Beoordelingen over Hotel Pennsylvania 2-sterren

5,5

5,1

Slechte sfeerloze ervaring
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

Kamer was zeer oud en vervallen. Daarnaast zag alles er vies uit.

Ontbijt was waardeloos; flesje water, slechte koffie en een donut. Meer keuze was er niet

Voor 5 personen gebookt, maar 4 slaapplaatsen, dit ook...
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Voor 5 personen gebookt, maar 4 slaapplaatsen, dit ook aangegeven, moet contact opnemen met booking.com 7 nachten inclusief ontbijt, kreeg bonnen voor 2 personen, totaal 21 bonnen, ook dit aangegeven, wij geven niet meer want anders maken wij geen winst.

Het beste aan dit hotel is sowieso de locatie.
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Kamer was heel vochtig. Elektriciteitsdraden lagen los, verwarm en airco systeem was heel erg vuil. Gat en schimmel aan de plafond. Bedden waren op zich wel proper, maar je hebt het gevoel dat deze niet helemaal droog zijn door de vochtige lucht die er hangt, niet erg aangenaam. Badkamer: heel klein bad, oogde ook niet super proper omwille van beschadiging. Uiteindelijk kan je je wel over de nadelen heen zetten en is het nog wel te doen. Het is tenslotte enkel voor te slapen. Als je budget hoger ligt, zou ik wel op zoek gaan naar een ander hotel. Ontbijt: aanschuiven in een rij met een voucher om dan een flesje appelsiensap, een koffiekoek en thee/koffie te krijgen in een zakje.

Het beste aan dit hotel is sowieso de locatie. Ondanks slechte recenssies over het personeel waren ze bij ons wel heel erg vriendelijk. Ook een snelle check in en check out achter de rug.

Het duurste hotel wat we bij booking hadden geboekt Maar wel...
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

de hygiene Er zaten paddestoelen in de airco. Schimmel aan de plafonds Schimmels in de badkamer. De bedden kraakten. Het was gewoon weg een smerig hotel

Het duurste hotel wat we bij booking hadden geboekt Maar wel het smerigste van ze allemaal

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het onthaal was vriendelijk
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Op de kamer was alles smerig en vies, van tapijt naar de gordijnen tot de badkamer. Op de deur stond, deze deur is een originele van 1916 maar ik denk dat de badkamer en het tapijt ook van die tijd waren. Nooit meer dit hotel was echt heel erg, donker, vuil en smerig en dat voor heel veel geld!

Het onthaal was vriendelijk

verhoudingsgewijs niet al te duur hotel, maar verwacht er daarom niet te veel van
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Er is te weinig personeel in het hotel hetgeen resulteert in lange wachtrijen bij de incheck- en receptiebalie. Wij moesten bijna een uur wachten voordat we konden inchecken. Ook bij het uitgiftepunt van het ontbijt staat iedere ochtend een lange rij (behalve als je om 7 uur komt). Het ontbijt is inbegrepen, maar stelt niet veel voor: 1 flesje water of sinaasappelsap of appelsap; 1 bagel met roomkaas, zoete donut of zoete croissant; 1 kop thee of koffie. Wie er een banaan of appel bij wil hebben moet daarvoor 1 dollar per stuk extra betalen. Een extra bagel of croissant is niet mogelijk. Kamer vertoonde veel achterstallig onderhoud. Bedden waren redelijk, alhoewel de lakens te klein waren voor de bedden.

Locatie is perfect. Tegenover Penn Station met drie 3 subwaylijnen. Op 1 blok afstand van 4 andere subwaylijnen. Ruime kamer.

Het hotel biedt geen kamers aan volgens weergegeven...
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Het hotel biedt geen kamers aan volgens weergegeven foto's. Overal in de kamer vochtplekken aanwezig. De kamer was gewoon vuil, kon niet door het raam kijken van de vuiligheid.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Eerder vertrokken dan geboekt ivm muis op kamer en kapot bed.
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Het bed was kapot en we hadden een muis in onze kamer die steeds maar terugkwam. Na drie nachten waren wij hier helemaal klaar mee en besloten het hotel vroegtijdig te verlaten (wij zouden eigenlijk zeven nachten blijven). Wij hebben een deel van ons geld terug gekregen en nog een fantastische tijd gehad in een ander hotel. Ook ziet de kamer er heel anders uit dan op de foto's, dit geeft het personeel zelf ook toe. Ten slotte kan het zo maar gebeuren dat je 2 uur in de rij staat om in te kunnen checken voor je kamer.

Het personeel was heel aardig en behulpzaam. Je krijgt ontbijtbonnen waarmee je een broodje en een warme en koude drank mee kan halen in de lobby.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Locatie perfect / hotel waardeloos
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken: wachtrij van een uur Personeel: zegt helemaal niks Housekeeping: worden gewoon vergeten

Locatie was uitstekend, maar daarmee is alles gezegd

Locatie uitstekend, de rest zero
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Oude, vieze bedoening, schimmel in de badkamer, gaten in de dekens, klamme kamer, vies tapijt echt een smerig hok en dan ook nog eens € 640,= kwijt voor 3 overnachtingen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Slecht hotel op een uitstekende locatie.
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was ronduit onbeschoft. Vooral bij het inchecken. Er kon geen vriendelijk woord vanaf. En dat terwijl je meer dan een uur heb moeten wachten om in te checken. De kamers zijn oud en smerig. Onze eerste kamer zat vol schimmel. Nadat we om een andere kamer gevraagd hadden kwamen we alsnog in een oude vieze kamer. Gordijnen kapot, er lag nog haar van de vorige huurders in de douche. Overal stof. Voor het ontbijt staat een lange rij en er is geen mogelijk om ergens te zitten en te eten..of meenemen naar je kamer of mee nemen op straat. Helaas geen ruimte waar je in de avond even een drankje kan drinken.

De locatie is perfect. Je zit midden in Manhattan op een steenworp afstand van Times Square. Aan de overkant zit het treinstation en de metro. Dat is allemaal prima. De bedden werden elke dag verschoond.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Je komt er alleen om te slapen
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Bij een 4 persoonskamer kregen we maar ontbijt voor 2 personen. Bij automatisch inchecken krijg je geen informatie over het ontbijt. we moesten weer in de lange rij staan om ontbijt bonnen te krijgen. De meneer die mij hielp was ronduit onbeschoft. Er was geen info over gratis Wifi. Muizen op de kamer. Schoonmaken van de kamer was ook niet altijd zoals het hoort. Vaak te weinig handdoeken of je kreeg geen wc papier. Het enige voordeel is de locatie. veel shoppen op loopafstand. Penn station voor de deur.

Locatie is Perfect!

verschrikkelijk, smerig, volstrekt ongeschikt voor boeking en heeft onze tijd in New York verpest!
    • Penn 5000 Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamer met slecht werkend sanitair met een penetrante stank van ongediertebestrijding. Schimmel, vochtvlekken, oude en kapotte meubels, lukraak in de kamer neergezet. Geboekt met ontbijt, maar karig ontbijt dat met een bizar lange rij en een bon kon worden afgehaald en staand opgegeten in de hal. Veel boze bezoekers bij de receptie, personeel gaf zelf aan dat het hele hotel een totaal drama was. NIET BOEKEN!!!!

De ligging centraal in New York is prima, daarmee is alles wat positief is aan dit hotel gezegd...

• Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Totaal verouderde en versleten kamers, geen kleerkast aanwezig, wel kapotte commode, geen comfort, zeer druk hotel, afhaalontbijt wat op voedselbedeling lijkt, nors personeel aan de balie

Goede locatie maar verder niets
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Kamers niet schoon. Oud bad, oude kamer, erg vergane glorie. Ontbijt was afhaal: koffie/thee, flesje sap/water en een zoet broodje.

Comfortabel bed en we hadden uitzicht op het Empire State Building. Locatie is perfect.

Toplocatie, mindere kwaliteit van kamer
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Er was overal roest, bad was oud, muren waren oud. Bed was van oud hout en kraakte verschrikkelijk. Ik heb meer dan €500 betaald voor een oud krot

de locatie as geweldig!!

De ligging was perfect.
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Reservatie was geboekt kamer met inclusief ontbijt. Wij hadden familiekamer geboekt voor 10 dagen en kregen ontbijtbonnen voor 5 dagen. Dit was niet correct.

De ligging was perfect. Dicht bij veel bezienswaardigheden en bij de metro.

Voor mensen die heel de dag op pad zijn en dus alleen slapen is dit hotel ideaal.

Personeel

Ontbijt was alleen afhalen met een voucher. Personeel zeer klant onvriendelijk. Lokatie was top. Midden in het centrum en vlakbij metro (50mtr) Alle bekende bezienswaardigheden op loopafstand. Prijs kwaliteit is in verhouding.

Toplocatie, service so-so.
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

Lange rij voor alles. Niet de kamer gekregen die ik geboekt had. Extra (service)kosten na het boeken van 40 dollar per nacht. Reken ik booking.com aan

De ligging is perfect

Slecht , veel te duur, schandalig

Kamer van de kinderen was niet ok, hygien ondermaats, insecten en beesten in debadkamer. Ontbijt was meer een voedsel bedeling. Bestond uit 1 koek, 1 lauwe koffie en flesje water in een papieren zakje. Ik weet dat een amerikaans ontbijt niet europees is, maar dit kan je. Iet continentaal noemen. Dit Is schandalig.

Kamer ouders was ok,

Wij hadden voor 3 personen geboekt maar kregen alleen een...
    • Penn 5000 Kamer met Tweepersoonsbed

Wij hadden voor 3 personen geboekt maar kregen alleen een bed voor 2 personen en ontbijt voor 2 personen. De rijen voor de balie zijn altijd erg lang.

Als ik nog eens naar NY ga, zoek ik zeker iets anders!
    • Penn 5000 Kamer met Tweepersoonsbed

massa hotel voor +/- 1700 mensen check-in en check-out duurde oneindig, te weinig personeel geen onderhouden kamers (vies, onhygiënisch) van restaurant voor ontbijt geen sprake, met bonnetje koffie, appelsiensap en muffin afhalen! prijs/kwaliteit echt niet OK!

vrij centraal gelegen

Herhaling vatbaar
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

De drukte bij het inchecken..ik snap dat het een grote hotel is maar no zo'n lange reis wil je het liefst gelijk in je kamer zijn om te rusten. We hebben ruim 2.5 uur in de rij gestaan.

De ligging was vlakbij Time Square. Bijna alles in loopafstand te doen. Metro's in 2 minuten te bereiken.

ergernissen over hotel, maar eenmaal buiten was je midden in dee stadf.
    • Penn 5000 Kamer met Tweepersoonsbed

het inchecken en de kwaliteit van het ontbiot.

ik kwam om 12 uur ;s nacht aan, had al betaald en moest twee uur in de rij staan om in te checken. Het hotel is erg massaal, ontbijt is efficient maar niet groots, weer ind e rij staan. Kamers zijn wat aan de vuile kant. Stukje pleister dat spontaan afbrak van badkamer lag twee dagen voor het opgeruimd werd. Geen hulp bij afweziugheid van WIFI. Overbalste balie en duizenden hotelgasten maken alles wat vaag. Overigens waren de bedden uitstekend, hadden we een mooi uitzicht in de kamer en was de ligging meer dan voortreffelijk, overal blakbij. Hotel niet geschikt voor oudere echtparen die gene luxe maar gewoon een beetje servifde willen.

Centrale plek geeft bestaansrecht aan dit hotel
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Airco systeem vol stof. Zet het uit en open het raam op een kier. Ontbijt overslaan en lekker buiten het hotel een gelegenheid opzoeken. Overal plakkerige deuren door gebrek aan schoonmaken. Hotel geeft uitgewoonde indruk.

Dit hotel heeft een geweldige locatie midden in Manhattan. De prijs is gunstig.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Penn 5000 Kamer met Tweepersoonsbed

Slechte (geen) ontbijtservice voor vroeg vertrekkende gasten. De medewerkers waren aanwezig, maar er was totaal geen medewerking en geen ontbijt.

Vriendelijk personeel. Ook snel andere kamer geregeld na geluidsoverlast naast geboekte kamer.

Dit verouderde hotel staat op toplocatie
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Donkere kamer, verouderde badkamer met afgebladderde verf en zeer lange wachtrij (een uur) voor uitchecken.

De locatie is super. Ruime kamer in gigantisch groot en oud hotel.

Hotel is verouderd, hygiëne laat te wensen over, badkamer versleten maar ideale ligging.
    • Penn 5000 Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Volgens Booking, hotel met ontbijt inbegrepen???? Geen restaurant aanwezig. 3 volwassenen op 1 kamer. Doch bij aankomst kregen we aan de receptie 2 kaartjes/dag om een koffie/ koek en water te gaan afhalen. Is dit ontbijt inbegrepen???? Bij aankomst 1 uur, aangeschoven alvorens we konden in-checken. Onthaalbaliepersoneel niet vriendelijk. Dag voor vertrek, was kamer niet gepoetst. Om 18u, melding gemaakt aan de onthaalbalie, na 3u en 30min wachten werden handdoeken gebracht. Kamer werd niet gepoetst, service??!!!

De ligging beviel ons het meest. Hotel is centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Had beter gekund.
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

De frontoffice medewerker. Ik had geboekt voor 3 personen, maar er kon geen bed bij op de kamer en kreeg ook maar voor 2 ontbijt. Wel betaald voor 3 personen! Uiteindelijk zelf een bed geregeld *via technische man) en op de kamer erbij gezet. Er is nooit antwoord gekomen op de vraag van Booking.com aan het hotel over de bedsetting. Bovendien maakte de frontoffice medewerker de medewerkers van Booking.com uit voor leugenaars. Als er echt alleen een kingsize bed in een kamer kan moet de mogelijkheid om deze kamer voor 3 personen te boeken uitstaan vind ik. Ik heb nu wel betaald hoor 3 maar niets gekregen voor de 3e persoon.

De locatie is super

New York is indrukwekkend!
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren oud, er is geen ontbijtzaal, maar je moet met bonnetjes in lange rijen staan en dan mag je een broodje of koek of fruit uitzoeken met een warme en een koude drank en dat moet je dan op je kamer opeten. Bij het inchecken stonden de we anderhalf uur in de rij en die rij was er dag en nacht, te weinig en vermoeid personeel. geen restaurant.

De lobby was mooi, de locatie is prima. Aan de overkant was een Deli waar je goedkoop, lekker en gezond eten kon kopen om mee te nemen. Elke dag schone handdoeken.

Schandalig
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

De kamer dat we hadden was niet de kamer van op jullie site . Deze stonk naar sigaretten en had vocht plekken op plafond en het bad in de badkamer brokkelde helemaal af . Wat we hier voor betaald hebben dat is schandalig !!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

never again!
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Massaal overvol en uitgeleefd hotel, 2000bedden. Lobby lijkt steeds op vluchtelingen kamp. Constant lange wachtrijen: voor Inchecken een uur, uitchecken half uur, meeneem ontbijt half uur. Lift 15 minuten Ontbijt stelt weinig voor ( papieren zak met een koffie, een croissant , een kleine fruitsap), geen ontbijtruimte, geen plek om te zitten, Weinig en overbelast personeel

Locatie is centraal in New york, nabij 6 metro lines

Redelijk
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Alles was heel oud. Kapot en vies. En de liften zijn altijd vol. Ik zat op de 17de verdieping. Zijn 8 liften die op elke verdieping stoppen.

Heerlijk gelijk hartje centerum new york.

Geboekte kamer voldeed volstrekt niet aan de getoonde foto’,...
    • Penn 5000 Kamer met Kingsize Bed

Geboekte kamer voldeed volstrekt niet aan de getoonde foto’, omschrijving en was niet schoon. De badkamer had een douche op buikhoogte, was niet schoon en het bed ook niet. Lange wachttijd bij de receptie. Ontbijt - bon voor koffie en een suikerbroodje dat je in de lobby mag opeten. Het hotel heeft bedragen van mijn creditcard afgeboekt voor niet verbleven nachten en de borg voor een geannuleerde boeking is nog steeds niet teruggestort. Het hotel reageert noet op email/telefoon en dus ook niet op klachten.

Fijne vakantie in New York en een slecht verblijf in Hotel Pennsylvania
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

- Receptie, als je een beetje pech hebt sta je zo maar een half uur of drie kwartier in de rij tussen de "Efteling linten" voor je kunt inchecken - Hygiëne viel tegen in de sterk verouderde kamer - Licht via twee schemerlampen was een drama - Je betaalt hier de hoofdprijs voor een slecht hotel - NOOIT MEER!

- Het meest beviel mij de website van dit hotel. - Voor het ontbijt sta je in de rij zoals bij de Efteling tussen de linten

Betaal iets meer voor je hotel in NYC en kies níet voor dit verblijf!
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Dit is een fabriekshotel: met meer dan 1700 kamers is er geen ruimte voor persoonlijke aandacht en gaat alles en masse. Je staat iedere dag in de rij voor het ontbijt, en ‘s ochtends in een overvolle lift als je van de bovenste verdiepingen komt. Voor de incheck sta je zo’n 1,5 uur in de rij en dat bleef de gehele week tijdens ons verblijf het geval. Ongeacht het tijdstip. Wij kregen een zeer stoffige kamer op de 15e verdieping toegewezen. Onder het bed en boven de deur lagen zichtbaar dikke lagen stof. Die hebben we zelf voor zover dat ging afgenomen. Het raam ging alleen met hulp van de conciërge open (en dicht). Tijdens onze week in dit hotel hebben we twee keer met de receptie gebeld omdat de batterij van het brandalarm leeg was en deze bleef piepen, werd gelukkig wel snel opgelost. Als klap op de vuurpeil kwamen we na een lange dag op dag 5 terug in onze kamer en bleek ons slot kapot. De security heeft ‘s avonds laat met een koevoet de deur moeten forceren waarbij wij onze spullen moesten pakken en moesten verhuizen. Ook dit kan gebeuren, maar zonder enige excuses hebben we eerst bijna een uur bij onze kamer moeten wachten en hebben we uiteindelijk zélf actie ondernomen om onze nieuwe kamer te kunnen betrekken (let wel: het was middenin de nacht). Niemand kwam ons helpen en we hebben geen enkele excuses of iets vernomen van het hotel! Je betaald ook voor je bagage opslag op je laatste dag. We hebben al veel van de wereld gezien maar nog nooit zulke slechte service en zo’n stoffig massaal hotel. Voor het eerst dat we zo’n negatieve review moeten achterlaten. Gelukkig hebben we wél genoten van de prachtige stad, die is zeer zeker de moeite waard!

De ligging, op loopafstand van metro en times square. Ook het ontbijt-2-go vonden wij prima. Wel even in de rij ‘s ochtends maar daarna kun je met je kop koffie, bagel en jus of water gelijk op pad. Bedden waren goed en prima douche.

Locatie is perfect, hotel zelf is waareloos, overvol en extreem druk.
    • Penn 5000 Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Wij kwamen heel laat aan, rond 1 uur 's nachts. Receptie vertelde dat onze kamer nog schoongemaakt moest worden, dus wij moesten wachten. Na ongeveer half uur wachten met 2 slapende kinderen vroeg ik: "ik kan toch na 14:00 inchecken, waarom moet ik nu zo lang wachten?" Toen kwam meneer met een verhaal dat ik voor 00:00 moest inchecken, eigenlijk kon hij mijn boeking annuleren omdat ik te laat was, en zelfs gedreigd om dit te doen. Hij weet dat we om 1 uur 's nachts geen andere plek kunnen zoeken met 2 slapende kinderen. Na heel veel discussie en heel lang wachten, konden we eindelijk een kamer krijgen. Je krijgt ontbijtkaartjes alleen voor volwassenen, en niet voor kinderen. (Hebben kinderen geen ontbijt nodig?) Ik noem het geen echte ontbijt, je moet eerst heel lang in de rij staan, als je na half uur aan de beurt bent krijg je één broodje, één koffie/thee en één water/sap. Er is geen plek om te zitten. Iedereen loopt rond met broodjes, koffie, thee. Kamers zijn niet schoon. Er was een muis in onze kamer in de kledingkast. Hij heeft de pakken opengemaakt en lekkere M&M's gegeten. (Zie foto's) Toen ik dit aan de medewerkers vertelde kreeg ik antwoord "muizenbestrijding is zo moeilijk!"

Alleen de locatie is perfect. Voor de rest waardeloos.

De ligging is zeer centraal tov metro en Times Square,...
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt gaat met tickets die je in moet wisselen waarbij er lange rijen staan en dat voor koffie, flesje jus en een croissant of fruit. Je kunt beter naar een leuke deli in de buurt. Kamer redelijk, onder het bed wordt niet gezogen.

De ligging is zeer centraal tov metro en Times Square, vriendelijk geholpen toen er iets mis was gegaan met de reservering. Kamers zijn ruim, prima douche.

Het verblijf in The big apple was een superervaring, het hotel daarentegen was minder.
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Ik begrijp dat dit hotel een 2-sterren is. Eigenlijk zou het 1-ster moeten zijn. Ik raad dit hotel af. - Het ontbijt 's morgens, je voelt je precies op straat, geen fatsoenlijke plaats om te ontbijten. Slecht geregeld. Je kunt beter elders ontbijten. - 's Morgens moet je enorm lang wachten om zelfs in 1 van de 8 liften naar beneden te geraken - Indien je een probleem hebt dien je soms uren in de wachtrij te staan - dit hotel is in 1 woord 'massatoerisme' - Personeels te kort aan receptie, het hotel heeft maar liefst meer dan 1500 kamers, dat zegt genoeg, gevolg: personeel is zeer onvriendelijk, begrijpelijk. - Foto's kloppen niet altijd hoe ze hun hotel mooi presenteren. Realiteit en presentatie staan ver uiteen. - Duur voor wat het voorstelt, voor die prijs heb je betere. Kort: wil je een super locatie en interesseert het bovenstaande je niet, dan zou ik het doen. Maar anders zou ik hier wegblijven.

De locatie is het enige goede punt.

Je betaald voor de ligging
    • Penn 5000 Kamer met Tweepersoonsbed

Ondanks dat dagelijks de kamer wordt schoongemaakt (lees, bed opgemaakt en handdoeken vervangen) hadden we toch last van een muis op onze kamer, daarna werden we overgeplaatst naar een andere en veel kleinere kamer. De douche is niet in hoogte verstelbaar.

De ligging is perfect, maar daar is ook alles mee gezegd.

Basic.
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Het hotel is erg oud. Het ontbijt is klein en wordt opgehaald. Slechte service aan de balie. Fantastische service van housekeeping.

De plek waar dit hotel staat is fantastisch. Centraal.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Verblijf was goed. Al de rest kon voor ons beter!!
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Het comfort van het hotel is verouderd en is dringend aan renovatie toe. Het ontbijt kon beter omschreven worden als een pic-nic pakket. Dit is geen ontbijt!!

Het hotel is qua ligging uitstekend. Vlak aan het Penn station en op wandelafstand van Time Square.

uitsluitend voor de locatie kies ik dit hotel.
    • Penn 5000 Kamer met Kingsize Bed

in een rij staan om uit een plastic zak een ontbijt te ontvangen wat bovendien slecht is, is niet mijn idee van een ontbijt

het beste van dit hotel is de locatie

Slecht hotel op fantastische locatie
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Hele complex is oud en wordt slecht (niet) onderhouden. Personeel is zwaar onder bezet, daarom overal lange rijen. Op mails met vragen werd pas na 3(!) reminders gereageerd.

De ligging tegenover Penn Station is top. Kamer was (zeer) oud, maar wel heel ruim.

Top locatie! Goede prijskwaliteit verhouding.
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

- Kasten/ramen/gordijnen zijn vies (bed en badkamer zijn wel schoon) - Geen gratis WIFI (20 dollar per dag) - Geen ontbijtzaal aanwezig, hierdoor krijgt iedereen een zakje met ontbijt (Let op: boek je een kamer waar je met vier personen op gaat slapen, dan krijgen maar 2 personen ontbijt)

Locatie van het hotel is geweldig! Loopafstand van Times Square en hotel is gelegen tegenover Penn Station. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Nooit meer terug
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Zeer slecht erg vies voor het ontbijt kreeg je bonnen waarmee je in een zeer lange rij je ontbijt in een zak mee moest nemen en in de centrale hal kon opeten

Eigenlijk alleen de lokatie

Fijn verblijf!
    • Penn 5000 Kamer met Tweepersoonsbed

We hadden eerst een andere kamer gekregen dan we hadden geboekt. We hadden de Penn5000 geboekt. De volgende dag kregen we een kamer met een ruimer bed. Dat was fijn!

De locatie, de medewerker genaamd Flora (super aardige en vriendelijke dame), de toegankelijkheid, het ontbijt.

Verschrikkelijk
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

Hotel is slecht onderhouden, de kamers hebben gaten en scheuren in de muur en de badkamer was vies. Er staan enorme rijen voor de check-in balie. Personeel is grof en ongemanierd. De receptioniste zat voor onze neus te klagen over een andere gast die al 3 uur in de check-in rij stond, haar manager moedigde dit aan. Er is geen ontbijtruimte. Je krijgt een bruine zak met daarin een croissantje, een flesje water en koffie of thee. Hier staan opnieuw enorme rijen voor. Deed mij denken aan een voedselbank. Wij hadden een kamer voor 3 personen geboekt, maar kregen 2 ontbijtbonnen per dag omdat het om "complimentary breakfast" ging. Op de derde dag van ons verblijf troffen we een muis aan in onze kamer (zie foto). Toen kwam de manager en werden we overgezet naar een andere kamer, dit bleek een rokerskamer te zijn. Daar vonden we een kakkerlak in de badkamer (zie foto). Toen moesten we weer het management bellen en in de wacht staan, die gaf aan niets te kunnen doen omdat alles volgeboekt was. We hebben de resterende dagen geannuleerd en toen naar een ander hotel gegaan. Meest verschrikkelijke hotel ervaring ooit.

hotel is een goede slaapplaats, geen verblijfplaats
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

ontbijt was minimaal, alleen zoete / vette (koffie) broodjes / donuts; geen ontbijtruimte. kamer inrichting oud, badkamer wel goed schoongemaakt, maar lelijk (tegelwerk komt uit de middeleeuwen) en schimmelranden op de kit

de ligging in het centrum van Manhattan vlakbij PENN-station.

Er zijn betere hotels voor dezelfde prijs.
    • Penn 5000 Kamer met Kingsize Bed

het in de lange rij staan met uw gratis ticketje voor "het ontbijt" : 1 koek ;1 fruitsap of water ;1 koffie of thee het gebruik van de lift : lange wachttijd

het gratis telefoneren naar het buitenland

De locatie is fantastisch.
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Alles. Slechts de locatie was goed. De faciliteiten zijn slecht geregeld, het hotel is qua personeel onderbezet en het is vies.

De locatie is fantastisch. Centraal gelegen.

Voor alleen logies een goed hotel
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Ramen eenmaal open niet dicht te krijgen. Onder de bedden wordt niet schoongemaakt. Er lagen plastic zakken en sokken.

Ruime kamer, badkamer simpel maar voldoende. Iedere dag schone handdoeken perfect. Ontbijt stelt niks voor. Wachten soms in lange rij op kleffe muffin, bagel of croissant. Locatie perfect en dichtbij metrostation

Vreselijk - tourist trap
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

Hygiëne, hotel moet nodig gerenoveerd worden. Van de muren bladdert stucwerk af, bedden en beddengoed aan vervanging toe, tapijten stinkend smerig. Het raam heeft een kier van 5 cm en kan niet dicht. Oude lawaai airco. Muffe geur in heel het hotel. Het niveau is van een Motel voor 40 dollar per nacht, maar hier betaal je 300 dollar per nacht voor .... Ik heb een (1!) uur in de rij gestaan voor de checkin. Ontbijt staat ook een rij van half uur voor, dus maar overgeslagen. Kortom: totale deceptie, in geen 20 jaar zo’n slecht hotel gehad, typische ‘tourist trap’.

Locatie Express checkout

Jammer jammer
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

De kamer was zeer zeer veroudert. Wc lekte en werd maar niet gemaakt. Bij de incheck na een half uur in de rij te hebben heb gestaan heb ik gevraagd of ik een gerenoveerde kamer kon krijgen. Volgens de niet gemotiveerde hoofdpijn hebben de receptioniste zei dat dit de beste was dat ze hadden. Bedenkelijke zaak!

De lokatie is perfect. Elke dag nieuwe handoeken.

Geen aanrader wat betreft alle faciliteiten in het hotel. Alleen geschikt als je een bed nodig hebt.
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt is verschrikkelijk. Er staat een wachtrij om je ontbijt te halen, dat vervolgens zeer karig is. Het personeel is zeer onvriendelijk. De sfeer in het hotel is heel erg slecht.

De locatie is goed. Dicht bij het metrostation en in de buurt van times Square (15 a 20 minuten lopen)

Waardeloos en zeer verouderd hotel.
    • Penn 5000 Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamers zeer verouderd, verroeste radiatoren, slechte bedden. Kamers waren bij aankomst niet schoongemaakt. Ontbijt is slecht geregeld. Balie medewerkers geirriteerd. Lange wachtrijen voor in- en uitchecken. Er lagen nog sokken van de vorige slapers in het raamkozijn. Kussen met een bloedvlek erop en ga zo maar door.

Weinig eigenlijk behalve de locatie is prima.

Leuke stedenreis met oud hotel dat op z”n retour is, op een goede locatie.
    • Klassieke Kamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was oud, afbladderend plafond, oude meubels. Erg massaal zodat je een uur moet wachten om in te checken of met één van de twaalf liften eens omhoog of omlaag kunt. Ontbijt krijg je mee in een zakje met kartonnen tray met koffie/thee, sap of water. Dan moet je nog ergens in de overvolle lobby een plekje op een bank of kast zien te bemachtigen om je ontbijt op te eten. Ondanks goede locatie vonden we dit een zwaar minpunt.

Locatie is mooi centraal en dicht bij openbaar vervoer

prima ligging, prijs voor Manhattan redelijk. kan misschien niet veel meer verwachten.
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

hygiene: onder bed en in hoeken komen ze niet. familiekamer zonder leeslampjes, dus allemaal in groot licht of niets. tussen bedden 1 kastje , dus aan de buitenkant niets voor bril, water e.d. douche was al snel koud of afwisselend warm/koud.

ligging hotel is prima. Bij de infodesk toer geboekt en daar en de intakebalie heel vriendelijk en accuraat geholpen!

De ligging.
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Oude kamer, wel groot maar heel verouderd. Ramen waren ook oud en heel vuil. Bedden waren klein en niet zo comfortabel (doorzakken). De rij om aan je ontbijt te konen kon ook op een betere manier.

De ligging...heel centraal! Super. Wel een prachtig complex, een gevoel zoals de Titanic qua inrichting

Het is een slaapplek

Het ontbijt per persoon een broodje en flesje water, koffie of thee of een flesje orangesap. Dat in een lange wachtrij meenemen naar je kamer ( in een bruinepapierenzak.)

De centralelinging en een zeer goed matras.

New York levert zoals verwacht. Het hotel maakt haar verwachtingen niet waar
    • Penn 5000 Kamer met Kingsize Bed

In een rij gaan staan met circa 100 personen voor je om in te checken na een dag reizen. De rij heeft er elke dag gestaan. Door het management werd hier niet op geanticipeerd. Elke ochtend een lange rij voor een zakje ontbijt dat je zelf ‘ergens’ maar moet op eten. Ook het uitchecken wordt weer bepaald door een lange rij.

Locatie is top!

Zeer matig voor de hoge prijs die betaald wordt
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Inchecken duurde 2,5 uur. Dit is veel te lang als je al zo lang gereisd hebt. Medewerkerster bij inchecken was nors. Mijn vragen werden met veel moeite beantwoord. Geen fijne ervaring. Kamers zijn zeer gedateerd. Geen waterkoker op de kamer. Warm water werd in winkeltje verkocht. Kleine thermoskan water kost 2 dollar. Raam moest met behulp van medewerker dicht gemaakt worden. Raam is zwaar, stroef en er komt geen beweging in. Meubels, tapijt, bedsprei gordijnen zeer gedateerd. Achter bed en meubels wordt niet schoon gemaakt. Afzuig werkt niet en de roosters zien er ranzig uit, veel stof en vuil. Schoonmaak werd wel dagelijks gedaan maar doordat alles gedateerd is kan schoonmaken ook niet grondig gebeuren. Verder heb ik tot nu toe twee keer om het terug storten van mijn borg moeten vragen. De borg wordt bij inchecken ingehouden. Dit is nog steeds niet vrijgegeven op mijn credit card. Bij uit checken is koffers in kelder zetten 5 dollar per koffer, als je zoveel betaald voor verblijf dan moet dit op zijn minst inbegrepen zijn! Dit moet inbegrepen zijn bij de service. Ontbijt is een kleine flesje jus of water, koffie of thee en keuze uit donut, croissant, koffiebroodje, muffin. Je staat dus in de rij om je ontbijt voucher in te leveren. Heb gedurende de week dat ik daar verbleef tientallen mensen horen vragen naar de ontbijt ruimte. Dit moet duidelijker aangegeven worden op de site. Je krijgt bij inchecken een bon voor een drankje bij pub Stout of Felie. Je mag met kinderen niet aan een bar zitten dus ben je verplicht een tafel te reserveren en aan tafel is alleen een drankje bestellen niet toegestaan. Je moet dus een ontbijt, lunch of diner afnemen, hierbij komt dan ook nog verplicht 20% tip geld bij. Kortom een duur gratis welkomst drankje.

De locatie was prima. Informatie balie om vragen over omgeving te stellen was bijna altijd onbemand of kort open.

Goed hotel op een super locatie.
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Kamers kunnen wel een update gebruiken. Oude vloerbedekking en enkel glas in mijn kamer.

Geweldige locatie tegenover het Madison Square Garden. Veel dingen op loopafstand.

Nooit meer
    • Penn 5000 Kamer met Kingsize Bed

De klantvriendelijkheid was ver onder de maat. Ze nemen je in de maling door te zeggen dat d ekamers gerenoveerd zijn maar alles is oud en vies!! Hrt raam is dusdanig vies dat je et niet doorheen kunt kijken.

Het uitchecken

Een redelijk goed hotel
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Het ontbijt is nu niet bepaald een prijswinnaar. Een eierdoosje met één kop koffie, een flesje sinaasappelsap en één zoet broodje. Snauwerige personeelsleden, nauwelijks zitplaatsen, ontbijtbonnen voor twee personen, ipv voor drie.

De locatie van het hotel. De rust op de gangen en ook 's nachts bijna geen geluiden van het verkeer. Schoon beddengoed en handdoeken.

Slechtste hotel van wereld, schande dat dit bij booking boekbaar is.
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

Oud, vies, ontbijt bestond uit 1 croissant en 1 flesje ware, schimmel in kamer, alles verroest . Niemand moet hierheen.

Slechtse hotel waar we ooit zijn geweest. Een schade dat dit op Booking.com staat

Goeie kamers met eigen badkamer, prijs/kwaliteit zeer goed. Ligging van het hotel is ideaal.
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Ontbijt is basic, maar men kan nergens echt zitten. Wel praktisch dat er een ontbijtje was.

Zeer praktische ligging maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Zeer karig ontbijt. We waren met drie personen op 1 kamer. We kregen slechts 2 eetbonnen per kamer per dag. De laatste dagen (als de eetbonnen op waren) zelf ergens buiten hotel gaan ontbijten. Het ontbijt op hotel bestond uit 1 koek (croissant, boterkoek,...), 1 flesje fruitsap of water en 1 koffie of thee per persoon !!! Te eten op tafeltjes in de ontvangsthal of op de kamer. Ruime maar slordige kamers....2x een muis betrapt op onze kamer!

Praktische ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Was eenmalig. Niet voor herhaling vatbaar.
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

Hygiëne in hotelkamer. Oud en vies. Beddengoed met haren van vorige gasten en vlekken. Ook in de ' schone' handdoeken. Alles is te vies om aan te raken.

Locatie. Top middle Manhattan met empire state om de hoek.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

als je van 'historie' houdt en het leuk vindt om in de rij te staan
    • Classic Kamer met 2 tweepersoonsbedden

Het inchecken was nogal een dingetje; er stond een eindeloze rij, waardoor het dik een uur duurde voor we de kamer in konden. Er stonden ook incheck-automaten, maar nadat je dan alle gegevens had ingevuld kwam de treurige boodschap "we kunnen u op het moment niet aan de kamer helpen, gaat u aub naar een balie". Toch jammer van je tijd als je maar 2 dagen in NY bent. Hoewel we een kamer voor vier personen (2 dubbelbedden) met slechts 3 personen hadden geboekt, kregen we 2 ontbijtbonnen aangeboden. Want de kamer zou voor 2 personen zijn! Omdat er nog maar 1 bon over was moesten we terugkomen voor de andere bon (en voor het tweede ontbijt de volgende dag). We zijn voor een ontbijt bestaande uit een doosje met jus, water en koek niet weer in de rij gestaan, die werkelijk elk uur van de dag ellenlang was. Het ontbijt, dat inclusief was voor 2 van de 3 hebben we dus maar alle 3 laten lopen, want ook dat betekende weer een rij en om de doos hangend in de stoffige en drukke lobby te nuttigen leek ons geen goed begin van de dag. Zelden zo'n oude meuk gezien. Historische kluisdeuren op de kamers! Historische telefoons, de eerste in NY. Omdat er geen handdoeken op de kamer waren heb ik meerdere keren allerlei nummers moeten bellen, zonder dat er ergens werd opgenomen. Via een manager bij de balie lukte het toch om de handdoeken op de kamer te krijgen. Een andere gast was minder gelukkig: s' ochtend hoorden we een man vanaf een gangtelefoon bellen, woest, want hij wachtte al 2 uur op de handdoeken. De prijs - kwaliteitsverhouding viel erg tegen. Booking.com stunt met dit hotel voor ongeveer $125 per nacht. Echter, daar komt dan behalve toeristenbelasting nog een keer 14,75% belasting en $40 accomodatietoeslag per nacht bij. Vooral dat laatste slaat natuurlijk nergens op!!!

de kamer was erg ruim, de bedden ok, de locatie was super

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

de locatie is heel goed
    • Klassieke Kamer met Kingsize Bed

het gehele gebouw is dringend aan renovatie toe (veiligheid?)

de verse ontbijtkoeken en het gebruik van de externe fitness met zwembad, jacuzzi, sauna en steamroom

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Comfortabel bed in het absolute hart van Manhattan!
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Het hotel is duidelijk erg oud. Verf schilfert van sommige deuren, verwarming is stoffig, hier en daar roest in de badkamer. Maar dat heeft de ervaring niet kunnen vergallen!

Toplocatie en comfortabel bed. Dat was het belangrijkste.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

wij hebben genoten in een prima centraal gelegen hotel
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

De incheck bij de balie duurde een uur. Tijdens ons verblijf zagen wij vrijwel altijd lange rijen staan maar het is nou eenmaal een druk bezet hotel. Geeft ook hoop gezelligheid.

Het hotel ligt erg centraal waardoor je de meest bekende bezienswaardigheden snel en makkelijk kunt bereiken, vooral makkelijk en veilig als je avonds over straat wilt. De kamer was schoon en elke dag werd het bed opgemaakt en handdoeken verschoond. Wij vroegen om een gerenoveerde kamer echter tegen betaling, niet gedaan, de aardige meneer bij de balie gaf ons wel een standaard schone kamer op de 14e verdieping.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Locatie en ontbijt was top!
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Kamers waren slecht onderhouden. Dit had ik al gelezen voordat ik geboekt had. Dus had me op een slechte kamer ingesteld. Prijs/kwaliteit is gewoon prima voor midden New York.

Locatie en ontbijt was top!

Goed voor de prijs
    • Klassieke Kamer met Tweepersoonsbed

Viel niet echt tegen wist het , maar misschien beter vermelden, ontbijt afhalen en dat je het niet ter plaatse kan nuttigen. Dat je moet betalen voor je bagage 5$ ok, maar dat je ook voor je handbagage moet betalen NIET OK, dwz 4 labels kopen

Voor de was het zeker ok, je bent in je kamer vr te slapen. Neem de volgende keer terug dit hotel