Beoordelingen over Radisson Martinique on Broadway 4-sterren

49 West 32nd Street, New York, NY 10001, Verenigde Staten

#204 van de 415 hotels in New York

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Super locatie echt een aanrader
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Er had iets meer kastruimte op de kamer mogen zijn.

De locatie was echt top. links heerlijke ontbijttentjes en sla je rechts af, loop je zo Broadway street op met leuke terrasjes, de H&M, Victoria Secrets en Macy's. Stukje verder lopen en je staat op Times Square. Echt super. Heel mooie ontvangsthal met goede airco. Hier slapen de piloten en stewardessen ook. Kamer was prima.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

• Martinique Club Kamer met Kingsize Bed

Het hotel staat in de stijgers, maar daar heb je weinig last van. Ontbijt is erg duur (wel goed)

Heerlijk genoten, fijne locatie en goed ontvangst. Mooie schone moderne kamer van alle gemakken voorzien. Als kers op de taart liggen er heerlijke Rituals badproducten

ligging centraal maar te veel lawaai
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De kamers zijn Niet geisolleerd, je hoort echt alles van de buren, vensters van de kamer zijn al lange tijd niet gepoetst, ook alle lawaai van de stad is hoorbaar, was op 5de verdieping

Elke dag werden de gratis badproducten van rituals en waterflesjes aangevuld !

Een heel mooi hotel
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Niks viel me tegen Behalve de extra kosten op de laatste dag . Diverse fee etc de tweepersoonsbedden waren wat kleiner dan gewend.

Alles was voortreffelijk Heel tevreden. Het personeel was heel vriendelijk. Zo af en toe had je een onvriendelijke maar over het algemeen heel aardig. We waren blij met onze kamer ondanks dat we geen uitzicht hadden. Geen geluidsoverlast. Kamers worden ieder dag schoongemaakt en de locatie was perfect. Al met al heel tevreden. Ipv van 16:00 uur mochten we eerder inchecken. Dat vonden wij heel aardig.

Super hotel in het midden van New york maar prijzig
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

De kamers zijn ruim voor een kamer in het centrum. Het hotel ligt dicht bij times square. Op de kamers hoor je niets van de drukte van New york. De bedden en de service zijn prima

Ideaal als uitvalsbasis in hartje Manhattan.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Personeel zou vriendelijker kunnen zijn. Je wordt aan de receptie correct geholpen, maar niet van harte.

Centrale ligging was perfect, kon niet beter. Comfortabel hotel.

Heerlijk hotel.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Heerlijk hotel. mooie kamer en badkamer. sfeervol ingericht Ontbijt top! alles om de dag door New York goed te kunnen starten. Het hotel ligt lekker centraal en de metro start onder het hotel.

goed hotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

tijdens ons verblijf waren er gevelwerken aan de gang waardoor de gevel in de steigers stond en de ramen aan de buitenkant verschrikkelijk vuil waren.

Propere comfortabele kamers, vriendelijk personeel

Zeer goede en centrale locatie met highlights en metro op...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Zeer goede en centrale locatie met highlights en metro op korte afstand. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en vooral het inpandige restaurantje is erg praktisch en economisch voor een snel ontbijt.

gedateerd maar net hotel op top locatie
    • Classic Kamer met Queensize Bed

hotel was gedateerd maar ze zijn het schijnbaar aan het renoveren. Helaas was 1 van de restaurants gesloten en had het restaurant dat wel open was geen barfunctie.

locatie

Fantastisch verblijf midden in New York City
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Je hoorde 's nachts veel rumoer van buiten, wellicht kun je een kamer aanvragen op een hogere etage (wij zaten op de derde etage) of aan de achterkant van het hotel.

Heerlijke kamer. Veilig gevoel door de gastheer die bij de ingang van het hotel staat, iedereen moet zijn/haar kamersleutel laten zien voordat je het hotel in mag. Personeel is heel vriendelijk. Kamers heel schoon en lekker koel. Badkamer klein, maar fijn. Hotel ligt in een levendige omgeving, midden in de stad.

Grote kamer met gerenoveerde badkamer met veel ruimte.

Grote kamer met gerenoveerde badkamer met veel ruimte. Werd keurig en netjes schoongemaakt. Goede centrale ligging. Ingang metro onder het hotel. 20 minuten lopen naar Times Square. Bekende warenhuizen (Macy's) aan de overkant van de straat. In de zomer foodcourt (Broadway bites) aan de overkant van het hotel.

goede kamer was schoon en werd elke dag schoon gemaakt.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

prijs ontbijt erg duur maar om de hoek en heel New York genoeg bakkers om te ontbijten

goede kamer was schoon en werd elke dag schoon gemaakt. vriendelijk personeel. zeer goede ligging

De kamers waren niet groot maar alles was voorradig.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Het personeel was maar matig vriendelijk in vergelijking met andere hotels en restaurants in de buurt.

De kamers waren niet groot maar alles was voorradig. Zeer netjes en comfortabel

Voldoende
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ontbijt, er was geen ontbijtbuffet ivm verbouwing. Er was een keuze uit een aantal gerechten. Hierdoor duurde het ontbijten veel langer. Redelijk kleine kamer voor 4 personen. Weinig daglicht.

Dichtbij metro en centrale ligging.

Kamer onder de maat voor de Radisson keten
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer en bed (1.35 breed) absurd klein voor 2 personen gedurende zes dagen ad 1350 euro/1580 dollar. Radisson onwaardig voor een standaard kamer! Ook non stop vrij hard brommend geluid zonder gebruik airco/verwarming. Herkomst niet te traceren. Men kon ons geen andere kamer bieden zonder (80 dollar/nacht) bij te betalen. De staf aan de receptie zei dat men deze kleine kamer doorgaans geeft voor single occupation voor één nacht. Maar wij hadden deze kamer al maanden tevoren november 2017 geboekt. Men had ons deze kamer dus niet mogen toewijzen. De manager zei niets te kunnen doen zonder bijbetaling. Wel vreemd want mijn zwager had dezelfde kamer geboekt voor dezelfde prijs twee weken voor ons verblijf. Hij kreeg wel een "normale" kamer met een bed van 1.60 m breed. Prijs die via booking wordt opgegeven is geflatteerd. Los van allebei taxes rekent het hotel een " daily facility fee" van 15 dollar dollar per nacht voor - naar men zei - business centrum en andere algemene voorzieningen- ook als je deze niet gebruikt. Ik vind dat zo'n verplicht bedrag in de opgegeven kamerprijzen moet zijn verwerkt. Ontbijt van 30 dollar p.p. is onder de maat. Biedt niet het assortiment dat hotels van duurdere ketens zoals Radisson normaal gesproken bieden.

Ligging prima

We hebben een fantastische week in het Radisson on Broadway gehad!
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

We hadden ons ingesteld op drukte en een kleine kamer, we gingen immers naar NY. Boven verwachting groot was de kamer en elke nacht heerlijk geslapen (zaten aan de voorkant).

De kamer was voor twee volwassenen met twee kinderen prima. Zelfs groot voor New Yorkse begrippen en er werd goed schoon gemaakt (het rook een beetje muffig, maar we kregen op de 11e verdieping zelfs het raam open en hebben geen last van de lucht gehad). Wij waren en zijn zeer tevreden. Om de hoek van Empire State Building en midden in het shopping gebied. Bovendien heel goed met de trein te bereiken (Penn Station is vlakbij).

• Martinique Club Kamer met Kingsize Bed

Service (vriendelijkheid personeel kan stukken beter). Je voelt je niet echt welkom. Schoonmaken kamers schijnt nogal een opgave te zijn. Personeel (met enkele uitzonderingen) in het restaurant voor ontbijt heeft het duidelijk niet onder controle. Ook hier voelt men zich niet echt welkom, het lijkt erop dat klanten van buitenaf meer welkom zijn dan gasten van het hotel die reeds betaald hebben voor het ontbijt. Zit men in de verkeerde hoek wordt men vergeten en je moet niet denken dat je meteen kunt afschuiven. Tafels zijn niet altijd beschikbaar...zit men in de verkeerde hoek dan heb je de kans vergeten te worden. Gelet op het geld, zouden wij niet snel terugkeren naar dit hotel.

Ligging Bedden

Aangenaam verblijf.
    • Martinique Club Kamer met 2 Queensize Bedden

Airco in de kamer zeer slecht te regelen: ijskoude wervelwind of niets! Tocht in de bar/restaurant maakt het niet erg aangenaam om te zitten.

Zeer ruime kamer. Top locatie. Vouchers voor gratis drankje ontvangen.

Perfect!
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Toplocatie! Ik verbleef er met mijn dochter van 5. We hebben de belangrijkste hoogtepunten van Manhattan te voet kunnen bezoeken. Handige tips en aanbevelingen gekregen van mevrouw aan guest service. We kwamen iets eerder aan dan inchecktijd en onze kamer was klaar. Dit was erg fijn.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Bij terugkomst naar NY weer!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Alleen slordige verwerking van de betaling, nadat we een creditcardwissel hadden gevraagd.. al werd het daarna netjes opgelost, wel vervelend, dat mag de pret dus niet drukken. Semi-minpuntje dus.

Prijs-kwaliteit prima voor wat je krijgt, goede service. Perfect ligging! Subway om de hoek en 1 halte van Times Square, alles binnen handbereik. Prachtige kamer met kingsize bed. Ontbijt buiten hotel gekozen, maar hoorde positieve verhalen over het ontbijt. Het is wel relatief wat duurder. Eenmaal in het restaurant in hotel gegeten, zeker prima! Prijs-kwaliteit goed. Gewoon heen gaan, als je dit soort hotels zoekt.

Ruime kamer, uitstekende ligging, geen lawaai van buitenaf...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Lange wachten voor check in, geen daglicht in de kamer, het ontbijt dat we de laatste ochtend namen in het hotel.

Ruime kamer, uitstekende ligging, geen lawaai van buitenaf in de kamer.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Super!
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer was aan de kleine kant.

Zeer fijn en goed hotel. Kamers zijn ruim, netjes en schoon met goede bedden. Persoon vriendelijk en behulpzaam. Locatie is top! Dichtbij metro en Penn Station. Om de hoek het Empire State Building, 15 min lopen naar Times Square en genoeg restaurants. Ik zou hier zeker weer heen gaan als ik in NY ben!

Super locatie! Een zeer luxe hotel. Misschien wel meer voor zakenmensen.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De portiers verwachten bij elke handeling (vooral met je bagage) een fooi, terwijl er al een bedrag voor de faciliteiten per boeking wordt gerekend. Er is in de lobby maar 1 openbaar toilet, wat niet al te schoon is. Er zijn te weinig stoelen en banken in de lobby, waar een deel van de mensen dan ook nog uitgebreid ligt of met de schoenen op de bekleding zit. Onze (dure) kamer zat naast de linnenkamer, waar de wasmachines en drogers (uiteraard) non-stop stonden te draaien. Geen koelkastje in de kamer.

Het hotel zit op de meest ideale locatie. Het hotel heeft een super sjieke uitstraling. Er staan portiers bij de deur, die de deur voor je openen. Je bent midden in Manhatten, maar de kamers zijn redelijk stil. De kamers zijn ruim en schoon. Verder zijn er luxe toiletartikelen en een heel fijn bed. Precies naast het hotel zit een metrostation.

Keurige kamer, vriendelijk personeel, perfecte ligging
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt is veel te duur. 32,50 pp is niet in verhouding tot het aanbod. Kwaliteit cafe/brasserie is niet op het niveau van het hotel

Keurige kamer, vriendelijk personeel, perfecte ligging

Het was matig qua ambiance van de kamers en qua personeel
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Mijn collega was jarig en ik heb dit doorgegeven aan het hotel. Alle hotels ter wereld waar ik verbleef hebben met verjaardagen een kleine attentie in de kamer achtergelaten, zoals een mini-cake met de naam van de jarige. Hotel raddison martinique heeft niks gedaan. Er was een vrouwelijke ober ( latina uiterlijk) die zeer onbeleefd was. Nadat ik de rekening betaalde met fooi kwam ze terugstormend naar ons tafeltje en zei dat iemand met haar kwaliteiten minstens recht had op 15% fooi of 20% fooi. Dit heb ik nergens ter wereld meegmaakt, zelfs niet in andere restaurants in amerika.. we waren enorm beledigd.

De locatie.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Mooi hotel, rustig maar goed gelegen,
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Verwarmingsysteem maakte veel lawaai, slechte wifi op anroid. Prijs op de website is vermeld zonder taxen, maar dit is dudelijk vermeld.

Goede ligging

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Dit historische hotel (jammer genoeg in de steigers) ademt Broadway, Manhattan, New York.
    • Martinique Club Kamer met 2 Queensize Bedden

De gehorige kamers, lawaai verwarmingselement, de door het hotel voorgestelde luchthavenshuttle.

Ideale locatie, uitstekend ontbijt, zeer aangename loungeformule. Club Queenkamer biedt voordelen.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Centraal gelegen basis hotel in Midtown
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De aanvankelijk toegewezen kamer had geen twee persoonsbed, maar eerder een breed eenpersoonsbed. Onhandig kleine badkamer. Geen mogelijkheid om raam te openen. Ongezellige bar.

Handig dat het hotel direct boven het metro station zit, in Korean street - met veel leuke, Koreaanse restaurantjes, om de hoek van Macy's in Midtown. Prima (gratis) wifi. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Super Hotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kamer met Kingsize bed was ruim. Wij zaten aande achterzijde van het hotel, geen last van verkeer en omgevingslawaai De locatie is echt super central veel op loopafstand.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

goed hotel, goede ligging
    • Classic Kamer met Queensize Bed

in het business center is het niet mogelijk van een USB stick te printen, ik heb de te printen text naar mijn email gestuurd en via de webserver binnengehaald voor printen. Het inchecken nam dit keer wel een erg lange wachttijd. Het hotel schrijft automatisch één dag van de credit-kaart af voor de dag van aankomst. Dit kan worden teruggestort, maar deze procedure is wel omslachtig.

goede locatie, kwaliteit van de kamer

Comfortabel hotel “ oude stijl “ prachtig gelegen om NY te verkennen
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De bijkomende taksen lopen erg hoog op ( bijna 200 Euro op een verblijf van drie nachten )

Ruime kamer,gerenoveerde badkamer, zalig bed,ideale ligging in de stad vlak bij Penn station

Locatie was goed.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamer was niet goed schoon. Uiteraard klein, maar dat is normaal in NY. Bedden waren erg kort. Vloerbedekking was oud en niet mooi meer.

Locatie was goed. Vlakbij winkels, metro en Empire State building. Douche was lekker.

fantastisch gelegen hotel
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Heel leuk en gezellig hotel midden in New York. Dicht bij metro, dichtbij alle bezienswaardigheden.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader.Ontbijt iets minder maar er zijn gelegenheden genoeg om te ontbijten.Ik zou er zeker terugkomen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

prijs en kwaliteit correct
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Niet de properste straat van NY - s'morgens vuil en vieze geur

De standaard kamer was net voldoende groot , opbergruimte voor kledij was beperkt. Goed voor kort verblijf voor lang verblijf onvoldoende. Het ontbijt hadden wij als genius member gratis bij en was echt een toppertje. Anders 30$ is toch wel prijselijk zoals alles in NY.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Goedgelegen hotel met hele kleine badkamer; mixed ervaring met receptie
    • Classic Tweepersoonskamer

Hadden 2 kamers gereserveerd en bij aankomst om 11 uur werd ons verteld dat kamers om uiterlijk gereed zouden zijn. Bij inchecken bij verschillende mensen om 4 uur bleek er echter maar 1 kamer beschikbaar te zijn, de andere zou nog enige tijd duren. Ondanks verwijzing naar eerdere garantie was betreffende receptionist (Miguel ?) bot, ongeïnteresseerd en afhoudend. Verwees ons naar zijn manager die helemaal geen manager bleek te zijn en ondanks veel bombarie verhalen ook geen kamer kon aanbieden. Een gratis drankje werd als 'troost' aangeboden. Andere receptioniste, vriendelijke dame met krullend haar, haar dit in de gaten en wenkte ons naar haar toe. Zij had binnen 5 minuten een kamer gevonden en ons ingecheckt. Slechte start. Kamer is uitermate klein en badkamer alleen geschikt voor 1 persoon; als deur open gaat kun je alleen in bad staan, er is verder geen ruimte !!

Lokatie is uitstekend, boven metro station en op loopafstand van gezellige wijk Greenwich Village, een aanrader. Kregen vouchers van hotel voor goed en smakelijk hotel vanwege Genius status.

Gewoon prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

4 persoonskamer die wij hadden was niet echt groot. Verder beetje sober. We hadden een kamer aan de zijkant van het gebouw (aan 32nd Street) met uitzicht op een kantoorpand en tevens hingen er i.v.m. een verbouwing of renovatie grote netten of iets dergelijks voor ons raam. Maar ach, we waren er toch alleen maar om te slapen.

Lokatie middenin centrum van Manhattan, op loopafstand van Empire State Building, Time Square e.d. Gezellig drukke omgeving in het hart van NYC. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Een zeer mooie citytrip in een fascinerende stad
    • Martinique Club Kamer met Kingsize Bed

Zeer tevreden over alles.

Goede service en gewaardeerde attentie (gratis drank bonnetje per dag voor bar/restaurant). Koffiefaciliteiten op kamer. Zeer goede ligging onmiddellijk naast metro. Bryant park en Empire zeer nabij.

Heerlijk geslapen en direct midden in de stad als je de deur uitgaat, mooier kan niet in New York
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

De bouwsteigers maar dat is tijdelijk

De kamers waren uitstekend. Bedden prima, badkamer keurig en netjes. Fijn dat een restaurant aanwezig is, was wel aan de prijzige kant. Het uitzicht uitstekend evenals de ligging van de accommodatie.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Mooi hotel, top locatie, maar het personeel aan de receptie is niet klantvriendelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

Er is een man bij de receptie, genaamd Allan, een chinees uitziende man en hij was werkelijk onbeschoft en liet ons als klant niet uitpraten. Hij gebruikte de woorden: Its your problem, not mine. Dit vond ik ronduit beledigend en alleen om deze reden zou ik het hotel afraden.

De ligging is fantastisch. Aan de overkant van het hotel heb je alle bekende winkels, zoals de Macy.

Prima in Radisson Martinique
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Een grote spiegel in de kamer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ontbijt, uitstekende locatie, schone kamer, bedden en badkamer Bestelde taxi was stipt op tijd

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

vieze kamer en een bouwput
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

kamers waren viezig. Er was een verbouwing gaande met stijgers voor de ramen. Veel lawaai door de verbouwing en geen enkele mededeling hiervan op Booking.com. Als ik dit had geweten was ik hier nooit heen gegaan. Dit heeft mijn vertrouwen in Booking.com aardig geschaad.

de locatie

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

• Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Als ik iets moet bedenken dan slechts : Kleine wachtrij bij ontbijt, echter duurde dit max 1-5 minuten

Prijs- kwaliteit was voortreffelijk. Voor €1.650,-- incl. ontbijt (wat achteraf een gratis upgrading was) voor 6 nachten midden in hartje New York!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Super fijn
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Fijn hotel. Fijne plek. Alles is lopend bereikbaar en anders is de metro om de hoek. Als extra heel erg fijn dat je rituals mini's kreeg in de badkamer. Super bed, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goede uitvalsbasis met metro voor de deur
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

We hadden weinig uitzicht uit de hotelkamer.

Goede uitvalsbasis in NY met metro voor de deur. In levendige buurt met winkels en restaurants. Verder snelle wifi en keurig personeel.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Mooie kamer, prima wifi en zeer gunstig gelegen t.
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

de locatie is dan wel centraal, maar zeer vreselijk druk en geeft dag en nacht veel lawaai.

Mooie kamer, prima wifi en zeer gunstig gelegen t.o.v. de highlights van New York.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima hotel midden in Manhatten
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Hoofdkussens waren voor ons te zacht. Veel straatgeluid op de lager gelegen kamers met straatuitzicht.

Fijn hotel met voldoende faciliteiten en dichtbij alle highlights van NY. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Verrassend goed ontbijt en een ruime kamer(king size) met een fijne badkamer.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

klassieke, kleine kamers/ top ligging
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

De zgn. tweepersoonsbedden zijn slechts 140cm breed, je ligt dicht op elkaar dus. ontbijt kost 29 dollar per keer, dat is het echt niet waard. Tip: tegen over hotel zit Speedy's waar je voor 12 - 15 dollar uitstekend ontbijt hebt.

De bedden zijn klein! 140cm breed voor 2 personen. Ontbijt duur! De ligging is uitstekend, boven metrostation, dicht bij alle highlights. Gratis flesjes water en koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Het hotel is uitstekend gelegen om de stad te bezoeken.

Het hotel is uitstekend gelegen om de stad te bezoeken. De kamers zijn ruim en goed in orde behalve dat sommige kamers reeds vernieuwde badkamers hebben en andere niet. Wij namen geen ontbijt in het hotel zelf maar wel in het restaurant van het hotel wat ons zeer goed bevallen is. De aanwezigheid van een bar in het hotel was leuk om een laatste afsluiter te drinken voor het slapen gaan. De prijs/kwaliteitsverhouding die wij betaalden voor dit hotel was zeer goed. Wel opletten met vermeldde prijs en alle taxen die erbij opgeteld moeten worden.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Goed stadshotel!
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De kamer is ruim, bovendien hadden wij de medewerking gekregen dat we 2 grote Amerikaanse eenpersoonsbedden hadden gekregen. ik reisde deze keer namelijk met mijn dochter. De badkamer daarentegen is heel krap. Het uitzicht van onze kamer was slechts een (gelukkig goed geverfde) witte muur. Maar dat komt in New York helaas veel voor!

De ligging van het hotel is fijn. Heel centraal, vlak bij bv Macy's en het Empire State Building, ook bij Broadway. Wel druk, maar onze kamer was heel rustig. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed. Wel prijzig voor Hollandse begrippen, 29 dollar pp.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Nice place to stay and very good location to reach shops and restaurants.
    • Martinique Club Kamer met Queensize Bed

Dekbed te dun waardoor verwarming 's nachts moest aan staan en die maakt nogal veel lawaai. Beter is een dikker dekbed op te leggen.

Zeer uitgebreide keuze voor het ontbijt. Mooie propere kamers

• Beoordeeld op: 7 december 2016

utstekende locatie, goede voorzieningen, goed voor de zakelijke reiziger en vakantiegangers.
    • Classic Kamer

weinig, goede accomodatie op een mooie plek

er was deze dagen gratis ontbijtbuffet voor Genius members. Hotel ligt op de hoek van Korea road, met veel goede asiatische restaurants (korea, japan, china)

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Heerlijk verblijf in het centrum van New York
    • Martinique Club Kamer met Kingsize Bed

New york blijft een ontzettend dure stad

Locatie is perfect, midden in het centrum van Manhattan. Zeer vriendelijk personeel en lekker uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Goed hotel, maar slechte prijs/kwaliteitverhouding.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Hotel is echt te duur. Het ontbijtbuffet (goed maar niet bijzonder) kost 30 dollar p.p.!! Neem evt het Continental breakfast (14 dollar) op de begane grond. Ook de bar en het restaurant Petit Poulet (beiden gedaan) bieden echt niet de kwaliteit die je voor die zeer hoge prijzen zou mogen verwachten. Ga dus niet eten of drinken in het hotel. In de wijk zijn voldoende leuke gelegenheden!

Locatie is super. Boven metrostation, op loopafstand van Times Square, Empire State etc. Hotel is een redelijke oase van rust op Broadway. Kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Prima hotel op prima locatie.
    • Martinique Club Kamer met 2 Queensize Bedden

We hadden een kamer geboekt voor drie personen, maar toen we aankwamen bleek dat het ontbijt maar voor twee personen geboekt was (bleek niet uit de boekingsbevestiging). Dat was erg onhandig, want een ontbijt 'bijboeken' was erg duur. We hadden dit dus graag eerder willen weten.

Locatie.

Zeer goede centrale ligging, personeel is zeer behulpzaam,...

de badkamer had iets groter mogen zijn

Zeer goede centrale ligging, personeel is zeer behulpzaam, mooie kamer en badkamer, vlak bij de subway

goede locatie, matig hotel
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

vrij oudbollig hotel, kamers niet helemaal tip top proper

locatie van het hotel

Grote bedden, propere badkamer.
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

Het uitzicht uit de kamer (stelling)

Grote bedden, propere badkamer.

erg aangenaam verblijf, ideale ligging om new york te bezoeken

ideale ligging

Bedden waren goed, lokatie, metro dichtbij
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Bij het uitstappen van hotel liggen er veel zwervers. Geen sauna.

Bedden waren goed, lokatie, metro dichtbij

Geweldige ligging vlakbij Empire State Building en...
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

Geweldige ligging vlakbij Empire State Building en winkelgebied. Kamers waren ruim voor New Yorkse begrippen.

Voor het eerst in NY voor een 6-daags verblijf de ideale locatie

Kleine badkamer

Uitstekende locatie. Empire State Building om de hoek, Times Square op loopafstand.

Droomhotel voor gouden jubileum en New York revisited. We komen terug over 25 jaar!!!
    • Martinique Club Kamer met Kingsize Bed

Heerlijk ontbijt. Schitterende kamerfaciliteiten. Perfect en centraal gelegen. Restaurant supergoed en betaalbaar.

Zeer goede ligging.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Geen uitzicht vanuit onze kamer

Zeer goede ligging. Prima wifi en airco.

Super hotel. Voor herhaling vatbaar
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ligging. Ontbijt. Fitnessruimte. Kamers.

Mooie locatie, slechte service
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Service van personeel beneden de maat. Vaak bellen en vragen om zaken zonder response.

Prijs / kwaliteit zeer goed!
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

Iets te kleine badkamer voor 4 , beetje te lawaaierige airco.

algemeen goed

Prima kamer, wel klein.

Geen koelkastje

Prima kamer, wel klein. Schoon, efficiënt. Goede douche, ok bedden

Prettig verblijf
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Nogal druk buiten, maar wat verwacht je in NYC

Ruime kamer, zeer mooie badkamer

een fantastische lokatie

een fantastische lokatie

Uitstekende locatie voor stedentrip
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Toegankelijk voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Erg kleine bedden voor 2 personen, dure verplichte 'service' kosten, geen koelkast op de kamer

Locatie, mooi hotel, vriendelijk personeel

Aangenaam en heel fijn
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De airco in onze kamer maakte veel geluid.

De locatie en de vriendelijkheid en behulpzaam van de personeel ( vooral de concierge).

• Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ontbijt was te duur voor wat ze je aanbieden , buiten hotel kan je veel goedkoper ontbijten.

Locatie perfect.

Perfecte locatie als uitvalsbasis voor bezoek New York

Perfecte locatie als uitvalsbasis voor bezoek New York

Comfortabel plekje midden in het bruisende hart van Manhatten.
    • Classic Kamer met 2 Queensize Bedden

Raam kan niet open. Lawaaierige airco.

Super locatie, comfortabel, heerlijke bedden.