Beoordelingen over Pod 51 3-sterren

#266 van de 415 hotels in New York

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Fantastisch!
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Een enkele keer rumoerige gasten. Dus wel enigszins gehorig.

De locatie is prima. Naast het hotel een gezellig restaurant met een relaxte sfeer. Je kunt aanschuiven bij anderen, spelletjes doen, contact leggen! Conciërges zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel, kamer, badkamers, wc’s zijn schoon!

Mooie locatie, schoon en goed bereikbaar met ov.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Personeel was erg nors, kon geen lach van gezicht af. Zowel bij in en uitchecken als de persoon achter de bar

Mooie locatie, schoon en goed bereikbaar met ov.

Super fijne locatie en een leuk dakterras
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Enorm kleine kamer. Smalle en harde bedden. ''s nachts veel geluidsoverlast van airco's van omliggende gebouwen. Hele kleine badkamer met glazen deur, dus reisgenoot kijkt toe hoe je staat te douchen.

Super fijne locatie en een leuk dakterras

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Aanrader! Perfecte locatie en goede prijs/kwaliteitverhouding.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed en Eigen Badkamer

Je kunt ontbijt krijgen bij het restaurantje beneden, maar in de buurt zijn er betere koffietentjes.

Prachtige locatie, met mooi dakterras. Kamers zijn voor Amerikaanse begrippen klein, maar voor Europeanen groot genoeg. Bedden liggen erg lekker en algeheel een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Metro is trouwens ook om de hoek!

Perfecte uitvalsbasis voor het bezoeken van de vele bezienswaardigheden die New York te bieden heeft
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het toilet op de eigen verdieping had ook een douche in dezelfde ruimte, op andere verdiepingen bleek dit ook aparte ruimtes te zijn. Dit is voor de meeste mensen een mogelijke tegenvaller, zelf geen problemen mee gehad.

De locatie was uitstekend, dicht bij verschillende Metro haltes en bezienswaardigheden. Geen gebruik gemaakt van ontbijt in het hotel, maar uitstekende suggesties gekregen van de congierge. Erg makkelijk dat er een shuttle naar het vliegveld kon worden geboekt voor een schappelijke prijs.

goed verblijf voor goede prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

op het moment dat ik de conciërge kon gebruiken was ze er niet de anderen aan de balie waren niet zo meegaand

kleine kamers maar proper airco werkte goed leuk dakterras aankomst was in or

De medewerker die dagelijks klaar zit voor alle vragen die...
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

De medewerker die dagelijks klaar zit voor alle vragen die je hebt over activiteiten, de metro of wat dan ook! De gratis ochtendtours maken het bekijken van deze stad nog intenser. De tour stopt ca 12:00 op een punt van een bepaalde wijk en dan kun je de buurt zelf verder ontdekken. De eerste tour werd ik ook gelijk geholpen met het metrogebruik en het aanschaffen van het juiste kaartje dus hoef je het zelf niet uit te vogelen. De kamer werd iedere dag schoongemaakt, schone bedden en handdoeken (2 per pers.), badkamers altijd beschikbaar gehad, fijn dakterras om ‘s avonds nog even lekker bij te komen. Ik had wel bewust kamer aan het eind van de hal gevraagd, dat is natuurlijk rustiger dan dat je er één hebt naast de badkamer. Clinton Hall er naast is hilarisch om te eten met elkaar. Aanschuiven bij elkaar en op iedere tafel kunen spelletjes gespeeld worden. Er was niemand op zijn mobieltje aan het turen maar gezellig met elkaar praten en lachen. Perfecte locatie! Ik was er met een kind voor ruim een week!

Pima verblijf. Zou het zeker nog een keer boeken.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed en Eigen Badkamer

De airco maakt enorm veel lawaai. Het was in onze periode zo warm dat de airco wel aan moest, anders werd je wakker van de warmte. Maar door de druk ingeplande dagen vielen wij ondanks het lawaai snel in slaap.

Fijn hotel. Gewoon simpel. Bed en badkamer met wc, klein wasbakje en douche. Ligt gunstig en in een rustige straat. Dichtbij een aantal metro lijnen. Het bed was overigens heerlijk. Ook een fijne douche.

prima maar verwacht geen hip hotel
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het hotel voelt een beetje outdated aan. Een hip concept in 2008 waarschijnlijk, met wekkerradio's waar je een oude ipod op aan zou kunnen sluiten. Als je op een van de lagere verdiepingen zit heb je waarschijnlijk last van het kabaal van de centrale airconditioning. Er zijn in NY hostels waar je privé kamers kan krijgen die dezelfde service bieden voor minder geld.

Centrale locaties. Leuk dakterras. Kamers en badkamers zijn schoon.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Centraal gelegen budgethotel in Manhattan
    • Standaard Kamer met Queensize Bed en Eigen Badkamer

De baliemedewerkers. Waren onpersoonlijk en gaven ons in eerste instantie een mindere kamer dan we hadden geboekt. Na protest uiteindelijk een goede kamer gekregen .

Netjes, trendy en centraal gelegen

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

hoe klein de kamer ook was, hij was mooi compact.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

het geluid van de zoemende airco 'waren overdonderend voor me. Ook al had ik de airco bij mij uitgezet, het was nog steeds erg veel lawaai. Het kwam een beetje bedrukt over maar dat kwam ook omdat er weinig uitzicht was.

hoe klein de kamer ook was, hij was mooi compact. Vriendelijk pesoneel. Mooi interieur.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

We hadden een tweepersoonskamer met eigen badkamer en toilet...

Niets, alles was oké

We hadden een tweepersoonskamer met eigen badkamer en toilet, de kamers zijn compact maar alles is aanwezig, de kamers zijn schoon, iedere dag schone handdoeken. Leuk, gezellig hotel, Veel bezienswaardigheden op loopafstand

Ligging is top
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer luide airco Kamer is aan de kleine kant, maar prijs kwaliteit is dik ok

Ligging is top Elke dag begeleide wandelingen die volledig gratis zijn Kamers zijn zeer proper, elke dag schone lakens en handdoeken

Goed hotel, gezellig, fijn dakterras!
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Sommige dames vd receptie waren niet behulpzaam en vriendelijk. De heren wel. Badkamers mochten wel vaker schoongemaakt worden. Echter wel elke dag schone handdoeken.

Locatie/ hotel was levendig

Goede matrassen.
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Kamer was erg klein, te weinig bergruimte en lastig om in het bovenste stapelbed te komen

Goede matrassen. En goed systeem om te zien of de gedeelde badkamers bezet zijn

Voor herhaling vatbaar 😀
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Perfecte kamer voor een verblijf in Manhattan. Klein maar super netjes voor een goede prijs. Gedeelde badkamer is geen minpunt. Ideaale ligging voor gebruik van de de New Yorkse subway in een mooie buurt met gezellige restaurants.

Super compact hotel voor ok prijs op ideale plek in Manhattan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Airco maakt bijzonder veel lawaai en was niet zelf helemaal uit te zetten.

De ligging is perfect, je bent dichtbij uppertown en Central Park. Daarnaast is metro op Lexington om verder op pad te gaan. Kamers zijn klein maar efficiënt. Het is ook relatief rustig in het hotel, hoewel er veel jongeren komen. Naast het hotel zit een prima bar/restaurant, ideale plek om even bij te komen met hapje en drankje!

Gezellige, schone, functionele kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

New York is een drukke stad dus echte stilte kun je, zeker midtown, niet verwachten. De airco maakt wel veel lawaai. Geluid van andere kamers was er niet. Het bed was voor mij (1.70m) net lang genoeg maar partner stak er met 1.90 ruimschoots uit. We hadden een kamer met eigen badkamer/toilet, deze hebben vanwege de schuifdeur met kieren weinig privacy voor kamergenoten.

Gezellige, schone, functionele kamer. Het dakterras is een fijne plek om te ontbijten, in de zon te zitten, en bij te komen van het wandelen door de stad. De locatie is niet de meest charmante buurt (ook niets mis mee) maar de verbinding met uptown en downtown en de transfer naar JFK zijn goed en met zo'n twintig minuten lopen zit je rond Times Square en aangelegen attracties. Fijn dat bagage op dag van aankomst/vertrek kan worden bewaard. Vriendelijk personeel. Het hotel biedt ook gratis stadswandelingen in verschillende buurten aan. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt dus over de kwaliteit van de tours kan ik niets zeggen. Aanrader voor mensen die weinig extra's van hun hotel verwachten maar wel een leuke, schone kamer op een centrale plek willen hebben.

Als iemand een tip vraagt voor een hotel in New York, zou ik Pod51 aanraden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Aan de concierge van het hotel kan je alles vragen, ze wijst je de weg en weet overal wel een oplossing voor. Bij mooi weer, neem je je ontbijt mee naar de 14e etage waar je lekker op het dakterras kan bivakeren. Ga tussen 3 - 7 uur, op werkdagen, even naar het aangrenzende restaurant/cafe, het is dan happy hour. Vriendelijk personeel, prima eten, en de eenvoudige spelletjes op de tafels maken het dat iedereen het gezellig heeft. Je ziet er niet alleen toeristen maar ook New Yorkers zelf.

locatie is goed .
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

niet proper, (vies tapijt) een veredeld backpackers hotel . mini kamer met geen ruimte om kledij op te hangen of weg te bergen , sanitair vergelijkbaar met een toiletruimte in een vliegtuig . veel te duur voor wat het is .

locatie is goed . dakterras

Geweldige locatie. Verder erg Basic.
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Erg kleine kamer. Basic faciliteiten. Het was erg warm in New York tijdens ons verblijf. De airco is verouderd en maakt herrie als een brullende leeuw. Lastig om doorheen te slapen.

Geweldige locatie.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Comfort in New York centrum.

Het double bed in de standaard tweepersoons kamer is echt veel te smal en te kort voor volwassenen. 1 persoon kan hierin slapen, 2 is onmogelijk (1m40 breed max).

Na een kamer upgrade (aanbeveling), hadden we een ruim comfortabel bed. Het restaurant wat direct naast/binnen Pod51 zit, is bijzonder gezellig en heeft een leuke kaart.

goede verhouding prijs/kwaliteit voor de centrale locatie in New York
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was te koop tegen een redelijke prijs. Het duurde lang voordat je iets kreeg. Kan handiger. Lag absoluut niet aan de mensen die je hielpen, die waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Kamers zijn klein maar dat wist ik toen ik boekte. De locatie was voor het doel heel goed: ik moest veel in de (omgeving van de) UN zijn.

Goed hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was aan de kleine kant, maar gezien we hier amper waren was dit niet storend.

De locatie was super, goede afstand tot een metrostation en bepaalde highlights op loopafstand.

Zeer kleine maar super handige kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer kleine maar super handige kamer. Alles slim ingedeeld, meer hadden wij niet nodig! Alles was ook zeer proper! Het hotel ligt in een leuke buurt met veel restaurantjes en bartjes, ideaal voor een jong koppel!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Heerlijk verblijf om New York te verkennen
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Echt een hele kleine kamer! Je hebt in NY niet heel veel nodig maar net iets groter maakt het net iets comfortabeler om na een lange dag even in je kamer te relaxen

Super lekkere douche! Hele fijne locatie, met de metro’s dichtbij kom je overal. Je kunt in het hotel makkelijk (gratis!) printen. Alles goed schoon. Het uitzicht op het dakterras geeft je de ultieme New York ervaring.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Perfectie prijs kwaliteit voor super locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Airco/verwarming maakte een beetje een gek geluid, maar dit hebben we verder ook niet gemeld.

Top locatie, vriendelijk personeel en goede prijs voor wat je ervoor krijgt

De kamers zijn niet groot.
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

De kamers zijn niet groot. Maar je hebt er alles wat je nodig hebt. Comfortabele bedden, proper, voldoende handdoeken, verwarming,... 4 propere badkamers op de verdieping. In de buurt een aantal supertoffe restaurants/bars!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vertrek nar vliegveld voor de terugreis is te vroeg.

Kamer klein maar leuk en praktisch ingericht, vriendelijk en behulpzaam personeel. Dichtbij de bekende bezienswaardigheden in Manhatten. Peter

Basic kamer met goede ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer lawaaierig, we lagen aan een luid afzuigsysteem buiten. Douche kon af en aan maar temperatuurregelaar was er niet. Wel oke warm water, maar voor mij mocht het iets warmer :) Dubbel bed redelijk klein (1.30m op 1.50m).

Kamers klein maar proper en steeds nieuwe handdoeken. Personeel heel vriendelijk! Ligging was goed, redelijk dicht bij Times Square. Prijs goedkoopste in de buurt. Prima om enkel te slapen en douchen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Top locatie, midden in Manhattan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Personeel was matig vriendelijk. Ze konden je al onze vragen beantwoorden, maar heel basic zonder te veel moeite te moeten doen

Top locatie. Wij hadden kamer met eigen badkamer en was perfect.

Geweldig locatie voor een citytrip!
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Hotel is erg gehorig. Slapen met oordopjes is echt een must! De kamer zou perfect zijn geweest als er ook een klein koelkastje en waterkoker aanwezig waren. We hadden een kamer met eigen badkamer (We hadden eerste een gedeelde badkamer maar bij aankomst hebben we voor 30$ per nacht een upgrade gedaan naar prive), deze was afgesloten met een schuifdeur maar naast de deur zat ook een raam, waardoor je vanuit de badkamer zo de kamer (en andersom) in keek. Niet veel privacy op deze manier en vreemde keuze, waarom geen matglas of plakplastic? De kamer is wel klein voor wat je betaald, maar dat schijnt de standaard te zijn in NY. En daarnaast: hoeveel tijd spendeer je daadwerkelijk op de kamer? (Wij alleen slapen).

Perfecte locatie, kamer is heel schoon en word dagelijks schoongemaakt. Openbaar vervoer is dichtbij (metro op de hoek van de straat 51 en 53 street beide haltes). Veel restaurants, barretjes en ontbijtzaakjes in de nabije omgeving (genoeg om uit te kiezen). Op loopafstand van diverse bezienswaardigheden: Rockafeller Center, Grand Central Station, Saint Patricks Cathedral (+/- 10 minuten) en Times Square &Central Park (+/- 15 min) lopen. We zouden zeker weer dit hotel overwegen voor een volgende reis naar New York. Alles wat je nodig hebt voor een geweldige citytrip!

• Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Wij hadden geen ontbijt maar alles in de nabije omgeving te vinden. Metro in de buurt. Roofgarden was een echt pluspunt. Gedeelde badkamer was geen enkel probleem. Zeer schoon.

Goede locatie. Let op met het boeken van een double room!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer is echt heel klein! Ok, het is Manhattan, maar dit is echt wel postzegelformaat. Het ergste is echter het bed. We hadden een double room geboekt. Dit is echter geen twee persoonsbed maar een twijfelaar. Op de foto zie je het niet goed omdat het bed dwars is opgemaakt (zo kun je dus niet in bed liggen!!). Het bed is ongeveer 140x 170cm. Een gemiddelde Nederlander past er dus echt niet in. Ik ben 1,80 en mijn voeten hingen uit het bed. Let dus goed op met boeken van deze kamer! Zeker de kant van de nachtkastjes, daar kan je dus met 1,70 net tussen liggen. Aangezien mijn vriendin zwanger is en we echt niet zo konden slapen dit aangegeven. In eerste instantie werden we verteld dat er geen grotere kamer beschikbaar was. De tweede keer meer begrip en toen kosteloos een upgrade naar een Queen room. Dit is dus de enige kamer die wel een degelijk twee persoonsbed heeft. Tip; boek dus deze kamer! Ander minpunt is dat er een schuifdeur in de badkamer zit. Dit is echt waardeloos als je de wc gebruikt. Als je de deur dicht trekt kijk je door het raam van de douche de wc in. De enige mogelijkheid om op de wc te zitten zonder dat vanuit de kamer de wc inkijkt is het douchegordijn dicht te trekken, maar dan zit je tegen het douchegordijn aan. Vanwege de goede service en upgrade en de locatie heb ik toch een hoog cijfer gegeven voor dit hotel.

De locatie is echt top, midden in Manhattan. Op loopafstand van Rockefeller Center en St. Pauls Church. Twee metro stations liggen ook op korte afstand. Kamer was schoon en vriendelijk personeel. Conciërge is handig voor het stellen van vragen over hoe ergens te komen of tips over restaurants.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Eenvoudig en compact hotel met geweldig dakterras
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Uit de airconditioning kwam een hele onaangename lucht. Alsof deze nooit wordt schoon gemaakt.

De kamer was heel eenvoudig en compact maar van alle gemakken voorzien. De badkamer en de wc in de gang waren ook heel netjes en waren nooit bezet. Het dakterras is echt geweldig. Zeker na een dagje door de stad lopen is het heerlijk om beneden een biertje te halen en deze boven op het dak op te drinken.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Super locatie en proper hotel met dakterras
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

De locatie: central park, 5th avenue, central station,... liggen allemaal op wandelafstand, idem voor verschillende metrostations. Het dakterras is ideaal om s avonds even na te genieten en te relaxen. De kamers worden dagelijks gepoetst, idem voor de gemeenschappelijke douches en toiletten, handdoeken in overschot,... Schuin tegenover hotel ligt een openbaar parkje met waterval waar je lekker en relaxed kan ontbijten

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Heel kleine kamers Lawaaierige airco: geen optie om ventilatie volledig af te zetten. Onrustige nacht gehad door lawaai van airco/ventilatie die niet volledig kon worden uitgeschakeld. Onvriendelijk personeel

Dakterras, tuin en locatie.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Aanrader!
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

De kamers zijn wat aan de kleine kant.

We waren gek op het dakterras! Wat een beleving om tussen de hoge gebouwen te staan. Ook de locatie is ideaal, slechts op 15 min. loopafstand van 5th Avenue.

Locatie is goed, in de straat zelf al genoeg goede...
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Kamers prima, bedden breed maar kort, sanitair mag vaker schoongemaakt worden, evenals doorluchten van kamers en gangen bij gebrek aan frisse lucht. Er kan geen raam open.

Locatie is goed, in de straat zelf al genoeg goede eetgelegenheden, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kleine maar schone, frisse kamer. Om de hoek zit Treehaus waar je heerlijk kan ontbijten. Op loopafstand van St. Patricks cathedral, rockeffellercenter en 5th av, daarnaast ook op loopafstand van central park. Was fantastisch!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer wel klein, maar in NYC ben je toch veel buiten het hotel. Dus dat was geen problemen.

Prijs/kwaliteit is goed in verhouding!! Schoon en veilig!

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Goede locatie, veel te doen binnen loopafstand van het hotel...
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Goede locatie, veel te doen binnen loopafstand van het hotel, metrostations dichtbij om verder weg te reizen. Kamer was schoon en de gedeelde badkamers ook.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Goede betaalbare kamers op een goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niets. Accommodatie was in overeenstemming met verwachting.

Goede betaalbare kamers. Voor NY een goede prijs/kwaliteitsverhouding, zeker gelet op de locatie. Klein maar goed en efficiënt gebruik van de kleine ruimte. Locatie is goed. Dichtbij verschillende metrostations en relatief centraal in Manhattan. Ook goed bereikbaar met metro en skytrain vanaf JFK.

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De muziek in de lift was niet om aan te horen! Maar dat is dan ook echt alles...

geweldige locatie in Midtown New York. Dichtbij veel leuke plekken. Leuke straat met veel restaurantjes en nog meer om de hoek op 3rd Avenue. Wij hadden een 2p kamer met eigen badkamer. Compact maar compleet. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken, heerlijk! En het dakterras was ook erg leuk.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Schone, praktisch en hip
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Als ik dan iets móet noemen, dan zouden dekbedden lekkerder zijn dan de deken die op bed ligt

Heel praktisch, schoon en hip. Alles is er. Locatie is geweldig. Heel aardig personeel

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Fijn en net verblijf in Pod51
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Personen die op dezelfde gang een kamer hadden zonder badkamer dienden iets verder op de gang naar een doucheruimte te gaan. Op zich geen probleem niettegenstaande ze de deuren steeds hard dicht sloegen. Ligt dus meer aan de mensen dan aan het hotel! Voor de rest heel rustig. Kleine maar praktisch ingerichte kamer!

Heel netjes! Elke dag was de kamer gepoetst. Praktische inrichting van de kamer en alles was voorhanden! Perfecte ligging, kort bij vele bezienswaardigheden. Kort bij een supermarkt indien je goedkoper wat drinken wil inslaan. Ook enkele goede ontbijtzaakjes 1 blok verder. Vb Treehaus, Ess-a-bagel, Paris Baguette... De 'bellboy' was zeer behulpzaam. We hebben bij hem een shuttlebus kunnen boeken om terug naar de luchthaven te geraken en heeft perfect kunnen inschatten hoe lang we nodig hadden.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Midden in Manhattan voor een hele mooie prijs
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Wij hadden een stapelbed. Op zich geen probleem, maar ik miste een individueel lampje bij ieder bed. Nu was op het licht aan, of voor allebei uit.

Midden in Manhattan. Op loopafstand van Times Square (10 minuten). Maar binnen 2 blokken is er ook een metrostation. Je deelt de badkamer, maar die is keurig netjes. Met gave muziek voor een bijzondere sfeer als je je douchet. Overal rondom het hotel zijn restaurants of barretjes, dus je kunt ook goed in de buurt eten. De mensen aan de receptie helpen je heel graag met tips wat te doen. En op de dag van vertrek kun je je koffer kostenloos laten bewaren.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Locatie, vriendelijk personeel, leuke eettentjes om te hoek.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ga er niet heen als je ruime kamer wilt, duidelijk een budget hotel met krappe kamers.

Locatie, vriendelijk personeel, leuke eettentjes om te hoek. Kamer is krap, maar voor het doel (slapen), genoeg ruimte. Efficiente indeling van de kamers.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Goed gelegen hotel met prima prijs-kwaliteitverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamers zijn erg klein. Als je alleen bent goed te doen maar als stel wel beetje krap maar daar is de prijs ook naar.

Locatie is binnen 10 minuten van Times Square.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Centraal gelegen en schoon hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niets, kleine kamer maar daar waren we van op de hoogte!

Een prima hotel voor een vakantie in NYC! Centraal gelegen, je kunt veel te voet bereiken. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en verzorgt met schone handdoeken. Geen ontbijt maar er zit een heerlijk bagel zaakje om de hoek.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

De locatie is perfect, op loopafstand van alle highlights en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Houdt er rekening mee dat een tweepersoonsbed een twijfelaar is.

De locatie is perfect, op loopafstand van alle highlights en heerlijke eetgelegenheden in de directe omgeving!

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Centraal gelegen hotel, met vriendelijk personeel en goede hygiëne.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De grootte van de kamer is niet wat je gewoon bent in Europa. Het is en blijft New York, waar je voor een grotere kamer snel veel meer geld kwijt bent.

De ligging en de hygiëne.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zoals gezegd is de locatie prima om New York te verkennen. Voor de rest krijgt het hotel een zware onvoldoende: - Onaardig personeel - Super kleine bedden - Kleine douche en op het toilet kon ik niet zitten omdat ik mijn knieën niet kwijt kon - Slecht en keihard matras - Vieze kamers - Tv vast aan de muur en slecht vanuit bed te bekijken - Wij hebben 3 kamers kunnen bekijken omdat we 2 keer van kamer zijn veranderd. Van één kamer kon het raam niet dicht en sneeuwde het naar binnen. Van een andere kamer werkte de verwarming niet en zaten er kieren in het kozijn waardoor je zo naar buiten keek. - Kamer van maximaal 12 m2, neem geen grote koffer mee want die kun je niet kwijt - Verwarming werkt niet - Airco werkt niet en klinkt als een boorhamer - Muren van karton, je hoort de buren echt letterlijk praten - Zeer gehorig, ook op de gang van iedere verdieping waar de toiletten en douches zijn gevestigd voor de kamers zonder badkamer. De hele nacht worden deze deuren dicht gegooid.

-Locatie -Bij een klacht of gebrek kregen we snel een andere kamer

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima uitvalbasis voor kort verblijf in New York. Alle voorzieningen aanwezig schoon en correct.

Geen opmerkingen

Tevreden over accommodatie als uitvalbasis voor 6 dagen. Netjes en correct tegen een uiterst redelijke prijs. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Toeristische hoogtepunten op loopafstand
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Hotel in Manhattan Midtown, met diverse toeristische hoogtepunten op loopafstand. Redelijke prijsstelling voor dit stadsdeel. Enige kamer die we nog konden boeken was klein, maar wel heel efficiënt ingericht. Wifi goed.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Op wandelafstand van Rockefeller Center, Grand Central...
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Heel (maar echt heel) kleine kamer! Nog kleiner dan je denkt :) Maar in principe wel alles wat je nodig hebt. Je spendeert toch niet veel tijd in je kamer als je in New York bent :)

Op wandelafstand van Rockefeller Center, Grand Central Station, Fifth avenue, Times Square,... Hotel was heel proper, gedeelde badkamer was zeker ok. Goeie bedden. Ik kwam samen met een vriendin en we voelde ons hier zeker veilig!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

BriJaPhiMar
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

6dagen verbleven in hotel : Alle dagen ontbijt genomen in hotel : heerlijk verse koeken - vers fruit - granola fantastisch lekker. Ligging van hotel was super : belangrijkste bezienswaardigheden kunnen te voet gedaan worden. Hygiëne :10/10. Kleine kamer maar zeker geen minpunt Restaurant BXL in buurt : zeer lekker. Gratis Wifi.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goed hotel op fijne locatie.
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Badkamerdeur klapt veel te hard dicht en zorgt voor geluidsoverlast als je een kamer vlakbij hebt. Een deurremmer verhelpt het probleem.

Locatie was zeer goed

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Budget hotel met waanzinnig dakterras en fijne, schone kamer op toplocatie.
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Ik vond echt helemaal niets tegenvallen.

Ik had een slaapkamer met een stapelbed. Deze kamer bood meer dan genoeg ruimte om twee koffers kwijt te kunnen, had een bureautje, een plek waar je je kleding kunt hangen en een eigen wastafel. Elk bed heeft zijn eigen flatscreen TV. De bedden worden dagelijks opgemaakt en schone handdoeken. Als je de shutters bij het raam open doet heb je een geweldig uitzicht op wolkenkrabbers. Dit uitzicht heb je ook vanaf het geweldige dakterras van dit hotel. Op de gang waren 4 badkamers met wc en wij hadden het geluk dat deze direct tegenover onze kamer lagen. De badkamer ziet er prima uit. Fijne regendouche en shampoo en douchegel is er aanwezig. Op toplocatie. Op 200 meter tot de dichtbijzijnde metro die op een centrale lijn uptown - downtown ligt. Het Rockefeller Center ligt op loopafstand. En Lexington Avenue, Madison Avenue en 5th Avenue liggen allemaal in de buurt met veel leuke winkels. Het hotel regelt een shuttleservice naar de diverse vliegvelden voor 20 dollar per persoon. Geen gedoe met koffers in de metro overstappen op de train en weer de airbus. Ideaal!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Goed hotel op een toplocatie
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het bed is voor lange mensen wat aan de kleine kant. Ik denk dat het 1.90 was en ben zelf 1.80 wat precies goed paste.

Ik had een eenpersoonskamer op de achtste verdieping. Nooit hoeven wachten op de douche en elke dag werd mijn kamer schoongemaakt. Ook het dakterras is een dikke plus na een dag lopen door de stad. Veel bezienswaardigheden op loopafstand en dicht bij metro.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Super locatie in Manhattan, top dat we een aparte badkamer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Lawaai op de gang van andere gasten, deuren die dichtslaan. Geen verduistering aan het badkamerraam.

Super locatie in Manhattan, top dat we een aparte badkamer hadden.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

prima verblijf
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de hygiene van het gedeelde sanitair is prima, geen reden tot zorg. Er was in de twee ochtenden dat ik er was ook geen rij, de capaciteit is ook prima.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Uitstekende locatie.
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Uitstekende locatie. Dichtbij verschillende metro stations

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Airco te veel lawaai

Schoon en goede locatie

De centrale ligging.
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Veel lawaai van dichtvallende deuren. Een dempertje tussen alle deuren zou dit perfect opvangen

De centrale ligging.

Bedden zijn erg smal, kamer klein

Bedden zijn erg smal, kamer klein

Uitstekend voor kort verblijf, centrale ligging

Donkere gangen....

Stevig stapelbed (geen gewiebel) met prima matrassen en kussens. Veel eetgelegenheden in de buurt. Leuk dakterras!

Leuke plek in de stad

Het bed was erg klein

Lokatie en sfeer

Ideale uitvalsbasis tegen redelijke prijs.
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Sanitair, netjes maar heel basic.

Prima ligging

Kamer is wat klein

Prima ligging

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima; zou er zo naar teruggaan
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Kamers zijn klein in NY, maar zo klein was wel even schrikken

Vooral de kroeg naast het hotel is een fijne bonus !

Verblijf was prima en een echte aanrader.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed en Eigen Badkamer

Uitzicht van het dakterras en kamer waar wij zaten.

Prijs - kwaliteit is goed en personeel zeer vriendelijk.

Goede ligging

Goede ligging

New York bezoek je het best te voet vanaf je locatie. Pod51 is daarvoor erg geschikt
    • Standaardkamer met Stapelbedden en Gedeelde Badkamer

Personeel mocht iets vriendelijker.

Locatie kan niet beter, dakterras is leuk, niet te luxe maar wel alles wat je nodig hebt.

Leuke omgeving, veel op loopafstand te bereiken
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Soms waren de gedeelde badkamers bevuild maar na een klacht werd het snel in orde gemaakt

Kamers waren prima, klein maar voldoende voor een persoon