positief.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Praktische locatie direct aan de strip
    • Beste Beschikbare Kamer

Hotelkamers beginnen een beetje gedateerd te raken zoals bij veel oudere hotels in Vegas.

Praktische locatie direct aan de strip, veel op loopafstand incl. de monorail.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

mooie maar naar Vegas normen kleine kamers
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht

Op booking,com zeer goedkope prijs maar uiteindelijk betaal je bijna het dubbel door allerlei taxen en resort fee. Ligging helemaal uiteinde van de strip Tussen 5 en 7 smorgens vele opdringerige prostituees aanwezig in casino ruimte, security doet hier niks aan.

mooie maar naar Vegas normen kleine kamers Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 november 2016

We deden een upgrade voor twee kamers met stripview voor 10...
    • Beste Beschikbare Kamer

We deden een upgrade voor twee kamers met stripview voor 10 dollar per nacht. Maar er was totaal niets te zien, alleen een stukje achtbaan. Helaas niks van gezegd daar, maar zou het nooit meer doen.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

We hadden een kamer op de 25ste verdieping met uitzicht over...
    • Premium Kamer met Uitzicht op Park Avenue - USD 30 Tegoed voor Drankjes per Verblijf

Weinig informatievoorzieningen in het hotel, veel zelf uitzoeken.

We hadden een kamer op de 25ste verdieping met uitzicht over The Strip. Veel verschillende activiteiten in het hotel zelf, goede lokatie. Alles goed met de bus te bereiken. Een bezoek aan The Golden Nugget - Freemond street in de avond is absoluut een aanrader.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Fijn hotel op een redelijk centrale locatie om vanaf hier de Strip te verkennen.
    • Beste Beschikbare Kamer

Geluid van de achtbaan was goed te horen vanuit de kamer.

Genoeg aanbod van leuke restaurantjes en bars, vooral buiten bij de Irish pub was het erg leuk met live muziek en voorbijgangers bekijken. Kamer was erg goed met mooi uitzicht over de strip.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima prijs-kwaliteit verhouding
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

- Matras was doorgelegen - Geen waterkoker op de kamer (daartegenover staat wel dat de Starbucks letterlijk in de lobby ligt)

- Prima ligging op de Strip - Redelijk prijsniveau (rekening houdend met Las Vegas prijsniveau) - Goede airconditioning in gangen en op de kamer - Schoon - Vriendelijk personeel

Prettig verblijf
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Entree/lobby erg donker doordat het ook een casino is Door airco is het overal koud

Ruime kamers met nette badkamer Zwembad en sportschool aanwezig Achtbaan in het hotel Vriendelijk personeel aan de receptie Veel eetmogelijkheden aanwezig in het hotel

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Wij moesten zelf met Booking.
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Wij moesten zelf met Booking.com contact opnemen omdat het hotel de reservering niet kon terugvinden. Sta je daar na een lange, vermoeiende reis... Niet erg behulpzaam dus.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Zeer leuk hotel met een rollercoaster die door het hotel...
    • Spa Suite

Zeer leuk hotel met een rollercoaster die door het hotel loopt. Heel leuk om te doen. Ook een mooi en proper zwembad. Goede ligging ook weer aan het begin van de Strip. 1 van de mooiere hotels in Las Vegas.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Niet zo "new" york, maar viva las Vegas!!!
    • Spa Suite

Luxe hotel maar onze dagen erg prijzig en is lichtelijk aan het vervallen. Geen lekkere badschuim (enkel in de winkel verkrijgbaar)

Kingsize bed en spabad op de kamer! Ruime kamer.. Comfortabel!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Super verblijf
    • Spa Suite

De rollercoaster rijdt tot 23.00 uur en dat hoor je in de kamer. Evenals je buren het spa bad vol laten lopen.

waanzinnige ervaring in het hart van de strip.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Beleef Las Vegas in het midden van waar het gebeurt.
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

Je betaald extra voor wifi en gebruik voor het zwembad, ook als je het niet gebruikt. Let hierop, staat niet bij het boeken vermeld, maar bedraagt wel 30 dollar p/d. Niet goedkoop, maar je zit overal op loopafstand.

Aan de strip, dus overal dichtbij. Dat betekend zeker niet dat je `stripzicht` hebt. Wel ruime kamers, ook de goedkoopste. Veel ontbijt mogelijkheden in hotel zelf.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Gaaf hotel op de strip
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

Een klein minpuntje: geen koelkast op de kamer.

Bij aankomst kregen we de mogelijkheid om te upgraden naar een Madison kamer wat we ook hebben gedaan: ruime kamer met super comfortabele bedden! Verder is het gewoon een gaaf hotel/casino op de strip en is het ideaal om hiervandaan de rest van de strip te verkennen.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Een echte Las Vegas ervaring

Prijzen met name van de drankjes (bijv bij het zwembad). Zwembad is voor de grootte van het hotel wel aan de kleine kant.

Ruime nette kamers, gezellig casino (free drinks tijdens het spelen), leuke eettentjes. Wifi was uitstekend. Locatie is ook ideaal (aan het begin van de strip).. In tegenstelling tot eerder gelezen berichten is het wel toegestaan om eigen drankjes mee te nemen naar het zwembad, zolang het maar geen glas is! Voor herhaling vatbaar!!

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Tophotel op mooie locatie op de strip
    • Beste Beschikbare Kamer

Geen koelkast op de kamer, kan wel maar dan heb je een duurdere kamer. Onduidelijk bij inchecken welke toeslagen allemaal gerekend worden. Ze reserveren ook 50,- per nacht voor eventuele aankopen op kamernummer (roomservice e.d.). Als je er geen gebruik van maakt wordt het niet definitief verrekkend. Uitleg bij inchecken is wat onduidelijk.

Een groot hotel met verschillende torens. Met snelle liften ben je zo van je kamer naar casino en andersom. Goede faciliteiten. Veel restaurants voor verschillende prijsklassen. Mooi locatie aan het begin van de strip. Alle hotels zijn op loopafstand, wel regelmatig binnendoor lopen voor airco. Achtbaan in na zonsondergang is ook een aanrader. Als hotelgast krijg je het tweede kaartje gratis.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Leuke gamehal voor de kinderen
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Hotel is oudbollig en is dringend aan renovatie toe alles stinkt naar rook, beneden mag overal gerookt worden.

Leuke gamehal voor de kinderen Achtbaan is super leuk thema dat New York New York Direct aan de strip gelegen

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Goed hotel
    • Beste Beschikbare Kamer

Toiletten en douches maken veel lawaai, niet fijn als de buren 's nachts nog een douche nemen...Tussen onze kamer en die ernaast zat een deur, liet ook veel geluid door.

Mooie, nette kamers. Veel faciliteiten. Vriendelijk personeel. Groot hotel dus je moet wel wat afstanden doen. De rollercoaster aan het hotel vonden onze kinderen super.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding, mooi casino
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was 'buy 1, get 1 for free', maar omdat we onze kamersleutel niet hadden laten zien, ging die vogel niet op (beetje triest)...staat gewoon op de rekening dus wat is het probleem...?

Vegas he, je eet, speelt, etc waar je wil! Qua prijs kwaliteit verhouding was NYNY in onze ogen goed. Ook wel een van de mooiere casino's.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Op de strip
    • Beste Beschikbare Kamer

Eten en drinken vrij duur. Ontbijt niet inbegrepen. Niet zo vriendelijk bij check in. Casinozaal is erg donker en er wordt gerookt.

Goede ligging op de strip. Zwembad is gratis (rollercoaster niet, parking ook niet). Propere kamers. Leuke band in de Irish pub.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

TOP en over the TOP

winst in het casino :-)

kamers top, locatie top, faciliteiten in overvloed. schoonmaak echt prima en dat allemaal zeer vriendelijk. We hadden een eerste kamer op de 31e verdieping maar ruikte wat naar rook en zijn direct overgeplaatst naar een andere kamer zonder verhaal, gezeur of commentaar.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima verblijf gehad. Prijs/kwaliteit wat uit balans
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

- Als gast geen gratis of tegen gereduceerd tsrief gebruik van hotelattracties kunnen maken. - men gaf aan parkeren separaat betaald te willen maken - kamer meer qua specifieke NYNY stijl verwacht, dit maakt het hotel niet echt onderscheidend tov goedkopere hotels

Kamers goed van omvang Schoon Locatie op strip

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Kamers zijn wat vergane glorie.
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Kamers zijn wat vergane glorie. Als je zoals wij pech hebt om op een lagere verdieping te belanden heb je uitzicht op een muur. Vergeleken met andere hotels op de strip is new york new york duidelijk minder.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Wij komen hier zeker terug!
    • Beste Beschikbare Kamer

Rollercoaster viel wat tegen.

Perfecte ligging! Hele grote, ruime kamer gekregen op de 43ste verdieping in 'The Empire' ! (heel hoog en mooi uitzicht) Hotel is heel leuk en mooi gemaakt. Wij zouden hier zeker terug komen!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Mooi hotel op de Strip
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

Wij verbleven in een standaard kamer (park avenue) met 2 queensize bedden. Kamer was groot en schoon. Bedden waren goed. Wifi was heel goed. Jammer dat wij geen koelkast op de kamer hadden. Oplossing: onze piepschuimen koelbox elke dag opnieuw gevuld met ijsblokjes. Ontbijt is niet inbegrepen maar in het hotel zijn veel restaurants, voor elk wat wils. En buiten de deur is nog veel meer te koop. Met de parkeerkaart van het hotel kun je in alle hotels van de MGM groep gratis parkeren. Dat is handig om de Strip te verkennen.

Extra taxen bij uitchecken, geen ijskast, betalende parking,...
    • Park Avenue Kamer met Kingsize Bed

Extra taxen bij uitchecken, geen ijskast, betalende parking, geen vriendelijk onthaal.

Prima Hotel
    • Spa Suite

Ietwat verouderd, maar dat komt vast goed.

Lokatie, personeel

Extra accomdation fee naast de touristenbelasting bovenop...
    • Beste Beschikbare Kamer

Extra accomdation fee naast de touristenbelasting bovenop de prijs van booking

goed verblijf in Las Vegas
    • Park Avenue Kamer met Queensize Bed

wel, het is Las Vegas, dus voor de rust moet je niet komen.....

ruime nette kamer

Ruime kamers

Ruime kamers

Kort maar krachtig. Er is veel te zien in las Vegas.
    • Madison Kamer met Queensize Bed

Grote kamer met heerlijke liggende bedden.

In een woord gaaf.

Kunnen niets benoemen.

De accomodatie was geweldig, mooie plek op de strip. Vriendelijk personeel.

Prima, maar er is beters te halen voor deze prijs

gedateerde kamers, badkamers

de bedden waren goed

Hele slechte sfeer, als je niet voor het gokken komt kun je...

Hele slechte sfeer, als je niet voor het gokken komt kun je beter niet gaan, zeker naar dit hotel. Personeel is niet geïntereseerd.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van New York New York