Beoordelingen over Plantation on Crystal River 3-sterren

9301 West Fort Island Trail, Crystal River, FL 34429, Verenigde Staten

#3 van de 12 hotels in Crystal River

Lekker zwembad, mooi gebouw en prima locatie in Crystal...
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het bed was niet heel comfortabel. Het hotel lijkt wat meer gericht op senioren. Koelkastje op de kamer was wel fijn, maar maakte veel lawaai. Ook jammer dat er nog apart een resort fee in rekening werd gebracht.

Lekker zwembad, mooi gebouw en prima locatie in Crystal River zelf (al heb je geen uitzicht over de baai, het is gelegen aan een soort vaart).

• Beoordeeld op: 6 september 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Waterkant

De vloer is niet schoon. Eten van de vorige gast zat nog in de koelkast

Locatie Vakantie met tieners Toer zwemmen met de zeekoeien zit naast het hotel. Aan te raden toer van 07.00. Ondanks dat het sezioen is afgelopen hebben wij er 7 gezien, waaronder moeder en kind.

Onvergetelijke ervaring
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De kamers zijn ietwat gedateerd. En het bed wat wij hadden was eigenlijk één grote kuil.

Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Wij konden ca. 2.5 uur eerder inchecken. Het complex heeft een goede uitstraling. We hebben een manatee snorkeltocht geboekt bij het bijbehorende adventure center. Deze was perfect georganiseerd en de begeleiders Dustin en John hebben voor een onvergetelijke ervaring gezorgd. Ze namen alle tijd om iedereen de manatees goed te laten zien en ze gaven onervaren snorkelaars genoeg vertrouwen om get water in te stappen.

De prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit. De kamers zijn klein en verouderd.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De kamers waren erg klein en muf. We keken uit op de parkeerplaats. De bedden waren echt te klein voor een gezin met twee volwassenen en twee kids van 8 en 10. Prijzen van de bar en het restaurant zijn hoog. We vinden het geen aanrader.

De omgeving is prachtig. Het hotel is direct gelegen aan Kings Bay. Personeel is vriendelijk.

De ligging is mooi aan de rivier.

Waar voor je geld

De ligging is mooi aan de rivier. Er zijn meerdere gebouwen met kamers. De kamers zijn ruim en schoon. Naast het hotel is een touroperator die zwemmen met de manatee's organiseert. Het loont om vroeg te gaan. De brunch op zondag was heerlijk en zeer compleet! Mooi zwembad.

Op de kamer na prima hotel met mooi zwembad.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Teveel motorboten om het hotel. Gaat ten koste van het natuurgebied. Veel olie op het water en veel uitwerpselen (open riool?). Kamer erg gedateerd.

Het hotel ligt vlakbij christal river. Vanuit hier makkelijk op zoek te gaan naar manatees.

Een toplocatie!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Enige minpunt dat ik kan bedenken, is dat je goed kunt ontbijten in het hotel, maar het is wel prijzig. Toen wij er verbleven was er geen ontbijtbuffet en hebben wij iets van de kaart besteld.

Een toplocatie! Vriendelijk ontvangst, mooi gerenoveerd hotel, nette kamer, mooi zwembad. Wij verbleven hier twee nachten. Met 2 kleine kinderen kan je op 1 kamer met 2 bedden verblijven, met grotere kinderen heb je 2 kamers nodig (de bedden zijn dan te smal). Wij vonden vooral de ligging en de sfeer erg prettig. Zwemmen met manatees zou ik ergens anders regelen, er zijn veel mogelijkheden in Crystel River. Ik adviseer een organisatie met een klein groepje.

Heerlijke accommodatie, prachtige locatie, kamers toe aan vernieuwing
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Waterkant

Bij het zwembad was geen wifi en dat lijkt makkelijk op te lossen. De kamers waren oud en de bedden ook (en smal), jammer want de rest van de accommodatie is prachtig!

Heel fijn dat je prima kan ontbijten/lunchen/dineren op deze locatie. En de locatie ligt er prachtig bij, de manatees zwemmen letterlijk langs de kant van het hotel. Prima trips worden georganiseerd om met de zeekoeien te zwemmen en aan de bar, met het zwembad er naast is het prima vertoeven.

Heel erg mooi domein, relaxte sfeer, ideaal voor gezin met kinderen!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Waterkant

Wij logeerden aan de overkant van de straat, we kregen een duplex, dus veel ruimte. De kamer was wel wat gedemodeerd, dus dit zou nog even mogen opgeknapt worden. Maar het lag wel super goed, met een golfterrein aan de achterdeur, en parkeermogelijkheden aan de voorzijde. Dus was dit niet echt een groot minpunt. Ik vermoed ook dat ze de gasten die meerdere dagen verblijven wel in het hoofdgebouw laten logeren, wij waren eerder op doortocht.

Wij vonden dit een goed hotel, om volgende redenen: 1/ heel erg mooie tuin, top zwembad, mooie omgeving, het hotel straalt grandeur uit 2/ de nabij geleden boattrips zijn top, wij deden de manatee tour en we kregen daar echt waar voor ons geld, heel erg attente begeleiders, super gewoon! 3/ ontbijt (bij te betalen), maar wel zijn geld waard, want een heel erg mooi buffet 4/ toffe bar aan het zwembad Rekening houdend met de wat gedemodeerde slaapkamer, zouden wij dit hotel toch echt wel willen aanbevelen en zou ik hier zeker willen terug komen. De globale relaxte sfeer en mooi domein maakt alles hier GOED.

Heerlijke plek om lekker te relaxen tijdens de rondreis door Florida.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het restaurant zou misschien iets sfeervoller ingericht kunnen worden.

Ruime opzet van het hotel met een mooi zwembad. Een locatie om lekker te relaxen!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Mooi hotel op een prachtige lokatie!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Eigenlijk niets negatiefs te vermelden.

Ideaal gelegen om three sisters springs te gaan bezoeken of een excursie naar de manatees te boeken. Mooi verzorgd hotel, prachtige tuin aan de rivier, leuk zwembad en hottub, uitgebreid ontbijtbuffet (tegen betaling). Kortom, genoten van ons verblijf bij jullie!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Geweldige plek!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Waterkant

Het hotel is toe aan een opknapbeurt. Hier en daar zijn ze al bezig. De kamer is wat gedateerd. Als je op begane grond zit heb je een terras aan de rivierkant maar op de eerste verdieping heeft extra betalen voor uitzicht weinig zin, het raam kan niet eens open. Maar dit alles vakt weg tegen de geweldige lokatie!

Waanzinnige lokatie. Hotel ligt prachtig aan de rivier waar de manatees voorbij zwemmen. Ik zag ook diverse vogels en een zeearend. Groot zwembad, leuke poolbar, gezellige bar binnen en een excursieorganisatie om de hoek. De snorkeltour met manatees is geweldig!!! Goed ontbijt.

Verouderd hotel enkel goede uitvalsbasis om excursie te doen
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Het hotel is erg oud. De gangen ruiken muf en de tapijten zijn vies. Er werd op dit moment wel verbouwd dus wie weet dat dit in de toekomst beter is. Bar bij het zwembad ook niet schoon. Eten erg matig.

Ideaal om een excursie te doen in de vroege ochtend (zwemmen met zeekoeien).

Top locatie om te snorkelen in Tree Sister Spring en te...

Hotel is wat gedateerd, hier en daar een lik verf kan geen kwaad.

Top locatie om te snorkelen in Tree Sister Spring en te zwemmen met zeekoeien (Manatee).

Prima maar de kamers mogen wel een update.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Als je de buitenkant ziet verwacht je ook wel iets van de kamers. Echter de kamers waren verouderd en zijn wel toe aan een update. Maar ze waren schoon en de bedden waren prima.

De lunch en het diner waren erg lekker en er was veel aandacht besteed. Ook het zwembad en de bar waren erg goed. De ligging als je wilt zwemmen met zeekoeien is geweldig (veel aanbieders).

Mooi hotel op goede locatie
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Vriendelijk personeel. Upgrade naar grotere kamer na onze opmerkingen. Zwembad beetje ondiep, maar voldoende stoelen en handdoeken aanwezig. Gezellige bar aan het zwembad. Op een paar honderd meter ligt Grannie's: een aanrader voor een uitstekend en heerlijk ontbijt.

Heel mooi, maar ook groot hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Wij keken uit op het parkeerterrein. Het is ook een groot complex; een eindje lopen naar het zwembad dus als je zoals wij aan de uiterste rand zit.

Mooie ruime kamer. Alles erg schoon.

Verassende leuke accommodatie - leuke nette kamers - goed...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Verassende leuke accommodatie - leuke nette kamers - goed restaurant bij hotel - ook gezellige bar en snack ah zwembad - rustgevende omgeving - mogelijkheid om bootje, kano etc te huren

Kamers waren ok.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Slechte prijs kwaliteit verhouding. Van buiten mooi gebouw, van binnen verouderd en muf. Voor de prijs hadden wij veel meer verwacht. Op foto's lijkt zwembad heel groot en mooi. Dit was voor ons de grootste tegenvaller. In werkelijkheid is het een klein zwembad en onverzorgd om zwembad heen, met rondslingerende plastic bekers en afval. Heel druk, luid muziek en te weinig handdoeken beschikbaar.

Kamers waren ok. Ontbijt redelijk goed.

Echt wel een unieke locatie.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Wij hadden een kamer met een tussendeur naar de naaste hotelkamer, met als gevolg dat we iedere zucht van onze buren konden horen.... TIP : vraag specifiek om een kamer zonder tussendeur.

Echt wel een unieke locatie. Het hotel is niet gloednieuw en kan hier en daar wel een lakje verf gebruiken, maar straalt wel authenticiteit en klasse uit. Qua comfort en hygiëne valt er niets aan te merken. Het ontbijt is eerder sober, maar best ok. Aangezien voornamelijk Amerikaanse gezinnen van dit hotel gebruik maken, kan je meegenieten van hun ongedwongen en spontane manier van vakantie nemen. Wij hebben alvast enorm genoten van ons kort verblijf.

Uitstekend voor manateetour;
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De badkamer viel tegen. Vrij donker en een beetje opgepropt. Dit itt tot de kamer die ruim en smaakvol is. Wel twee smalle bedden als je met 4 mensen bent.

Uitstekend voor manateetour; je stapt vanuit hotel zo op de boot. Eind april zijn er weinig zeekoeien maar er werd voor gezorgd dat iedereen deze zag. Sowieso aardige mensen. Goede bar waar je ook van de kaart kan ontbijten.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Ideaal als uitvalsbasis voor Crystal River
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Spijtig dat er geen wandelpad is om naar het hoofdgebouw te wandelen, want het is zo'n mooi domein. Je moet altijd via de parking wandelen.

Kamer was boven verwachting. Ruim, proper, alles aanwezig. Bootje gehuurd om de baai te verkennen, geweldige ervaring!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Prima verblijf!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Waterzijde

Lunch buiten nabij de bar en het zwembad prima, maar die plastic borden en bestek zijn een afknapper. Kamers zijn gehorig.

Zwemmen met manetee's Goed bed, mooie kamer

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Mooie locatie met prachtig zwembad en zeer verzorgde tuin.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Snorkelen met de manatees direct om de hoek. Prachtige zonsondergang aan het eind van het eiland Siesta Keys. Wij hebben er een grote groep dolfijnen gespot.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Gezin met 4 kinderen in de leeftijd 6-12 jaar, 2 dagen Crystal River tbv manatee trip
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De Vila waar wij sliepen is erg oud en volledig gestoffeerd. Daardoor voelde het wat 'stoffig' aan. Als je alergisch bent voor huisstofmijt dan zou ik dit type accomodatie niet aanbevelen. We sliepen met 4 boven op de vide, en 2 op de slaapank beneden. De slaapbank is matig. Bij zonsondergang volledig lekgestoken door de muggen dus neem deet mee!

Prima uitvalsbasis voor excursie met de manatees. Prachtige plek aan het water. Zwembad vonden de kids geweldig. Eten in de bar is uitstekend. Wij hadden met 6 een prive manatee tour geboekt, dit was een groot succes.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Kort verblijf op route Florida
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Waterkant

De bedden in de kamer. Je kunt toch geen bedden van 1,50 meter bij 1,80 meter als een 2 persoonsbed verkopen. We hebben noodgedwongen nog een kamer extra moeten nemen

De lokatie was erg mooi

Prachtige locatie met mooi zwembad
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Prachtige locatie. Leuk zwembad en Tiki bar. Zwemmen met Manatees.

Mooi
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Prima plek voor een overnachting. Helaas niet het resort kunnen bekijken maar wat we hebben gezien is prachtig.

Hotel met plantage uitstraling
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Mooi hotel met een prettige uitstraling en goed ontbijt. Mogelijkheid voor een boottocht.

Erg verouderd, receptie onvriendelijk , Factuur klopte niet...
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Waterkant

Erg verouderd, receptie onvriendelijk , Factuur klopte niet en toen werd er erg moeilijk gedaan.

Mooi hotel, mooie locatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Waterkant

Mooi hotel, mooie locatie!

Leuke excursie geboekt via dit hotel: Manatee tour!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Leuke excursie geboekt via dit hotel: Manatee tour! Zeker de moeite waard.

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Prachtige locatie, goed onderhouden tuin, schitterend zwembad.

Top locatie nabij de zeekoeien.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Mooie kamer op een prima locatie als je de zeekoeien wil zien. buitenbar met prachtig uitzicht over het water.

De kamers waren heel erg gehorig.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De kamers waren heel erg gehorig. We konden de buren naast ons in de kamer letterlijk verstaan.

Te weinig handdoeken

Zwemmen met de zeekoeien geregeld door het hotel

Bij het hotel kan je snorkelen met de zeekoeien.

Kamers zijn gehorig.

Bij het hotel kan je snorkelen met de zeekoeien. Het ontbijt is erg goed.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Adventure voor manatee naast hotel is heel goed

Bed te zacht

Heerlijk zwembad en spa. Goed restaurant

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Zalig hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Locatie om te gaan zwemmen met manatees. Een van de betere hotels

uitstekend
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

het hele complex was uitstekend

Prachtig hotel in een geweldige omgeving
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Mooi hotel met hele goeie sfeer. Goed eten, prachtige omgeving en echte gastvrijheid !

Nice location

Nice location

Vriendelijke medewerkers,mooie ligging aan de rivier.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamers zijn erg gehorig, parkeerplaats was overvol.

Vriendelijke medewerkers,mooie ligging aan de rivier.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

mooie locatie

de omgeving

locatie restaurant

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Kamers waren prima!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Waterzijde

Restaurant , eten was wel prima , maar erg ongezellig!

Kamers waren prima! De lgging , het uizicht De 9 holes golfbaan die inbegrepen was

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Mooie kamer met mooi uitzicht. Mooie omgeving met veel activiteiten. Het ontbijt was goed .

Geen ontbijt inbegrepen

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prachtige ligging , oase van rust

Uitgebreid ontbijt Ligging

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Toch wel verouderde vleugels in dit hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De geuren in de hotelgangen,

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Great location @ a small paradise

Enigzins gedateerde inrichting

Top locatie en bijzonder vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Geweldige plek

Erg gehorige kamers

Geweldige plek

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Prachtige ligging aan de rivier, must do: snorkelen met...

Prachtige ligging aan de rivier, must do: snorkelen met zeekoeien. Deze excursie vertrekt vanaf het hotel en moet vooraf gereserveerd worden. Sfeervol hotel.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

De rust, de ruimte, het groen, de spelen in de tuin.

Teveel airco overal, zeker in het restaurant voor het diner is het uiterst onaangenaam als je bevriest bij het eten terwijl het buiten amper 20graden is.

De rust, de ruimte, het groen, de spelen in de tuin.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

De lokatie is fantastisch.

Badkamer klein en donker, dus amper goede verlichting. De gangen zagen er een beetje shabby uit, vooral de vloerbedekking.

De lokatie is fantastisch. De kamers zijn ruim met goede bedden.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Het was een fijne kamer met uitstekende wifi.

Vond het vrij prijzig. Was binnen een beetje vergane glorie

Het was een fijne kamer met uitstekende wifi. De ligging is perfect als je Lamentijnen wilt spotten

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

We zijn hier twee keer eerder geweest en dat beviel prima.

We zijn hier twee keer eerder geweest en dat beviel prima. De kamer - in het oudste gedeelte - was deze keer echter erg vochtig en stonk. We kregen op verzoek een andere kamer die iets beter was, maar ook vrij verouderd.

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Mooie rustige locatie.

Weinig zitjes om aan de rivier te zitten.

Mooie rustige locatie. Ruime schone kamer met lekker bedden. Op de locatie zit ook een bedrijf die tours naar de zeekoeien organiseert en kano's verhuurt. Lekker zwembad.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Mooi ruim hotel, ruime kamers.

Geen tegenvallers

Mooi ruim hotel, ruime kamers. Ligging aan het water, met veel natuur en dieren (zeekoeien, vogels, vissen, dolfijnen) zeer mooi. Door het hotel verzorgde snorkeltrips met zeekoeien of naar waterbronnen, geweldig.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

De ligging is echt fantastisch!

Ietsje ouder en hing een ietwat onaangename geur in onze kamer. Geen ontbijt inbegrepen.

De ligging is echt fantastisch!

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Prachtig gelegen.

Ook een mogelijkheid tot boeken inclusief ontbijt

Prachtig gelegen. Mooi zwembad

• Beoordeeld op: 27 april 2016

voor $20 upgrade naar kamer met terras genomen, het geld...

prijs ontbijt restaurant e.d. in omgeving

voor $20 upgrade naar kamer met terras genomen, het geld waard boothuur bij hotel

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Heel mooi hotel op een groot terrein, prachtig gelegen aan...

Kan hier en daar wat opfrissing gebruiken.

Heel mooi hotel op een groot terrein, prachtig gelegen aan de rivier.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Zeer mooie kamers voor een scherpe prijs.

Zeer mooie kamers voor een scherpe prijs. Super rustig gelegen. Manatees te zien vanuit het appartement.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Ligging aan het water

Geen microgolf en kamer met tussendeur waardoor elk gesprek van de buren gevolgd kon ...

Ligging aan het water

• Beoordeeld op: 7 december 2015

Locatie is absoluut fantastisch!

Locatie is absoluut fantastisch!

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Locatie en faciliteiten

ATM in hoofdgebouw werkte niet

Locatie en faciliteiten

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Heel mooi hotel met ruime kamer, rustige ligging, restaurant...

Restaurant ouderwets inrichting

Heel mooi hotel met ruime kamer, rustige ligging, restaurant met goed eten

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Het is een prachtige locatie aan het water!

Het restaurant is want ongezellig maar je kan er wel heerlijk eten. Het mist net een beetje sfeer.

Het is een prachtige locatie aan het water!

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Omgeving en zwembad waren heel mooi.

Kamers zijn verouderd en roken niet zo fris. Voor die prijs mogen de kamers wel beter.

Omgeving en zwembad waren heel mooi.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Heel fijn bed groot hotel schoon fijne douche

Geen ontbijt jammer

Heel fijn bed groot hotel schoon fijne douche

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Mooie omgeving.

Het hotel kan een opknapbeurt gebruiken.

Mooie omgeving. Mooi hotel. Leuke tours.

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Luxe uitstraling.

Prima hotel. Jammer dat ontbijt niet inclusief is

Luxe uitstraling. Ligging. Zwembad.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Comfort hotel/resort algemeen, zwemmen/duiken met...

Comfort hotel/resort algemeen, zwemmen/duiken met Manetees. Awesome! prachtige natuur. Prima zwembad.

• Beoordeeld op: 8 april 2015

book upfront for manateetour We were too late

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.