Beoordelingen over Polo Towers By Diamond Resorts 3-sterren

3745 South Las Vegas Boulevard, Las Vegas Strip, Las Vegas, NV 89109, Verenigde Staten

#60 van de 193 hotels in Las Vegas

Heel comfortabele en mooi ingerichte kamer
    • Studio

Wij hadden een studio, met keuken en balkon. Het bed was om te bouwen tot zitbank, hetgeen zeer comfortabel was. De kamer was ruim. Het uitzicht over Las Vegas was mooi.

Lokatie is perfect voor de prijs!
    • Studio

We werden meerdere malen gevraagd om mee te doen aan een voorlichting over time sharing appartementen. 1x was genoeg geweest.

De lokatie is perfect, mooie ruime kamers, lekkere rooftop zwembad. De gym is goed, modern en uitgebreid.

Fantastische locatie, volledige appartementen met alles wat...
    • Suite met 1 Slaapkamer

Fantastische locatie, volledige appartementen met alles wat je nodig hebt. Was faciliteiten op de verdieping. Leuk zwembad op het dak en erg vriendelijk personeel

Mijn verblijf was zeer goed, locatie ook, heel vriendelijke personeel.
    • Studio

Ik heb een hotel kamer geboekt maar wist niet dat het een timesharing verblijf was. Ik vind persoonlijk dat ze de klanten van booking.com niet mogen benaderen als “bate” voor hun programma. Elk persoon die daar incheckt word aangesproken volgende ochtend van aankomst.Het is een “major” minpunt die je niet op de score ziet! Bij check in wordt je doorverwezen naar de Concierge voor info over locale activiteiten en excursies. Wanneer je dat wilt doen, krijgt je het gratis (wat je wou vragen, in mijn geval tour naar de canyon) als je een lokale informatie meeting bijwoont over het accomodatie) Je ontdekt achteraf dat het timesharing is en idd hoort hun agressieve verkoopstechnieken erbij en je moet een sterk persoon zijn om ervan af te geraken. Booking.com moet dit verhinderen door een akkoord te maken dat ze hun klanten niet lastig vallen die gewoon op zoek zijn naar een hotel kamer te huren en niet te kopen

Luxe van de kamer en locatie

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goed hotel op een zeer centrale plek op de Strip
    • Studio

Schoonmaken van de kamer werd niet elke dag gedaan. Ondanks melding bij de receptie en congierge werd daar niets mee gedaan.

Goede ligging, net achter de strip.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Verschrikkelijk, eerder vertrokken
    • Studio

De kamer viel tegen en "het bed" was werkelijk verschrikkelijk. Personeel kon alleen maar iets voor ons doen als we meer zouden betalen. Airco maakte ook veel lawaai. We hebben beide haast niet geslapen. We zouden 3 nachten blijven, maar zijn na de 1e nacht al weg gegaan, zo erg! En we zijn heel vaak op reis maar nog nooit zijn we eerder vertrokken ( geld kregen we niet terug, dat wisten we), maar dit hotel bedorf gewoon ons vakantie plezier. Loopweg naar de strip vanaf hotel is beroerd en bij aankomst willen ze je meteen al inschrijven voor een 2 uur durende informatie bijeenkomst ( hebben we niet gedaan). Er zijn echt veel betere en leukere hotels in Vegas.

Het hotel ligt (zo goed als) aan de strip

Super locatie, faciliteiten en deal

Helemaal niets

Uitstekende locatie ten opzichte van de STRIP, meeste hotels en uitgaansgelegenheden op loopafstand. Hotel bood via Booking.com een uitstekende deal voor een 2 slaapkamer appartement.

Slechte gast service, zeer onpersoonlijk. Zal wel bij Las Vegas horen.
    • Studio

De kamer die wij kregen had een connecting door dus overlast van de gasten in de kamer naast ons. De receptie kon ons niet helpen ondankst dat dit hotel over honderden kamers beschikt.

De ligging van het hotel direct aan de strip.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Goede locatie. Basic hotel maar goede kwaliteit.
    • Studio

Ons werd gezegd dat we een ontbijt zouden krijgen. Dit was een salespresentatie. Op het moment dat wij daar aankwamen en 1 van de personeelsleden doorhad dat wij niks zouden kopen en daar niet wilden zitten. Was het personeels ineens wat minder beleefd.

De prijs en de locatie.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Mooi hotel, goede ligging, maar stink niet in de verkooppraatjes!
    • Studio

We werden bij het inchecken gevraagd of we interesse hadden in een 'gratis' lunch de volgende dag. We zouden dan alleen een korte voorlichting moeten bijwonen van een uur. Dan zouden ze ons meer bekend maken met de Diamond resorts en of u het ook zou aanbevelen aan vrienden of familie. Daarvoor moesten we wel een aanbetaling doen van $20 borg voor als we niet op zouden komen dagen. In de tussentijd zijn we in gesprek geraakt met een andere hotelgast die een jaar eerder ook deze bijeenkomst had bijgewoond. Hij vertelde ons dat het een 2 uur (!!!) durend verkooppraatje betrof waarin ze een hotelkamer aan je proberen te verkopen. Ze verkopen dan een hotelkamer voor $8000 en hier mag je dan je hele leven gebruik van maken. Wel moet je elk jaar $500 servicekosten betalen. Wij hadden dus geen zin in die verkoop praat en zijn andere leuke dingen gaan doen in Vegas. Daardoor hebben we dus $20 weggegooid. Dat is natuurlijk onze eigen schuld. Maar de baliemedewerker deed net alsof de lunch een gift was in ruil voor je feedback op het hotel van slechts een uurtje van je tijd. In werkelijkheid was het dus een meeting puur gericht op verkoop en duurt het in werkelijkheid dus 2 uur. Wij hadden hier logischerwijs geen zin in. Dat heeft ons dus $20 extra aan het hotel gekost. Dat vind ik een kwalijke zaak om mensen zo geld uit de zak te kloppen als je niet naar hun verkooppraatjes wil komen luisteren. Misleidende informatie word door de medewerkers gegeven. Naderhand ben ik nog 2 keer gebeld over hoe het gegaan was bij de meeting. Deze voicemailberichten op de kamer telefoon heb ik onbeantwoord gelaten.

Prachtige ligging ten opzichte van 'the Las Vegas strip' , prachtig zwembad op het dak en mooie, schone kamers met balkon.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Geweldig hotel net naast de strip
    • Suite met 2 Slaapkamers

Ze proberen je lekker te maken voor timesharing maar dit kun je weigeren. Er is geen casino in het hotel, had ik achteraf toch wel praktisch gevonden.

Geweldige ligging. Uitzicht van dakterras op 22ste verdieping met zwembad op de strip. Groot appartement, heel compleet en netjes. Wij zaten op 21ste verdieping en zagen de fonteinen v bellagio vanaf ons balkon. Parkeren onder of naast hotel.

• Studio

Goed hotel midden op de strip

Geen

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima hotel voor een schappelijke prijs
    • Suite met 2 Slaapkamers

Fruit ontbrak in de store

Lekker rustig hotel zonder casino waanzin

Ik vond het prettig en voor herhaling vatbaar.
    • Studio

De locatie, midden op de Strip en alles op loopafstand. Personeel en dan vooral Housekeeping is Okay, welwillend en vriendelijk.

Midden op de strip.

Prima kamers en schoon hotel

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

voor herhaling vatbaar
    • Suite met 2 Slaapkamers

De kamers waren zeer goed.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Luxe suite voor weinig
    • Suite met 2 Slaapkamers

zwembad is meer een pierenbadje..maar wel leuke locatie op het dak verkooppraatje bij de balie

Mooie ruime suite!!

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Leuk hotel zo goed als aan de strip.

er is niet een goed verlicht pad/weg naar de strip. Dat maakt het een beetje schimmig in de avonduren

Leuk hotel zo goed als aan de strip. Schone kamer en goede faciliteiten. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

We kregen bij aankomst meteen een upgrade naar een condo met...

We kregen bij aankomst meteen een upgrade naar een condo met aparte slaapkamer en volledige keuken. Uitzicht op Cosmopolitan door gigantisch raam. Schitterend.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Een aanrader!

Een aanrader! Geweldig verblijf gehad in de Polo Towers. Wij zaten 3 dagen in Tower 3, waar hadden een suite gereserveerd. Deze was luxe, had een volledig ingerichte keuken, was super schoon, had een zeer ruime badkamer, was niet gehorig, gratis wifi, uitstekende ligging aan de Strip. Voor ons het beste hotel waar we ooit verbleven hebben (en dat zijn er nogal wat na veel reizen over verschillende continenten). Veel hotels kunnen een voorbeeld nemen aan de Polo Towers!

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Tot locatie, goede service, elke dag schone handdoeken ook...

Aanhoudend vragen om een timesharing te kopen.

Tot locatie, goede service, elke dag schone handdoeken ook bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

De ligging was subliem niet ver van de strip en prijs...

De ligging was subliem niet ver van de strip en prijs kwaliteit was het meer dan in orde. Het zicht van boven op het hotel over las vegas.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Een heerlijk rustig hotel, vlak bij "de Strip".

Een heerlijk rustig hotel, vlak bij "de Strip". Prachtige ruime kamers met alles er op en er aan.

• Beoordeeld op: 23 september 2015

We kregen meteen een upgrade en zaten in de schitterend...

We kregen meteen een upgrade en zaten in de schitterend appartement met fantastisch uitzicht op de strip. Hadden moeite er uit te gaan overdag!

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Locatie, kamer en vriendelijk personeel

Buitenkant hotel en parkeerplaats doen armoedig aan (vuilcontainer)

Locatie, kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

Het personeel is heel erg behulpzaam en vriendelijk.

Het personeel is heel erg behulpzaam en vriendelijk. Dit had ik nog nooit meegemaakt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

inrichting