Beoordelingen over Planet Hollywood Resort & Casino 4-sterren

3667 Las Vegas Blvd S, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#100 van de 193 hotels in Las Vegas

• Betaald WiFi

6,1

Mooie afsluiter van onze road trip
    • Ultra Hip, Kingsize Bed, Rookvrij

Parking en receptie liggen zeer ver verwijderd

We hadden de goedkoopste kamer geboekt en kregen een kamer met uitzicht op de strip op de 36ste verdieping. Zalig uitzicht.

Go for it!
    • Ultra Hip, Kingsize Bed, Rookvrij

De bewegwijzering is niet te filmen. Achteraf kun je erom lachen, maar het lijkt eigenlijk nergens op. Vanuit de parkeergarage (zoek deze via de zij-ingang, samen met de andere door Vegas dolende chauffeurs) de lift nemen naar de derde etage en dan links aanhouden in de mall. Eenmaal in het casino de roltrap naar beneden zoeken en anders gewoon vragen. Succes!

Het uitzicht! Topkamer op de 50ste verdieping gekregen. Ruime bedden, mooie badkamer met bubbelbad en douche en goede climate control. WIFI was goed geregeld en ook het parkeren was uiteindelijk goed te doen. Het lijkt er zelfs op dat eenieder gewoon de Self Parking kan gebruiken zonder enig toezicht o.i.d. Leuke zwembaden, geinig casino en perfecte locatie op de strip.

Goed hotel midden op de strip.
    • Rookvrije Ultra Hip Accommodatie met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op de Fontein

Geluidsoverlast (aircogeluid van machines op het dak van buiten) in de kamers achter uitkijkend op het fontijn. Niet goed schoongemaakt douchecabine bij aankomst in de kamer

Geweldige locatie midden op de strip met een groot winkelcentrum aan hotel vast dus ideaal voor overdag aangezien het te warm is om de hele dag buiten te lopen. De prijs-kwaliteit verhouding.

Locatie (hartje Strip), badkamer (huge!
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Rookgeur is echt hinderlijk (in sommige kamers wordt blijkbaar gerookt en de rook gaat dan via de ventilatie jouw kamer in) Resort fee! - wifi 42 dollar per nacht (voor 2 apparaten!)

Locatie (hartje Strip), badkamer (huge! en van alle gemakken voorzien), ruime kamer

Prima bruisend hotel op de juiste locatie
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

We kennen het hotel als The Alladin, dit thema hotel heeft het niet vol kunnen houden. We waren blij verrast met onze grote, gerenoveerde kamer, het modern ogende casino, de prima sfeer in de mall. Het hotel heeft zich prima overleefd. Verder heeft het zo ongeveer de mooiste locatie op de Strip. Er waren wat zorgen over het parkeren, gaan we valet parking proberen of gewoon zelf gratis parkeren. Dat laatste is ons uitstekend bevallen qua afstand tot de balie (met een rolkoffer over gladde vloeren)

Wij hadden een Resort Vista kamer geboekt.
    • Ultra Resort Vista Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

We kwamen aan in onze kamer en deze was slecht schoongemaakt. Snoeppapiertjes naast de prullenbak. Iets plakkerigs op het nachtkastje, vieze ramen, tandpasta op de vloer en muur en zwarte vlekken en een dikke haar in de badkuip. Daarnaast was het uitzicht ook ruk. Hier dus toch maar even over gaan ‘klagen’ bij de receptie. Het enige voorstel wat we kregen was een aantal verdiepingen naar beneden, maar dan hadden we helemaal geen uitzicht, maar zouden we tegen het dak aan kijken. Uiteindelijk kunnen regelen dat de kamer alsnog werd schoongemaakt en dat we de dag erna naar een andere kamer mochten met uitzicht op de Bellagio fontein en Eiffeltoren. Toen had ik eindelijk waar voor mijn toch wel dure kamer.

Wij hadden een Resort Vista kamer geboekt. De kamer zelf is prima, ruime badkamer en een koelkast ipv minibar.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

De kamers waren heel mooi, genoeg ruimte en goed uitzicht.
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

De parkeergarage is ver van de lift of je moet valet parking nemen voor 20 dollar. Lunchbuffet was beter bij andere hotels.

De kamers waren heel mooi, genoeg ruimte en goed uitzicht. Personeel heel vriendelijk. Leuk casino.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Midden op de strip, gratis parkeren!
    • Ultra Resort Vista Kamer, 1 Kingsize Bed, Rookvrij

er viel niks tegen... alles was prima in orde!

De enorme vriendelijke staff, zeer mooie kamer met onvergetelijk uitzicht, rustige omgeving ondanks midden op de strip, en gratis parkeren in de garage!! Is niet overal nog mogelijk, koffiezet mogelijkheid, mooie grote badkamer, met bad aan het venster met zicht op de fonteinen en de strip!! Vooral 's nachts heel romantisch met de vele neon's en lichtjes overal rondom. Als je een show wil zien, zeker de Vegas Show doen in het Saxe Theater, (is in de shopping bij de Hollywood Planet) kaartjes zijn 50% goedkoper als je ze buiten bij een 'tixbox' koopt! En zeker een keer een hamburger gaan eten bij Gordon Ramsey, (is ook in de shopping bij Hollywood Planet) nog nooit zo een lekkere hamburger gegeten als daar!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goed hotel, nog betere kamer, uitzicht en locatie, locatie, locatie!
    • Rookvrije Ultra Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

De persoonlijke hygiëne artikelen, amennities, waren te karig, voor dit type hotel. Deze bestonden uitsluitend uit een stukje zeep. Ik miste absoluut de shampoo, conditioner, body lotion en wattenstaafjes. Verder was de manager van het steak-restaurant buitengewoon onvriendelijk, tegen het vijandige aan!

De enorme, pas gerenoveerde kamer van 55m2 en gigantische badkamer. De bedden zijn werkelijk waar fantastisch en het uitzicht over de “Strip”, adembenemend.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Valse belofte
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Zwembad was gesloten en het gratis ontbijt was een korting voor 2 personen bij Starbucks. Maar we hadden een kamer voor 4 personen. Valse beloften dus.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Super goed hotel alle faciliteiten die je kan wensen en dat midden op de strip.
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Uitzicht kamer, 8 hoog aan de achterkant je zag niks behalve een paar daken. Toch jammer.

Super locatie midden op de strip, 2 zwembaden veel ruimte om ook bij het zwembad te liggen niet te druk. Winkelcentrum aan het hotel vast.

Hip hotel op prima locatie.
    • Rookvrije Hip Kamer met 2 Queensize Bedden - Uitzicht op de Strip

Net als vele andere hotels op de strip, is het zo groot dat je er gemakkelijk verloren loopt en wegwijzers zijn schaars....

Planet Hollywood is centraal gelegen op de strip in Las Vegas en beschikt over alle nodige faciliteiten.

Super!
    • Ultra Hip, Kingsize Bed, Rookvrij

Super kamer. Alles fijn schoon en elke dag werd de kamer schoon gemaakt en nieuwe handdoeken geleverd. Erg ruime kamer. Douche met een apart bad, wc apart. Groot bed, een bank, twee fauteuils, kast, strijkijzer en strijkplank, bureau en een grote tv. Was een prima verblijf om even bij te kunnen komen.

Hippe kamer, uitstekend gelegen op de strip. Mooi uitzicht op de fonteinen.

Bij de geboekte hotelkamer zat maar wifi voor 2 personen inbegrepen. (resorttoeslag). Vermits wij een gezin zijn met twee tieners moesten we normaal gezien nog voor 2 personen bijbetalen. Wij hebben dit niet gedaan omdat dat op 32USD/pp kwam wat toch wel wat duur is. Als je aan het zwembad ligt komen de geuren van de keuken voorbij. Niet altijd leuk als je in een geur van frietjes en hamburgers ligt.

Mooie, grote kamer met uitzicht op de fonteinen van Bellagio. Hip interieur. Grote badkamer met douche en bad. Aparte wc. Een groot zwembad waar een live DJ-set wordt gespeeld. Alles superproper ! Uitstekende ligging op de Strip.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ligging tegenover het Belaggio.
    • Ultra Hip, Kingsize Bed, Rookvrij

Geen ontbijt inbegrepen terwijl dit tijdens het boeken wel zo leek. Ressortfee is €35,- Muziek in casino heel hard.

Ligging tegenover het Belaggio. Grote badkamer. Koelkastje.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Super locatie voor een tripje Las Vegas
    • Ultra Hip, Kingsize Bed, Rookvrij

Veel te hoge prijzen voor het huren van aan bedje direct aan het zwembad.

Locatie was super, Direct aan de Strip! Gratis parkeren in de achterliggende parkeergarage, ideaal. De kamer was perfect, mooie grote en schone kamer, heerlijk kingsize bed, ruime badkamer met een super fijne rainshower :)! Met 45 graden buitentemperatuur was het ideaal om een koelkast in de kamer te hebben. Daarnaast is het klimaatsysteem in de kamer perfect en super stil. Gaaf hotel met veel faciliteiten, o.a. een gaaf casino en een mega winkelcentrum met verschillende horecapleinen.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima locatie, mooie ruime kamer met zeer mooie badkamer.
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

De zwembad omgeving is niet erg aantrekkelijk en er moet extra betaald worden voor bedjes. De parkeergarage is bereikbaar via een zijstraat en dat staat nergens aangegeven. Inchecken bij de automaat zorgde voor de melding dat de kamer nog niet klaar was (maar het was al 20 u). Dus in de lange rij voor persoonlijk inchecken: maar 2 balies open. Toen bleek de kamer wel gewoon beschikbaar te zijn. Tot slot: de muziek staat overal best hard, zelfs in de liften. Dat maakt het erg onrustig en rumoerig.

Prima locatie, mooie ruime kamer met zeer mooie badkamer. Veel entertainement!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Zeer mooi en luxueus
    • Ultra Hip, Kingsize Bed, Rookvrij

Het ontbijt dat inclusief was had een waarde van $9 per persoon bij de Starbuks. Echter na het nemen van een koffie ben je ongeveer al $5 - $6 kwijt. Om dus iets degelijks te eten zal je zelf nog aardig wat moeten bijleggen.

Zeer mooie en luxueuze kamer. Zeer goede locatie, midden op de Strip. Gratis parking

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Fantastisch las vegas

Hotel is wel wat outdated, toe aan renovatie. Geen ontbijt inbegrepen. Parkeren is ver lopen (dus altijd valet parking proberen!). Zwembad hebben we uiteindelijk niet gezien, en was na laatste weekend van oktober ook dicht.

Locatie van hotel is erg goed, midden in centrum van de strip. Sfeer in casino vond ik ook goed, PH onderscheidt zich hier van de andere casino's. Wat meer gericht op 'jongeren', met muziek en danseressen. Uitzicht vanaf de kamer wel top (we hadden fountainview).

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Ondermaats
    • Rookvrije Ultra Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

De kamers zijn zeer oud en donker. Ontbijt was inbegrepen voor 9 dollars te besteden in het hotel. Koffie + 1 koek was al meer dan 9dollar . Dit is geen ontbijt!

Het casino is een van de beste. Het hotel daar tegen is ondermaats.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Topverblijf op de strip.

Helemaal niets.

We hebben hier in de loop der jaren al meerdere keren overnacht. Ook al een aantal andere hotels op de strip uitgeprobeerd, maar zijn nu overtuigd: Planet Hollywood is het beste. Heel makkelijk om vanaf de luchthaven te parkeren (hotel ligt aan rechterkant vd strip). Ruime kamer én badkamer. Inchecken gaat hier sneller dan in andere hotels, Beste buffetrestaurant van de strip ( Spice Market Buffet). Mall vlak aan het hotel. Mooi casino, alhoewel dit niet het doel van ons verblijf was.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Vegas is leuk, maar voor mij geen Planet Hollywood meer. Er zijn voldoende alternatieven.
    • Hip Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

We moesten $36,- betalen per dag voor gebruik van (gratis) Wifi en (gratis) lokaal bellen, ik heb hierover een klacht ingedient maar de manager zei, het stond om het kaartje wat bij de sleutel zat, dat had je dus kunnen weten. Als je dus prijzen gaat vergelijken, tel bij Planet hollywood $36,- per dag erbij! De kamer viel ook tegen, klein en donker, bedje bij zwembad kost $69,- per keer. De vloerbedekking in de kamer stonk ook.

Gezellige boulevard met winkels, mooi casino

Schitterend hotel in het midden van de strip
    • Kamer met Kingsize Bed

De receptie had onvoldoende personeel waardoor je lang moest wachten.

Een schitterend hotel midden op de strip

Perfecte stek central aan de Strip voor een nachtje Las Vegas
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Rustig gelegen en comfortabele slaapkamers met heerlijke bedden

Leuk hotel
    • Ultra Hip, Kingsize Bed, Rookvrij

De wifi was echt een drama.

Mooi hotel centraal op de strip gelegen.

Superlokatie
    • Rookvrije Ultra Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Routing binnen het hotel en casino..

Lokatie.

Great place to stay in Vegas!
    • Ultra Hip, Kingsize Bed, Rookvrij

Prachtig hotel voor verblijf in Vegas, wel erg massaal

Het massale

De heerlijk comfortabele kamer

voor zakelijk verblijf prima
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

ontbijt was niet gratis....

Prachtig verblijf, mooi uitzicht, ruime kamer, heerlijke bedden. Aanrader!
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Zeer ruime kamer met prachtig uitzicht. Heerlijke bedden en keurig verzorgd. Ruime badkamer van alle gemakken voorzien.

• Rookvrije Ultra Resort Kamer met 2 Queensize Bedden

Ontbijt - verwacht aan een ontbijt buffet. Starbucks ontbijt viel tegen

Kamer was uitstekend

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Geweldig en kom zeker weer terug!

Alles was top!

De locatie!

Fantastisch verblijf op de strip.
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Ruime kamer, grote badkamer. En de lokatie van het hotel was super.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

• Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

De centrale ligging aan de strip , hygiene op de kamer

• Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Ramen aan de binnenkant mogen wel eens gewassen worden maar dat is t enige minpuntje.

Hele ruime luxe kamer.

Heerlijk hotel midden op de STRIP.
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Helaas wel veel last van gehorige kamer .

Kamers zijn heerlijk , Hip , Modern , Goede bedden.

Het zwembad!
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Roken

Het zwembad! Te weinig ligstoelen en hele sobere aankleding! Vloer en zwembadwater niet echt schoon! Er dreef vanalles in t zwembad!

Leuk
    • Ultra Hip, 2 Queensize Bedden, Rookvrij

Personeel casino niet echt vriendelijk! Ontbijt stelt niks voor $9,- te besteden bij Starbucks

Hele mooie kamer!
    • Hip Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

De Wifi werkte heel slecht en maakte zeer slecht verbinding

Hele mooie kamer! Zeer goed comfort

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Onwerkelijke ervaring! Top!

Kamers niet zo schoon!

Top service! Top personeel!

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Een prima hotel op een van de mooiste plekken aan de strip, met een erg gezellig casino
    • Rookvrije Ultra Hip Premium Kamer met 1 Kingsize Bed en Uitzicht op de Fontein

Het ontbijt stelt niets voor (een minimaal tegoed bij de Starbucks).

De prijs-kwaliteitverhouding en het 'gezellige' casino.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Ruime (bad)kamer
    • Hip Kamer met 1 Kingsize Bed - Rookvrij

Er was enorm veel lawaai op de gangen gedurende de hele nacht...

Ruime (bad)kamer

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

In het hart van de strip.

Ontbijt slaat nergens op. Je mag voor 9 dollar wat bestellen bij de Starbucks. Cappucino is al 5 dollar dus ver kom je niet. Je kan ook niet zitten dus ontbijt weer mee naar de kamer.

In het hart van de strip. Uitzicht op de fonteinen van Bellagio en Ceasars Palace.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Gave kamer met kostuums uit bekende films in vitrines.

Wij waren er in het weekend en dan zijn de kamers wel prijzig. Wat overigens voor alle hotels aan the Strip geldt.

Gave kamer met kostuums uit bekende films in vitrines. Heerlijk bed en grote, luxe badkamer. Het hotel heeft (uiteraard) een casino beneden en is centraal op de strip, vlakbij alle bekende hotels.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Ligging aan de strip

Geluid van ventilatoren/airco. De muziek bij de zwembaden was zo hard dat het vervormt in de speakers en onaangenaam is. Dit hoedt niet zo hard (gehoorbeschadiging) het is geen dance feest en als het hard moet dan goede apparatuur.

Ligging aan de strip

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Perfecte locatie, alles is in de omgeving op korte afstanden...

De airco maakt veel lawaai, lobby om in te checken is slecht aangegeven, doolhof door het casino (staan casino's om bekend uiteraard). TIP: Als je rond de spits gaat parkeren in de parkeergarage, rij zo ver mogelijk door naar de bovenste etage, hier is altijd wel plek.

Perfecte locatie, alles is in de omgeving op korte afstanden lopen doordat je midden op de Strip zit. Nette kamers met goede bedden, fijne ruime badkamer, goed schoongemaakt, poolpartys in 1 van de twee zwembaden waar geen kosten aan verbonden zijn, rustig bijkomen bij het zwembad, rustige kamers, gratis en gemakkelijk parkeren in de parkeergarage achter het hotel, zit midden in een shopping mall!. Kortom net hotel, van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Alles!

Zwembad op t dak was minder gezellig ivm andere resorts.

Alles! Service, mogelijkheid online inchecken en uitchecken, locatie, rust, restaurants, Miracle Mile winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

goede locatie middenop de strip tegenover het bellagio.

Er was geen ontbijt, besloten om gebruik te maken van buffet. dit was echter ontzettend duur. kwaliteit ontbijt was ook niet geweldig. - wifi werkte niet goed. - Vanuit parkeergarage (self-parking) was de ingang van het hotel niet te vinden.

goede locatie middenop de strip tegenover het bellagio. vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Luxe, comfortabel hotel

Parkeren slecht aangegeven. Vanuit de parkeergarage is de lobby wat lastig te vinden. Betaalde wifi is niet echt meer van deze tijd.

Luxe, comfortabel hotel

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Grote kamers, enorme badkamer met aparte toiletruimte.

Je moet zo'n 10 minuten lopen vanaf de selfparking met je koffers door de mall naar de incheckbalie. Dat is wat minder. Incheck duurde vrij lang (lange rij).

Grote kamers, enorme badkamer met aparte toiletruimte. Midden op de Strip. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 30 maart 2015

-locatie

-voor het internet hebben we uiteindelijk veel betaald terwijl het volgens het personeel in de prijs zat

-locatie -grote kamer en badkamer -casino/theater/restaurants in het hotel

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

Goede kwaliteit / prijs verhouding.

WiFi slecht

Goede kwaliteit / prijs verhouding. Goed hotel voor een verblijf in Las Vegas

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Goede locatie

Het hotel is erg groot en je verdwaald in het casino's om de lift te vinden

Goede locatie

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

De locatie is geweldig, uitzicht op de Bellagio fontein.

Geen minibar op de hotelkamer

De locatie is geweldig, uitzicht op de Bellagio fontein. Vele shopping mogelijkheden, veel restaurants en net casino.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Ligging aan het winkelcentrum en de strip is uitstekend.

Zwembad oud en vies water, meubilair was versleten, echt teleurstellend!

Ligging aan het winkelcentrum en de strip is uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 april 2015

Locatie, zicht, heel goed bed,

Voor de prijs die we betalen mag er wel een frigo in de kamer zijn.

Locatie, zicht, heel goed bed,

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

locatie

luchtkwaliteit geen thee/koffievoorziening op kamer check in/out duurde lang

locatie omvang kamer

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Planet Hollywood Resort & Casino