Beoordelingen over New Haven Village Suites 3-sterren

3 Long Wharf Drive, New Haven, CT 06511, Verenigde Staten

#7 van de 10 hotels in New Haven

Grote verrassing. Leuk appartement met eigen keuken (voor de Europeanen die wel koken). Goede prijs.
    • Studio Suite

Temperatuur; het was warm en we konden geen luchtdoorstroming door het hele huis maken. Van een airco zijn we geen liefhebber, en die was ook niet aanwezig. En er was relatief weinig licht. Dus een extra grote lamp zou handig zijn. Verder is het niet echt een bijzonder omgeving; kantooromgeving naast het park. Maar met een auto ben je overal snel en makkelijk.

Ontvangst was prettig en relaxt. De kamer was vernieuwd; nieuwe slaapbank, nieuwe vaatwasser, nieuwe oven. Snelle en goede hulp bij kleine vragen; extra deken, kussen, slaapbank installeren, etc. Eigen, veilige omheining. Dicht bij Yale en de kust. Eventueel mogelijkheid om toch te eten in restaurant. Goed onderhouden.

Wat het verblijf hier net even bijzonder maakt is de enorme...
    • Studio Suite

Wat het verblijf hier net even bijzonder maakt is de enorme bowl vers gepeld en gesneden gemixt fruit die 's morgens klaar staat, en dat je zelf verse wafels kunt maken. Op drie dagen (ma di woe) kun je 's avonds een snack mee-eten, een hamburger bijvoorbeeld. Verder is het keukentje in het apartement erg fijn als je met kinderen reist. En wij hadden een super-bed, beter dan thuis. Het geheel geeft een country-side gevoel terwijl je in een stedelijke omgeving bent.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Niet aan te raden.
    • Studio Suite

Toen we daar toekwamen werden we onvriendelijk behandeld en kwamen we in een verkeerde kamer terecht. Niet alleen is het echt zijn geld niet waard ook is de locatie en het ontbijt allesbehalve.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Vriendelijke staf, grote kamer met keuken en eethoek, wifi...

Het complex ligt wat 'vreemd' achteraf, tegen de rand van de stad. Weinig in de naaste omgeving te beleven. Voor restaurants ben je op het centrum aangewezen.

Vriendelijke staf, grote kamer met keuken en eethoek, wifi niet al te sterk (viel vaak weg), goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Op 5 min rijden van centrum New Haven, uitgebreid ontbijt,...

Trage WiFi, slaapbed op suite was niet opgemaakt

Op 5 min rijden van centrum New Haven, uitgebreid ontbijt, ideale slaapplek voor tussenstop