Beoordelingen over Quality Suites Orlando I-Drive Convention Center 2-sterren

7400 Canada Avenue, Orlando, FL 32819, Verenigde Staten

#266 van de 407 hotels in Orlando

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Voor prijs/kwaliteit verhouding goed hotel voor een paar dagen.
    • Suite met Kingsize Bed en een Slaapbank

Ontbijt was erg karig zonder variatie. Alleen smakeloos witbrood om te roosteren.

Prima ligging vlakbij snelweg en toch rustig in zijstraat. Geen lawaai van voorbij rijdend verkeer. Goed breed en lang kingsize bed. Zeer ruime kamer.

een ouderwets hotel waarbij het personeel een cursus klant vriendelijkheid mag volgen
    • Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Het personeel vond ik niet vriendelijk De kamer was ouderwets en niet echt heel erg schoon Op de dag van vertrek moesten we om 11:00 uitchecken. We zijn om 10:00 gaan eten en wilde ons erna nog even opfrissen, maar toen bleek de housekeeping al bezig met de kamer. Toen we dit melden bij de receptie werdt er gezegd dat we dan meer spullen moesten laten liggen zodat het duidelijker was dat we er nog waren. Ze snapten niet helemaal wat nou eigenlijk het probleem was... Ook heb ik nog twee keer contact op moeten nemen met het hotel om de reservering van $25 op mijn creditcard te laten annuleren. Er werdt steeds gezegt dat dit even duurt, maar achteraf bleek dat het helemaal niet gecancelt was.

De locatie was prima, alles is dichtbij en goed te bereiken. De bedden waren prima en de lakens schoon Ook is het koelkastje op de kamer handig

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Goede prijs en kwaliteit verhouding.
    • Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Het ontbijt zou gezonder kunnen zijn.

De ruime kamer

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Gratis parking, maar da's daar overal dus zeker geen...

Bijna alles, vooral het ontbijt. Typisch Amerikaans (in die prijsklasse) Meermaals om brood moeten vragen, gekookt eitje was niet mogelijk, fruitsap was meer water dan sap. Fruit : same story. Ook elke dag hetzelfde (een soort hamburger, worstje, water-omelet, ...) Op de kamers : vasttapijt, smalle bedden, 2 volwassenen kunnen niet in één bed. Zwembad redelijk proper, maar handdoekenservice zou veel beter kunnen. Engels is daar 2e taal. Spaans begrijpen en spreken ze zeer goed. taxi-service aan balie is Uber, dus veel te duur in vergelijking met een gewone gele taxi ==> Oppassen dus ! (Hadden voor de eerste maal eens een taxi gehuurd om naar de Citrus Bowl te gaan, omdat we niet wisten hoe en waar we daar onze huurwagen konden parkeren). Nee voor onze volgende trip zeker niet meer naar daar terug.

Gratis parking, maar da's daar overal dus zeker geen extra pluspunt. Gelegen tussen The Orlando Eye en The Orlandio Human Sling, dus alles goed te doen, maar naar Amerikaanse standaarden gebruik je toch voor alles de wagen. Shoppingmalls op 2 km. maar door de warmte soms niet te voet te doen. Walgreens & Pharmacy om de hoek. Andere aankopen kun je doen in de Publix-supermarkten (Vergelijkbaar met de Albert Heijn of Delhaize/Carrefour) Pretparken in onmiddellijke nabijheid. (20min. voor Disney en 10 min. naar Universal)