Beoordelingen over Palms Place Hotel and Spa (Free Parking) 4-sterren

4381 West Flamingo Road, Las Vegas, NV 89103, Verenigde Staten

#66 van de 193 hotels in Las Vegas

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het was een mooi hotel met een goede shuttleservice naar de stad.
    • Studio

De service bij de betaling s,nachts. Het hotel gaf aan dat onze visakaart niet werkte. terwijk ik voldoende tegoed had, We hadden uren aan de balie staan onderhandelen. Het personeel was wel aardig, maar kon ons niet toelaten. Ze kwamen niet met een alternatief, terwijl er in de hal. een pinautomaat stond. We hadden toch gewoon de 1e nacht contant kunnen betalen en verder de volgende dag kunnen kijken hoe verder. Uiteindelijk zijn we terwijl we doodmoe waren, maar zelf op dat idee gekomen. We hebben daar 2 u a d balie gestaan. En konden uiteindelijk om 3 u in de nacht naar bed.

Het gebruik van de kitchenette.

Palms Place Hotel, prima plek weg van de drukte aan de strip.
    • Studio

Goed om te weten dat er een verschil is tussen Palms Casino Resort en de Palms Place Hotel en Spa. De twee complexen zijn overigens door een loopbrug (overdekt) met elkaar verbonden. De kamers in Palms Place (wij zater op verdieping 53 met "strip view") zijn prima en lekker ruim. Goed bed, lekkere douche en verder een kleine keuken (wij hebben alleen de koelkast gebruikt). Er is een bescheiden restaurant/bar waar je prima iets kunt eten en drinken. Voor het ontbijt zijn wij altijd de deur uitgegaan. Het zwembad is klein (en ondiep) als je kijkt naar het aantal kamers. Wij hebben echter altijd een ligbed kunnen vinden en er waren dan ook nooit veel gasten. Badhanddoeken zijn voorradig en er is ook een bar bij het zwembad. Je kunt overigens als gast van de Palm Place ook naar het grotere zwembad van het Palm Casino. Personeel is heel vriendelijk en zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

we hebben de kamer voor 100e pn geboekt, schijntje!
    • Studio

Ontbijt met roomservice was snel en erg lekker. Bed is ontzetten comfortabel. Erg grote kamer die voorzien is van alle gemakken en een luxe badkamer met aparte douche en jacuzzi. Ieder half uur gaat er een (gratis)shuttlebus van en naar het hart van de strip (forum shops).

Luxe grote kamer voor weinig geld en rustige omgeving.
    • Studio

Badkamer was toe aan vernieuwing. Douch deur ging niet dicht, kitranden waren deel kapot en douchkop was vol met kalk.

Grote kamer met veel luxe.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Geweldige kamer!

Geweldige kamer! Prima locatie net buiten de strip.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

De grootte van de kamer, comfort van bed en sanitaire...

Balkon kon niet open. Dit had te maken met veiligheidsredenen.

De grootte van de kamer, comfort van bed en sanitaire voorzieningen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Ruime kamer

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

ruime kamer met kitchennet.

wifi maar 12 uur geldig. Lokatie buiten de strip.

ruime kamer met kitchennet. Goede kwaliteit prijs verhouding

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Palms Place Hotel and Spa (Free Parking)