Beoordelingen over Parrot Key Hotel and Resort 4-sterren

2801 North Roosevelt Boulevard, Key West, FL 33040, Verenigde Staten

#24 van de 44 hotels in Key West

Heerlijk resort met goed verzorgde watersportfaciliteiten , prachtige zwembaden , te ver van Duvalst
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op Water

Het hotel doet voorkomen alsof je korting krijgt als je via hun gebruik maakt van de watersport faciliteiten die via het hotel worden aangeboden. Dat is niet het geval. Wij vonden brochures / en ook online krijg je dezelfde prijs die het hotel je zogenaamd aan kan bieden. Dat vonden wij niet zo netjes. Locatie vond ik te ver van Duvalstreet. Shuttlebus later laten rijden! Mooie tijd 22.00 uur. Wij hadden een kamer met waterzicht geboekt. Waterzicht was kanaal waar je geen zicht op had. 😂 Ontbijt prijzig

Mooie zwembaden, prachtige kamer. Er is geen strand mogelijkheid bij het resort. Je hebt een shuttle bus die je naar het centrum brengt tot 20.00 uur. Wil je langer blijven dan moet je een taxi terug nemen. Geen gratis parkeer mogelijkheid. Watersports aanwezig. Goede begeleiding en heel vriendelijke gasten. Zeker een aanrader! Alleen moet je weten dat ze van tips leven. Dus flink tippen. Ze verdienen het!

De zwembaden
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Tuin

Het lijkt erop dat het personeel er niet zoveel zin in heeft. Ongastvrij kwam het op ons over bij binnenkomst. Wij hebben een hele slechte ervaring met dit hotel. Kamer vol met termieten. 3 uur moeten wachten op een oplossing, na 4 keer zelf gebeld te moeten hebben. Er werd ons gezegd dat er iemand aankwam. Na een half uur gebeld en werd ons verteld dat er iemand met een spray binnen was geweest. Wij zaten de hele tijd te wachtend niemand gezien. En een spray is niet de oplossing. Er zou opnieuw iemand komen, omdat deze dan waarschijnlijk bij de verkeerde kamer was geweest. Na een half uur nog niks. Nogmaals gebeld en weer hetzelfde verhaal als hiervoor. Die beesten kropen over het bed en zaten werkelijk overal, zo smerig. Verschrikkelijk om zo met een baby te moeten wachten. We voelde ons niet gehoord. Na twee uur zonder oplossing opnieuw gebeld en toen kregen we eindelijk iemand aan de telefoon die het probleem wel inzag. Ze ging opzoek naar een nieuwe kamer, deze nakijken en zou dan terugbellen. Weer een uur verder; ik kom zo de sleutel van de nieuwe kamer brengen, vertelde ze ons. Uiteindeljk zelf moeten checken of de nieuwe kamer wel oké was, wang ze hadden het daar te druk voor. Vervolgens ook nog helemaal zelf alle spullen over moeten sjouwen. Lees; 3 koffers, handbagage, babybedje (van hout) uit en in elkaar en ons kindje uit bed moeten halen en naar buiten moeten nemen naar onze nieuwe kamer. Mijn man is 2 keer heen en weer geweest en de laatste keer zijn we met zijn drieën bepakt en bezakt naar de andere kamer gelopen. Om 0:00 waren wij eindelijk in de nieuwe kamer (veel verder dan wij geboekt hadden). Na een lange reis waren we helemaal gesloopt. Zonder excuus en alles zelf moeten regelen en ondernemen. De volgende ochtend nog even gewacht of er nog een terugkoppeling kwam van hun kant, maar toen deze niet kwam, zijn we zelf maar (nogmaals) verhaal gaan halen. Onbeschoft! Een heel duur hotel met enorme slechte klantvriendelijkheid.

De zwembaden

Kamer
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Tuin

Fitness ruimte

Kamer

Zeer stijlvol & sfeervol aangelegd;
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Zeer stijlvol & sfeervol aangelegd; volop vakantiegevoel. Prachtig.

Mooie locatie, ruime schone kamers

Mooie locatie, ruime schone kamers

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Super fijn hotel
    • Kamer met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Tuin

Helaas geen ontbijt inbegrepen. Redelijk duur als je iets besteld in de bar van het hotel.

Super mooi hotel! Wij hebben genoten van ons verblijf.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prachtige " kamer" met 2 slaapkamers, 2 badkamers...
    • Suite met 2 slaapkamers en uitzicht op de tuin

Prachtige " kamer" met 2 slaapkamers, 2 badkamers en een woonkamer

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Ruime kamers, prima bed, superschoon.

Personeel was onvriendelijk toen we ze vroegen de handdoeken te vervangen. We hadden een kamer besteld met zicht op de zee (en extra betaald!) maar bij aankomst waren die op en bleek er niets aan te doen.

Ruime kamers, prima bed, superschoon. Er zijn 4 kleine zwembaden, allemaal apart en enigszins geisoleerd, waardoor het nooit druk is. Kleine maar goed uitgeruste gym.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Mooi resort , ruime kamers, spijtig dat er geen toegang tot...

Te ver van Key West, dichtbij drukke baan

Mooi resort , ruime kamers, spijtig dat er geen toegang tot de zee is..en toch wel ver van Key West naast de drukke invalsweg

• Beoordeeld op: 18 november 2015

De jetski tour die je bij de locatie kan boeken is erg leuk.

Alles bij elkaar is de prijs kwaliteit verhouding wat het meeste tegen valt. De locatie is net te ver van het centrum dus dat betekent of de auto of de fiets. Maar daar past de gevraagde prijs dan niet echt bij. Wij hadden de strand villa met uitzicht over water. Mooie locatie maar geen top uitzicht. De huizen zijn leuk gebouwd, in de Key West stijl maar rommelig afgewerkt. Nu is alles nog nieuw maar de vraag is hoe lang dat goed blijft. Zo zaten in onze kamer de vloertegels vrijwel allemaal los. Er zijn vier zwembaden bij het resort maar die komen op de foto's veel groter over. In dezelfde periode zijn we voor behoorlijk minder geld in Cheeca's Lodge op Islamorada geweest en in La Playa Beach Resort in Naples. Allebei een stuk fraaier en luxer en een paar klassen beter. Als we weer naar Key West zouden gaan dan zou ik de volgende keer een dagtrip nemen vanuit Islamorada of Marathon. Of indien ik wel in Key West zou verblijven toch kiezen voor een appartement of kamer downtown. Tenzij de prijs passend wordt gemaakt aan de locatie en wat je krijgt zou ik hier niet heen gaan. Overrated by far.

De jetski tour die je bij de locatie kan boeken is erg leuk. Gaat om heel Key West heen is zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Het is een mooie plek, ziet er netjes uit, rustig en vanuit...

Er werd geschilderd, waardoor er werkers rondliepen die m'n vriendin bleven nastaren. 2 van de 4 zwembaden waren gesloten en de icemachines werkten op geen enkel moment.

Het is een mooie plek, ziet er netjes uit, rustig en vanuit onze kamer liepen we een stukje 'strand' op met ligstoelen en palmbomen. Er mag op het terrein niet gerookt worden.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

De ruimte van onze kamers en een aparte zithoek!

Op de foto's lijkt het hotel aan het strand te liggen, maar dat is niet zo. Er is zand voor de kamers met uitzicht op de zee, maar dat is puur voor de beleving en om te zonnen. Er is geen enkele mogelijkheid om de zee in te lopen.

De ruimte van onze kamers en een aparte zithoek!

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De tuinen rondom de zwembaden zien er mooi uit.

De bedden zijn slecht, queensize 140 breed is niet fijn voor 4 volwassen mensen op een kamer. Had op zn minst 160 breed moeten zijn.

De tuinen rondom de zwembaden zien er mooi uit. De mannen achter de bar heel aardig. En top is de Jetski tocht rond het eiland.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

In het zwembad was een lift voorzien voor rolstoelers.

-Zwembad was heel warm. -Kamer was om 15.30 nog niet gemaakt - geen koelkast op de kamer (wel nadat we het gevraagd hadden)

In het zwembad was een lift voorzien voor rolstoelers.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

In de directe omgeving zijn veel voorzieningen als...

kleine zwembaden.

In de directe omgeving zijn veel voorzieningen als supermarkten, restauranten etc. De kamers zijn exotisch en kleurrijk, maken vrolijk. De tuinwerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 januari 2015

mogelijkheid om fietsen/jetski te huren

mogelijkheid om fietsen/jetski te huren mogelijkheid om uitstappen te boeken verschillende zwembaden aanwezig zeer ruime kamer gelegen aan drukke weg maar toch rustig warenhuis naast hotel

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

zwembad

zwembad locatie parking proper behulpzaam

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Prachtige kamers en plek

Bij de diverse zwembaden staat de muziek echt te hard. Dus voor je rust kun je daar niet liggen helaas.

Prachtige kamers en plek

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

Zo uit de kamer ons eigen strandje oplopen.

Kamers zijn wat gehorig.

Zo uit de kamer ons eigen strandje oplopen.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Fantastisch hotel.

Fantastisch hotel. We hadden kamer met zeezicht. Liepen zo het strandje voor de kamer uit. Echt meer dan geweldig!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Mooie appartementen, 4 zwembaden, mooi onderhouden park.

Beetje ver van het centrum.

Mooie appartementen, 4 zwembaden, mooi onderhouden park.

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

ruim appartement