Beoordelingen over The New Yorker, A Wyndham Hotel 4-sterren

481 Eighth Avenue, Midtown West, New York, NY 10001 , Verenigde Staten

#322 van de 415 hotels in New York

Fantastisch, bij volgend bezoek aan NY, terug dit hotel.
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De douche mocht nog iets meer tot in de puntjes schoongemaakt zijn. Douche kraan was niet regelbaar( de temperatuur wel) het was open of dicht.

Propere en ruime kamer. Vriendelijk personeel. Goede security. Zeer goede ligging. Bijna alles te voet bezocht.

Hotel qua locatie een place to be.

Kleine bedden.

Locatie echt top! 40 verdiepingen dus als je mazzel hebt, nice vieuw. Inchecken voor aankomsttijd was mogelijk. Indien je kamer al beschikbaar is, kan je er in en snel regeld. Geen grote luxe maar primz en oogt schoon. Tegen over Penn-station. Lopende band hotel, maar kamers prima. 2 persoons bedden smal. Parkeren voor deur om spullen uit de laden is erg druk maar pas je aan op NY rijstijl ;) Auto wordt voor je in Penn P-plaats gestald door personeel hotel. 70 dollar a 24 uur.

De kamers waren zeker in orde, netjes, groot genoeg, het...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er is geen eigen ontbijt ruimte aan het hotel. Het restaurant er naast is wel ok. Bij betalen om je valiezen te stokkeren, vind ik wel jammer .

De kamers waren zeker in orde, netjes, groot genoeg, het onthaal verliep ook vlot. Prima ligging.

Geen 4*, overprijsd - enkel goede locatie
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Voor 4* verwacht ik uitmuntende schoonmaak, als de vieze handen van vorige gasten na 6 (!) dagen verblijf nog steeds op de deur zitten gebeurt dat dus niet. Luchtrooster was smerig. Uitzicht op dode muren. Oud sanitair en vooral heel krap badkamertje. Geen magnetron, geen koelkast! Geen ontbijt. Smalle bedden. De 35$ per dag resort fee.... hoezo? Het is geen resort. Je krijgt er internet voor (wat je elke dag opnieuw moet instellen op je gsm, waarom niet voor de hele periode vh verblijf in een x. Zou pas service zijn voor die $35,- per dag).

Locatie.

Prettige ontvangst;
    • New Yorker Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Airco in lobby: gewoon koud daar; ontbijten bij inpandige restaurant TicTac: erg duur en minimaal voor 15 dollar per persoon.

Prettige ontvangst; prima ligging voor gaan en komen; adequate honorering van verzoek om extra badkamer; behulpzaam personeel, iedere dag weer de kamer keurig schoongemaakt en bedden opgemaakt; behulpzame medewerking bij reservering vervoer naar JFK; inpandige restaurant Trattoria Bianca, waar op rekening kan worden gegeten. Ondanks 1025 kamers met evenzoveel gasten hiervan niets gemerkt.

Fantastisch hotel voor bezoek New York
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Fantastisch hotel. Ruime kamers met mooi uitzicht. Uitstekende bedden. Hotel ligt zeer gunstig. Naast Penn Station met metro en tevens treinverbindingen vanuit luchthavens. Daarnaast loopafstand van Times Square. Uitstekende mogelijkheid om te ontbijten/lunchen (buffet): Essen op 100 meter van hotel.

Perfect in New York

Nietd

Perfecte lokatie. Mooi groot hotel met veel drukte. Kamer op 38ste verdieping met fenomenaal uitzicht met de empire state bldng voor het grijpen en het vrijheidsbeels iets verder. Vriendelijk personeel die bij regen zegt: Keep the sunshine in your head.

Oud hotel, veel te kleine badkamer voor 5 personen.
    • New Yorker Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Oudheid hotel; t stonk er. Gelukkig niet op de kamer.

Oud hotel, veel te kleine badkamer voor 5 personen. Vijfde bed moesten we zelf opmaken. Smerige matras op die slaapbank. Kamer 2249!

Ligging in hartje centrum NYC
    • New Yorker Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Geen magnetron (handig voor opwarmen babyvoeding) Niet heel geschikt voor ontbijt

Ligging in hartje centrum NYC Dichtbij metrostation Suite is ruim Uitzicht vanaf onze kamer op 40e etage

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De massale stroon gasten elke dag (er werd mij verteld 1.
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

De massale stroon gasten elke dag (er werd mij verteld 1.000 gasten per dag) zorgt ervoor dat op de eerste plaats de instroom van geld zeker gesteld moet worden. Een aangenaam verblijf voor de gast komt op de tweede plaats en soms nog lager. De stroom gasten is zo groot dat het al snel, ook voor het personeel, irriteert. Too much. Op mijn kamer stond het bed pal voor het raam (met mooi uitzicht op de Hudson), waardoor ik geen uitzicht meer had. Mijn kritiek hierop werd niet serieus genomen (all rooms are the same)! Onaangenaam. Tijdens tweede verblijf (kon niet annuleren zonder het hele bedrag te moeten betalen, anders had ik dat gedaan) kreeg ik een kamer op de bovenste laag, die zijn gerenoveerd. Betere kwaliteit. En ja, uitzicht op de stad! Al met al, ik ga er nooit meer heen, maar als je van massa’s houd, zal het anders aanvoelen. Maar de niet gerenoveerde kamer zijn oud en versleten.

Had een kamer met uizicht op de stad, maar het bed was voor...
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

Had een kamer met uizicht op de stad, maar het bed was voor de ramen geplaatst: geen uitzicht dus! Vroeg om andere kamer: alle kamers zouden hetzelfde zijn, met bed voor raam. Dt bleek niet waar, toen ik een klacht indiende.

Super ligging, authentiek kader
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht

Vuile ramen Eerst toegewezen kamer was veel te klein en had niet het beloofde mooie uitzicht.

Gratis upgrade kamer, uitzicht, bed en het unieke gebouw met geschiedenis en authenticiteit.

Locatie is perfect , welke kant je ook heen gaat er is...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Badkamer kan schoner, schimmelvlekken, vieze badkuip, afgebladderde verf en er hangt een raar geurtje ik dacht zelf dat ik schimmel rook

Locatie is perfect , welke kant je ook heen gaat er is genoeg te doen times square op loopafstand

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

de kamer was prima in orde, enkel kwam de eindafrekening en...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

de kamer was prima in orde, enkel kwam de eindafrekening en die was maar liefst 30% duurder door allerlei taxen, fees en servicekosten. Bovendien moesten we bij check out 2 dollar per stuk bagage betalen dat we vroegen om apart te zetten, gezien onze vlucht pas om 18u vertrok! Gezien de prijzen en service fee die reeds werd aangerekend, vond ik dit schandalig!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

fantastisch
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De verwarming maakt veel lawaai in onze kamer.

Groot hotel kortbij alle accommodaties. Kamer was ruim en goed. Vriendelijk kamerpersoneel. Altijd proper en in orde heel behulpzaam .

De ligging, maar eerlijk de metro heeft zo'n goede...
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

2 Dagen geen WiFi op kamer, enkel in de lobby. We hadden dit gemeld aan de receptie, maar in plaats van het voor ons te regelen moesten we zelf bellen naar een technische dienst (duurde 2 dagen voordat ze het gemaakt hadden) . Op de voorlaatste dag was onze kamer slecht opgeruimd. In de buurt van het hotel waren er ENORM veel daklozen (in de buurt van Wallstreet waren er veel minder). Het uitzicht was mooi, maar omdat de ramen enkele beglazing hebben, moesten de gordijnen dicht want je voelde de kou heel erg, doordat het kamertje zo klein is.

De ligging, maar eerlijk de metro heeft zo'n goede verbindingen dat je ook buiten de Midtown met gemak naartoe kan komen. Er zijn zelfs mensen die in de metro staan en die heel vriendelijk zijn en heel goed helpen!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Super hotel! 👌🏼👌🏼
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

De kamer was wel wat klein maar daar kon ik wel mee leven. Je bent er namelijk op NYC te zien.

Dichtbij het centrum, gemakkelijk op de metro te nemen. Prijs- kwaliteit was in verhouding. Zeker een aanrader!!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

correct
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

restaurant voor ontbijt is niet gezellig en keuze gezond ontbijt beperkt te smal bed om met 2 in te slapen. toevallig te veel lawaai op de gang

goede ligging en behulpzaam personeel (voor stratenplan , tips goede restaurants en taxi regelen)

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Aangenaam verblijf in hartje NY
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De badkamer is werkelijk aan renovatie toe. De geluidsisolatie tussen de kamers is niet erg efficiënt.

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel. Het authentiek kader. Snelle liften.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

perfecte locatie om New York ter verkennen
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamers zijn wat verouderd qua inrichting en onderhoud maar wel schoon. ondanks dat je op de 29e verdieping bent hoor je toch het geluid van sirenes op straat. (gebrek aan geluidsisolatie?)

de locactie was geweldig. En de beveiliging van het hotel was niet vervelend aanwezig maar wel zodanig dat je je veilig voelt in het hotel. De aanwezigheid van een diner in hetzelfde pand (TickTock) was erg gemakkelijk. Metro en bezienswaardigheden op loopafstand

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Geweldige ervaring, de stad pakt je echt helemaal in.
    • Executive kamer 1 queensize bed

Het eten in Tick Tock, restaurant dat min of meer bij hotel hoort. Wij zijn er na één keer niet meer geweest. Er zijn heel veel betere ontbijtgelegenheden en restaurants in de buurt.

Ligging van het hotel. Met de metro binnen 10 minuten bij alle bezienswaardigheden van Manhattan.

6,0
    Locatie + de medewerkers waten erg vriendelijk.
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De bedden waren slechts 1,2 meter smal en dus zeer klein. Daarnaast waren ook de kamers extreem klein. Meerdere keren een verzoek moeten doen om de bedden dubbel op te maken.

Locatie + de medewerkers waten erg vriendelijk.

De kamers waren proper en het uitzicht was ok.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

We konden het ontbijt nuttigen in de tik tok diner van het hotel. De eerste en de laatste dag hadden we dezelfde ober welke heel vriendelijk was. Het ander personeel viel tegen van zodra ze zagen dat we een voucher van het hotel bij hadden.

De kamers waren proper en het uitzicht was ok. Er was nespresso koffie aanwezig op de kamer.

geen prijs kwaliteit
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

kwaliteit kamer niet in verhouding met prijs enorm veel extra kosten op de rekening. wat in booking 500 USD kostte, kostte uiteindelijk Meer dan 700 USD

zicht

Prijs-kwaliteitsverhouding een matig hotel. Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

Hier en daar merk je wel wat minpunten. Na de indrukwekkende lobby, waren we toch wel wat teleurgesteld in onze kamer. Wij hadden de "Standard queen room with view" geboekt en dat laatste mag je toch wel tussen aanhalingstekens nemen; - "The view" was 1/2 muur waar we op uitkeken. (Voor een kamer met Empire state building view rekent het hotel nog een extra supplement van 40$ per nacht(!) aan.) - De kamer was ook erg klein & gedateerd. Ook de badkamer was simpel en verouderd, maar desondanks was alles aanwezig. (Voor een gerenoveerde kamer betaal je nog eens 10$ per nacht extra.) - Houdt er rekening mee dat als de "buren" een feestje bouwen, je zonder uitnodiging kan meevieren! Je hoort goed wat de andere hotelgasten zeggen/roepen... Dus op dat vlak heeft het hotel ook nog wat werk voor de boeg.

The Wyndham New Yorker Hotel is één van de oudere hotels uit Manhattan. Een hotel met geschiedenis dus! Een korte tentoonstelling kan je op het -1ste verdiep bekijken. Het personeel ontvangt je met open armen! Ook het poetspersoneel was steeds vriendelijk en zorgde elke dag opnieuw voor een nette kamer. Tenslotte bevindt het hotel zich in hartje Manhattan! Een centrale plek dus, maar houdt er rekening mee dat je er de drukte moet bijnemen! (Indien wij nog eens zouden teruggaan, zouden wij een verblijf buiten Manhattan boeken.)

Uitzicht vanaf onze kamer was geweldig.
    • New Yorker Suite met 1 Queensize Bed

Uitzicht vanaf onze kamer was geweldig. We zaten op de 22ste verdieping en keken uit op de Empire State Building. Alle bezienswaardigheden in de buurt, net als het metrostation.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

prima hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

luchthavenshuttle go air link, viel vies tegen. Don't go air link! neem taxi, of airtrain (JKF).

Locatie heel goed. Metro naast de deur. Heel vriendelijk personeel. Goed geholpen. Mooi hotel, prachtig uitzicht. niet goedkoop. Trattoria (restaurant, slecht en duur). Ontbijt (Tictoc) prima. Luchthavenshuttle go airlink, slecht. niet nemen! lang wachten en veel stops. Airtrain ( 6 dollar) met metro beter, sneller en goedkoper.

Bij het inchecken bleek dat het aantal overnachtingen niet...

De Queens Size double-beds zijn behoorlijk klein

Bij het inchecken bleek dat het aantal overnachtingen niet correspondeerde met onze boeking waardoor wij niet de kamer konden krijgen die was geboekt. Receptionist heeft dit opgelost door ons een gratis upgrade te geven naar een ruimere kamer. Prima opgelost!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Top locatie, kleine oude kamer.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer uitermate gedateerd en extreeeeeem klein. Vorige 2 keren dat we hier waren was de kamer goedkoper en kregen we een grotere kamer.

Locatie erg goed. Uitzicht van de kamer was mooi.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

fijne vakantie gehad middenin centrum maar service kon beter.
    • New Yorker Suite met 2 Tweepersoonsbedden

We waren met 5 personen en bij de boeking hoorden voor 2 personen ontbijt bij. Volgens receptie klopte dat niet en moesten we dat eerst maar bewijzen, maar aangezien de brief in het Nederlands stond hebben we het er maar bijgelaten.Ook hadden ze voor ons een heel dure Taxi besteld die achteraf alleen bij hun in dienst was.

dat we midden in Manhattan zaten

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Objectief kritisch.
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht

Hoewel de badkamer op zich in orde was viel mij deze qua afmetingen wat tegen. Verder zaten de stopcontacten zaten deels niet helemaal goed vast hetgeen het opladen van o.a. een laptop wat lastiger heeft gemaakt. Suggestie waar de zakelijke reiziger veel plezier van zal hebben is het monteren van een blok met 2 tot 3 stopcontacten op het bureau zodat apparatuur makkelijk kan worden opgeladen en je niet op je knieën hoeft te liggen. In Europa hebben o.a. de Mercure Hotels en ook de meeste andere ketens vallende onder de Accor Groep dat goed geregeld.

Locatie prima t.o.v. Penn Station. Ontvangst was goed en professioneel. Maak ik wel anders mee in NYC.

Uitstekend hotel in het centrum van New York

Eigenlijk geen echte tegenvallers

De ligging van het hotel midden in het centrum naast Madison Square Garden en de subway is ideaal. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Aan het hotel zit een leuke cocktailbar en een echte Amerikaanse diner waar je in de ochtend een ontbijtje kan nuttigen. De kamers waren in de recensies als erg klein omschreven, maar naar mijn mening zijn de kamers voor de begrippen in New York toch best ruim (wij hadden twee tweepersoonsbedden). De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Kortom ik zou het hotel zeker aanraden als je graag in het centrum van New York wilt verblijven.

Goed gelegen hotel
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht

De badkamer is nogal klein en het zou dus beter zijn om er een douche in te hebben in plaats van het bad dat veel ruimte inneemt.

Het uitzicht vanaf de 37e verdieping aan twee kanten van de kamer was spectaculair. De ligging van het hotel is ideaal om alle leuke plekjes van New York makkelijk te voet te bereiken. En de waterdruk uit de douche was fantastisch, een harde hete straal.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Al met al was het verblijf OK en qua prijs in New York hadden we denk ik we een goede deal.
    • New Yorker Suite met 2 Tweepersoonsbedden

De grootte van de kamer en de bedden vielen enorm tegen. De twee persoonsoons bedden waren niet groter dan een twijfelaar.

De lokatie van het hotel is centraal.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Tophotel!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Abnormaal vriendelijke mensen! Stonden altijd paraat om te helpen. De conciërge in het hotel is ook een extra pluspunt! En de waanzinnig centrale ligging. Overal vlakbij!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Ligging en vriendelijk, service gericht personeel
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

19e verdieping met daaronder studentenverdieping, erg luidruchtig. Bedden waren zeer klein en de douchekop was niet prettig. Verder schoon en prima.

Ligging en vriendelijk, service gericht personeel

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Alleen de moeite waard voor het uitzicht.
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

Onaardig personeel dat moeilijk doet over je voornaam die niet op je paspoort staat (terwijl mijn volledige naam in de boeking stond). Er moest helemaal met de manager overlegd worden. Daar sta je dan na een lange vermoeiende reis. Verder een verouderde kamer met weinig beweegruimte. Ik was blij dat ik na 1 nacht weer weg kon.

Het uitzicht was geweldig!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goede ligging om New York te bezichtigen

smalle bedden

Kamers waren goed, schoonmaak was ook goed

Schitterend, op alle gebied

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het is iets gedateerd

Het is iets gedateerd

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Alleen de locatie
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Personeel aan balie laat gasten onbeschoft lang wachten. Vergane glorie. Veel te duur.

Alleen de locatie

Zeer goed en goede locatie voor het verkennen van New York

Eigenlijk niets

Goede voorzieningen en de Subway vlak bij

Mooi hotel prima locatie

Hygiëne

Kamer, bedden en badkamer waren te klein voor 4 volwassen...
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamer, bedden en badkamer waren te klein voor 4 volwassen personen.

prima prijs/kwaliteit
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Dichtbij alles in de buurt,nette schone wel wat verouderde kamer. Behulpzaam personeel

Goede locatie maar verwacht geen luxe en zeker geen extra service
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ontzettend verouderd en klein hotel Liften gingen ook heel langzaam

De locatie was Top 👍

Locatie heel top

Lobby

Lobby

Leuk
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht

Geweldige ervaring, op pracht locatie.
    • New Yorker Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Kamers waren top. Schoonmaak top. Al het personeel, geduldig en vriendelijk.

Het was top!

Kan niets bedenken.

Geweldige locatie, top hotel.

Bed was geweldig
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht

Bed was geweldig Mooie nette kamer Weinig omgevingsgeluiden van andere kamers

Een belevenis
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

Het uitzicht en de ambiance

ligging

veroudering van het hotel

ligging

Uitstekende locatie en prijs/kwaliteit uitstekend
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Locatie is top en het hotel heeft een mooie inkomhal.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De ligging!
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht

De bedden waren wel wat klein om met zijn twee in te liggen verder lagen ze heerlijk!!

De ligging!!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

De grootte van de kamers
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ivm dd harde winter hadden we dikkere dekens gewild

De grootte van de kamers

Prima centrale ligging in Manhattan

Badkamer verouderd

Prima ligging in centrum Manhattan

Fijne vakantie
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

De kamer was klein en vochtig.

De ligging.

Locatie in de stad

Kleine kamers

Locatie in de stad

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima voor een paar dagen New York.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kwaliteit en grootte van de kamer tov de prijs.

Locatie is perfect.

Ideale locatie
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

Het personeel was er nogal bot

Locatie was goed, de kamers groot genoeg, er werd iedere dag gepoetst, nabij een metrolijn

Ruime kamer

Lawaai

Ruime kamer Goede service

Degelijk hotel op toplocatie!

Verouderde accomodatie

Toplocatie! Ruime en propere kamer

Centrale locatie midden in de stad
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kleine kamer zonder thee/koffie faciliteiten.

Locatie. Midden in NYC

Het bed en uitzicht Kamer 2826 aanrader uitzicht op Empire...
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

Het bed en uitzicht Kamer 2826 aanrader uitzicht op Empire State Building! Zie foto

New york was geweldig en ook de liggingvan het hotel
    • Standaard Queen Kamer met uitzicht

Uitzicht was recht tegenover een ander hoog gebouw en de kameraad veel te klein inlc. badkamer. Het was passen en meten

Topligging voor een kort verblijf.
    • Standaard Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Heel veel geluid van buitenaf.

Ligging is top ! Heel centraal maar wel druk.

Zeer kleine kamers

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Centrale ligging Grandeur en veiligheid

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Dicht bij alles

Lawaai kamer venster niet Geluiddicht.

Dicht bij alles

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

al met al een prima hotel met redelijke faciliteiten op een geweldige locatie

piepkleine badkamer. gedateerd hotel

de ligging, hartje stad