Beoordelingen over Orlando Metropolitan Resort Near Universal 2-sterren

• Betaald WiFi

3,5

Slecht hotel!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Het hotel is erg oud en we voelde ons niet veilig. Het leek of mensen daar woonde en hingen erg om het complex heen. Een paar hebben voor geld gebedeld bij andere kasten. Service was ook slecht. Het duurde bijna een uur voordat we in ons kamer waren omdat de eerste paar kamers dat we werden gegeven waren defect. En ik moest steeds terug lopen naar de receptie om een nieuwe kamer te vragen. Telefoon werkte niet.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Dat het hotel tegen over Orlando eye ligt en bij heel ceel...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Ondanks de feedback can andere gasten heeft het Hotel niets aan de waarde Volle info gedaan. Ontbijt was vies en kamers hebben echt flink opknapbeurt nodig. Hotel management moet schoonmaak personeel op cursus sturen want stofzuigen kennen zij daar niet na 2 keer heb ik gevraagd om men mij kamer wil stofzuigen. Ook vaak om handdoeken moeten vragen want doe waren telkens weg. Ik zou dit Hotel absoluut niet aanbevelen.

Dat het hotel tegen over Orlando eye ligt en bij heel ceel restaurants

Zeer slecht
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

De kamers waren vies en schoonmaken deden ze amper. Handdoeken moesten we steeds voor naar de receptie. De liften hadden een eigen wil en het pand heeft nodig renovatie nodig.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goede ligging en daar houdt t mee op
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Slechte service, werd niks verteld over ontbijttijden en check out tijd. Ook was de ontbijtgelegenheid zo klein, dat er maar circa 30 man kon plaatsnemen en daar moest heel het hotel gebruik van maken.

De locatie is prima, want er is veel te doen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

In de directe nabijheid zijn er voldoende restaurants en...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Ik hoop dat de kraan van de douche hersteld is. In de trappenhal hing een doordringende urine geur. Voor het ontbijt zouden ze beter een kleine prijs vragen en het iets upgraden. Want gratis: you get what you pay for. Personeel achter de balie die in hun stoel hangen met hun smartphone terwijl er mensen wachten, geeft ook geen goede indruk tijdens het inchecken.

In de directe nabijheid zijn er voldoende restaurants en uitgaansmogelijkheden. En de kamer is ruim en was schoon. Dus voor de prijs die ik betaalde vond ik de accommodatie wel meevallen, maar niet wanneer ik de volle pot had moeten betalen!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Niet luxe, maar je krijgt alles in verhouding tot de lage prijs die je betaalt!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Een niet waanzinnig hygiënisch uitziend tapijt in de kamer en onafgewerkte stukjes, maar gezien de lage prijs die ik betaalde durf ik hier al nauwelijks over klagen. Het deurslot van de kamer raakte ook een keertje vast tijdens het verblijf, maar even melden bij de receptie en er kwam binnen de 5 minuten om de deur te openen.

De check-in en lounge is van een ander (duurder) hotel, waardoor je ondanks de cheap ass kamer van jezelf toch arriveert in stijl! B-) De kamer had een gigantische tv en een ligbad, top! Het personeel was ook zeker behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Ruime kamers, fijne bedden, mooi zwembad.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Niet erg schoon. Na dag 2 kakkerlakken ontdekt. Daar werd niet netjes op gereageerd door het personeel. Met veel moeite andere kamer gekregen. Was iets schoner, maar ook niet helemaal vrij van kakkerlakken.

Ruime kamers, fijne bedden, mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Value for money
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Kamers zijn verouderd. Problemen met warm water. Luidruchtige airco.

Erg goed gelegen op I-Drive. Net bij de Orlando Eye. Kritiek van sommige reviewers is erg overdreven. Vergeet niet dat je hier voor amper 10€/pers./nacht verblijft!!! Zwembad, eenvoudig ontbijt en eenmalig vervoer GRATIS naar de parken inbegrepen. Als je dan nog durft te klagen over dit hotel... Dan blijf je beter thuis.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Ik had de eerste nacht gelijk al problemen met inchecken.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Ik had de eerste nacht gelijk al problemen met inchecken. Moest 3 keer terug lopen. Er is geen warm water beschikbaar. Andere mensen hadden insecten in hun kamer. Shuttle is heel slecht gaat heel laat en heel weinig. Geen koelkast of magnetron aanwezig. Gebruik dit hotel nooit!! Is geen ene rooie cent waard

• Beoordeeld op: 5 november 2016

SLECHT
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

1 woord: SLECHT! Kamer stonk. Heel vuil geen handdoeken. Geen internet Onmiddellijk de plaats verlaten, geld konden we niet terug krijgen daar we geboekt hadden via Booking.com!! Op dezelfde locatie hebben ze nog een hotel Allure Resort, men heeft dan een upgrade gedaan naar hier gezien we toch onze centen kwijt waren, eerst moesten we $200 bijbetalen maar omdat ik $120 op zak had, was plots $100 voldoende ??!! De eerste avond geen warm water, de kraan liep constant door. Na klacht hadden we warm water maar bij vertrek was het terug naar af. Ontbijt: even SLECHT in een klein hokje met moeite enkel toast De foto's op de site zijn puur bedrog Ocharme het personeel dat er werkt

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Wil je cheap doe dan dit. Wil je kwaliteit zoek een ander hotel.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Voelde me niet veilig. Hotel lag afgelegen. Toilet was niet goed schoongemaakt. Sleutel van de deur werkte niet goed, steeds terug naar receptie. Gelukkig connecting door met familie en zo onze kamer binnen getreden. Ontbijt was inclusief, maar bestond uit wit brood, jam, koffie/thee en sap. Thats it. Ergens anders ontbeten.

Bed was schoon en personeel was erg vriendelijk bij de receptie.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Uitstekende ligging en goede prijs-kwalitietsverhouding.

Ontbijt.

Uitstekende ligging en goede prijs-kwalitietsverhouding.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Het was redelijk goed

betere kamer

nee

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Een ijskast en microwave zou op haar plaats zijn en...
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Geen baddoeken, toiletpapier! Hoervoor moet je bellen naar de receptie

Een ijskast en microwave zou op haar plaats zijn en natuurlijk internet!