Beoordelingen over Polynesian Isles Resort By Diamond Resorts 4-sterren

#3 van de 235 hotels in Kissimmee

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Mooi, ruim, luxe.
    • Suite met 2 Slaapkamers

De balie waar je dagtrips/tickets kunt kopen tegenover de receptie: hier kregen we ons zgn. Welkomstpakket. Dit stelde niet alleen niks voor, maar ons werd ook een creditcard met serieus geld beloofd (150eur) als wij anderhalf uur naar een afspraak zouden gaan. De dag van ophalen: geen creditcard, kostte een half uur, de creditcard zou na de afspraak volgen. De volgende dag: wij anderhalf uur vrij gemaakt, opvang voor de kids geregeld, vroeg eruit en... Nee, duurt minimaal 2 uur. Tweede afspraak die zij veranderen, hebben duidelijk gemeld dat wij onze afspraken nakwamen, maar zij niet. En dat wij daarvan niet gediend waren. Jammer van de door ons investeerde tijd, resultaat: hoop ergernis, tijd verspilt en uiteraard geen creditcard à 150 eur. Kamer is super, ruim, luxe. Kost wat, maar dan krijg je ook wat. Maar dit gesprek is puur lokkertje voor timesharing, dus trap er niet in!!

Mooi, ruim, luxe.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Heerlijk Kerst en Nieuwjaar gevierd in zwembroek.
    • Suite met 1 Slaapkamer

Geen WiFi bij het zwembad en in het office-center. Niet genoeg mogelijkheden om (bad)handdoeken op te hangen (om te drogen)

Centrale ligging, schoon appartement, faciliteiten gratis (o.a. gas-bbq), goed uitgeruste keuken. WiFi in ieder appartement. Gratis gebruik wasmachine en droger bij ieder appartement.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Mooi resort!
    • Suite met 1 Slaapkamer

bij de receptie duurde alles lang.

Zeer mooie ligging. Groot appartement. Goede locatie ten opzichte van de universal parken. Ontbijten kan in de buurt.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Heerlijk ruim appartement met alles erop en eraan.
    • Suite met 1 Slaapkamer

Heerlijk ruim appartement met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Het appartement erg ruim, schoon en was op de begane grond.

Kan eigenlijk niets verzinnen. Wellicht dat het wel fijn is als je wel plastic flesjes drinken bij het zwembad mag hebben. En meer parasollen bij de ligbedden.

Het appartement erg ruim, schoon en was op de begane grond. 3 hoog was een stuk minder fijn geweest zonder een lift. De tuinen en de rust waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Kamers perfecte kwaliteit/prijs